ChristianMatch

Forum

Zie ginds daar komt rutte....
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:19

Jaa wat dachten jullie van dit begin lied, heb ik zonet even snel bedacht. Ik dacht dit past wel bij ons land en aangezien de sint ook weer in aantocht is vond ik deze tekst zeer toepasselijk.
===========================================

Zie ginds daar komt rutte, ik zie hem al staan. Hij brengt ons een crisis, ons land naar de maan. Hoe hoog zijn de schulden, het jaar bijna voorbij, hij brengt ons een crisis een voedselbank erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:26

LAVERDE524 schreef:
Jaa wat dachten jullie van dit begin lied, heb ik zonet even snel bedacht. Ik dacht dit past wel bij ons land en aangezien de sint ook weer in aantocht is vond ik deze tekst zeer toepasselijk.

Zie ginds daar komt rutte, ik zie hem al staan. Hij brengt ons een crisis, ons land naar de maan. Hoe hoog zijn de schulden, het jaar bijna voorbij, hij brengt ons een crisis een voedselbank erbij.

Ik heb geen verstand van politiek.

Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:28

LAVERDE524 schreef:

TOP!

Zijn partij is aan 't schudden, alles gaat op en neer
Ons land is aan 't flippen, 1e kamer geeft een sneer
Ik zie met veel huiver een volgend kabinet:
met z'n allen weer naar de stembus, PVV stelt de wet.
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:31

Ik wacht helemaal niet op een nieuw kabinet, maar het instorten van dat gehele economische systeem dat langzamerhand een afgod is geworden. Lees openbaring maar eens hoe het babylonische systeem in 1 uur in zal storten. Ik zie uit naar de instorting van dat gehele systeem...
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:41

En de politiek is maar een dekmantel van wat daar achter gebeurd. Rutte en pechtold waren vorig jaar ook bij de Bilderberg bijeenkomst. Gisteren las ik weer een stukje uit vertrouwde bronnen over hoe de financiele crisis met opzet is ontstaan. Zoals rabobank en abn amro zijn in de handen van de joodse vrijmetselaars: de Rothschild. Als je de geschiedenis van ons koninklijkhuis leest over hun ware afkomst, dan schrik je je ook een apezuur. Ze zeggen blauw bloed te hebben maar dat is een grote leugen. Ons koninklijk huis stamt af van de edomieten. Juliana stamt namelijk af van julias ceasar, en julias ceasar was een edomiet van afkomst, oftewel:ezau-lieden. En zij hebben nooit echt blauw bloed in hun gehad. Sterker nog die edomieten zijn zelfs vijanden van God. Ezau heb ik gehaat en Jakob heb ik lief gehad. En met Jakob heeft Hij ook een verbond gesloten. Ezau werd gezegend maar viel niet onder hetzelfde verbond als van Jakob. Vandaag de dag proberen de edomieten, oftwel ezau's nageslacht de erfenis van Jakob's nageslacht af te nemen, door zich voor te doen als het volk van God.

Ik ben momenteel druk bezig met een nieuwe website naast onze huidige website. De titel van de nieuwe site zal zijn: strijd tegen internationalisme.

Daar komen ook al die geschiedenis zaken ook wel op te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:17

O, ja, al die complot eindtijdtheorieen.

Daar ben ik mee doodgegooid bijna.

Tjongejongejonge
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:29

LAVERDE524 schreef:
En de politiek is maar een dekmantel van wat daar achter gebeurd. Rutte en pechtold waren vorig jaar ook bij de Bilderberg bijeenkomst. Gisteren las ik weer een stukje uit vertrouwde bronnen over hoe de financiele crisis met opzet is ontstaan. Zoals rabobank en abn amro zijn in de handen van de joodse vrijmetselaars: de Rothschild. Als je de geschiedenis van ons koninklijkhuis leest over hun ware afkomst, dan schrik je je ook een apezuur. Ze zeggen blauw bloed te hebben maar dat is een grote leugen. Ons koninklijk huis stamt af van de edomieten. Juliana stamt namelijk af van julias ceasar, en julias ceasar was een edomiet van afkomst, oftewel:ezau-lieden. En zij hebben nooit echt blauw bloed in hun gehad. Sterker nog die edomieten zijn zelfs vijanden van God. Ezau heb ik gehaat en Jakob heb ik lief gehad. En met Jakob heeft Hij ook een verbond gesloten. Ezau werd gezegend maar viel niet onder hetzelfde verbond als van Jakob. Vandaag de dag proberen de edomieten, oftwel ezau's nageslacht de erfenis van Jakob's nageslacht af te nemen, door zich voor te doen als het volk van God.

Ik ben momenteel druk bezig met een nieuwe website naast onze huidige website. De titel van de nieuwe site zal zijn: strijd tegen internationalisme.

Daar komen ook al die geschiedenis zaken ook wel op te staan.

het zal zachies aan wel bekend zijn op cm dat ik een afschuw heb van het Nederlandse koningshuis, maar laten we wel even realistisch blijven....

Juliana is de dochter van Wilhelmina, de dochter van Jhr. de Ranitz en Emma van Waldeck, een telg uit een Duitse familie.
Aangezien de vader van Wilhelmina een jonkheer was, heeft Wilhelmina dus wel blauw bloed.
Of Juliana dat ook heeft, is nog maar de vraag omdat niet bekend is wie haar biologische ouders waren.
Haar adoptieouders hadden dan wel blauw bloed, maar dat telt niet.
Had Hendrik niet zo veelvuldig de hoeren van Den Haag bezocht, had hij zelf geen syfilis opgelopen en zn vrouw er ook niet mee besmet.
Dan hadden ze wellicht een eigen kindje kunnen krijgen....

Ook die vertrouwde bronnen van je betreffende de ABN-AMRO en Rabobank kloppen niet geheel.
Rabobank is een coöperatie en heeft dus alleen leden die gezamelijk eigenaar zijn en ABN AMRO is een staatsbank, alle aandelen zijn van de Nederlandse staat.
Rothschilt heeft er dus niks mee te maken.

Maar ik juich het toe dat je je kritisch in deze zaken verdiept, neem alleen voortaan wat betere bronnen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PELLE852

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 17:48

De voedselbank was er volgens mij al een tijdje. Het is al een aantal kabinetten komkommer en kwel. Wel geld geven aan Griekenland en derg. maar geen geld voor landen zoals Afrika ? Daarbij zijn wij de 'melkkoe' van Brussel geworden. En de armoede neemt in nederland ook steeds meer ernstigere vormen aan. In ieder geval this is going the wrong way i'm afraid... Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen Slapende smiley

<<no comment>>

Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:58
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 18:05

SHANITA130 schreef:
Ik heb geen verstand van politiek.

Duszz...én ik heb al zolang geen hoofdpijn meer, en dat wil ik zo houden Knipoog smiley

LOL Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1