Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 19:17
|
|
|
Rookpluimen Stijgen op Boven witberijpte daken Mijn adem maakt worden van IJskristallen letters, een koude siddering, Binnenkort kunnen we de sneeuw weer ruimen Sleetje rijden vanaf een enkele heuveltop En horen we opgewonden kinderen hun vreugdekreten slaken Maar kan de auto wegens gladheid in de ban Mat ijsvrij en Elfsteden in het verschiet de winter in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 20:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Rookpluimen Stijgen op Boven witberijpte daken Mijn adem maakt worden van IJskristallen letters, een koude siddering, Binnenkort kunnen we de sneeuw weer ruimen Sleetje rijden vanaf een enkele heuveltop En horen we opgewonden kinderen hun vreugdekreten slaken Maar kan de auto wegens gladheid in de ban Mat ijsvrij en Elfsteden in het verschiet de winter in! |
Leuk Mario! Alleen.....binnenkort sneeuwruimen?? Ik heb vanmddag alweer een boel sneeuw geruimd hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 22:45
|
|
|
IMKE917 schreef: | Leuk Mario! Alleen.....binnenkort sneeuwruimen?? Ik heb vanmddag alweer een boel sneeuw geruimd hoor!! |
Ik kan er niet toe komen sneeuw te ruimen...geniet zo vreselijk van die mooie natuur!!! Laat maar lekker liggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:03
|
|
|
MARIO216 schreef: | Rookpluimen Stijgen op Boven witberijpte daken Mijn adem maakt worden van IJskristallen letters, een koude siddering, Binnenkort kunnen we de sneeuw weer ruimen Sleetje rijden vanaf een enkele heuveltop En horen we opgewonden kinderen hun vreugdekreten slaken Maar kan de auto wegens gladheid in de ban Mat ijsvrij en Elfsteden in het verschiet de winter in! | Mn schotel kan niet meer draaien. Ik mis 5000 zenders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mn schotel kan niet meer draaien. Ik mis 5000 zenders... |
gasbrander een optie ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 08:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mn schotel kan niet meer draaien. Ik mis 5000 zenders... |
Dan kan je nu tenminste wat gaan doen in huis. Zie de voordelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|