Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 02:13
|
|
|
Een idee naar een bijdrage van Marijan...
Welk moment was voor jou het slechtste van vandaag. Het moment dat de wekker ging, zal ik alvast voor je invullen
Voor mij is het dit moment... ik stik van de slaap maar mn lichaam boycot het weer eens, dus zit ik met n pijnlijk gezicht mn tijd beneden aan het laptoppie te verdoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 03:20
|
|
|
hier nog zo"n nachtbraker. pff. Kan al een week bijna niet slapen. Last van een verscheurd hart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 04:11
|
|
|
hier nog 1 die veel slaap heeft, maar mijn benen houden me wakker/ rls heb last van. helaas geen medicijnen er tegen dit weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 06:51
|
|
|
om 6.15 mijn bed maar uitgegaan. een heerlijke douche genomen. zit nu aan de koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 07:08
|
|
|
Nou voor mij is niet zo heftig. om half op om naar mijn werk te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 08:22
|
|
|
tja....ben net wakker, heerlijk geslapen, totdat ik de kids hoorde ruzieen beneden.....zucht..zucht..zucht....1 2 3 4 5 6 7 8 9 10....grrrrrrrrrrr nu ben ik toch wakker, laat ik er maar uit gaan.
Nou hoop ik maar dat er geen meer slechtere momenten komen. Hoop dat jullie mij hier niet meer horen. En dat ik lekker in het andere top[ic kan gaan schrijven over de goede momenten van de dag.
Wil ik verder diegene die t vannacht moeilijk hebben gehad met pijn en de slaap niet kunnen vatten...een heel goede dag toewensen en hoop dat de pijn weggaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 09:07
|
|
|
Om half 8 door de buren men nest uitgegild!
Maar ik heb vannacht iig geval geslapen...dat kan dus blijkbaar niet iedereen zeggen... Ik hoop en bid voor jullie dat het komende nacht wel mag lukken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 11:17
|
|
|
Het slechtste moment van vandaag is,
dat mijn pc me telkens in de steek laat, mn telefoon het niet doet..denk dat er iets loos is met de verbinding.
Maar...als dit het ergste is voor vandaag, dan valt het nog wel mee.
Het leukste moment zal ik jullie ook ff vertellen, Ik heb weer lekker in mn eigen bed geslapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 11:24
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Het slechtste moment van vandaag is,
dat mijn pc me telkens in de steek laat, mn telefoon het niet doet..denk dat er iets loos is met de verbinding.
Maar...als dit het ergste is voor vandaag, dan valt het nog wel mee.
Het leukste moment zal ik jullie ook ff vertellen, Ik heb weer lekker in mn eigen bed geslapen. |
Reset je modem eens wil wel eens werken (als provider zelf geen storing heeft) Fijne zondag Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 11:28
|
|
|
mijn slechtste moment van vandaag:
om 6 uur gewekt worden door een wekker die 8 uur aangeeft (en dus van slag is, met dank aan de kat, die achter het gordijn wil liggen en zo de wekker uit de vensterbank duwt), en dat nadat je na een lang en erg gezellig telefoongesprek pas om 2 uur 's nachts op bed ligt.
toch maar eens een ander plekkie vinden voor de wekker, blijft-ie tenminste 'op slag'. vandaag maar eens doen, de zwijnenstal moet hier toch uitgemest worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 12:35
|
|
|
Wij hebben gisteren mijn maatje,mijn liefje,mijn "alles" herdacht.Met een traan en een lach,veel herinneringen,een knuffel,een borrel,wat boze woorden en........ladingen rozen.......
Maar ik weet eigenlijk niet of ik het hier goed plaats,het was een triest maar ook een mooi moment,voor al die prachtige liefdevolle momenten in mijn leven ben ik nl. verschrikkelijk dankbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 13:58
|
|
|
Het slechtste moment van vandaag
Misschien dat de tegenhanger er al is...
...maar eerlijk gezegd vind ik dit wel een erg slachte insteek!
Altijd weer dat negatieve denken, die negatieve reacties... en elkaar er ook nog om bevragen wat het slechtste moment van de dag is...
Ik weet dat de mens sneller geniegd is, om eerder het negatieve naar boven te halen en op te merken.
In plaats van, dat iemand bijvoorbeeld een aai over het dak geeft van z'n auto, omdat de auto prima doet, voor hetgeen waar die voor gemaakt is, zie je mensen sneller een schop tegen de auto geven, als 'ie niet wil starten oid.
Het slechtste moment van vandaag...
Elke dag wordt door God gegeven. Wees dankbaar voor elke dag, waar je van mag genieten.
Zelf ervaar ik nog dagelijks Gods zegeningen. Ik probeer God zoveel mogelijk te bedanken voor elke zegening die ik ervaar... al is het maar iets kleins.
Wat hebben we te klagen?
Mijn vader zei altijd: "Klagers hebben geen nood en pochers hebben geen brood."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 14:17
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Het slechtste moment van vandaag
Misschien dat de tegenhanger er al is...
...maar eerlijk gezegd vind ik dit wel een erg slachte insteek!
Altijd weer dat negatieve denken, die negatieve reacties... en elkaar er ook nog om bevragen wat het slechtste moment van de dag is...
Ik weet dat de mens sneller geniegd is, om eerder het negatieve naar boven te halen en op te merken.
In plaats van, dat iemand bijvoorbeeld een aai over het dak geeft van z'n auto, omdat de auto prima doet, voor hetgeen waar die voor gemaakt is, zie je mensen sneller een schop tegen de auto geven, als 'ie niet wil starten oid.
Het slechtste moment van vandaag...
Elke dag wordt door God gegeven. Wees dankbaar voor elke dag, waar je van mag genieten.
Zelf ervaar ik nog dagelijks Gods zegeningen. Ik probeer God zoveel mogelijk te bedanken voor elke zegening die ik ervaar... al is het maar iets kleins.
Wat hebben we te klagen?
Mijn vader zei altijd: "Klagers hebben geen nood en pochers hebben geen brood." |
Lepeltje, ik ben het helemaal met jou eens, klagen is ook een slechte gewoonte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 14:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wij hebben gisteren mijn maatje,mijn liefje,mijn "alles" herdacht.Met een traan en een lach,veel herinneringen,een knuffel,een borrel,wat boze woorden en........ladingen rozen.......
Maar ik weet eigenlijk niet of ik het hier goed plaats,het was een triest maar ook een mooi moment,voor al die prachtige liefdevolle momenten in mijn leven ben ik nl. verschrikkelijk dankbaar! |
Leanne.... mooie dingen blijf je koesteren, fijn dat er zoveel leuke herinneringen zijn. Hoe moeilijk dingen soms zijn, ik koester ze ook elke dag maar weer. Ik ben ook heel dankbaar dat die mooie dingen mij bij blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 15:13
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een idee naar een bijdrage van Marijan...
Welk moment was voor jou het slechtste van vandaag. Het moment dat de wekker ging, zal ik alvast voor je invullen
Voor mij is het dit moment... ik stik van de slaap maar mn lichaam boycot het weer eens, dus zit ik met n pijnlijk gezicht mn tijd beneden aan het laptoppie te verdoen. |
Positief blijven denken....op dat moment maakte je iemand heel blij door naar beneden te gaan en niet in bed te blijven draaien
maar na die goede nachtrust kwam ik er achter dat ik ipv moeilijk lopen vandaag helemaal niet kan lopen........weg goed humeur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 15:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Positief blijven denken....op dat moment maakte je iemand heel blij door naar beneden te gaan en niet in bed te blijven draaien
maar na die goede nachtrust kwam ik er achter dat ik ipv moeilijk lopen vandaag helemaal niet kan lopen........weg goed humeur |
rollen lukt vast wel nu...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | rollen lukt vast wel nu... |
en jij erachteraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:58
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Positief blijven denken....op dat moment maakte je iemand heel blij door naar beneden te gaan en niet in bed te blijven draaien
maar na die goede nachtrust kwam ik er achter dat ik ipv moeilijk lopen vandaag helemaal niet kan lopen........weg goed humeur |
Wees maar blij dat Pieter vandaag vrij is Annet, ik neem aan dat hij nu de huisvrouw taken op zich neemt. En bij jou gaat het over na een paar maandjes, das ook wel een geruststelling. En je krijgt er iets moois voor terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:17
|
|
|
Dat ik net nadat ik mijn haar had gewassen en gedroogd, glittergel in mijn haar kreeg gesmeerd door mijn dichter van 7
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:18
|
|
|
dochter die soms kan dichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:18
|
|
|
MIEK114 schreef: | Dat ik net nadat ik mijn haar had gewassen en gedroogd, glittergel in mijn haar kreeg gesmeerd door mijn dichter van 7 |
Door een dichter nog wel!
Edit: was al verbeterd!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 22 augustus 2010, 18:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:30
|
|
|
vanmorgen weer wakker geworden van de wekker valt niet mee na 6 weken vakantie en dan de gordijnen opendoen en alleen maar grijze lucht zien met een regenpak aan weer richting school gefietst
maar gelukkig stond op school de koffie klaar gelijk maar ff 2 verlofbriefjes gepakt en ingevuld (wat me natuurlijk gelijk een hoop commentaar opleverde maar goed ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers )
oke zo blijkt maar weer dat minder leuke en leuke momenten soms dicht bij elkaar kunnen liggen
en nu koffie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:49
|
|
|
mijn slechtste moment was dat ik me dochter naar ponykamp bracht en haar dus weer een week moet missen
voor haar het beste moment want haar pony druppie is alles voor haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 13:42
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was dat ik me dochter naar ponykamp bracht en haar dus weer een week moet missen
voor haar het beste moment want haar pony druppie is alles voor haar |
Sterkte Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:01
|
|
|
EVA685 schreef: | Sterkte Grace |
Als iemand sterkte wensen, je slechtste moment van de dag is, dan begrijp ik het niet meer Eva
Mijn slechtste moment van de dag ligt al een paar uur achter me, de invoering van de nieuwe chatroom vertier ende jolijt, wat een ramp zeg........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als iemand sterkte wensen, je slechtste moment van de dag is, dan begrijp ik het niet meer Eva
Mijn slechtste moment van de dag ligt al een paar uur achter me, de invoering van de nieuwe chatroom vertier ende jolijt, wat een ramp zeg........ |
hahaha Cross, we maken er van waarom heb je gelachen vandaag??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:04
|
|
|
het lechtste moment had ik vanmiddag, wilde een middagdutje doen, na al die slapeloze nachten afgelopen weekend,hielden mijhn benen me wakker.
ik wacht op het mooiste moment van de dag, dat ik mijn medicijnen kan halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:05
|
|
|
EVA685 schreef: | hahaha Cross, we maken er van waarom heb je gelachen vandaag?? |
Lijkt me een strak plan Eva
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|