Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Post uit de brievenbus halen.... Dit keer geen rekeningen, nota's of aanmaningen maarrrrr.... Een heuse, lekkere, ingepakte, echte CHOCOLADELETTER!!!! Das genieten toch????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:17
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HENK710 schreef: | * Ik Does* Zoek er niets achter hoor maar geef jou gewoon een dikke knuffel geloof je kan em wel gebruiken | Heerlijk Does, Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 00:21
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Misschien ben ik al de 497 ste .. Maar opwekking 599... zo mooi he...Kom tot de Vader...kom zoals je bent, héél je hart, Al je pijn! is bij Hem bekend!!!! Wat een belofte! Ik wens het iedereen hier toe!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 3 december 2010, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 00:18
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Vandaag gewoon een stevige, heftige, lekkere knuffel voor Henk...en Does...nix achter zoeken...jou mannetje is er één uit duizend die zo af en toe een dikke knuf verdient! Nie meer....maar ook niet minder.... Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 00:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | okeej.... ik kom n keer pruve. mail je adres en het tijdstip maar waarop ik ( desnoods met Annette) wor verwacht voor jouw braboze boarekoal |
dat "desnoods"...pietje....dat had je van mij wel weg mogen laten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vandaag eindelijk de bouwvergunning voor ons nieuwe huis binnengekregen |
Fijn Annet, gefeliciteerd joh! Enneh...eet smakelijk vanavond! Fijne avond saampjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:06
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GRACE585 schreef: | alle info mail is verzonden
we hebben volle bak er is evt nog 1 plekje over
|
Kom op! Waar blijft die ene hekkesluiter????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:04
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Waar blijven de jonge schapen Tja... ik mag niks zeggen hè, gezien mijn leeftijd. |
Ik ook niet ....snik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Zeg dat wel, ik ga morgen zelfgemaakte erwtensoep maken... smaakt ook wel met dit weer. |
Je brengt me op een idee Carien!!! Ik vrees dat ik je voorbeeld ga volgen! mmmmm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 15:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Je haalt de woorden uit mn mond Angelique, dit heb ik vanmiddag ook gegeten.
Lekker boerenkool uit eigen tuin met de vorst er nog op, en die heerlijke rundvleesjus erover |
Daar is het nu echt weer voor he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 14:57
|
|
|
Heerlijk sneeuwballen gooien, wandelen, en sneeuwfoto's maken samen met mijn oppasjochie van bijna drie jaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 14:55
|
|
|
Gewoon simpel en lekker: Boerenkool met worst, en een lekker eigengemaakt rundvlees-jusje dr over!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 16:39
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Angel is het dan nu toch echt zo ver ..... 50 jaar jong Gefeliciteerd |
Beetje late reaktie Crossy...maar niet minder bedankt voor je goeie wens! (ooit word jij het ook! gna gna gna )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 01:08
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar de kerstgedachte is niet het plaatje dat je voor de tv ziet Angel,van die zogenaamde gezellige gezinnetjes,maar de komst van Jezus,dát vieren we! En of je alleen bent of niet,dat is toch genoeg voor vreugde in je hart? Eenzaamheid is iets van alle dagen........ |
Maar op zulke dagen is het het ergst Leanne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
PIETER649 schreef: | geef mij maar n neut!! |
Zuipschuit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:44
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik vind dit heel raar wat jullie zeggen, ben het er ook helemaal niet mee eens! |
Als je alleen kerstfeest moet vieren Carien, dan kan het soms heel donker om je heen zijn, ook al heb je nog zoveel lichtjes branden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:43
|
|
|
ZINGA672 schreef: | D'r licht sneeuw op.... |
Dat houdt het hoofd koel he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:38
Onderwerp: Voor deze tijd.
|
|
|
Ik dacht eigenlijk dat CM voor leden van boven de 18 was????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:34
Onderwerp: VOLLE VREDE
|
|
|
BILLY701 schreef: | Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen................... |
Zolang jij BLIJFT strijden Billy, zul jij die volle vrede nooit vinden. Verander dat "strijden" nou es in "je overgeven" . Bid en je zal gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en de deur zal ook voor jou opengaan! Sterkte! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op dinsdag 30 november 2010, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:45
Onderwerp: Winter
|
|
|
IMKE917 schreef: | Leuk Mario! Alleen.....binnenkort sneeuwruimen?? Ik heb vanmddag alweer een boel sneeuw geruimd hoor!! |
Ik kan er niet toe komen sneeuw te ruimen...geniet zo vreselijk van die mooie natuur!!! Laat maar lekker liggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:42
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Kerst is een verschrikking |
Mee eens Zinga! Ik ga me kop in het zand steken en kom er weer uit na nieuwjaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 16:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIEN982 schreef: | En was dat het slechtste moment van je dag Angelique? | ja want het bleek een hele lieve vriend te zijn...ik heb nummermelding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:47
Onderwerp: vervoer 18 december
|
|
|
EMMA807 schreef: | Ik kan met iemand meerijden naar het feest!! Super, heb er echt zin in! |
Fijn Emma! Toch gelukt he! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 18:37
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Lieve Medechatters, Op 18 december hopen we met zn allen fijn kerstfeest te gaan vieren bij Wadriaan. Helaas is er iemand, die tot op heden nog geen vervoer heeft. Zij woont in Drunen. Is er iemand die daar 18 december in de buurt komt en haar op zou kunnen pikken? Mail mij maar even voor haar naam en alvast bedankt voor je meeleven! Angy |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 11:55
|
|
|
Lieve Medechatters, Op 18 december hopen we met zn allen fijn kerstfeest te gaan vieren bij Wadriaan. Helaas is er iemand, die tot op heden nog geen vervoer heeft. Zij woont in Drunen. Is er iemand die daar 18 december in de buurt komt en haar op zou kunnen pikken? Mail mij maar even voor haar naam en alvast bedankt voor je meeleven! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
REBECCA934 schreef: | Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm. Misschien tot een volgende keer.
Groetjes Rebecca |
Jammer Rebecca, we zullen je missen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 16:39
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
Wat een mooi jongetje, jullie Daan! Van harte gefeliciteerd, en veel sterkte toegewenst met de opvoeding! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 17:25
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was de Griekse lunch met mijn dochter samen. Heerlijk uitgebreid genieten van elkaar, van de lekkere griekse hapjes, een goed gesprek! Geweldig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk |
ikke in me uppie een hele appeltaart? zeg waar zien jullie mij nou weer voor aan?????
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 19 november 2010, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:07
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos...
|
|
Naar boven |
|
|