Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 12:39
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
Klopt helemaal. Ik denk -en als ik zo om me heen kijk- dat we in de eindtijd leven.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 12:34
Onderwerp: goede voornemens
|
|
|
Je hebt vaak goede voornemens maar in praktijk komt er meestal weinig van terecht. En goede voornemens kan je het hele jaar door hebben.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 07:11
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
Natuurlijk moet en mag je ook jezelf zijn en blijven. Alleen is het vandaag de dag wel een heel groot probleem dat veel mensen niet meer (zo lijkt het) de moeite nemen om op elkaars Profielen te reageren. Jaja oke wel op de div. forums maar niet... Dit is overigens ook op bijv. andere 'Christelijke' sites merkbaar. En wat de reden daarvan is ? Mensen zijn tegenwoordig veel terughoudener geworden. Aan de ene kant valt daar wel wat voor te zeggen, maar aan de andere kant is dit wel een zorgelijke ontwikkeling.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 06:58
Onderwerp: Zou je nog kinderen willen?
|
|
|
Gelukkig zijn ook dat dingen die wij niet voor het zeggen hebben.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:45
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
Kijken op Profielen is leuk, Discussies voeren tot je een ons weegt is ook leuk (zie de div. forums), Nu nog het reageren op elkaars Profielen ook leuk of... ? Laat nu juist dit een goed voornemen voor 2013 zijn toch ?!
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:36
Onderwerp: Internet radio
|
|
|
www.kerkomroep.nl Die site is echt heel bekend, daar kan je b.w.v. heel nederland mee ontvangen wat Kerkdiensten aangaat. Ze zijn nu ook bezig om live beelden tijdens verschillende Diensten mogelijk te maken. Sommige Kerkdiensten hebben dit overigens al. En verder luister ik naar gospelmuziek, bijv. naar bright.fm (ook heel bekend). Ennum ook wel naar Radio Rijnmond maar dan naar het voetbalverslag van m'n Kluppie Feyenoord maar dat is weer een hele andere golflengte...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:29
|
|
|
Troost je lieve mensen zowel mannen als vrouwen (ongeacht of ze dan wel of niet met elkaar het Huwelijksbootje ingestapt zijn), zullen elkaar denk ik over en weer wel nooit echt goed begrijpen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Uhmm inmiddels gisteren: patat met mayonaise, frikandel, oliebollen, sauzijcebroodje, appelbeignet, appelflap, chips...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:32
Onderwerp: Filmfreaks
|
|
|
Star Wars Gremlins Independence Day Enemy Of The State Swiebertje The A-Team James Bond Cast Away The Terminal Big
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 17:17
|
|
|
Ik let altijd of er (heel belangrijk) overeenkomsten zijn, maar zelfs daar kan je je nog wel eens op verkijken. En als er een Foto bij zou staan is dat natuurlijk meegenomen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Oude videobanden van 'Swiebertje', zitten kijken i'll think, een heerlijk ouderwets tv-avondje.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 01:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Al dat vuurwerkgeknal, dat al maanden aan de gang is. :( Blij dat het nu weer wat rustiger lijkt te gaan worden. Vanavond oude banden van Swiebertje zitten kijken, eindelijk weer eens een ouderwetse leuke tv-avond. Mensen allemaal nog een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 12:31
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Appelflappen, Appelbeignets, Oliebollen, Erwtensoep, en vanavond ook allemaal lekkere hapjes mmmm....
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:05
Onderwerp: aliens,buitenaardse wezens
|
|
|
Geen flauw idee, zolang het niet bewezen is, neem ik het gewoon met een korreltje zout. Ik sluit het overigens ook niet uit. Ik heb wel eens vreemde voorwerpen in de lucht gezien die ik niet kan thuisbrengen, maar vooralsnog hou ik het gewoon bij E.T. op tv.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:56
Onderwerp: kerkgang
|
|
|
Ik ben in Amerika naar een Kerkdienst geweest en daar zag je ook allerlei mensen in verschillende kleding binnenkomen. De 1 had een moterpak aan met helm onder de armen, de ander een spijkerbroek, weer een ander gaf de kleine borstvoeding in de Kerk. Anderen hadden waaiers bij zich om wat frisse lucht, er werden ook waaiers uitgedeeld. De koster ging al swingend tussen de mensen door. Ik vindt dat daar opzich niets mis mee is, kom maar gewoon zoals je bent, en daarvoor hoef je niet perse een net kostuum aan te hebben. Met alle respect voor mensen die dit Zondags wel doen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:47
Onderwerp: Christelijk Lied
|
|
|
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost? Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Weet, dat uw redding zoveel heeft gekost. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein: Daar is kracht, kracht Wonderbare kracht In het bloed van het Lam. Daar is kracht, kracht, Wonderbare kracht In het dierbare bloed van het Lam Satan gaat rond als een briesende leeuw Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Wilt u verlost zijn en witter dan sneeuw Daar is kracht in het bloed van het Lam Refrein: Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor u. Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein:
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:32
Onderwerp: Lot uit de loterij?...
|
|
|
ik heb dat ook al eens gehoord van iemand. Iemand had de 'ware' gevonden. Aan de ene kant leuk voor die persoon natuurlijk. Aan de andere kant denk je gelijk van o en waarom die persoon dan wel ? En het (lot uit de loterij) was natuurlijk (en als je erover na gaat denken) wel een beetje een vreemde uitspraak.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 19:16
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Gelukkig kunnen wij het weer niet voorspellen. Leuk want ze hadden voor wat maanden terug flinke winterse buien opgegeven en zie hier... Het is nat en kil. Misschien krijgen we nog wel winterse buien who knows...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:22
Onderwerp: DIT DOET ME /HEM PIJN!
|
|
|
Hopelijk heeft men er wel eens aan gedacht dat er ook (en met alle respect) sommige Dominees kunnen zijn die een aantal mensen de Kerk uit kunnen jagen ? Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je bijv. een hele preek alleen alsmaar loopt te waarschuwen ? Er zijn zelfs Dominees die deze vorm van Preken ook afkeuren. Natuurlijk hoef je als Dominee niemand te vriend te houden, maar je kan je als Dominee ook wel eens afvragen van hoe hou ik m'n Gemeente bij elkaar i.p.v....? Ook in een Kerk zijn veel wrijvingen onderling terug te vinden. Ja maar je komt in de Kerk voor De Here God ? Ja natuurlijk, maar je hebt ook altijd nog een eenheid te vormen onder en met elkaar. Het is je vanaf kinds al meegegeven om lief en aardig te zijn voor en met elkaar, ook buiten een Gemeente.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:06
Onderwerp: Top 2000
|
|
|
Spandeau Ballet - Through the barricades Paul Simon - Graceland Modern Talking - Brother Louie Mark Knopfler - What It Is Dire Straits - Walk Of Life Queen - I Want To Break Free
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:56
Onderwerp: Olympische Spelen
|
|
|
Damesvoetbal prima zolang het maar niet gemengd gaat met de heren. Voetbal is en blijft Mannensport no. 1.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:48
Onderwerp: Zie ginds daar komt rutte....
|
|
|
De voedselbank was er volgens mij al een tijdje. Het is al een aantal kabinetten komkommer en kwel. Wel geld geven aan Griekenland en derg. maar geen geld voor landen zoals Afrika ? Daarbij zijn wij de 'melkkoe' van Brussel geworden. En de armoede neemt in nederland ook steeds meer ernstigere vormen aan. In ieder geval this is going the wrong way i'm afraid...
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:35
Onderwerp: het geven van tienden
|
|
|
Je geeft natuurlijk nooit genoeg. Maar als iemand bijv. bij een winkel staat geef je die persoon wel eens wat, of bijv. voor 1 of ander doel. Daarbij is en blijft de vraag natuurlijk wel of het allemaal op de plaats van bestemming aankomt.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:31
Onderwerp: remmen of niet?
|
|
|
Geen idee, ik denk dat als je schrijft zoals op een forum dat het toch anders is als in werkelijkheid. Zo ook als je elkaar berichten stuurt. Als je schrijft kan je denk ik toch beter nadenken hoe of wat, en bij je gevoel blijven. Als je elkaar in 'real-life' zou ontmoeten, is dat opeens een stuk lastiger. Alhoewel het contact ook (en als het goed is) op een gegeven moment beter gaat lopen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:26
Onderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
|
|
|
Er zijn vandaag de veel mensen 'psychisch' ziek. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Dit komt bijv. doordat ze een hele moeilijke/zware jeugd achter de rug hebben, of door problemen thuis bijv. En op latere leeftijd kan je door dit soort dingen er last van ondervinden, als het bijv. ook niet bijtijds gesignaleerd wordt. Daarbij is het vandaag de dag ook de tijd waar we in leven, en waar mensen het gewoon heel moeilijk mee kunnen hebben.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:27
|
|
|
L.O.T.R. The Hobbit (nog niet gezien) Home Alone Indiana Jones
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:26
|
|
|
L.O.T.R. The Hobbit (nog niet gezien) Home Alone Indiana Jones
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:16
Onderwerp: Wat betekend en is kerst voor ons?
|
|
|
-Lichtjes -Kerstboom -Chinese Rijsttafel -Home Alone -Last Christmas
Maar bovenal gedenken we de Geboorte van de Here Jezus.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:03
Onderwerp: aangenamer
|
|
|
Thnxx.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 18:01
Onderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
|
|
|
Je moest eens weten, vroeger toen er nog geen Foto bij een Profiel stond werd er ook (massaal) op elkaar gereageerd en toen hoorde je over het algemeen ook niemand klagen. Dat de dames nu zo nieuwsgierig zijn, tsja . Gelukkig zijn wij daar allemaal vrij in om dan wel of niet een Foto bij een Profiel te plaatsen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:09
|
|
Naar boven |
|
|