ChristianMatch

Forum

Internet radio
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 03:43

Hallo mensen,

aangezien ik zelf van uitzoeken houd, en van dingen uitproberen houdt, kwam ik terecht op internet stream. Het is me na een lange tijd weer gelukt om weer de stream in de lucht te krijgen.

Wat zou jullie specialiteiten zijn omtrent een internet radio station? Zoals eventuele preken, muziek, etc.

Graag hoor ik jullie mening...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 08:56

LAVERDE524 schreef:
Hallo mensen,

aangezien ik zelf van uitzoeken houd, en van dingen uitproberen houdt, kwam ik terecht op internet stream. Het is me na een lange tijd weer gelukt om weer de stream in de lucht te krijgen.

Wat zou jullie specialiteiten zijn omtrent een internet radio station? Zoals eventuele preken, muziek, etc.

Graag hoor ik jullie mening...

Ik luister zelf altijd naar GrootNieuwsRadio, via de radio of via het internet. En dat is dé zender voor mij op Chrsitelijk gebied!
Naar boven

Auteur Bericht
PELLE852

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 00:36

www.kerkomroep.nl
Die site is echt heel bekend, daar kan je b.w.v. heel nederland mee ontvangen wat Kerkdiensten aangaat.
Ze zijn nu ook bezig om live beelden tijdens verschillende Diensten mogelijk te maken.
Sommige Kerkdiensten hebben dit overigens al.
En verder luister ik naar gospelmuziek, bijv. naar bright.fm (ook heel bekend).
Ennum ook wel naar Radio Rijnmond maar dan naar het voetbalverslag van m'n Kluppie Feyenoord maar dat is weer een hele andere golflengte... Lachende smiley Knipoog smiley

<<no comment>>

Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:54
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1