ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIAN519
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIAN519
Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 20:10
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

PIETER649 schreef:
iedereen heeft het maar over de verstokte vrijgezel Paulus.
maar ik lees nergens over Petrus, waarvan bekend is dat hij in elk geval een schoonmoeder had.
ging zijn vrouw mee op zendingsreis??

dat lezen we dus nergens hé... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?

HANNAH810 schreef:
in de bijbel staat het nét iets anders; die vreest is niet volmaakt in de liefde;
het is dus zeer wel mogelijk om God wel lief te hebben, en toch nog angsten te kennen; alleen betekend dit dan dus wel dat je de volmaakte liefde nog niet bereikt hebt.

. 18 De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.

1 Joh. 4 vers 18
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 18:16
BerichtOnderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?

CHATULIEM619 schreef:
Twee gevoelens roep je op, die naar mijn idee juist niet passen. Het eerste wat je oproept, is medelijden hebben met Jezus. En ik geloof nooit dat God van ons vraagt medelijden met Hem te hebben. Jezus is nl. nooit zielig geweest. Als je Hem als slachtoffer afschildert, doe je Hem tekort. Want alles wat er gebeurde heeft Hij voor gekozen en tot en met het einde van de wereld heeft Hij alles in Zijn hand.
De tweede emotie is schuldgevoel. En dat vind ik ook niet juist. Het is in mijn ogen nl. een emotionele oproep tot algemeen schuldgevoel en eerlijk gezegd krijg ik daar de kriebels van. Mij krijg je in elk geval niet mee met deze oproep, want ik geloof dat God van me houdt zoals ik ben. Ik mag in vreugde met Hem leven, ook al doe ik soms dingen verkeerd. Dat is nl. hetgeen we niet kunnen bevatten: God houdt van de mens, ook al leeft hij nog in zonde.

Ben het met je eens Chat..God houdt van ons mensen zoals we zijn...
HIj kent ons..en heeft ons wonderlijk mooi gemaakt.
.Psalm 139 ..
En een Christen in Bijbelse zin is iemand die Christus volgt...volgeling wil zijn van Hem..dienen.....met al onze zonden en tekortkomingen naar Hem gaan..en zeggen: "HIer ben ik Heere..wat wilt u dat ik doe?".
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 20:04
BerichtOnderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven

THOMAS968 schreef:
Je kwetsbaar opstellen moet je ook doen met je gevoel, je hart en je verstand. En inderdaad, ook het laatste. Als je aarzelt of juist niet kunt wachten is het wijs het zich openstellen wat meer tijd te gunnen.

Ok, gedicht van Okke Jager.

Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens

Verraadt ons aller angst zich niet
in wie het leven weerloos liet?

De glasglans stemt de blazer mild.
De kaarsvlam vormt de hand tot schild.

De krokus wijst beton zijn grens.
Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens.

Thomas

mooi, vooral die krokus..die beton zijn grens wijst...
en dat dan een kwetsbaar mens kostbaar is...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 12:56

LEANNE226 schreef:
Die aanname is prachtig maar hoe is je menselijke reactie als er over je geroddeld wordt of als iemand vraagt naar je diepere gevoelens,dan reageer je vast anders?

Als je in je leven continu omhoog kijkt struikel je geheid regelmatig .....dat kan niet de bedoeling zijn Knipoog smiley

Ik bedoel te zeggen dat mijn geloof een aanname is, ieders geloof, het is een niet bewezen iets..
Ik word elk moment van elke dag met mijn neus op de feiten van deze wereld gedrukt!....en vind het erg als er over mij geroddeld wordt en ik vind het erg als ik over iemand roddel.
Het gaat erom dat we willen doen wat God van ons vraagt bij alle dingen in dit leven..en dan helpt God me om continu het oog op Hem te houden..
en ik weet dat als Hij me helpt..ik niet struikel..en als het toch zo is? dat HIj me weer opricht..

MIjn diepere gevoelens geef ik in vertrouwen aan hem/haar die daarom vraagt en zal ik niet op een openbaar forum neerzetten..ze zijn voor bepaalde personen en niet voor iedereen.

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 30 juli 2011, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 12:32
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Bijzonder.....

http://youtu.be/F9ju8-3Jvcw

http://youtu.be/9EoseUUeFjk

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zondag 31 juli 2011, 00:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 12:28

WILLEMIJN232 schreef:
Aan God spiegelen? Je zegt nogal wat.....Als iedereen nu eens begon om zichzelf eens te spiegelen en niet altijd de ander zou het ook al een hele vooruitgang zijn....
Aan God spiegelen? Ik zou mijzelf absoluut niet willen vergelijken met God en dat is wat je met jezelf spiegelen doet. Jezelf recht in de ogen kijken en denken hoe deed en doe ik het nu? Ben ik altijd wel oprecht naar de ander? En niet van: het is het probleem van de ander...... Knipoog smiley

Ik zeg zeker heel wat, maar als Ik geloof en weet, mijn aanname, dat God mijn bron is en niet alleen de mijne, maar de Bron van alles?
Dan geloof ik dat ik mij spiegelen moet/wil aan God...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 11:39

WILLEMIJN232 schreef:
Dat is weer een heel andere discussie Roady, het ging nu over ons als mensen.........

Roady geeft aan dat God de belangrijkste is en dat we ons aan God moeten willen spiegelen.

In dit verband zeg ik dat ik mij niet schaam om mezelf zowel geestelijk als lichamelijk bloot te geven, al kies ik zelf aan wie ik mij bloot geef.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 09:30

CHATULIEM619 schreef:
Gewoon een klein voorbeeldje, hier op het forum. Men weet dat ik voor mag gaan in een kleine gemeente. Op zichzelf is dat in mijn ogen een gedeelte van mn leven. Kijk eens voor de lol hoeveel beschuldigingen er hierover geuit worden op het forum. Mijn ervaring is, dat als je iets van jezelf laat zien, je er meteen op gepakt wordt. En dan is dit in mijn ogen nog niet eens een bekentenis, maar mensen gebruiken persoonlijke info om de ander de oren mee te wassen.
Kwetsbaarheid is alleen maar goed, als je weet dat de ander te vertrouwen is. En daar staat en valt kwetsbaarheid mee.
Ik heb wel eens in een groeiende relatie mn hart opengesteld en dingen verteld over mezelf. En ik heb me na die tijd belazerd gevoeld dat ik het gedaan had, omdat de relatie op niks uit gelopen was. Wat ik echter merkte, was, dat de persoon, die ik in vertrouwen had genomen, het na die tijd voortdurend tegen me wilde gebruiken.

En zo is het ook Chat, zo ervaar ik het ook...
Jezelf open stellen ten opzichte van de ander is en blijft altijd een risico..
Zolang alles goed gaat...is het heel fijn en mooi, maar als de relatie om wat voor reden dan ook verbroken wordt, wat voor relatie dan ook, kan de ander tegen je gaan gebruiken wat in vertrouwen verteld is..en dat blijft.
Dat is in mijn ogen iets waar je ook in moet groeien, zodat je toch blijft vertrouwen in de mens, want niet iedereen is zo...we zijn allemaal anders en toch ook weer allemaal zo hetzelfde in het beleven van dingen..
( Quote: verhaal van Maria over het huilen van haar baby..)

Ik geloof wel in openheid, ook al word ik gekwetst en ook al vertelt die ander naderhand allerlei dingen over mij die hem of haar in vertrouwen verteld zijn.
Ik wil erin blijven geloven..het maakt me sterker en ik weet dat dan de ander fout bezig is en niet ik.
Dus degene die met info verkeerd omgaat ...die moet zich dan schamen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 20:13
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

Een heel interessant boek... "Het ene doel van God" van Jan Bonda..
Een antwoord op de leer van de eeuwige straf...
...echt de moeite van het lezen waard.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 08:55
BerichtOnderwerp: Wat is bidden, hoe bid je, wie leert jou bidden?

Vertel zelf maar eens wat bidden is en hoe of je bidt...denk dat je nog een hoop te leren hebt...al ben je al wel over de zestig?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juli 2011, 08:53
BerichtOnderwerp: Wie of Wat is de Heilig Geest voor jullie persoonlijk?

CHRISTEN307 schreef:
De Liefde der Waarheid is confronterend, maar doet wat Hij zegt en redt van de Dood, De Leugen is vaak verzachtend en bedrieglijk en is uiteindelijk meedogenloos en brengt in de Dood

En als je dit zo als christen, de christennaam die jij gekozen hebt als nickname..( waar doe je dit voor als je je niet als christen gedraagt trouwens? ) zomaar neerzet?
en allerlei onzin meer? zoals..: "Als jouw inspirator o.a. Orpheus is, wat ik in je profiel lees, dan koester je adhesie met de z.g. god van de onderwereld en ben je nog in slaap in Morpheus zijn armen."

Denk dat je niet weet waarover je praat.

Hoe kom je erbij om voor een ander in te vullen dat door een mooi lied op zijn profiel te zetten ..hieruit te halen dat "zijn inspirator o.a.Orpheus is?"

Je kunt dan niet eens goed lezen en oordeelt iemand ook nog eens, terwijl alleen God mag oordelen..

Ik zeg dan maar zo..:
Antwoord de zot naar zijn dwaasheid niet!!.
En nu mag jij invullen wie die zot is.. Boze smiley

Laatst aangepast door
MARIAN519
op woensdag 27 juli 2011, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 11:05
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?

Volmaakt zijn...
van het net geplukt: ( want Chat.. heeft het graag uit de grondtekst..Knipoog smiley )

Jezus heeft gezegd:

"... Hebt uw vijanden lief en bidt voor wie u vervolgen, opdat gij kinderen moogt zijn van uw Vader die in de hemelen is ... Want indien gij liefhebt, die u liefhebben, wat voor loon hebt gij? Doen de tollenaars niet hetzelfde? ... Gij dan zult volmaakt zijn, gelijk uw hemelse Vader volmaakt is." (Matteüs 5:44-48)

Ik denk dat velen van ons ongeveer zo op dit bijbelgedeelte reageren: "Het gebod van de liefde is wel erg moeilijk. Ik moet zelfs mijn vijanden liefhebben. Dat is haast niet te doen, maar goed, ik zal het wel eens proberen als de situatie zich voordoet, maar of het lukt weet ik niet."
Nogmaals: agape-liefde

Jezus heeft ons hiermee niet een extra juk op onze schouders gelegd, Hij heeft eenvoudigweg uitgelegd dat agape-liefde uitgaat boven wederzijdse vriendelijkheid in het normale sociale verkeer. Echte liefde zoekt zichzelf niet en verwacht geen tegenprestatie. Die kan het beste worden getoond door liefde tot mensen die je vijandig gezind zijn. Dat zijn bijvoorbeeld mensen die over je roddelen, die je een hak willen zetten of die je belachelijk maken tegenover anderen. Tegenover hen kun je pas laten zien wat echte liefde is. Dat is de volmaakte soort liefde, de bovennatuurlijke liefde die alleen van God komt. "Volmaakt" betekent in de Bijbel meestal niet een mate van perfectie die niet door een mens is op te brengen. Het woord in de Griekse grondtekst is "teleios" en dat is afgeleid van het woord "telos" dat doel betekent. Gods Woord zegt dus dat we geheel gericht moeten zijn op het door God gestelde doel en dat is in dit geval: ons openstellen voor Gods agape-liefde en die in toepassing brengen zoals God bedoeld heeft.
Zonen van de Vader

Er staat nog iets interessants in het eerder aangehaalde bijbelgedeelte: heb je vijanden lief "opdat je kinderen van de Vader in de hemel mag zijn." Kun je dan pas een kind van God worden als je je vijand liefhebt? Helaas worden we weer eens op het verkeerde been gezet door de bijbelvertalers. In de grondtekst staat namelijk "zonen" in plaats van "kinderen" en die nuance is de vertalers kennelijk ontgaan. Het woord "zonen" houdt een mate van volwassenheid in. Geestelijke volwassenheid betekent dat je liefde voor mensen echte agape-liefde is, waarmee je dus zelfs je vijanden kunt liefhebben.
Gods voorbeeld

We weten dat God hierin het goede voorbeeld heeft gegeven: Hij heeft zijn Zoon opgeofferd voor de vijandige mensheid. Jezus genas het oor van de man die Hem gevangen nam (Luc.22:51) en bad voor degenen, die Hem aan het kruis spijkerden (Luc.23:34). Diezelfde liefde heeft God beschikbaar voor ons via de Heilige Geest die permanent in elke gelovige woont.

Als we Gods voorbeeld volgen en volgelingen van het kruis willen zijn, gaan we niemand afschrijven, niemand verafschuwen. We gaan hen zien als mensen die door God als zijn evenbeeld zijn geschapen en die dus ook veel voor God betekenen.

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zondag 24 juli 2011, 11:08
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:10

http://youtu.be/xT3Q0ocEZ-A
de kracht van Gods liefde... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:03

YELNIN491 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=DCj_gUthyLo&feature=related

Het leven doet op dit moment pijn.

http://youtu.be/qiIEDuLVJt8
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 21:16

http://youtu.be/Eexvyb8gyIs

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 16 juli 2011, 21:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:43

Spargo..
http://youtu.be/uWX7_adYfkA

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 16 juli 2011, 20:45
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:41

http://youtu.be/oTBUGSQg08A

een "ouwe gouwe"...prachtige stem...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 09:07

Reinhard Mey..zijn allereerste lied...
Ich wollte wie Orpheus singen....zo mooi..

http://youtu.be/5BYgG_ydM6Q
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 22:28
BerichtOnderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?

Eerlijk gezegd ga ik voor een combinatie van beiden..uiterlijk én innerlijk.

Heeft hij of zij net dat bepaalde "iets" wat bij jou een snaar raakt?
Dáár gaat het om..

En dan kun je op het uiterlijk vallen en valt het innerlijk tegen en je kunt het innerlijk mooi vinden en het uiterlijk valt tegen..en dan wordt het in beide gevallen niets..

Voor mij moet het allebei kloppen..

...en uiterlijke schoonheid? heeft er voor mij niets mee te maken.

Laatst aangepast door
MARIAN519
op maandag 4 juli 2011, 22:29
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 12:09
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

Zo mooi, in liefde voor God en de naaste leven..
Als je zó opstaat en je dag begint..is ie meteen goed.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:10

Stil zijn met God....

Gij, Die het sprakeloze bidden hoort...
http://youtu.be/fy8_ehnWBcg
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 00:15
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PIETER649 schreef:
kreet van deze week...

ben dr weer Knipoog smiley

Je miste het he? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
leuk dat je er weer bent.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:35
BerichtOnderwerp: Vertrouwen

MIEKE364 schreef:
Wat een mooie, lieve en goede dingen schrijven jullie! Om over na te denken en bemoedigend. Humor en keten is prachtig en je diepere roerselen eens delen en durven schrijven is een mooi cadeau voor de lezer.

Mee eens MIeke, mooie woorden die blij maken..
thx Mario en Anita.. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: Blijf trouw aan jezelf

Prachtig, bemoedigend gedicht Yelnin.
thx.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: huwelijk als sacrament

CHATULIEM619 schreef:
Stel, je wilt wel trouwen maar je wilt niet in de kerk trouwen. Mag je dan wel aan het avondmaal?

Je kunt gelovig zijn zonder naar een kerk te gaan.
Vroeger waren er ook geen kerken en in sommige landen zijn er nog steeds geen kerken..dus ja, de kerk mag je zoiets niet verbieden, het is een opdracht van Jezus om Avondmaal te vieren, HIj zei: "Doet dit tot mijn gedachtenis."
Het gaat hierbij om je geloof in God.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 19 juni 2011, 09:49
BerichtOnderwerp: Pinksteren

CHATULIEM619 schreef:
Ach Marian, je hoeft niet meteen sorry te zeggen hoor.

Het gaat mij om een stukje duidelijkheid naar elkaar toe.

Jij zegt: "De belofte dat Jezus ons niet alleen zou laten, maar de Geest over ons zou uitstorten is daarmee vervuld."
En dan zet jij een punt.

Petrus haalt de profetie uit Joël aan, die spreekt voor allen..in alle tijden.

"16 Maar dit is wat gesproken is door de profeet Joël:
17 En het zal zijn in de laatste dagen, zegt God, dat Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees; en uw zonen en uw dochters zullen profeteren, uw jongemannen zullen visioenen zien en uw ouderen zullen dromen dromen.
18 En ook op Mijn dienaren en op Mijn dienaressen zal Ik in die dagen van Mijn Geest uitstorten en zij zullen profeteren.
19 En Ik zal wonderen geven in de hemel boven en tekenen op de aarde beneden: bloed, vuur en rookwalm.
20 De zon zal veranderd worden in duisternis en de maan in bloed, voordat de grote en ontzagwekkende dag van de Heere komt.
21 En het zal zo zijn dat ieder die de Naam van de Heere zal aanroepen, zalig zal worden.
37 En toen zij dit hoorden, werden zij diep in het hart geraakt en zeiden tegen Petrus en de andere apostelen: Wat moeten wij doen, mannenbroeders?
38 En Petrus zei tegen hen: Bekeer u en laat ieder van u gedoopt worden in de Naam van Jezus Christus, tot vergeving van de zonden; en u zult de gave van de Heilige Geest ontvangen.

39 Want voor u is de belofte en voor uw kinderen en voor allen die veraf zijn, zovelen als de Heere, onze God, ertoe roepen zal."

Het is dan een belofte, dat God ZAL uitstorten, niet eenmalig, maar telkens weer...alles zal gebeuren..het is een belofte voor de toekomende tijd.

Maar misschien bedoel jij dat ook te zeggen?

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zondag 19 juni 2011, 09:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 12:42
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.

Als we een relatie aangaan is het denk ik echt alleen onze eigen keuze..
Je bent alleen en kiest ervoor samen te zijn en dan heb je ineens met twee mensen te maken die ieder zijn eigen geloofsbeleving meebrengt.
En dan ..als je dat samen wilt, kun je voor elkaar kiezen en blijven kiezen door alle moeilijkheden heen en als je dat allebei wilt en daarin slaagt kom je er sterker uit dan maak je samen veel mee en het bindt je aan elkaar en je liefde groeit.al sje keuzes anders zijn..gaat het verkeerd en eindigt je relatie.
Sommigen kiezen dan voor een scheiding en anderen blijven bij elkaar.
En wat wil God nu?
Ik geloof dat God wil dat we gelukkig worden en dat HIj wil dat we voor Hem kiezen, maar of God bemoeienis heeft met een relatie?
Ooit heb ik wel gedacht dat God mijn relatie wilde en zegende....nu weet ik dat Hij er bij is, bij alles wat je doet en onderneemt én Hij keert alles ten goede..
Op welke manier Hij dat doet weet ik niet en hoelang het duurt voor je het goede gaat zien..weet ik niet, het zal bij iedereen anders zijn....het zal wél zijn tot eer van Hem.
En als je gelooft in Zijn leiding in je leven, zul je dat steeds meer gaan zien.

Ik vind dan ook dat Frank het heel mooi gezegd heeft. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zaterdag 18 juni 2011, 12:45
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 09:05
BerichtOnderwerp: einde lidmaatschap

DAVID923 schreef:
Hallo mensen,

Mijn lidmaatschap loopt af over een paar dagen en ga niet verlengen.
omdat ik actief ben geweest op het forum, wil ik mensen de gelegenheid geven me een prive bericht te sturen als ze nog iets willen weten of vragen.

groetjes.

Hoi David,

Best jammer dat je weggaat, je gaf het forum iets extra's waardoor we allemaal aangescherpt werden...soms tot frustratie, maar je ging ervoor.. Knipoog smiley
Ik zal je bijdragen missen, wat Chat al zegt..je durfde wel...
Dat je liefde uit mag delen bij alles wat je doet. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 22:19
BerichtOnderwerp: stond dat in de krant???

THOMAS968 schreef:
http://nos.nl/op3/artikel/247971-mooi-blauw-is-niet-lelijk-spaans-dorpje-wordt-smurfendorp.htmlIk heb ook een fotootje op mijn profiel nu, het is wel grappig.

Smulsmurf.

Mooi blauw..Andalucia...
Jeugdherinneringen...http://youtu.be/NVA5ifLis1E
Poetas andaluces (1975)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIAN519
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 Volgende
Pagina 16 van 39