Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:15
|
|
|
Een van de aller eerste dingen Als een mens geboren wordt Is dat je zo spoedig mogelijk Het liefs all-risk verzekerd wordt Letterlijk voor alle zaken Sluiten we een verzekering af
Omdat we graag ons veilig voelen Van de wieg tot het graf Voor studie, en ziekte kosten Tegen inbraak en voor brand Noem maar op we hebben altijd Wel een polis bij de hand
Ongelukken die gebeuren Onderweg of in ons huis Altijd ligt er wel een akte In een kast of in een kluis Maar als al die hoge premies Bij elkaar wordt op geteld
Schrik je soms van de bedragen Het kost je handen vol met geld Dan is het haast niet te begrijpen Dat God "ieder die gelooft " Zonder borgsom of garanties Eeuwig leven heeft beloofd
Je hoeft nooit iets te girêren Het geld wordt ook niet op gehaald Want die prijs voor die verzekering Is op Golgotha betaald Jezus vraagt alleen je " ja " woord Als Hij zeg kom maar tot Mij
Door Zijn liefde en Zijn kruisdood Werd die polis " PREMIEVRIJ "
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:02
|
|
|
EVA685 schreef: | Een van de aller eerste dingen Als een mens geboren wordt Is dat je zo spoedig mogelijk Het liefs all-risk verzekerd wordt Letterlijk voor alle zaken Sluiten we een verzekering af
Omdat we graag ons veilig voelen Van de wieg tot het graf Voor studie, en ziekte kosten Tegen inbraak en voor brand Noem maar op we hebben altijd Wel een polis bij de hand
Ongelukken die gebeuren Onderweg of in ons huis Altijd ligt er wel een akte In een kast of in een kluis Maar als al die hoge premies Bij elkaar wordt op geteld
Schrik je soms van de bedragen Het kost je handen vol met geld Dan is het haast niet te begrijpen Dat God "ieder die gelooft " Zonder borgsom of garanties Eeuwig leven heeft beloofd
Je hoeft nooit iets te girêren Het geld wordt ook niet op gehaald Want die prijs voor die verzekering Is op Golgotha betaald Jezus vraagt alleen je " ja " woord Als Hij zeg kom maar tot Mij
Door Zijn liefde en Zijn kruisdood Werd die polis " PREMIEVRIJ " |
Mooi Eva, heb dit gedicht ook op mijn hyves gezet!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|