Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:14
|
|
|
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan. Hij brengt ons Sint Nicolaas ik zie hem al staan Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer. Hoe waaien de wimpels al heen en al weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:16
|
|
|
Daar wordt aan de deur geklopt hard geklopt, zacht geklopt. Daar wordt aan de deur geklopt wie zal dat zijn???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:17
|
|
|
Zie de maan schijnt door de bomen makkers staakt uw wild geraas 't Heerlijk avondje is gekomen avonden van Sinterklaas vol verwachting klopt ons hart wie de koek krijgt wie de gard'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan. Hij brengt ons Sint Nicolaas ik zie hem al staan Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer. Hoe waaien de wimpels al heen en al weer. |
zijn knecht staat te lachen en roept ons reeds toe wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:26
|
|
|
ik leerde een nieuwe versie van me zoontje
Sinter klaas kapoene geef me nieuwe schoene niet van die goedkope want daar kan ik niet op lope
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 30 november 2010, 13:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 14:38
|
|
|
Ik dacht eigenlijk dat CM voor leden van boven de 18 was????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:11
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik dacht eigenlijk dat CM voor leden van boven de 18 was???? |
Nou en? Ik geloof heilig in Sinterklaas hoor...zeker deze tijd van het jaar! Je weet nooit waar het goed voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | zijn knecht staat te lachen en roept ons reeds toe wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe |
Oh lieve Sint Nicolaas , oh kom toch bij mij en rijdt toch niet stilletjes , ons huisje voorbij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:55
|
|
|
Zachtjes gaan de paardenvoetjes Trippel, trappel, trippel, trap 't Is het paard van Sinterklaasje Stippe, stappe, stippe, stap 't Schimmeltje draagt met gemak Sinterklaasje over 't dak 't Schimmeltje draagt met gemak Sinterklaasje over 't dak
't Paardje kan de weg wel vinden Trippel, trappel, trippel, trap In het held're maneschijntje Stippe, stappe, stippe, stap 't Paardje is nog lang niet moe Maar ik moet naar bedje toe 't Paardje is nog lang niet moe Maar ik moet naar bedje toe
'k Hoor de vlugge paardenvoetjes Trippel, trappel, trippel, trap In mijn lekker warme bedje Stippe, stappe, stippe, stap En ik droom van Sinterklaas En zijn zwarte Pieterbaas En ik droom van Sinterklaas En zijn zwarte Pieterbaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 15:57
|
|
|
Ik wil een broertje, en een mooie rooie fiets En een hele grote teddybeer maar meestal krijg ik niets Ik wil een racebaan en een nieuwe toverdoos Hoewel ik snel tevreden ben wordt m'n vader altijd boos En hij wordt rood, en hij wordt rooier, hij spat bijna uit elkaar
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Er staat geen geldboom in m'n tuin 'k Ben Sinterklaas niet Ik heb een negatief fortuin Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug 'k Ben Sinterklaas niet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug
Ik wil een walkman en een dagboek met een slot En een turbocompactdiscodrive maar meestal vang ik bot 'k Wil een computer en een huiswerkautomaat Hoewel ik kleine wensen heb, wordt m'n vader altijd kwaad En hij wordt rood, en hij wordt rooier, hij spat bijna uit elkaar
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Er staat geen geldboom in m'n tuin 'k Ben Sinterklaas niet Ik heb een negatief fortuin Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug 'k Ben Sinterklaas niet Ik ben toch zeker Sinterklaas niet Als er straks bankbiljetten groeien op m'n rug Ben jij de eerste die het hoort Kom dan nog maar eens terug
Mijn vader is geen miljonair en zelfs geen directeur Hij is niet eens bekend bij de belastinginspecteur Hij trouwde met m'n moeder dus niet met een rijke vrouw Hij heeft niet eens een eigen huis, laat staan een flatgebouw Oh, was mijn vader maar gewoon een hele rijke vent Dan werd er bij ons thuis niet meer gekeken op een cent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:01
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik dacht eigenlijk dat CM voor leden van boven de 18 was???? |
gewoon een keertje melig zijn is ook erg leuk hoor of je nou groot of klein bent
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 30 november 2010, 17:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Daar wordt aan de deur geklopt hard geklopt, zacht geklopt. Daar wordt aan de deur geklopt wie zal dat zijn??? |
Is het niet dat de Heer die aan ons deur klopt??? Typisch het beeld van Sinter klaas is de beschrijving van de Heer in de NT!!!
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 30 november 2010, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|