Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 21:47
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik wil de weg naar liefde weten ben zo benieuwd er is nu toch genoeg gesleten
de strijd van t hart gestreden tranen zijn gevloeid mijn God, 'k heb genoeg geleden
wil nu weer verder gaan maar God wanneer, zal er iets moois ontstaan?
gevoelens die 'k niet meer opkrop radeloos verloren alleen nog haar in mijn kop
overal denkend maar één verlangen volkomen terecht liefde geven en intens ontvangen
ik wil die shot weer voelen hopeloze verliefdheid een overdosis die nooit zal bekoelen
wil nu weer verder gaan maar God wanneer, zal ze zo voor me staan? |
Wow Jonathan, echt heel mooi enne ook nog es herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:59
|
|
|
MARY052 schreef: | Wow Jonathan, echt heel mooi enne ook nog es herkenbaar |
Echt mooi Jonathan, heb je dat altijd al in je gehad dat dichten? Heb al een heel stel mooie voor bij zien komen nl
Greets, Peacedove
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op vrijdag 23 april 2010, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 01:48
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Echt mooi Jonathan, heb je dat altijd al in je gehad dat dichten? Heb al een heel stel mooie voorbij zien komen nl
Greets, Peacedove |
Ik schrijf regelmatig mijn gevoelens enz op in gedichten.
Lang niet allemaal zet ik op CM hoor, sommige zijn iets tè .... eh erotisch getint of te persoonlijk of niet bijdragend of wat dan ook.
Op FunkyFish heb ik er wel iets meer neergezet, en bijna allemaal staan ze op mijn hyves-blog.
Maar ik vind t ook wel leuk. Zat vanavond wat te mailen met een leuke dame op CM, en we hadden t zo over dat ik wel eens t briefje van God zou willen inzien, wat Hij voor plannetje met mij heeft wat de liefde aangaat. k Zou best wel eens willen weten, wanneer, wie, etc
Maar ja... wil nu weer verder gaan maar God wanneer, zal ze zo voor me staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 15:10
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik schrijf regelmatig mijn gevoelens enz op in gedichten.
Lang niet allemaal zet ik op CM hoor, sommige zijn iets tè .... eh erotisch getint of te persoonlijk of niet bijdragend of wat dan ook.
Op FunkyFish heb ik er wel iets meer neergezet, en bijna allemaal staan ze op mijn hyves-blog.
Maar ik vind t ook wel leuk. Zat vanavond wat te mailen met een leuke dame op CM, en we hadden t zo over dat ik wel eens t briefje van God zou willen inzien, wat Hij voor plannetje met mij heeft wat de liefde aangaat. k Zou best wel eens willen weten, wanneer, wie, etc
Maar ja... wil nu weer verder gaan maar God wanneer, zal ze zo voor me staan? |
Hey Jonathan,
IK vind het bijzonder dat je dit soort dingen op cm durft te zetten Meeste mannen daarin tegen praten niet over gevoelens dus zullen ze ws ook niet op papier zetten. Dat jij dat wel doet vind ik van lef getuigen en dat siert een mens in dit geval jij dus!
Greets, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:07
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Jonathan,
IK vind het bijzonder dat je dit soort dingen op cm durft te zetten Meeste mannen daarin tegen praten niet over gevoelens dus zullen ze ws ook niet op papier zetten. Dat jij dat wel doet vind ik van lef getuigen en dat siert een mens in dit geval jij dus!
Greets, Peacedove |
thanx
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|