Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 11:18
|
|
|
Volle vrede heb ik in mijn Heiland, volle vrede als 'k op Hem vertrouw, volle vrede als 'k in Zijn voetspoor wandel, vrede en rust als ik op Jezus bouw.
Volle vrede in de strijd des levens, volle vrede onder 't zwaarste leed, volle vrede met de dood voor ogen! Vrede en rust door wat mijn Heiland deed.
Volle vrede,Heer!U bent mijn toevlucht, volle vrede, wat mij ook ontzinkt, volle vrede,aan U mijn Heiland klemmend, volle vrede is wat mijn ziel steeds zingt.
Volle vrede voor de grootste zondaar, volle vrede in Jezus'dierbaar bloed; volle vrede als u dit wilt geloven, zaal'ge rust is wat ons juichen doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 12:14
|
|
|
Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen...................
Laatst aangepast door
|
BILLY701
|
op dinsdag 30 november 2010, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:34
|
|
|
BILLY701 schreef: | Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen................... |
Zolang jij BLIJFT strijden Billy, zul jij die volle vrede nooit vinden. Verander dat "strijden" nou es in "je overgeven" . Bid en je zal gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en de deur zal ook voor jou opengaan! Sterkte! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op dinsdag 30 november 2010, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:40
|
|
|
hij bid met tranen, angelique..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 16:33
|
|
|
BILLY701 schreef: | Volle Vrede Wat een mooi uitzicht Maar als je het nog niet hebt............. Je blijft zoeken............... En strijden............... Zonder uitkomst????????????? Bidden........... Tranen................... |
Eerlijk gesproken Billy. Sterkte!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hij bid met tranen, angelique.......... |
Niet alleen bidden..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:48
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Zolang jij BLIJFT strijden Billy, zul jij die volle vrede nooit vinden. Verander dat "strijden" nou es in "je overgeven" . Bid en je zal gegeven worden, zoek en je zult vinden, klop en de deur zal ook voor jou opengaan! Sterkte! Angy |
Toch is het ook een opdracht om te strijden en te worstelen om in te gaan lees ik in Lukas 13:24
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op dinsdag 30 november 2010, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:57
|
|
|
Het strijden dat we hebben te doorstaan, kunnen we juist goed aan als we toch beginnen bij de zoektocht naar die werkelijke Vrede! Paulus heeft hier eigenlijk zijn brief aan de Efeziƫrs aan gewijd...en Watchman Nee heeft er een boekje aan gewijd met de toepasselijke titel: Zitten, wandelen en standhouden. Het begint bij het zitten bij Vader op schoot om vanuit de rust die dat brengt te wandelen en stand te houden!
|
|
Naar boven |
|
|