Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 09:30
|
|
|
heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden
en ja hoor het is maandag. was van plan om 2 wasmachines te laten draaien. zet ik de machine aan en ja hoor toen ik aan het touwtje trok hoorde ik plok, teken van dat het maar met de hand moet gaan doen.
ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet. ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven. getelefoneerd met de woning bouw. en wat denk je? niet lachen hoor.. mijn pc doet het niet.
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 09:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden
en ja hoor het is maandag. was van plan om 2 wasmachines te laten draaien. zet ik de machine aan en ja hoor toen ik aan het touwtje trok hoorde ik plok, teken van dat het maar met de hand moet gaan doen.
ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet. ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven. getelefoneerd met de woning bouw. en wat denk je? niet lachen hoor.. mijn pc doet het niet.
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd. |
Het is ook de 26e vandaag (dubbbel 13!). Ik kom vandaag de trap niet af!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:15
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het is ook de 26e vandaag (dubbbel 13!). Ik kom vandaag de trap niet af! |
gelukkig is jouw kat niet zwart.. de mijne wel , met een wit befje en witte tenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb maar een nieuwe aangemaakt, de vorige kon ik niet vinden
ben maar naar beneden gegaan en koffie gezet. ondertussen ook de pc aangezet.de beesjes eten gegeven. getelefoneerd met de woning bouw. en wat denk je? niet lachen hoor.. mijn pc doet het niet. ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd. |
Zit je nu bij de buren achter de pc dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:31
|
|
|
IMKE917 schreef: | Zit je nu bij de buren achter de pc dan |
heb nog een laptop die het wel doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 10:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb nog een laptop die het wel doet |
van alle markten thuis dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:52
|
|
|
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangesloten maar vermijd. |
Ben heel benieuwd met welk merk wasmachine jij de was doet, 't zal geen Bauknecht zijn ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 12:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ben heel benieuwd met welk merk wasmachine jij de was doet, 't zal geen Bauknecht zijn .... |
nou dat knechtje heeft anders wel 18 jaar dienst gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 13:39
|
|
|
pc doet het inmiddels weer. en heb er niet aan zitten pieren.
wasmachine doet het ook weer, het was de zekering die plop zei
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 26 april 2010, 14:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | pc doet het inmiddels weer. en heb er niet aan zitten pieren.
wasmachine doet het ook weer, het was de zekering die plop zei |
Zeker blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zeker blond |
blond ben ik zeker, maar een wasmachine van 18 jaar oud die kan ook wel eens zeggen doe het zelf maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 14:01
|
|
|
ik geloof dat ik vandaag alle apparten wat het lichtnet is aangeslotenmaar vermijd. |
Gistermiddag naar de braderie geweest en op de terugweg ineens heel veel lawaai. De uitlaat van mijn auto dwars door midden.......... Na een uurtje wachten kwam de hulpdienst en heeft het euvel tijdelijk opgelost...we konden weer verder rijden, maar wel met heel veel kabaal!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 18:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nou dat knechtje heeft anders wel 18 jaar dienst gedaan |
Ik ken er één die zeker al 30 jaar langer meegaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 09:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ken er één die zeker al 30 jaar langer meegaat |
zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook?? |
En ook nog steeds in de garantie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook?? |
Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 15:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding? | Zet em op marktplaats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 16:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??
Ik ben bang dat we hem aan de straatstenen niet kwijtraken Hannah.......of heb jij nog iets leuks voor hem in de aanbieding?
tja, dat ligt er aan he leanne; de ene wasmachine is de andere niet; t ligt er een beetje aan of ie nog in goede staat verkeerd, en doet waar ie voor bedoeld is! t ligt er ook wel eens aan welk merk wasmachine je hebt, een miele, bouknecht of een aeg...... allemaal toch weer nét een beetje anders, en de ene functioneert nu eenmaal langer op top-nivo dan de ander he? als ie t nog goed doet, is er vast nog wel iemand die "er iets mee kan"
toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 16:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: zozo, da's een oud beessie dan cross, en hij doet et nog ook??
tja, dat ligt er aan he leanne; de ene wasmachine is de andere niet; t ligt er een beetje aan of ie nog in goede staat verkeerd, en doet waar ie voor bedoeld is! t ligt er ook wel eens aan welk merk wasmachine je hebt, een miele, bouknecht of een aeg...... allemaal toch weer nét een beetje anders, en de ene functioneert nu eenmaal langer op top-nivo dan de ander he? als ie t nog goed doet, is er vast nog wel iemand die "er iets mee kan"
toch?? |
Ik vind hem wel behoorlijk op leeftijd........maar ja,als je erg verlegen zit om zo'n ding ben je met weinig tevreden denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 17:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, dat ligt er aan he leanne; de ene wasmachine is de andere niet; t ligt er een beetje aan of ie nog in goede staat verkeerd, en doet waar ie voor bedoeld is! t ligt er ook wel eens aan welk merk wasmachine je hebt, een miele, bouknecht of een aeg...... allemaal toch weer nét een beetje anders, en de ene functioneert nu eenmaal langer op top-nivo dan de ander he? als ie t nog goed doet, is er vast nog wel iemand die "er iets mee kan"
toch?? |
Maar hoe zit dat met friteuses, Hannah?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 18:46
|
|
|
IMRE695 schreef: | Maar hoe zit dat met friteuses, Hannah? |
wat wil je over de friteuze weten dan imre?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat wil je over de friteuze weten dan imre? |
Wat volgens jou de levensduur van een friteuse is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:27
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat volgens jou de levensduur van een friteuse is? |
prr, dat moet je iemand anders vragen, hoor imre; ten eerste heb ik geen verstand van friteuzes, en daarnaast weet ik niet hoelang ze meegaan. k weet alleen dat het hier feest is, wanneer de frietpan aanmag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:31
|
|
|
[quote=HANNAH810 k weet alleen dat het hier feest is, wanneer de frietpan aanmag!![/quote]
ja , en op de bodem van de westerschelde ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat volgens jou de levensduur van een friteuse is? |
zolang als-ie het doet...
't staat of valt natuurlijk met de vraag hoe je 'm onderhoudt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zolang als-ie het doet...
't staat of valt natuurlijk met de vraag hoe je 'm onderhoudt. |
Zo had ik het nog niet bekeken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 19:46
|
|
|
maakt allemaal niet uit, de leus van Bauknecht was en is nog steeds....
Bauknecht weet wat vrouwen wensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | maakt allemaal niet uit, de leus van Bauknecht was en is nog steeds....
Bauknecht weet wat vrouwen wensen |
Doe mij maar een AEG,die laat je nooit.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 21:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Doe mij maar een AEG,die laat je nooit....... |
AEG is dus de ideale date.
Of niet natuurlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:24
|
|
|
We hebben 2 weken geleden een grondstuk gekocht waar we een nieuw huis op gaan bouwen. Na een maand of 5 geregel is alles eindelijk rond en ook de tekeningen van het huis waren helemaal klaar.
Komt gisteren de landmeter langs om de exacte grensafscheidingen vast te leggen en vast te stellen waar het huis precies moet komen te staan. En wat blijk, foutje in het kadaster, die hadden voor het gemak de breedte afgerond op 18 meter terwijl het maar 17, 20 meter is. Met als gevolg dat het huis een meter te breed is nu
Dus maar weer terug naar de tekentafel, grrrrrrrrr.
|
|
Naar boven |
|
|