Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:13
|
|
|
mij lijkt het leuk om meer in contact te komen met de jongere cm-mers. helaas lijkt het forum draaiende gehouden te worden door vooral 30+. ik ben benieuwd als er nu wel ruimte voor is er dan ook echt jongeren het forum gaan ontdekken? om zo op een leuke en vriendelijke manier met elkaar dingen kunnen delen met leeftijdgenoten! zonder dat er telkens overal commentaar opgegeven (moet) word(en).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:22
|
|
|
BART817 schreef: | mij lijkt het leuk om meer in contact te komen met de jongere cm-mers. helaas lijkt het forum draaiende gehouden te worden door vooral 30+. ik ben benieuwd als er nu wel ruimte voor is er dan ook echt jongeren het forum gaan ontdekken? om zo op een leuke en vriendelijke manier met elkaar dingen kunnen delen met leeftijdgenoten! zonder dat er telkens overal commentaar opgegeven (moet) word(en). |
En bedankt! Doe nog wel zo hard men best
Het zou zelfs kunnen dat met de recente vertrekken ik inmiddels de meeste postings heb
Dat het forum "draaiende" gehouden word door 30+ers ligt vooral aan de jongeren zelf...geloof me, meer dan genoeg pogingen zijn er gedaan om de jongeren er ook bij te betrekken. Heel eerlijk denk ik dat het gros daarvan het forum niet eens leest, zo wel...zie dit als een uitnodiging De ruimte is er namelijk wel degelijk, maar er moet ook gebruik van gemaakt worden... En commentaar, sja...dat krijg je van alle leeftijdsgroepen wel denk ik, daar hoef je niet oud voor te zijn!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 30 november 2010, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 16:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En bedankt! Doe nog wel zo hard men best
[size=7]Het zou zelfs kunnen dat met de recente vertrekken ik inmiddels de meeste postings heb
|
= iig wel iemand die wil reageren, één schaap is al over de dam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:02
|
|
|
BART817 schreef: | = iig wel iemand die wil reageren, één schaap is al over de dam... |
Waar blijven de jonge schapen Tja... ik mag niks zeggen hè, gezien mijn leeftijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:04
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Waar blijven de jonge schapen Tja... ik mag niks zeggen hè, gezien mijn leeftijd. |
Ik ook niet ....snik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:44
|
|
|
Hey hey! Wat doen jullie hier? Ksssttt
Alléén voor jonger dan 35 staat er he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:44
|
|
|
Ja hoorrr...misschien moet k gewoon meer geduld hebben! Nog meer
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 december 2010, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hey hey! Wat doen jullie hier? Ksssttt
Alléén voor jonger dan 35 staat er he... |
Overloper!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 20:39
|
|
|
BART817 schreef: | mij lijkt het leuk om meer in contact te komen met de jongere cm-mers. helaas lijkt het forum draaiende gehouden te worden door vooral 30+. ik ben benieuwd als er nu wel ruimte voor is er dan ook echt jongeren het forum gaan ontdekken? om zo op een leuke en vriendelijke manier met elkaar dingen kunnen delen met leeftijdgenoten! zonder dat er telkens overal commentaar opgegeven (moet) word(en). |
Ok en waar gaan we t dan over hebben? Snijd maar een onderwerp aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 20:57
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Ok en waar gaan we t dan over hebben? Snijd maar een onderwerp aan |
Nou , da's niet zo moeilijk om te raden , lijkt mij. Dat gaat natuurlijk over ouwe l. ....... en ouwe taarten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , da's niet zo moeilijk om te raden , lijkt mij. Dat gaat natuurlijk over ouwe l. ....... en ouwe taarten. |
Je bedoeldt jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , da's niet zo moeilijk om te raden , lijkt mij. Dat gaat natuurlijk over ouwe l. ....... en ouwe taarten. |
Sommige 30ers zijn dol op ouwe l.. hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je bedoeldt jezelf |
Volgens mij val je er zelf ook onder
Of 2 jaar over de datum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:49
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Overloper!!! |
nee... die snap ik niet, zij mag wel, jij niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:56
|
|
|
einnnnnndúhluk een topic zonder 35+....
alleen fijne gesprekken en ervaringen, (dus) wat de jongeren bezighoud. je weet wel dat vrolijke, dat sprankelende! al die verheugde blijde onderwerpen waarover een zekere leeftijdgroep met een wel actief privé leven belevenissen uit euforie graag wel moet delen met gelijkgestemden!
de praktijk is weerbarstig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:00
|
|
|
BART817 schreef: | einnnnnndúhluk een topic zonder 35+....
alleen fijne gesprekken en ervaringen, (dus) wat de jongeren bezighoud. je weet wel dat vrolijke, dat sprankelende! al die verheugde blijde onderwerpen waarover een zekere leeftijdgroep met een wel actief privé leven belevenissen uit euforie graag wel moet delen met gelijkgestemden!
de praktijk is weerbarstig |
Actief privé leven... wat doe jij hier dan
Oh ennuh; k heb mn lidmaatschap gewoon betaald hoor; dus heb ik toegang tot ut heeeeeeeeele forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:04
|
|
|
Oh...nou in dat geval heb ik hier geloof ik ook niet zo veel te zoeken
Zing...mag k nog terug komen bij de ouwe taarten?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 december 2010, 22:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:06
|
|
|
Kwenie of jet door hebt, maar nog een paar maanden dan val je zelf in de categorie die hard op weg zijn om een ouwe taart te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:06
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh...nou in dat geval heb ik hier geloof ik ook niet zo veel te zoeken
Zing...mag k nog terug komen bij de ouwe taarten? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:07
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh...nou in dat geval heb ik hier geloof ik ook niet zo veel te zoeken
Zing...mag k nog terug komen bij de ouwe taarten? |
of wel te zoeken, maar minder te delen. beter dan die ouwe taarten daarvan ga je alleen maar:
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:08
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Kwenie of jet door hebt, maar nog een paar maanden dan val je zelf in de categorie die hard op weg zijn om een ouwe taart te worden |
Heeft ie wel een lange aanloop nodig zeker, naar de 35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:09
|
|
|
BART817 schreef: | of wel te zoeken, maar minder te delen. beter dan die ouwe taarten daarvan ga je alleen maar: |
Zegguh...Je bent zo oud als je je voelt toch Ik voel me op een gemiddelde dag zo'n 85...mag k wel uitkijken dat k niet bederf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:09
|
|
|
BART817 schreef: | of wel te zoeken, maar minder te delen. beter dan die ouwe taarten daarvan ga je alleen maar: |
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 december 2010, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:10
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Kwenie of jet door hebt, maar nog een paar maanden dan val je zelf in de categorie die hard op weg zijn om een ouwe taart te worden |
en ik moet nog zo lang wachten.... zucht... ik kan ook niet even tussendoor iets anders gaan doen of zo hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:12
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Actief privé leven... wat doe jij hier dan
Oh ennuh; k heb mn lidmaatschap gewoon betaald hoor; dus heb ik toegang tot ut heeeeeeeeele forum |
dan maak ik gewoon extra tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:16
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | |
Sja Tess; dat was weer 2x dubbel hé... Spránkelend hoor. Maar zo spránkelend als onze Bart dat lukt nog niemand
Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:21
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Sja Tess; dat was weer 2x dubbel hé... Spránkelend hoor. Maar zo spránkelend als onze Bart dat lukt nog niemand
Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren. |
helaasss, de topicnaam kan niet worden veranderd, anders was het doorgegaan onder: bart's forum-verjongingskuur voor 35+
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:23
|
|
|
BART817 schreef: | de topicnaam kan niet worden veranderd, anders was het doorgegaan onder: bart's forum-verjongingskuur voor 35+
|
Maar...moeten ze dan alleen op het forum verjongd worden, of daarbuiten ook? Bedoel, anders kunnen we ze natuurlijk ook gewoon een maskertje geven! D.w.z. diegenen die er nog geen hebben...
Tess, best blij met haar eigen koppie, al ziet dat er soms minstens 35+ uit..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 2 december 2010, 22:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:31
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Maar...moeten ze dan alleen op het forum verjongd worden, of daarbuiten ook? Bedoel, anders kunnen we ze natuurlijk ook gewoon een maskertje geven! D.w.z. diegenen die er nog geen hebben...
|
even teruglezen hoor, ik zie t al: de strekking was eigenlijk de vraag om opvoeding. maw: ze zijn nog te jong!!!
ZINGA672 schreef: | (...) Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren.
|
(dus echt niet zelf bedacht.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:35
|
|
|
BART817 schreef: | even teruglezen hoor, ik zie t al: de strekking was eigenlijk de vraag om opvoeding. maw: ze zijn nog te jong!!! |
Okay, you just lost me! Waar gaat dit nou over
Ik word écht oud!
|
|
Naar boven |
|
|