Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 23:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zo te zien ben je nog op de CM, dus geen paniek |
Hallo Herman.
Ja gelukkig is alles weer goed gekomen want ik had het al wel gedaan maar ik had maar 1 dag nog stom maar ja ik mag toch nog weer blijven hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 maart 2011, 21:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Hallo Allemaal Dat ik gelukkig op tijd was met verlengen want ik had er een klein beetje angst voor dat ik te laat was maar gelukkig niet. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 maart 2011, 21:34
|
|
|
Hallo Allemaal Ik weet niet of ik er morgen nog ben want ik had gisteren betaald maar ik heb nog geen verlenging gekregen dus hopen dat het morgen wel gebeurd. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 22:15
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | huh ? Ik vind de PABO wel een vak hoor... onderschat het niet !! |
Hallo Susanna
Het probleem is dat ik vroeger van school geschopt ben omdat ik te slecht was hahaha maar zoals je ziet heb ik het toch wel redelijk gered . Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 21:41
Onderwerp: gebed voor zieke
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Iemand (vrouw jonger dan ikzelf) kreeg enkele weken geleden te horen dat ze uitgezaaide kanker had, nooit klachten gehad......... niets meer aan te doen, alleen palliatief, pijnbestrijden, ze wou nog zoveel doen met en voor haar gezin, nu hoort ze zeggen dat het vlug zal gaan.....
Ik wil hier graag gebed voor vragen, ik zat daar te luisteren en zo machteloos naar haar te kijken..... |
Hallo Marylien.
Ik zal dat zeker doen heel veel sterkte voor haar. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 22:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat ik vandaag, wat normaal gesproken mijn vrije dag is, moet gaan werken. En dan ook nog vergaderen...... |
Hallo Marijano
Dan zeggen ze hier van :: Had je niet beter een vak kunnen gaan leren???? Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:47
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Soms doe ik wijs maar ben het eigenlijk niet |
Hallo Willemijn. Ik zit hier te stikken van de lach. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Op die boot kan je je auto niet meenemen dus je zal wel door de tunnel móeten. Maar het is wel de moeite waard om een keer die boot te pakken. Je ziet de grootste zeeschepen die er bestaan ongeveer. Allemaal via de achtertuin zowat van Visser richting Antwerpen. |
Hallo Visser.
Ja dat klopt van de pont dat hadden die vrienden van mij al eens verteld maar ja mijn verstand is een gatenkaas en ik moet je ook zeggen dat ik alleen dan weer de liekens tunnel ken want daar kwam ik heel vaak door vroeger want dan moest ik auto.s halen in de haven van antwerpen en daar had je dan ook nooit file want ja je moest er voor betalen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:38
Onderwerp: vergeven
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk is er maar één reden waarom je zou moeten vergeven: Omdat God dat van je vraagt. en de rest is eigenlijk maar bijzaak wat hier geschreven wordt... |
Hallo Chatuliem
Ik ga hier ook in mee met je want zo staat het ook in de bijbel het is vaak moeilijk maar het gaat je steeds beter af als je het een paar keer gedaan hebt. Sjalom. martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:33
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb mijn balastingaangifte helemaal zelf ingevuld en opgestuurd. Eerst nagekeken natuurlijk.
Willemijn en Marijan, hulp nodig |
Hallo Mario
De mijne had ik 14 dagen geleden al verstuurt en als het mee zit krijg ik weer een beetje van terug en kan ik weer lekker op vcantie haha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor Martin, die tunnel is op loopafstand van mijn huis. Dat kan zelfs jij nog te voet. Wacht even , jij bedoelt de westerscheldetunnel, nee ik heb het over de vlaketunnel. |
Hallo Visser
Ik moet je zeggen dfat ik geen idee heb waar die vlaketunnel is maar ik bedoelde de westerschelde tunnel want daar moet ik om naar nummer èèn te kunnen komen want met de pont duurt het me iets te lang maar wel weer romanties bootje varen. Sjalom. Martin
ps ik ga zoeken waar die vlaketunnel is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:17
Onderwerp: ik heb gebed nodig
|
|
|
ROSALIA922 schreef: | Willen jullie voor mij bidden voor wijsheid en vertrouwen, dank jullie roosje |
Hallo Roos
K,zal dat ook zeker voor je doen en heel veel wijsheid en GODs zegen gewenst . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 22:00
|
|
|
HENK710 schreef: | Dat mijn mannetje HENK710 vandaag is geslaagd voor zijn rijbewijs Zo super ben mega trots op hem |
Hallo Henk van mij ook een van harte en hoop dat je er heel veel pleizier van mag hebben en krijgen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Katwijk, richting het zuiden tot aan Vlissingen , dan de A 58 volgen tot aan de Vlaketunnel en dan bel je maar even . Pik ik jullie wel even op bij de carpoolplaats. En als er nog liefhebbers zijn voor wat anders dan koffie, thee of rosé , laat het maar weten. bolusje erbij? |
Hallo Visser Als je die tunnel er nog bij moet rekekenen dan komen er nog weer 7 kilometers bij want ik ga regelmatig naar nummer èèn op zeeuw vlaanderen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:05
|
|
|
Hallo Allemaal
Dat ik vanmiddag met mn dochter en man en zoontje de andere auto opgehaald heb uit Breda en dat ze dat helemaal vanuit Leeuwarden gedaan hebben omdat ik met het hondje zat want mn vorige auto kwam niet meer door de apk heen hahaha. en daar hadden ze 600 kilometer voor over . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 22:51
Onderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Ja Martin, ik geloof ook wel dat de satan ons gans ons leven probeert van God weg te halen, maar er zijn toch ook in ons aardse leven momenten (voor mij was mijn verhaal zo'n moment) dat God het wint in ons hé, (heb het gevoel dat ik mij wel verkeerd uitdruk, hoop dat je mij begrijpt) |
Hallo Marylien. Ik wilde het niet in de negative sfeer brengen maar ik had het bij mn vader mee gemaakty vandaar dat ik het had geschreven en zelf had ik toen ik tot inkeer kwam wel het zelfde gevoel zoals jij het beschreef dat ik met GOD de hele wereld aan kan. Maar die duivel blijft je zoeken tot je laatste adem dat geloof ik ook want hij wil zoveel mogelijk volgelingen hebben. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 22:02
Onderwerp: Topics omhoog halen
|
|
|
En de prijs?.........Een gesponsorde voetreis naar Rome? Tis een watersporter .... laat hem lekker zwemmen Ik weet niet of je dat al weet, maar dat is meestal de hoofdprijs die op CM wordt uitgedeeld.
Ik heb ook wel eens gehoort dat het gebeurd op je knieën en dan krijg je ook de hoofdprijs heb ik gehoord Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 21:59
Onderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | sluit misschien niet aan op het voorgaande, maar het gaat toch ook over de kracht van de Levende God,
en persoonlijk bedoel ik dan dat God aanwezig is waar twee of meer biddenden samen zijn, (dit vindt je wel terug in de Bijbel uiteraard)
Ik maakte het persoonlijk mee, een hele strijd, en na een samenkomst heeft dit mij volledig losgelaten, heb dus het gevoel : dat de satan van mij wegging door de kracht van de Levende God in een biddende gemeenschap.
Nergens vind ik een tekst of vers in de Bijbel waarnaar ik hiervoor zou kunnen verwijzen, weten jullie of er hiernaar kan verwezen worden? (vooral dat de satan van je wegvliedt) |
Hallo Marylien. Ik geloof niet dat de duivel weg bij je is want ik geloof wel dat hij wacht tot jij een keer zwak bent en dan komt hij in vol ornaat terug zo heb ik dat toen bij mn vader ervaren toen hij op sterven lag tot op het laatst is hij met je bezig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 21:52
Onderwerp: Onze last te zwaar???
|
|
|
HENK710 schreef: | Toch kan een mens wel geluk ervaren dwars door moeiten heen. Dit betekent niet dat er geen verdriet meer is, maar wel dat hij/zij alles bij elkaar dankbaar kan zijn voor het leven...al zal dat dus niet elk moment even goed zichtbaar/hoorbaar zijn in een mensenleven! |
Hallo Kenk. Ik zal je zeggen dat ik me nog steeds het gelukkigste mens voel hier en de dingen die ik mankeer die neem ik op de koop toe want we krijgen niet meer als dat we aan kunnen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 22:00
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | bedankt Herman ik vindt 10 kilometer over het strand lopen lang zat... |
Hallo Miekjes We gaan het gewoon proberen en we zien wel waar we uit komen en dan kunnen we altijd nog ergens gaan zitten en wachten tot de meute terug is. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:52
|
|
|
Hallo Allemaal Omdat ik 14 dagen geleden goed bericht had gekregen dacht ik me zelf een beetje te verwennen met een hondje . Heel erg zenuwachtig maar daardoor krijg je water voor je hart en ik ben erg blij met hem . Moet nu weer door weer en wind naar buiten hahaha. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:46
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. |
Hallo Grace Ook van mij een heel hartelijk gefeliciteert en GODs zegen gewenst. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:39
|
|
|
Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:29
Onderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En toch ligt het aan jou (pc), Mario.
'k Heb ook nergens last van.
Eh.......even mijn stukje aanpassen. Het mailen gaat wel heel traag! |
Hallo Marijan. Ik heb helemaal geel last ook niet met de mail maar ja ik heb aklles betaald hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:20
Onderwerp: omgangs regeling
|
|
|
HENK030 schreef: | binnen kort ga ik naar een huis waar de kinderen van mijn me weer kan zien eindelijk na twee jaar mach ik ze weer gaan zien nu wil ik graag weten of er hier op de cm mensen zijn wie daar ervaring mee heben wie me goede raad kan geven hoe ik dit moet aan pakken ,wil er wel bij zegen dat me kids pdnos hebben en dat ik ze bewust heb los moeten laten na alle gevecht ,zodat er rust kwam bij hun na de schijding |
Hallo Henk Ik moet je zeggen dat ik ook zoiets heb meegemaakt en eerst had ik voor ze een paar jaar gezorgt maar uiteindelijk wilde ze toch naar hun moeder die ze toch elk weekeinde zagen maar toen het anders om zou moeten zijn ging dat feest niet door dat ik had ze ook jaren niet gezien tot ze ineens weer bij me op de stoep stonden en ik heel blij was dat ze er weer waren en is dat contact daarna altijd gebleven en ook zo zal doorgaan want dit is ook alweer 30 jaar verder . En geduld indeze is het enigste wat je kun hebben maar terug komen doen ze zeker. Heel veel sterkte en ook veel gebed is nodig. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:40
Onderwerp: Topics omhoog halen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Maakte me zorgen om de bomenstand daar in Zeeland .....pfff |
Hallo Leonard
Ik denk dat jij wel een boom wilt opzetten. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | He Martin .....gij staat al op de lijst . Hoef je niks meer voor te doen.
En.........vergeet het niet in je agenda te zetten he? | Hallo Visser. Ik ben helemaal diep ontroerd dat ik er op mag staan en ja ik heb het op 2 kalenders gezet want ja soms staat het ook in het vergeet boek maar iniedergeval bedankt dat je dat hebt kunnen zien want ik schijn ziende blind te zijn hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:35
Onderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Hoe ik erover denk, vinden jullie onzin, oké, dat jullie goedrecht. Maar dat er wordt gesuggereerd dat mannen autistisch zijn, daar hoor ik jullie niet over. Hoe zit dat dan? |
Hallo Maureen. Ik wilde je alleen vertellen dat ik niet het gevoel heb dat ik autistisch ben ik moet je ook zeggen dat ik me er weinig bij kan voorstellen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:29
|
|
|
GRACE585 schreef: |
dat om 15.15 mijn weekend begint | Hallo Grace Jij bent al vroeg bij want ik moet de stoelen nog neer zetten in de kerk dus voor mij is het pas morgen avond hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|