Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 mei 2012, 23:56
|
|
|
het leven zou een stuk aangenamer zijn als: we wat meer op elkaar zouden passen en wat minder op elkaar zouden letten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:04
|
|
|
BASSIE783 schreef: | het leven zou een stuk aangenamer zijn als: we wat meer op elkaar zouden passen en wat minder op elkaar zouden letten |
Waarom moet er nu iedere keer een topic worden geopend????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:08
|
|
|
BASSIE783 schreef: | het leven zou een stuk aangenamer zijn als: we wat meer op elkaar zouden passen en wat minder op elkaar zouden letten | Get a life man, lijkt me veel gezonder toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom moet er nu iedere keer een topic worden geopend???????????????????? |
Zo krijg je vanzelf een GTST variant toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom moet er nu iedere keer een topic worden geopend???????????????????? |
waarom moet ik nu iedere keer mn mening geven je word oud zeeland misschien tijd voor een senioren forum
Laatst aangepast door
|
BASSIE783
|
op zaterdag 12 mei 2012, 00:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:40
|
|
|
BASSIE783 schreef: | waarom moet ik nu iedere keer mn mening geven je word oud zeeland misschien tijd voor een senioren forum |
Zoek je hier iets???
Moeten??? Je moet hier niets!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 12 mei 2012, 00:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 00:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zoek je hier iets???
Moeten??? Je moet hier niets!!! |
lees dan eerst even wat je zelf schrijft geloof dat je je zelf verveeld is het niet bed tijd voor je denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 06:52
|
|
|
BASSIE783 schreef: | lees dan eerst even wat je zelf schrijft geloof dat je je zelf verveeld is het niet bed tijd voor je denk ik |
Kunnen sommige reacties niet beter per email gegeven worden ipv op het forum vraag ik me dan af ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 08:01
|
|
|
--------------------------------------------------------------------------------
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op zaterdag 12 mei 2012, 08:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:48
|
|
|
Proots!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zoek je hier iets???
Moeten??? Je moet hier niets!!! |
waar erger jij je nou aan dan zeeland? dan reageer je er toch gewoon niet op?!
gelukkig hoef je niet het hele form in de gaten te houden, want dan zou je het nog heel druk krijgen denk ik...
laat die bassie toch mooi z'n ding doen,zit jij toch niet mee?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 12 mei 2012, 14:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 15:16
|
|
|
BASSIE783 schreef: | waarom moet ik nu iedere keer mn mening geven je word oud zeeland misschien tijd voor een senioren forum |
Sorry , maar dit kan ik dan weer niet rijmen met de posting waarmee je dit topic opent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 17:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sorry , maar dit kan ik dan weer niet rijmen met de posting waarmee je dit topic opent. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 18:38
|
|
|
Eerlijk gezegd kan ik mij de irritatie van Zeeland wel voorstellen. De meeste topics die op dit moment gemaakt worden, hebben een raadselachtig begin, niemand weet wat ie er aan heeft en niemand weet ook wat de meerwaarde is van zo'n topic. Sommige mannen schijnen nogal mysterieus over te willen komen, en dat irriteert anderen. Zeg nu gewoon eens wat je echt bedoelt, in plaats van deze halfslachtige opmerkingen te plaatsen en vreemde topics te openen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 19:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd kan ik mij de irritatie van Zeeland wel voorstellen. De meeste topics die op dit moment gemaakt worden, hebben een raadselachtig begin, niemand weet wat ie er aan heeft en niemand weet ook wat de meerwaarde is van zo'n topic. Sommige mannen schijnen nogal mysterieus over te willen komen, en dat irriteert anderen. Zeg nu gewoon eens wat je echt bedoelt, in plaats van deze halfslachtige opmerkingen te plaatsen en vreemde topics te openen. |
Laat hem toch zijn gang gaan. Sommige topics van jou hebben ook geen meerwaarde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:24
|
|
|
Hij wil gewoon het aangename benadrukken..
hééll positief volgens mij..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 22:21
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Hij wil gewoon het aangename benadrukken..
hééll positief volgens mij.. |
Je hebt gelijk Marian...laat ik het zo ook maar gaan zien....(pffff)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 13:39
|
|
|
Ik vind het reuze leuk groei er door in mijn bestemming zet me tot nadenken en een nieuwe weg te bewandelen door proberen te zien hoe God ook deze mensen lief heeft boven alle dingen Niet een standaard huisje boompje beestje leven maar Leven naar Gods wil en plan dat is voor iedereen anders dan
Dank voor dit mooie schrijven van mij mogen jullie blijven
Heb het nog nooit zo mooi gehad zelfs niet in de chat
Ik weet wie is mijn grootste schat als ik mensen niet begrijp ga ik biddend tot de Heer Hij zegt wat ik er mee kan en verder hoef ik niet meer
zeggen hoe een ander doet is de balk en de splinter meer hoef ik niet te zeggen dit komt zo maar uit mijn hart mijn HEER is zo groot wie had dat nu gedacht Hij is er voor een ieder die geloofd al is het niet zoals je denkt dat het moet zijn in uw ogen weet dat de HEER nog nooit iemand heeft bedrogen eens staan we allemaal voor het gericht ga nu stoppen met mijn gedicht want de wijsheid komt met de jaren t is maar of je het wil zien , Ik wil mensen die oordelen zegenen opdat ze samen aan het avondmaal genieten mogen met de HEER dat als we tegenover elkaar komen te zitten we kunnen zeggen wie waren wij om te zeggen dan zal de Heer ons alles uitleggen en belijden wij onze zonden dan heelt HIJ alle wonden leven we in een land vol vrede ik zie er naar uit dat die dag zal komen dat al onze te kortkomingen zijn in het niet en ik alleen van mijn HEER geniet
Bless You All
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 08:16
|
|
|
Iedereen een aangename dag gewenst en hopelijk wordt de volgende..... nòg aangenamer.... [i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:53
|
|
|
Het ware te wensen dat alle mensen Met hun gebreken Naar zichzelve keken Opdat ze het praten Over anderen wel zouden laten
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 17:59
|
|
|
PELLE852 schreef: | Het ware te wensen dat alle mensen Met hun gebreken Naar zichzelve keken Opdat ze het praten Over anderen wel zouden laten |
Praten an sich, met een doel kan wel, maar ja ik snap je wel, je bedoelt roddelen.
Toppie geschreven!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|