Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 08:52
|
|
|
De laatste tijd ga ik door een moeilijke strijd. De Heere heeft me erbij bepaald om opnieuw weer contact te zoeken met christenen. Daarom en ik weer terug gekomen.
See yah, in de chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 08:58
|
|
|
PETER758 schreef: | De laatste tijd ga ik door een moeilijke strijd. De Heere heeft me erbij bepaald om opnieuw weer contact te zoeken met christenen. Daarom en ik weer terug gekomen.
See yah, in de chat! |
We hopen je hier (weer) te kunnen bemoedigen, Peter. Elkaar tot hand en voet te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 09:53
|
|
|
PETER758 schreef: | De laatste tijd ga ik door een moeilijke strijd. De Heere heeft me erbij bepaald om opnieuw weer contact te zoeken met christenen. Daarom en ik weer terug gekomen.
See yah, in de chat! |
Leuk dat je er weer bent Peter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:10
|
|
|
See yah, in de chat! |
Welkom terug Peter, en ook dat je eerlijk bent. Het is goed om in contact te zijn met broers en zussen van dezelfde VADER.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:00
|
|
|
Owjah, voor de meiden op deze site, even voor de duidelijkheid:
Ik ben niet opzoek. Inmiddels heb ik iemand gevonden in mijn eigen omgeving. Ik moet nog vragen, maar dat komt allemaal vanzelf. Dus voor de duidelijkheid: Ik ben niet opzoek!
Één keer dacht ik hier iemand gevonden te hebben, maar die ging ervandoor. Dat was voor mij gelijk de eerste en de laatste keer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:17
|
|
|
See yah, in de chat! |
Een gezegende tijd op cm gewenst!
groetjes, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:38
|
|
|
See yah, in de chat! |
Haa Peter WELKOM!!! We hebben je gemist in de Gebedsroom
Lieve groet van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETER758
|
|
Geplaatst: maandag 10 mei 2010, 20:50
|
|
|
PETER758 schreef: | Owjah, voor de meiden op deze site, even voor de duidelijkheid:
Ik ben niet opzoek. Inmiddels heb ik iemand gevonden in mijn eigen omgeving. Ik moet nog vragen, maar dat komt allemaal vanzelf. Dus voor de duidelijkheid: Ik ben niet opzoek!
Één keer dacht ik hier iemand gevonden te hebben, maar die ging ervandoor. Dat was voor mij gelijk de eerste en de laatste keer. |
Ik neem mijn woorden maar weer terug!!! ;'(
|
|
Naar boven |
|
|