Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 13 juni 2011, 16:58
|
|
|
Vertrouwen.
Geloof je in mijn kunnen, zou je me alles gunnen? Me de touwtjes in handen geven, om de regie te hebben over mijn leven? Kan ik op jou bouwen, mijn leven aan jou toevertrouwen? Zou je van me houden, als fouten me verslinden zouden? Zou jij me helpen, mijn bloed te stelpen? Mijn wonden te deppen, opnieuw vertrouwen scheppen? Zou jij je kunnen uiten, tegenover mij van binnen naar buiten? Zou er geen geheim bestaan, of zou je voor eeuwig gaan? Geef je me een tweede kans, al ben ik helemaal uit balans? Kan je in me geloven, me jouw vriendschap beloven? Zou ik toekomst kunnen maken, en met vertrouwen erover waken? Als jij mij dit alles kan geven, kunnen wij in vertrouwen leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 15:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vertrouwen.
Geloof je in mijn kunnen, zou je me alles gunnen? Me de touwtjes in handen geven, om de regie te hebben over mijn leven? Kan ik op jou bouwen, mijn leven aan jou toevertrouwen? Zou je van me houden, als fouten me verslinden zouden? Zou jij me helpen, mijn bloed te stelpen? Mijn wonden te deppen, opnieuw vertrouwen scheppen? Zou jij je kunnen uiten, tegenover mij van binnen naar buiten? Zou er geen geheim bestaan, of zou je voor eeuwig gaan? Geef je me een tweede kans, al ben ik helemaal uit balans? Kan je in me geloven, me jouw vriendschap beloven? Zou ik toekomst kunnen maken, en met vertrouwen erover waken? Als jij mij dit alles kan geven, kunnen wij in vertrouwen leven! |
Geweldig mooi geschreven Goed van je om zo je te uiten Weet dat de Vader je meer kansen geeft dan de mens al heb ik diep van binnen de zelfde wens Maar ik laat los en wacht tot wat de Vader voor me heeft bedacht niet van mij nee niets meer Ik geef mijn leven aan de Heer Ik merk dat maakt me sterk geeft me nieuwe krachten om te wachten God heeft een plan met mij maar ook met jou eens zal ze komen de vrouw van de dromen zo niet leg je er dan bij neer dan heeft God iets anders met je voor en dat is zoveel mooiers dan jij maar ook ik kunnen bedenken De genade geef ik jouw door ontvangen van de Heilige geest maar God zelf geeft je de mooiste geschenken wacht en zie wat HIJ voor je heeft een plan zo mooi vanuit d e bron waar uit we mogen putten levend water drinken uitde fontein dan word je leven pas fijn steun niet op je eigen inzichten geef God je denken en je doen dan zal alles veranderen en nog mooier dan toen
lieve groet uit een hart van God Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:31
|
|
|
ANITA695 schreef: | Geweldig mooi geschreven Goed van je om zo je te uiten Weet dat de Vader je meer kansen geeft dan de mens al heb ik diep van binnen de zelfde wens Maar ik laat los en wacht tot wat de Vader voor me heeft bedacht niet van mij nee niets meer Ik geef mijn leven aan de Heer Ik merk dat maakt me sterk geeft me nieuwe krachten om te wachten God heeft een plan met mij maar ook met jou eens zal ze komen de vrouw van de dromen zo niet leg je er dan bij neer dan heeft God iets anders met je voor en dat is zoveel mooiers dan jij maar ook ik kunnen bedenken De genade geef ik jouw door ontvangen van de Heilige geest maar God zelf geeft je de mooiste geschenken wacht en zie wat HIJ voor je heeft een plan zo mooi vanuit d e bron waar uit we mogen putten levend water drinken uitde fontein dan word je leven pas fijn steun niet op je eigen inzichten geef God je denken en je doen dan zal alles veranderen en nog mooier dan toen
lieve groet uit een hart van God Anita |
Wat een mooie, lieve en goede dingen schrijven jullie! Om over na te denken en bemoedigend. Humor en keten is prachtig en je diepere roerselen eens delen en durven schrijven is een mooi cadeau voor de lezer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 23:35
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Wat een mooie, lieve en goede dingen schrijven jullie! Om over na te denken en bemoedigend. Humor en keten is prachtig en je diepere roerselen eens delen en durven schrijven is een mooi cadeau voor de lezer. |
Mee eens MIeke, mooie woorden die blij maken.. thx Mario en Anita..
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|