Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 09:09
|
|
|
sja de dag moest eens komen he en vandaag is het zo ver...... En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat... kee dan bij dees: De ballen en tabé... enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees: http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:27
|
|
|
Ik wens je het allerbeste toe vandaag en in de toekomst. Bedankt voor al je bijdrages in de chat en op het forum.
Groetjes Mariska.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 4 mei 2010, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:30
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sja de dag moest eens komen he en vandaag is het zo ver...... En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat... kee dan bij dees: De ballen en tabé... enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees: http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related | Jammer dat je gaat Rel, het beste en Gods zegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sja de dag moest eens komen he en vandaag is het zo ver...... En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat... kee dan bij dees: De ballen en tabé... enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees: http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related |
'k Wens je alle goeds toe, Rellok!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 11:42
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sja de dag moest eens komen he en vandaag is het zo ver...... En het lijkt wel ee ntraditie om dan als je gaat ffkes laat weten dat je gaat... kee dan bij dees: De ballen en tabé... enne een liedje hoort er ook bij zelf dacht ik aan dees: http://www.youtube.com/watch?v=ZW-Fi9N_zIc&feature=related |
Het ga je goed Rell!!!!!!! Tot ooit weer ziens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:00
|
|
|
het ga je goed rell ik zal je missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:19
|
|
|
He Rell jammer dat je gaat. Wens je de onmisbare Zegen van onze Hemelse Papa! Ga met HEM dan ga je goed!
Liefs Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 13:30
|
|
|
He Rell, mag ik dan nu weer de 1 hebben ?? Het ga je goed Rell, vond het een voorrecht om je mogen leren kennen (sorry, kon het niet laten)
Wil ik jou graag dit lied meegeven.... http://www.youtube.com/watch?v=FDepldB3FEI
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 4 mei 2010, 13:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 13:54
|
|
|
Hey Swaag
We zien elkaar nog wel buiten CM Er is tenslotte leven mogelijk zonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 13:59
|
|
|
HENK710 schreef: | Hey Swaag
We zien elkaar nog wel buiten CM Er is tenslotte leven mogelijk zonder |
het is idd mogelijk om zonder cm te leven ga ik binnenkort ook proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 14:42
|
|
|
jammer rellok! het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:02
|
|
|
Dag Rellok het ga je goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dag Rellok het ga je goed |
beste rel ,,
het beste ,ik spreek je buiten cm nog wel denk ik ik ga er ook hoogst ws vanaf binnkort, groetjes elly
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 22:51
|
|
|
We hadden jullie gewoon aan België moeten laten in 1839....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:08
|
|
|
IMRE695 schreef: | We hadden jullie gewoon aan België moeten laten in 1839.... | ach... dat ene jaartje? kiek moar ich bin weem ich bin he doar kinse nieks aan doön maar ja wie moeten jullie kuch nederlanders dan voor schut zetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:22
|
|
|
heyy limanderrrrrrrrrr las dat je wegging het beste rellok we zullen je missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:45
|
|
|
GRACE585 schreef: | heyy limanderrrrrrrrrr las dat je wegging het beste rellok we zullen je missen |
sja er is een tijd van kome nen een tijd van gaan...maar me eerste liedje zegt veel van andre hazes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 23:46
|
|
|
dag Rell... wens je het allerbeste...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 03:24
|
|
|
tja en ik hou wel van sommige tradities na deze dag houdt het ook voor mij op hier op cm ik ga jullie ook verlaten heeft chris misschien ook weer een beetje rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 04:07
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja en ik hou wel van sommige tradities na deze dag houdt het ook voor mij op hier op cm ik ga jullie ook verlaten heeft chris misschien ook weer een beetje rust
|
bedankt voor je bijdrage's op het forum, ik heb ze in elk geval gewaardeerd en zal je zeker missen. succes met alles, ik kom je hier of daar nog wel tegen dus tot later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 07:37
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja en ik hou wel van sommige tradities na deze dag houdt het ook voor mij op hier op cm ik ga jullie ook verlaten heeft chris misschien ook weer een beetje rust
|
Hay Renske, jammer dat je weg gaat hier, we zullen je wel missen hoor! Je was een gezellige meid, we hebben ook veel lol gehad in de chat.
Ik wens jullie heel veel geluk in de toekomst, en we spreken elkaar misschien nog wel via de mail.
Groetjes Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 08:41
|
|
|
Jammer dat je weggaat. Ik heb veel gehad aan je bijdrages hier. Ik wens jou en bulldog verder een fijne toekomst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 12:50
|
|
|
renske leuk je hier te leren kennen wens je't beste en misschien nog eens totziens hier knufff gr.Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 12:54
|
|
|
|
Heel veel geluk saampjes, enneh.......na een paar weken weer terugkomen begint ook een traditie te worden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 13:05
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heel veel geluk saampjes, enneh.......na een paar weken weer terugkomen begint ook een traditie te worden hoor |
tja das ook weer waar he we zullen zien of ik jullie kan missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 13:10
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja das ook weer waar he we zullen zien of ik jullie kan missen |
he rens!
heel veel geluk jullie samen he en we houden contact ik zal je missen op cm liefs jolan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 17:23
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja das ook weer waar he we zullen zien of ik jullie kan missen |
Het is de vraag of wij jou kunnen missen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 18:40
|
|
|
He Renske, ook ik vind het jammer dat je weggaat. Wil je vooral de Zegen van onze Hemelse Papa toewensen samen met Bull.
Liefs Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 19:21
|
|
|
|
Renske, ik zal je missen. Gods zegen met je nieuwe toekomst met Bull
|
|
Naar boven |
|
|