ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 17:45
BerichtOnderwerp: Herfstwandeling

ERIKA129 schreef:
Heb jij electrische in het bos?? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mutsjes,dan neem je toch gewoon een draadloos stopcontact mee......... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 09:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Even online de kranten doornemen en dit tegenkomen :
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posting.php?tId=1233

Wie zijn hand(of vernederende woorden) opheft naar een kind en dat ook nog propageerd als zijnde Bijbels mist volgens mij wat hersencellen...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 18:15
BerichtOnderwerp: De Bijbel in straattaal, wat vinden we ervan?

EDDY899 schreef:
Die straatbijbel is de brug daar naar toe en sluit meer aan bij de belevingswereld van een grote groep jongeren,die later wellicht die andere Bijbel vertalingen gaan gebruiken.

Weet je,ik ben helemaal niet tegen dit project,ik struikel alleen over het feit dat ze het een Bijbel genoemd hebben en voor mij is de Bijbel heilig........waarom het niet een vertelling noemen zoals ook op de website naar voren komt?Sommige woorden vind ik niet repectvol,Jezus dist niet,chilled niet etc Knipoog smiley
Ik vind trouwens die mp3's heel goed bedacht!

http://www.straatbijbel.nl/
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 14:17

Jullie hebben een mening(doen,sluit goed aan bij de jongeren)en ik heb een mening(respektloos,de Bijbel in straattaal)prima toch?

Scheelt weer een hoop gekissebis over Bijbelteksten in andere topics Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:59

Waarom afzakken naar dat niveau?Ik denk dat jongeren serieus genomen willen worden en dat doe je met deze "Bijbel" niet.

* When tempted to fight fire with fire, remember that the Fire Department usually uses water *
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:49
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?

Heel mooi Maryan!
God bepaald,Hij is genadig maar we willen het verhoor van ons gebed niet altijd zien,we willen genezing,heel letterlijk en zo werkt God niet,Hij werkt in lichaam,ziel en geest en kijkt verder dan alleen naar de persoon die bidt.
Mijn ervaring is dat God altijd geneest,er gebeurt nl. niets zonder reden.......(dat laatste is weer een hele discussie op zich waardKnipoog smiley )

Ik denk dat de kracht van "gebedsgenezers" niet in hun zelf zit maar in de hele ambiance,de mensen er omheen en natuurlijk God.De ervaring op zich kan je geestelijk sterker maken(maar ook breken als je met foute mensen te maken hebt)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 17:47
BerichtOnderwerp: Soms moet je wel eens huilen

ANNETTE792 schreef:
Ha Simon, ook weer in ons midden Lachende smiley

Tis nie waar he? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 17:10
BerichtOnderwerp: Storingen

Och,met geduld is ook een hoop op te lossen Knipoog smiley Als ik met chrome inlog kan ik geen smileys mailen,so what?

CM lost alle problemen vast wel op en zolang mag je de privezaken die je normaal via de mail bespreekt wel op het forum zetten hoor.......... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 16:52
BerichtOnderwerp: Oefenen voor 5 december

CHATULIEM619 schreef:
Om alvast in de stemming te komen, en op speciaal verzoek van Pieter: maak een coupletje bij het volgende refrein:

O, kom er eens kijken
wat ik in mijn mailbox vind
alles gekregen van dat lieve kind.

Maar eigenlijk ken ik dat mens nie lije
want op de eerste date wilde ze al vrije.......

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:58
BerichtOnderwerp: Dringend gezocht ....

PIETER649 schreef:
Oilily is failliet verklaard enige tijd terug.
Alle winkels zijn gesloten en er is absoluut geen sprake van een herstart.
Wellicht kun je op marktplaats of zoiets nog wat vinden...
Maar Maasstricht kun je vergeten.

Pieter heeft helaas gelijk,nieuwe collecties zijn er niet meer uitgebracht sinds het faillisement in 2009,de laatste serie is een klein plukje najaar/winter 2009/2010,dat vind je nog sporadisch in outletwinkels........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 13:27
BerichtOnderwerp: Het weer

YELNIN491 schreef:
klagen bij de kereltjes van de KNMI Knipoog smiley
maar hier is ook geen zon alleen maar mist, dus
net zo belabbert als bij jullie Huilende smiley, smiley in tranen

Geen zon maar ik heb wel uitzicht op mooie verkleurde bladeren dus het is toch een tikkie vrolijk.........ik ga zo de auto laten wassen in zo'n ding,geld er in en hij doet het werk(werkten mannen ook maar zo simpel Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:47
BerichtOnderwerp: Off topic gaan.

Ik denk dat alleen de lieve mensen nog kunnen mailen,mij lukt het namelijk prima Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:43
BerichtOnderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???

MARIO216 schreef:
Benny + Miekjes (oud-cm leden)

Volkomen off topic maar wil je bovenstaaande mensen de groeten van mij doen?

Veel plezier zaterdag!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:42
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.

CHATULIEM619 schreef:
Nu ik de laatste tijd op de zondag de vrijheid heb andere gemeentes te bezoeken, valt me op, dat er heel veel veranderd is. En in mijn ogen niet ten goede.
Tegenwoordig heeft men de gewoonte om kleine muziekgroepjes te vormen op het podium en dat begint me eigenlijk enorm tegen te staan. Temeer daar zij zich helemaal niet bezig houden met het leiden van de gemeente in samenzang, veel meer zijn ze bezig met hun eigen aanbidding.
Het gevolg is, dat de gemeente veel minder zingt. Ze beschouwen het als een optreden van de plaatselijke band, en kijken toe. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. In mijn ogen, zou de gemeente massaal moeten zingen, iets waarvoor je vroeger naar de kerk ging, en zou het muziekgroepje een ondersteuning voor de gemeente moeten zijn.

Wat is jullie mening hierover? Zingen jullie vaak en veel tijdens een dienst? Of zing je nooit?

Bij ons zijn regelmatig bandjes in speciale diensten,de muziek vind ik leuk en er wordt goed meegezongen maar ik vind al die getuigenissen van de muzikanten tussendoor een beetje vermoeiend.........."toen ik op straat liep........" zucht,na een keer of 6 weet je het wel Knipoog smiley
Het is voor mij trouwens een reden minder vaak te gaan,een dienst die 2,5 uur duurt en waarin de bandleden 1,5 uur aan het woord zijn is niet aan mij besteed.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 17:35
BerichtOnderwerp: Sinterklaas

MARRY942 schreef:
Inderdaad Zeeland, ik voel het wel aan geloof ik....weetje, ik heb nog nooit geblowed, nog nooit heroine gespoten, zelfs nooit een kroegentocht gehouden.........ik denk dat, mocht ik aan een verjongingskuurtje toekomen, dit de dingen zijn die ik eerst ga doen, vóór dat ik achter zo'n roodgerokte ouwe mijnheer aan ga lopen Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Geschokte, onthutste smiley Tis weer eens wat anders dan een standaardpakjesavond he......ga je het ook in deze volgorde doen?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 18:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ANNETTE792 schreef:
Gezien ons chaotische huishouden van de laatste weken, maak ik elk weekend een rooster met wat we waneer eten, gewoon voor de hele week.
Wij wonen 7 km bij de dichtsbijzijnde supermarkt vandaan, dus ik kan niet ff een vergeten boodschapje gaan halen. Nu het 1 blik op het prikbord en ik weet welk vlees ik s morgens uit de vrieser moet halen, de rest van de maaltijd ligt in de kast of de koelkast, echt ideaal!
(en ik bel wat minder vaak met de vraag: schat...neem jij ff chinees mee Verlegen lachende smiley)

Ik neem het me steeds voor een weekrooster te maken maar op de een of andere manier ga ik halverwege de week al de fout in...........
Wat ik wel doe is het schillen van een aantal kilo's aardappelen op een rustig moment,die gaan in grote gripzakken(van die hersluitbare stevige zakken)met een beetje water zo de koelkast in en dan schud ik er 's avonds uit wat ik nodig heb,dan ben ik een paar dagen van dat rotklusje af Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 7 november 2011, 18:03

Er op je werk achter komen dat je mobiel nog thuis ligt............................nee dat is het slechte moment niet,dat kwam pas toen ik er eenmaal weer thuis achter kwam dat niemand mij vandaag nodig heeft gehad......... Twijfelende smiley (of is dat eigenlijk een mooi moment?? Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 19:05

VISSER278 schreef:
Dankjewel Pieter.
Je ziet het he, het zijn alleen maar vrouwen die me ermee uitlachen.
Maar dat doet me niks hoor, maandag is m'n zoon vrij en die gaat gewoon kijken of ze ook nog rechtse hebben. En ik denk zomaar dat ze in de winkel zeggen: oooooow hier, asjeblieft , 2 rechtse ... neem ze maar mee. En wie lacht er dan als laatste? Juist........VISSER. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De winkelier en de rest van het durrup Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:56

VISSER278 schreef:
Even naar de stad wat boodschappen halen, gelijk even bij Brammetje Dump kijken want daar is het opheffingsuitverkoop. En jawel hoor , laarzen, die heb ik nog nodig want de andere zijn lek. 7,50 euro , nog 20 % korting , das een mooi zeeuws prijsje.
Verder niet meer naar gekeken , kom ik thuis en je raadt het al : Zijn het 2 linkse. Boze smiley

Whahahaha,bedankt Visser,dit is voor mij een mooi moment van de dag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 09:02

BILLY701 schreef:
gelijk heeft ze Knipoog smiley

Moeders blijven moederen,dat is heerlijk,mijn broers(die zijn tussen de 52 en 62))genieten er ook nog volop van,we dragen haar op handen(voor zover ze dat toestaat Knipoog smiley )
Wat een rijkdom he,zo'n moeder........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 08:50

ZEELAND736 schreef:
Dan ga je vast wel even vertellen...WAT voor een manier dat dan is!!!

Zo zeggen mijn zonen dat ik geweldige lekkere bami maak...
Zelf zeg ik daarvan...ik weet echt niet wat er speciaal aan is!!!!

Wel maak ik speciale gehaktballen...vinden ze ook lekker...

Mijn moeder maakt de lekkerste gehaktballen en appelmoes!
Maar ja,ze is 88,ik moet nu maar eens op eigen benen gaan staan zegt ze Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 23:30

YELNIN491 schreef:
stamppot spruitjes met rookworst en gebakken spekjes,ook heel lekker Kwijlende smiley
Als gewone spruitjes vervelen.

Kwijlende smiley
Ik ben trouwens niet zo'n keukenprinsesje,mijn lasagne is niet weg te krijgen.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 23:22

ERIKA129 schreef:
Is Hutspot te modern voor een drent dan Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Nee lieverd maar soep,gebakken ei,pizza etc dat zijn lunch- of voorgerechten,da vink gien volledige maaltijd Knipoog smiley
Koolhydraten,groenten en vlees.........variatie genoeg op te bedenken toch?

ontbijten vind ik een drama Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 23:09

Gewoon aardappelen,spruitjes en een schnitzel! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Wij zijn blijkbaar ouderwets?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 21:32
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

JOLAN931 schreef:
Dank jullie!

Ja, nu heerlijk overnachten in de hotelkamers van het leger de Heils Lachende smiley

Ik heb nog een paar maanden om wat anders te zoeken, dat scheelt

Gefeliciteerd!!!!!!!Komt vast goed met je nieuwe onderkomen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 17:31
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Dacht dat het vandaag zo'n mooie dag zou worden Boze smiley
En weer zitten de weermannen er lekker naast Gefrustreerde smiley
een grauwe grijze bende was het hier vandaag geen spoortje zon te vinden en dan vielen er ook nog spetters naar beneden Huilende smiley, smiley in tranen

Erika die het niet lollig vind Boze smiley

Het was prachtig weer hoor,zonnig,lekker warm,ik heb echt genoten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 09:41

Om 6 uur wakker,vrije dag,alles aan kant,genoeg centjes in de portemonnee voor nieuwe hakken,dus tijd voor shoppen.......arme ik Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 09:36
BerichtOnderwerp: Erfzonde

CHATULIEM619 schreef:
Vind je dit nu eigenlijk wel kunnen? Amen kun je zeggen over belangrijke geestelijke onderwerpen, maar niet over zulke bijdragen. Eigenlijk vind ik dit spotten.

Amen zeg je als bekrachtiging van het voorgaande,het wordt ook in het dagelijks leven gebruikt en is geen heilig woord dat hier misbruikt wordt.
Ik vind persoonlijk het "hallelujah!" en "God zegen je" dat lukraak geroepen wordt een grotere ergernis........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 09:28
BerichtOnderwerp: Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?

CHATULIEM619 schreef:
Zo, en laten de dames dat zo staan? Ik dacht dat de feministes hier toch wel eens seksistische opmerking in zagen....

Ja hoor,gelijke rechten hebben we toch al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gisteren van mijn chef te horen gekregen dat ik slecht luisterde want ik had geen notities op een kopietje mogen maken,moest hij het weer kopieeren en dat kost een heel vel papier.........dat verteld hij terwijl van de cv zijde een tropische warmte op me afkwam,uit het plafond frisse lucht van de airco en het raam openstond Gefrustreerde smiley
Ik ben een vrouw Engeltje smiley dus na mijn tirade draaide ik me om en klikklakte op mn hakken weg Clown smiley (en hoorde hem achter me lachen)

Kweenie,was dit een feministische actie???

Oh ja,het ging over Mauro.Er zijn mensen die hun brood verdienen aan het oprekken van de uitzetprocedures en de boel dus zo lang mogelijk oprekken,misschien geen slecht idee de procedure nog eens onder de loep te nemen?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 22:50

PIETER649 schreef:
.........geen centjes voor de belastingdienst!!

Pieter.......wat doe je me aan??? Knipoog smiley
http://nieuw.begrotingswijzer.nl/
(je mag mij ook je bruto inkomen mailen,dan kijk ik voor je na waar je centjes heen zouden gaan Engeltje smiley )
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 100 Volgende
Pagina 38 van 100