ChristianMatch

Forum

Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: kennen jullie dat?

PAULUS505 schreef:
Hebben jullie soms moeite om dingen op CM op het forum goed te verwoorden? Ik vind het best moeilijk om op het forum van CM te willen zeggen wat je op je hart hebt op de juiste manier. Je wilt niemand kwetsen en je wilt toch goed overkomen.
Hebben jullie misschien tips hiervoor?

Eerst maar es rustig nadenken Paulus voordat je wat schrijft.
Als je het geschreven hebt nog es nalezen en dan moet het goed komen.
Maar ik begrijp altijd wel wat je schrijft hoor dus je doet het best goed. Knipoog smiley
Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:10
BerichtOnderwerp: ik ben terug

PETER758 schreef:
De laatste tijd ga ik door een moeilijke strijd.
De Heere heeft me erbij bepaald om opnieuw weer contact te zoeken met christenen. Daarom en ik weer terug gekomen.

See yah, in de chat!

Welkom terug Peter, en ook dat je eerlijk bent.
Het is goed om in contact te zijn met broers en zussen van dezelfde VADER.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 15:21
BerichtOnderwerp: dankbaar!

PEACEDOVE820 schreef:
Hey luitjes,

Ik zie overal gebeds verzoeken op t forum dus ik dacht waarom niet danken voor wat je elke dag mag onvangen van de hemelse Vader

ik ben dankbaar voor:

*Een lach van mijn kinderen
* Een vogel die fluit
* Het feit dat ik God mag kennen en Zijn kind mag zijn
* Voor mensen om me heen die mij in mijn waarde laten.
* Dat ik het voorecht heb mijn kinderen elke dag voor Gods troon mag brengen!

Dus luid mijn vraag aan jullie:

Waar zijn jullie dankbaar voor ?

Greets,
Peacedove

Ik ben dankbaar dat mijn ex-schoonvader jarig is vandaag en dat ik nog steeds een hele goede band met hem heb!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:19
BerichtOnderwerp: sja soort traditie he...

RELLOK036 schreef:
sja de dag moest eens komen he
en vandaag is het zo ver......
En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat...
kee dan bij dees:
De ballen en tabé...
enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees:
http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related

He Rell jammer dat je gaat.
Wens je de onmisbare Zegen van onze Hemelse Papa!
Ga met HEM dan ga je goed!

Liefs Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2

MARISKA601 schreef:

Leuk Maris
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?

CHATULIEM619 schreef:
Hier volgt een verslag wat mij overkwam een paar jaar geleden:

Thuisbezoek.
Een paar weken geleden heb ik een date gehad. We hadden telefonisch zo’n diepgaand contact dat ze het niet moeilijk vond dat ik bij haar thuis zou komen. Als ik praat van diepgaand telefonisch contact, bedoel ik dat ook. Een week lang hebben we tot in het holst in de nacht met elkaar gepraat. En dat ging vaak heel diep. We waren al plannen aan het maken om samen met elkaar verder te gaan en te zien hoe onze gezamenlijke toekomst er uit zag. Ik heb met haar gepraat zoals ik alleen met mijn ex kon praten en eigenlijk was geen onderwerp taboe. We voelden een eenheid zoals je alleen maar tussen man en vrouw kon verwachten, vaak zeiden we tegen elkaar, ik ben zo gelukkig en konden we de telefoon niet neerleggen. Mijn kinderen werden er gek van, want in plaats van dat ik hun aandacht gaf, zat ik alleen maar in gedachten bij haar. Ik verlangde naar het volgende telefoontje, als het na een uur afgelopen was, dan vond ik het kort,tekort. Er zijn momenten geweest, dat ik dacht dat ik Gods zegen kon ervaren, ik wist zeker, zij was de vrouw die God mij zou geven. Alles kon ik voor haar opgeven, zelfs het roken bleek niet zo moeilijk te zijn dan dat ik dacht. Maar dat was helaas een valkuil die er mede voor zorgde dat alles een grote deceptie werd.

Ik kwam bij haar thuis en meteen ging het al mis. Ze zei: jij bent echt blond, en ik vond ook dat ze er heel anders uit zag dan op de foto. De beruchte klik, waar we beiden van overtuigd waren, dat hij er meteen zou zijn bleef uit. Ik klapte dicht, voelde me een gast, soms wel eens een vreemde en ik voelde me gespannen. Wat de zaak ook niet goed deed was dat haar kind erbij was en eigenlij is haar kind er de hele avond bij gebleven. Uiteindelijk is haar kind in slaap gevallen in de kamer. Toen ze sliep, was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Geen klik, geen aantrekkingskracht, anders dan dat ik me had voorgesteld.

De dag daarop belde ze me met de mededeling, dat ze totaal geen enkele aantrekkingskracht vond en dat ze het contact wilde beëindigen. Ze verweet me dat ik in het echt heel anders was dan dat ze zich had voorgesteld en ze vond eigenlijk dat ik haar misleid had door zo anders voor te doen.

De reden dat ik dit schrijf, is omdat ik er veel van geleerd heb. Het heeft geen zin om in te gaan op dit persoonlijke verhaal, want elk verhaal heeft twee kanten en ik vertel alleen mijn kant van het verhaal. Het gaat me meer om de lessen die ik eruit getrokken heb.

Ten eerste: Stel nooit te hoge verwachtingen voor een eerste date. Vooral als je elkaar voor het eerst ontmoet is er toch sprake van elkaar wennen. Iedereen is anders dan op de foto. Verwacht niet dat je meteen in elkaars armen valt, verwacht niet dat je meteen smoorverliefd bent, maar geef elkaar de tijd en de ruimte aan elkaar te wennen. Dat kan een kwartiertje zijn, een uur en soms kom je nooit over die spanning heen. Zelf ben ik nooit over mijn gespannenheid heen gekomen. Je kunt nog zo goed met elkaar bellen, als je elkaar ziet is het toch heel anders. Ga je eerste date in met de gedachte: “zou ik hem of haar nog eens een keer willen zien”. De klik hoeft er niet meteen te zijn. De kans dat de klik er meteen is, is eigenlijk heel klein. De tweede keer is nl. veel meer ontspannen en kun je meer jezelf zijn.

Ten tweede: loop niet te hard van stapel. In onze gedachte waren we veel verder dan dat we in de praktijk waren. De teleurstelling was daarom ook zo groot. We bouwden luchtkastelen, dat eigenlijk nergens op gebaseerd was. Stapje voor stapje, luister naar je gevoel, draaf niet voorbij aan je eigen emoties. Ga met nuchterheid en verstand om met elkaar. Want te hoge verwachtingen geven diepe teleurstellingen.

Ten derde: nodig voor de eerste date niet iemand bij je thuis uit. Het is al moeilijk genoeg elkaar te leren kennen, de rol van gast tegenover gastheer/vrouw maakt het des te moeilijker. Ik ben nooit verder gekomen dan de rol van gast en dat maakte me zo anders dan aan de telefoon.

Bovendien weet je toch ook niet wie je in huis haalt. In dit geval ging het ook op. Ze had verwacht een lieve belangstellende man te zien, maar in de werkelijkheid was ik een stille, teruggetrokken, oude man, die zich geen houding wist te geven. Het is geen wonder dat ze zich misschien opgelaten gevoeld heeft.

Ook kan het andersom heel slecht uitpakken. Stel je komt ergens en iemand wil je kwaad doen, voordat je het weet kun je beschuldigd worden van de mest gekke dingen. Gelukkig is daar hier geen sprake van, maar je loopt in feite onnodige risico’s door iemand zomaar thuis uit te nodigen zonder dat je die persoon kent.

Ten vierde: zorg dat je goed in je vel zit als je een eerste date hebt. Ik had ervoor gekozen te stoppen met roken een dag voordat ik de eerste date had. Achteraf was dat niet verstandig. Mijn ontwenningsverschijnselen bestaan nl. uit grote vermoeidheid. Het nicotine tekort zorgt ervoor dat ik moeite heb wakker te blijven. En in dit geval zorgde het er ook voor dat ik niet fit genoeg was.

Ik ben stom geweest. Stom, omdat ik tegen mijn eigen verstand in dingen gedaan heb die niet goed zijn. Ik had niet bij haar thuis moeten komen, ik had me niet zo moeten laten meeslepen in de emoties van dat moment. En mede daardoor heb ik de kans op een lieve vrouw volledig verknoeid. Het vertrouwen is verdwenen en daarmee is de kans verdwenen dat dit goed te maken is.

Bedankt voor je eerlijkheid Chat!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: vriendschap....

MAATJES468 schreef:
Er was eens een jongen met zeer weinig zelfbeheersing. Zijn vader gaf hem een zak spijkers en zei tegen hem dat elke keer als hij zijn zelfbeheersing verloor, hij een spijker in de achterkant van de schutting moest slaan.

De eerste dag sloeg de jongen 37 spijkers in de schutting. Over de volgende paar weken, toen hij zich bewust werd van zijn drift en hij leerde om zijn kwaadheid onder controle te krijgen, werd het aantal spijkers wat hij in de schutting sloeg geleidelijk aan minder.

Hij zag in dat het gemakkelijker was om zijn zelfbeheersing niet te verliezen, dan al die spijkers in de schutting te slaan.......
Uiteindelijk, kwam de dag dat de jongen zijn zelfbeheersing niet meer verloor. Hij vertelde dit aan zijn vader en zijn vader stelde voor dat de jongen nu voor elke dag dat hij zijn zelfbeheersing behield hij een spijker uit de schutting haalde. De dagen gingen voorbij en de jonge man was eindelijk zover dat hij zijn vader kon vertellen dat alle spijkers waren verdwenen. De vader nam de jongen bij de hand en ging met hem naar de schutting.

Hij zei:" Je hebt het goed gedaan, mijn zoon, maar kijk nu eens naar al die gaten in de schutting. De schutting zal nooit meer hetzelfde zijn. Als je dingen zegt in woede, dan laten ze een litteken achter het als deze gaten. Je kunt iemand met een mes steken en het mes er weer uit trekken. Het maakt niet uit hoe vaak je zegt dat het je spijt, de wond zal er blijven."

Een verbale wond is even erg als een fysieke wond. Vrienden zijn een kostbaar juweel. Ze laten je lachen en moedigen je aan om je taak te volbrengen. Ze lenen je hun oor, en ze geven woorden van lof en zullen altijd hun hart voor je openstellen.

Wow Maatje, heel mooi!!
Thanks voor het plaatsen
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 22:34
BerichtOnderwerp: Buddha beeld

CROSSROAD317 schreef:
[qoute=DONQ022]Het gaat om afgoden en het aanbidden daarvan en het aanbidden van een beeld wat om het zacht te zeggen moeilijk ligt bij onze God , maar zolang er dus geen aanbidding plaats vind en de budda niet als een God beschouwd is niets aan de hand.
Of je moet de verwijzing naar het niet maken van een gesneden beeld wel erg letterlijk nemen.

Daar kan ik het niet mee eens zijn, het is satan zelf die de oorsprong is van het boedha beeld, een leer die niet gericht is op het leren kennen van de Ene God, en juist daardoor zijn ingang weet te vinden in je huis/hart.
DONQ022 schreef:
Allemaal heel mooi maar wat geen afgod beeld is kan ook geen afgod beeld zijn , ongeacht wat anderen vinden, het blok beton wat in mijn huis staat wat volgens mijn Indiaans/Pakistaanse vriend een budda is is voor mij een vorm waar ik als kunstenaar graag naar kijk .
Bovendien als we allemaal echt letterlijk zouden nemen kunnen we een groot deel van onze westerse cultuur wel weggooien en een groot aantal musea sluiten.
Het ten val brengen van een ander is geen afgod beeld toe in staat , dat doet de ander zelf .
Ook hier zie ik iets van "het is niet zo erg, en we leven in een andere tijd" en dus praten we het maar goed. Vergis je niet in de kracht en listigheid van satan, de bedrieger van de beginne. Satan doet zich heel vaak voor als een engel des lichts, een wolf in schaapskleren, en zelden als een brullende leeuw..... Dus waarom iets goed praten wat fout is, waarom niet de bijbel ernaast leggen en accepteren dat het woord van God zaligmakend is. Waarom zou je jezelf inlaten met zoiets als een boedha beeld, ook al denk je dat het geen waarde heeft??
Er werd eerder gezegd, lees je bijbel, bidt elke dag, opdat je groeien mag. Groeien mag in geloof en de gave van onderscheiding van geesten mag ontvangen. Dan en alleen dan kun je in Jezus naam, afstand doen van datgene wat satan zo listig in je huis/hart neerlegt.

Heb je God de Vader gevraagd of Hij het goedvind dat jij een boedha beeld in je huis neemt / nam / hebt staan ?
Het is voor mij geen aaval op mensen, wel een waarschuwing om alert te zijn, en te blijven, voor de listigheden van satan !!! Boze smiley[/quote]

Ben het helemaal met je eens Cross!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:20
BerichtOnderwerp: hier kunnen mensen die willen z... lekker z... tegen mekaar

JONATHAN890 schreef:
morgen is het Zondag
een dag om :

God te Zoeken
Tegen de stroom in te Zwemmen
Een dag om God in je leven te laten Zaaien
de duivel zijn poten onder zijn stoel vandaan te Zagen
ons door God te laten Zegenen
te weten dat God zal Zegenvieren
te weten dat alles valt onder Zijn Zeggenschap
de opstanding te vieren, dat Jezus zich op de troon Zetelde
We mogen zingen omdat Hij ons bevrijdde van onze zonden
dat we niet moeten zwijgen
Maar God danken en Hem de eer toe Zingen

AMEN!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 2 mei 2010, 00:14
BerichtOnderwerp: kerkdienst

DONQ022 schreef:
Heel fijn voor jou en waarschijnlijk voor vele anderen.

Maar de zo geroemde gemeenschap zin heb ik tot nu to inde reguliere kerken niet kunnen vinden en ik heb het gevoel een buitenbeentje te zijn.
De gemeenschap met broeders en zusters heb ik sinds ik in de jaren 70 van de vorige eeuw toen ik bij een sekte zat niet meer gevoeld.

Ik ga wel bijna wekelijks naar de kerk maar heb besloten telkens naar een andere gemeente te gaan , deze week zijn de Doopsgezinden aan de beurt en volgende week waarschijnlijk de Remonstranten maar heb ook nog een uitnodiging van Het Apostolisch genootschap.

Zo voorkom ik verdere teleurstellingen.

Dat maakt je tegelijk ook eenzaam, want zo krijg je niet een band met je broeders en zusters en dat is ook weer jammer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: Hokjes

CROSSROAD317 schreef:
Daar zeg je zoiets Sus, we kunnen niet met Gods ogen kijken, toch denken we wel als God te kunnen denken ..... Verraste, verbaasde smiley (doordenkertje)

We kunnen wel vragen of we de bril van JEZUS mogen lenen zodat we leren te kijken zoals HIJ kijkt!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 14:01
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2

MARISKA601 schreef:
heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden

en ja hoor het is maandag.
was van plan om 2 wasmachines te laten draaien.
zet ik de machine aan en ja hoor toen ik aan het touwtje trok
hoorde ik plok, teken van dat het maar met de hand moet gaan doen.

ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet.
ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven.
getelefoneerd met de woning bouw.
en wat denk je?
niet lachen hoor..
mijn pc doet het niet.

ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangeslotenmaar vermijd.

Gistermiddag naar de braderie geweest en op de terugweg ineens heel veel lawaai. De uitlaat van mijn auto dwars door midden..........
Na een uurtje wachten kwam de hulpdienst en heeft het euvel tijdelijk opgelost...we konden weer verder rijden, maar wel met heel veel kabaal!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 13:56
BerichtOnderwerp: verlangen naar

JONATHAN890 schreef:
ja verlangen is er genoeg.

Ja maar heel herkenbaar hoor Jonathan.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 13:55
BerichtOnderwerp: DAGELIJKSE BEMOEDIGING

HANS744 schreef:
omdat eva ziek is voorlopig geen bemoedeging vanaf 29 april

Beterschap Eva en GOD's Zegen.

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 22:11
BerichtOnderwerp: Hokjes

GRIFFIN748 schreef:
zolang je het met Chatuliem eens bent, is er niks aan de hand Clown smiley

Is geen leuke opmerking
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 20:54
BerichtOnderwerp: verlangen naar

JONATHAN890 schreef:
verlangen naar

Echte liefde,
geen gemis, geen verbeeltenis,
Diep verlangen, samen een weg vinden
niet om alleen maar te willen binden
maar waar echte passie is.

MOOI!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 11:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

DANIEL777 schreef:
dat het giet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hier lekker niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 20:51

GRACE585 schreef:
Brand in de keuken!!!! Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, Geschokte, onthutste smiley
frietpan gesmolten en in de hens Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
gewoon een puinzooi dus fff Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

zoiets moet mij dus weer eens overkomen Twijfelende smiley Twijfelende smiley Twijfelende smiley

Wat rot voor je Grace, hoop dat de schade mee gaat vallen.
Succec hoor met alles!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 26 april 2010, 17:34
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

RENSKE067 schreef:
een dikke knuffel voor iedereen die me heeft gemist (ook al is het als kiespijn geweest Clown smiley )

Kussende smiley Kussende smiley

en een knuffel voor chris dat ie het aandurft me nog een kans te geven Clown smiley

het is goed om terug te zijn Lachende smiley

He Renske fijn dat je er weer bij bent!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 25 april 2010, 19:45

JONATHAN890 schreef:
hahaha.... ik heb een paar dagen getwijfeld......abonnement zou 2 mei aflopen. Wat doe ik....verder met CM ?? Ik weet het niet. Waarom zou ik t wel doen? Omdat dit een dating-site is? Ik weet wel wat ik graag wil, maar ik weet ook dat God mij 'haar' op mijn weg moet brengen.
En Hij heeft zijn kans gehad.... ben 6mnd lid of zoiets geweest nu.... maar waarvoor? Gevonden wat ik zoek, nee jammer genoeg niet.
Maar wel leuke kontakten Knipoog smiley

Twijfel alom......maar ik heb besloten.....heb weer €20 euri in de pot gegooid....

Jullie zijn nog niet van me af.... maar ik zoek wel iemand die mij van jullie afhelpt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Haha Jonathan, zo heb ik ook lopen twijfelen en denken en malen, ga ik door, stop ik, wil ik wel stoppen, maar ook ik heb besloten om nog even lid te blijven, ik heb geen €20,00 in de pot gestopt maar voorlopig even €10 ,00.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:13
BerichtOnderwerp: 'k wil verder !

JONATHAN890 schreef:
ik wil de weg naar liefde weten
ben zo benieuwd
er is nu toch genoeg gesleten

de strijd van t hart gestreden
tranen zijn gevloeid
mijn God, 'k heb genoeg geleden

wil nu weer verder gaan
maar God wanneer,
zal er iets moois ontstaan?

gevoelens die 'k niet meer opkrop
radeloos verloren
alleen nog haar in mijn kop

overal denkend maar één verlangen
volkomen terecht
liefde geven en intens ontvangen

ik wil die shot weer voelen
hopeloze verliefdheid
een overdosis die nooit zal bekoelen

wil nu weer verder gaan
maar God wanneer,
zal ze zo voor me staan?

Wow Jonathan, echt heel mooi
enne ook nog es herkenbaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 13:15
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

HANNAH810 schreef:
soms hebben kinderen van die uitspraken, die je op zou willen schrijven voor later; heb jij dat ook?
schrijf ze hier, dan genieten wij mee!!

mijn pleegdochtertje ging vanmorgen luid zingend door het huis.
dat doen we wel vaker; is de ene song uit, dan beginnen we een volgende. afijn, ze had een mooi lied in haar hoofd;

als je bidt, dan moet je eten,
als je klopt op de deur, dan moet je opendoen,
als je zoekt dan zul je t vinden, halleluja.......

wat een heerlijke zegen toch, zo'n kleutertje, zingend door t huis!!

Vorig weekend was ik met Bert en mijn zus in Appelscha. Het was het hele weekend droog, totdat we in de auto zaten op weg naar huis en het begon te regenen. Bert zei: mam ik weet wel waarom het nu regent? O, waarom dan Bert? Appelscha huilt omdat wij weer weg gaan!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:48

CROSSROAD317 schreef:
Die zon zien mensen ook heel graag Leanne Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Ik geloof je Cross maar eerlijk is eerlijk ik heb toch ook heel graag die andere zon..........
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 18:41
BerichtOnderwerp: Mens zonder Geheimen - Bevrijd van Banden

JONATHAN890 schreef:
Altijd door de bril van het gebed kijken he

Bid God of je de dingen mag zien zoals Hij ze bedoeld heeft

Ja inderdaad Jonathan, mijn gebed is dat ook dat ik geestelijk ogen en oren mag hebben zodat ik kan zien wat er "werkelijk"gebeurt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 18:39
BerichtOnderwerp: Liefdesverdriet

IMRE695 schreef:
Dankjewel! Alleen: ik geloof niet in de ware vrouw (of de ware man voor een vrouw). Dat komt op mij over als een vorm van magisch denken. Ik geloof dat het complexer is dan dat.

Ja dat geloof ik ook zeer zeker Imre!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 10:08
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

RELLOK036 schreef:
maar ben eens eerlijk is zoon slotje eigenlijk nodig? dat chris als een politie agent moet optreden?

Het is triest Rell maar ik denk dat het nodig is, anders gaan mensen eindeloos door met elkaar te veroordelen en de taal wordt niet liefdevoller maar grimmiger, helaas................

Aan de andere kant zou het helemaal niet nodig moeten zijn, wij hier op CM allemaal broers en zussen, kinderen van onze Hemelse Vader....maar blijkbaar weten nog veel mensen niet hoe ze op een liefdevolle manier met elkaar kunnen discussieren! Helaas!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:05
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

RELLOK036 schreef:
das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Twijfelende smiley
Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm Twijfelende smiley

Gelukkit zit er weer een slotje op Rell,
nu maar hopen dat ze er iets van hebben geleerd! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:02
BerichtOnderwerp: Èèn van de allereerste dingen

EVA685 schreef:
Een van de aller eerste dingen
Als een mens geboren wordt
Is dat je zo spoedig mogelijk
Het liefs all-risk verzekerd wordt
Letterlijk voor alle zaken
Sluiten we een verzekering af

Omdat we graag ons veilig voelen
Van de wieg tot het graf
Voor studie, en ziekte kosten
Tegen inbraak en voor brand
Noem maar op we hebben altijd
Wel een polis bij de hand

Ongelukken die gebeuren
Onderweg of in ons huis
Altijd ligt er wel een akte
In een kast of in een kluis
Maar als al die hoge premies
Bij elkaar wordt op geteld

Schrik je soms van de bedragen
Het kost je handen vol met geld
Dan is het haast niet te begrijpen
Dat God "ieder die gelooft "
Zonder borgsom of garanties
Eeuwig leven heeft beloofd

Je hoeft nooit iets te girêren
Het geld wordt ook niet op gehaald
Want die prijs voor die verzekering
Is op Golgotha betaald
Jezus vraagt alleen je " ja " woord
Als Hij zeg kom maar tot Mij

Door Zijn liefde en Zijn kruisdood
Werd die polis " PREMIEVRIJ "

Mooi Eva, heb dit gedicht ook op mijn hyves gezet!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:50

CARIEN982 schreef:
In Zuid Holland is het de gewoonte(bij de boeren dan)
om s middags van 13.00 uur tot 15.00 te gaan rusten.
Misschien dat ik het ook in ga voeren,
nee toch maar niet, ik zou me schuldig voelen... en voel mij er nog te jong voor.

Het is nu veel te mooi weer om een dutje te doen. Of je moet buiten een dutje gaan doen. (zoals ik per ongeluk haha Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:47

LEANNE226 schreef:
Kom maar
Ik houd je vast
Ik luister naar je
maar zeg niets
Ik veeg alleen zachtjes je tranen weg.....

Wow mooi zeg Leanne!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 22 Volgende
Pagina 16 van 22