ChristianMatch

Forum

Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 20:40
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

JONATHAN890 schreef:
klinkt al een wijsheid van mijn opa

alle weer wat God u geeft is goed weer

Of deze: schelden op het weer is schelden op de HEER.

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: Wie anderen veroordeelt, heeft zichzelf niet aanvaard

CARIN303 schreef:
Natuurlijk ben ik het helemaal eens met jullie maar........oei wat gaat het oordelen mij soms makkelijk af Verlegen lachende smiley .
Zo gauw flap ik er weer een verkeerde opmerking uit waar ik achteraf spijt van heb.
Ik ben mij ervan bewust en het is zeker een leerpunt van mij maar 3 stappen vooruit en 4 terug, is mijn ervaring soms. Gefrustreerde smiley

Wat ik dan vaak in gedachten houd is dit;
De dingen die je bij een ander irriteren moet je bij jezelf veranderen!

Wat ook helpt bij mensen waar je het moeilijk bij vindt om vriedelijk te zijn: vraag JEZUS of je ZIJN bril mag lenen!
Werkt altijd!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 16:09

MARISKA601 schreef:
Hier zijn er 3 spatten gevallen.
Nog geen eens een buitje voor het stof.

HIer is het nog steeds prachtig weer!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 17:56

CARIN303 schreef:
Vandaag hard gewerkt, veel veranderd en planken gesjouwd!
Mijn doel nu is; eten maken en daarna buiten zitten met een heerlijk boek in de zon!
Het leven is goed Lachende smiley

Wij hebben vandaag het huis van mijn moeder leeggemaakt.
Ze is vorige week naar een bejaardentehuis gegaan.
Toch best wel heftig allemaal. hoewel het in zeer goede harmonie verlopen is. Gelukkig!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: Zeeland

PIETER649 schreef:
Ze zullen in Middelburg best een HEMA hebben, zoek m eens op en eet een rookworst.

haha ja hoor Pieter dit is echt een goede tip!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:59
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

CARIN303 schreef:
Ik heb 2 flessen wijn gekocht voor de bouwvakkers die mijn balkon opnieuw "bestraat"hebben en daarbij al mn onkruid weggehaald hebben ( heerlijk!).
En een rvs afvalbak voor een hele goede vriend die binnenkort jarig wordt!

Kleren voor mijn jongste zoon, heel gewoon bij de Zeeman maar wat is hij er blij mee!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:57
BerichtOnderwerp: Bitterheid tegenover vergeving

JONATHAN890 schreef:
Ja maar ook zo moeilijk als je eraan begint.
Om de onderwerpen van pijn en verdriet en gekwetst voelen echt aan een naam koppelt en die naam bij God brengt in je gebed.
En jezelf daar ook kwetsbaar neerzet

Ja dat is ook heel erg moeilijk, maar met GODs hulp kun je daar wel doorheen. ik heb ook mensen moeten vergeven die me heel veel pijn hebben gedaan, ik kon dat eerst niet en heb tegen GOD gezegd dat ik met mijn wil en verstand deze mensen ging vergeven en tegelijk was mijn gebed daar bij of GOD het gevoel daarbij wilde bewerken, en dat heeft HIJ gedaan ook al duurde dat wel langer, maar dat is niet erg want GOD is een GOD van processen en heeft wel geduld met ons.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:11
BerichtOnderwerp: Welkom terug

CROSSROAD317 schreef:
Zelfs als ze een relatie hebben of getrouwd zijn, blijven ze komen .....

Snap jij het of snap ik het????
Het is bij CM gewoon te leuk blijkbaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: Bitterheid tegenover vergeving

JONATHAN890 schreef:
Bitterheid tegenover vergeving.

Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat u die gevangene was.

Wij worden opgeroepen genadig te zijn, net zoals onze Hemelse Vader genadig is (Lukas 6 : 36) en anderen te vergeven zoals wij ook zelf zijn vergeven.

Vraag God dat Hij de mensen die je moet vergeven in gedachten brengt door het volgende gebed hardop uit te spreken:

Lieve Hemelse Vader. Ik dank U voor de rijkdom van uw vriendelijkheid, verdraagzaamheid en geduld tegenover mij. Uw liefde heeft mij tot bekering gebracht. Ik belijd dat ik niet hetzelfde geduld en diezelfde liefde heb betoond tegenover anderen die mij pijn hebben gedaan of mij hebben beledigd. Ik heb bitterheid en wraak tegenover hen gekoesterd. Breng alstublieft alle mensen in mijn gedachten die ik niet heb vergeven, opdat ik dat nu zou kunnen doen. In de naam van Jezus. Amen.

Maak op een afzonderlijk blad een lijst van de namen die je herinnert. Stel op dit moment niet de vraag of je hen al dan niet moet vergeven. Vaak nemen wij ook onszelf dingen kwalijk en straffen wij onszelf omwille van verkeerde keuzes die wij in het verleden maakten. Schrijf op het einde van de lijst 'mezelf', indien je ook jezelf moet vergeven. Jezelf vergeven is het aanvaarden van de waarheid dat God je in Christus al vergaf. Indien God jou vergeeft, kunt je ook jezelf vergeven.

Neem enkele minuten om te bedenken wat vergeving is en wat het niet is.
Vergeven is niet vergeten.
Mensen die proberen alles wat hen aangedaan werd te vergeten, merken dat zij dat niet kunnen. Wanneer God zegt dat Hij onze zonden niet meer gedenkt, zegt Hij dat Hij ons verleden niet tegen ons zal gebruiken.

Vergeten is op lange termijn een bijproduct van vergeving, maar het is nooit een middel om te vergeven.

Stel niet uit om anderen die je kwetsten te vergeven in de hoop dat de pijn weg zal gaan. Pas nadat je koos om iemand te vergeven, zal Christus je wonden genezen. Wij genezen niet om te vergeven; wij vergeven om te genezen.

Vergeven is een keuze, een wilsbesluit.

Omdat God wil dat je vergeeft, is het iets wat je kunt doen. Sommige mensen koesteren boosheid om daardoor zichzelf tegen toekomstig misbruik te beschermen. Het enige dat ze daardoor doen is zichzelf kwetsen. Anderen willen wraak. De bijbel leert: "Mij komt de wraak toe, Ik zal het vergelden spreekt de Heer".

Laat God deze personen aanpakken. Laat hem of haar los, want zo lang je weigert iemand te vergeven, bent je aan die persoon gebonden. Je bent nog steeds aan je verleden geketend, gebonden door je bitterheid. Door te vergeven laat je de andere persoon los, maar hij of zij is daardoor nog niet van God losgekomen. Je moet vertrouwen dat God die persoon fair en rechtvaardig zal behandelen, iets wat je niet zelf kunt doen.
"Maar je begrijpt niet hoe die persoon mij heeft gekwetst!" Geen enkel mens kent de pijn van een ander.... maar Jezus kent die wel. Hij leert ons anderen, omwille van onszelf, te vergeven. Totdat je je bitterheid en haat loslaat, blijft die persoon je kwetsen. Niemand kan je verleden herstellen, maar je kunt er wel vrij van zijn. Door te vergeven ontvangt je bevrijding van je verleden en van hen die je misbruikten.
Vergeving dient om een gevangene te bevrijden en nadien te beseffen dat jij die gevangene was.

Vergeving is instemmen om te leven met de gevolgen van de zonde van een ander. Wij leven allen met de gevolgen van de zonde van een ander. De enige keuze die je hebt is of je dat wilt doen in gebondenheid of bitterheid of in de vrijheid van vergeving.
Het kruis zorgt ervoor dat vergeving wettelijk en moreel juist is. Jezus is eens voor al onze zonden gestorven. Wij moeten vergeven zoals Christus ons heeft vergeven. Hij deed dit door de gevolgen van onze zonden op zich te nemen. God heeft "Hem die geen zonde gekend heeft, voor ons tot zonde gemaakt, opdat wij zouden worden gerechtigheid Gods in Hem". Wacht niet tot de ander je om vergeving vraagt. Bedenk dat Jezus niet wachtte om hen die Hem kruisigden te vergeven totdat zij vergeving vroegen. Zelfs terwijl ze Hem uitscholden en naar Hem schreeuwden bad hij: Vader vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen".

Vergeving komt uit je hart. Laat God toe de pijnlijke herinneringen naar boven te brengen en erken hoe je je voelt tegenover hen die jou kwetsten. Indien je vergeving de kern van je emoties niet raakt zal zij onvolledig zijn. Te vaak zijn wij bang voor pijn en begraven wij deze emoties diep in ons. Laat God die gekwetste emoties aan de oppervlakte brengen, zodat Hij ze kan genezen.

Vergeving is ervoor kiezen om iemands zonde niet meer tegen hem of haar te gebruiken. Bittere mensen rakelen de dingen uit het verleden op tegenover hen die hen hebben gekwetst. Zij willen dat anderen zich even beroerd voelen als zij zelf. Maar het verleden moeten wij loslaten en wij moeten kiezen om elke wraakgedachte te verwerpen. Dit betekent niet dat je de zonde verder ondergaat. God tolereert de zonde niet, en dus moeten wij dat ook niet doen. Je moet geestelijke grenzen stellen die verder misbruik tegengaan. Neem stelling tegen de zonde en toon tegelijkertijd genade en vergeving voor hen die jou kwetsten.

Vergeving kan niet wachten tot je in de stemming bent om te vergeven. Je zal nooit in de stemming zijn. Maak de moeilijke keuze om te vergeven, ook al voel je daar niets voor. Als je kiest om te vergeven, zal satan op dat gebied macht over je verliezen en zal God je beschadigde emoties genezen.

Begin met de eerste persoon op je lijst, kies ervoor hem of haar te vergeven voor elke pijnlijke herinnering die in je gedachten komt. Blijf bij deze persoon staan totdat je er zeker van bent dat alle pijn, die je herinnert die deze persoon je berokkende, is afgehandeld. Werk op dezelfde wijze de lijst verder af.

Naarmate je mensen begint te vergeven, brengt God je misschien pijnlijke herinneringen aan de oppervlakte, zodat je ze eens en voor altijd onder ogen kunt zien en hen loslaten. Probeer geen excuses te bedenken voor het gedrag van de dader, zelfs indien het gaat om iemand waarmee je heel vertrouwd bent.

Zeg niet: "Heer, help me alstublieft te vergeven." Hij helpt je al en hij zal in het hele proces bij je zijn. Zeg niet: "Heer, ik wil vergeven." Want zo omzeilt je de moeilijke beslissing die je moet nemen. Zeg""Heer ik kies om deze mensen alles wat zij mij aandeden, te vergeven."

Bid voor elke pijnlijke herinnering die God je openbaart voor elke persoon hardop:

Heer, ik kies om (naam persoon) te vergeven voor (wat hij/zij deed of naliet te doen), waardoor ik (deel de pijnlijke gevoelens zoals verwerping, vuil, waardeloos, minderwaardig etc.) voelde.

Wanneer je elke persoon hebt vergeven voor elke pijnlijke herinnering, bid dan als volgt:

Heer Jezus, ik kies om geen rancune te koesteren. Ik doe afstand van mijn recht om wraak te nemen en vraag U om mijn beschadigde emoties te genezen. Dank U dat U mij bevrijdt van de gebondenheid van mijn bitterheid. Ik vraag U nu om hen die mij hebben gekwetst te zegenen. In de naam van Jezus. Amen.

Heel mooi Jonathan en o zo waar!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:06
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

RENSKE067 schreef:
ik heb jullie gemist

daarom een dikke knuf voor iedereen

Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley :-

ik hoop dat het er genoeg zijn en anders moeten jullie maar delen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Welkom terug Renske!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:43
BerichtOnderwerp: Dág allemaal...!

ARIENNEZ498 schreef:
Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie!
Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen..
Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.

God's zegen voor jullie allen, een warme groet van..
MAR 907 en ARIENNEZ498

Heel veel geluk samen en vooral GODS onmisbare ZEGEN!!!

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:52
BerichtOnderwerp: Vallen en opstaan

ROOS166 schreef:
God waar bent U.
Tis mijn dal..,
waar ik uit klimmen zal.

Met Zijn Kracht
verwacht..
Verloren in pijn..
Maar Hij zal er zijn.
Smart verdriet, soms de haat..
Maar Jezus droeg een grotere smaad.

Ik wil mijn leven
Lieve Jezus voor altijd geven..
Als ik maar Uw liefde mag voelen
In Uw naam streven naar betere doelen.

Soms is het zo ver weg..
Verloren in duister en smart..
Maar God...Open mijn hart..
Laat dit gebed positief bestaan...

De liefde van U, O Heilige geest
Voelen en stromen in mijn leven..
Verweven met liefde en krachtig beleven
Ach God U bent er altijd geweest.

Ik dank u mijn Vader
Dat U de kracht..
steeds oprecht terug laat komen...
Dat alleen Heer kan ik beamen.
Zegge wij Heer.... Amen ja Amen
IN JEZUS NAAM..

He lieve Roos,

Prachtig!!!
Thanks
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 21:11
BerichtOnderwerp: Geld

PEACEDOVE820 schreef:
Als je geld te kort komt wou je dat je t had.....
En als je geld te veel hebt word je als een zondig mens gezien door zo velen!

Tis ook nooit goed he......

Ik moet zeggen dat ik wel effe moet slikken wanneer ik in t weekend volle boodschappen karren voor bij zie komen en dan denk ik wou dat ik die luxe had kopen wat je wilt zonder na te denken.
Ik ben van mening dat het soms wel wat oneerlijk verdeeld is idd wereld, en natuurlijk mis gun ik t een ander niet hoor !

Peace die t soms wel lastig vind eerst elk dubbeltje 10 keer om te draaien voor ze t uit kan geven......

Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor peace, dat valt ook niet mee he? Ik herken het! Veel sterkte meis.

Mary

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:18
BerichtOnderwerp: Waar bent U Heer?

JONATHAN890 schreef:
Vanmorgen in de kerk ging mijn telefoon (en ja die heb ik bij mij, staat op STIL....geen commentaar graag)

Mijn ex aan de telefoon. Ik ben even de kerkzaal uitgelopen, want ik wist waarom ze belde. Haar moeder ligt op sterven.

Wat doe je dan? Mijn ex gaat sinds scheiding niet meer naar de kerk.

Wat tijden mij zo pijn heeft gedaan. Mijn trouwtekst en zegen kwam op in mijn hoofd. Wat tijden zoveel emotie en verdriet gaf, kwam nu als gebed in mij op.

Geprezen zij de HEERE, dag aan dag draagt Hij ons, die God is ons heil. (ps 68:20)

Ik heb voor mijn ex, haar moeder en mijn ex-schoonvader gebeden.

'' Heer, de reden van uw zegen was dan wel ons huwelijk, maar neemt de scheiding dan Uw zegen weg???
Heer...dag aan dag draagt U ons. Heer wil ook bij mijn ex zijn en bij haar familie. Dag aan dag draag U ons.''

Rond dit tijdstip zal het wel afgelopen zijn met mijn ex-schoonmoeder, ze zouden haar vanmiddag laten inslapen.

Jonathan die bid : '' God wilt U daar zijn ''

He Jonathan, fijn dat je dit met ons wil delen.
Wens je heel veel sterkte toe.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:15
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)

IMRE695 schreef:
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit

Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley

Goede vraag Imre!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 22:51
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

LEANNE226 schreef:
Gefeliciteerd Mary!!!!!!!!

Nu ben je lekker ouder dan ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

He Leanne, niet te persoonlijk worden he??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:09
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

MARIANNE129 schreef:
Mary, en andere jarigen

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.

een leuk plaatje lukt ff niet sorry komt nog wel

Lieve allemaal.

Heel erg bedankt voor al jullie felicitaties in verband met mijn verjaardag!!!

Groetjes Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 12:12
BerichtOnderwerp: ff weg...

SUSANNAH475 schreef:
Daar ben ik weer... Knipoog smiley

Susannah (die denk ik wel erg verslaafd is aan C.M. hahaha)

Welkom terug, je bent vast niet de enige die last heeft van deze verslaving. Knipoog smiley

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 10:58
BerichtOnderwerp: Zilver

ZINGA672 schreef:
Als je de hitte van het vuur voelt.

Maleachi 3:3 zegt: Hij zal zitten, het zilver smeltend en reinigend. (NBG)

Een aantal vrouwen in een bijbelstudie vroeg zich af wat deze tekst zei over het karakter van God. Eén van de vrouwen bood aan het proces van zilverloutering te bestuderen voor de volgende bijeenkomst. Ze maakte een afspraak met een zilversmid om tijdens zijn werk te komen kijken , maar vertelde hem niet waarom ze geïnteresseerd was.

Terwijl ze toekeek, hield de smid een stuk zilver boven het vuur en liet het heet worden. Hij legde uit dat je bij het louteren van zilver het materiaal in het midden van het vuur moet houden, waar de vlammen het heetst zijn, om alle onzuiverheid weg te branden.

De vrouw dacht aan God, die het vuur in ons leven soms ook flink lijkt op te stoken - en ze dacht weer aan de tekst. Toen vroeg ze aan de smid of het waar was dat de smid voortdurend bij het zilver moest blijven tijdens het reinigingsproces. De man zei: “Ja, en dat niet alleen; ik moet er zelfs voortdurend geconcentreerd naar blijven kijken. Als het zilver een seconde te lang in de vlammen is, verbrandt het.”

De vrouw was even stil. Toen vroeg ze: “Hoe weet je dan wanneer het zilver op een gegeven moment helemaal zuiver is?” Hij lachte en zei: “O, dat is makkelijk - als ik mezelf erin weerspiegeld zie!”

Mooi Zinga, ik heb dit stukje ook op mijn hyves gezet.
Thanks.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 22:28
BerichtOnderwerp: bbq

JOY050 schreef:
Zoals het nu lijkt blijft het op 17 juli maar op 3 juli lijkt me heel leuk BBQ+ in albasserwaard. Misschien een idee voor jou? Maar dat is voor mij noorderling een beetje ver weg.

Groetjes Joy

He Joy komt er nu wel of geen bbq??
Ik ga voor de 3 juli,...................
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 24 mei 2010, 11:47
BerichtOnderwerp: Mannen- en vrouwenberoepen

IMRE695 schreef:
Gezocht: handige poetsvrouw die haar hand ook niet omdraait voor een flinke berg strijkgoed. Het zou fijn zijn als je hele dagen beschikbaar bent, zodat je ook mijn pantoffeltjes kunt aandragen, als ik ze kwijt ben.

Ook houdt je van koken, ben je handig met de verfkwast en even een nieuw behangetje plakken, heeft ook geen geheimen meer voor jou.

Verder heb je 1 vrije avond in de week, maar ik vind het wel gezellig als je dan gewoon naast me op de bank zit. Knipoog smiley

Mijn aanbod:

gratis slapen in het dienstbodenkamertje op zolder, 3 gratis maaltijden en 1 keer per week douchen.

Inlichtingen onder nr. 7834 bij de redactie van deze site.

Engeltje smiley

haha, Imre, grapjas.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 17:07
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

GRACE585 schreef:
zijn net goed en wel thuis uit het ziekenhuis Twijfelende smiley
de val van mijn dochter tijdens de picknik heeft haar toch een gebroken arm opgeleverd Huilende smiley, smiley in tranen
ze zit nu vanaf haar hand t/m bovenarm in de gips Twijfelende smiley
dat wordt dus geen fietsexamen doen a.s. woensdag ,waar ze dus stevig van baalt Woedende smiley
maar niet mee te hoeven gymen heeft ze geen probleem mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat vervelend voor haar Grace en ook voor jou natuurlijk.
Hopen dat het weer snel mag genezen!

Sterkte.

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 mei 2010, 00:06
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??

JONATHAN890 schreef:
Hiermee geef je voor jezelf wel een rare tweeerlei boodschap af.

t mag wel....en t mag niet?

Jij wilt geen man die gescheiden is, omdat dat volgens jou overspel is.???
Maar een weduwnaar of man van wie vrouw er vandoor is met ander... mag wel?

Ik vind dat je die dingen erg in hokjes plaatst, precies zoals mensen doen als ze horen dat je gescheiden bent. Wie weet mijn achtergrond, wie weet mijn redenen, wie weet van mijn strijd, wie weet van mijn schuldig voelen daardoor, van mijn schreeuw naar God?
Alleen God weet er van...en Hij heeft naar mij omgezien, mij weer bij de hand genomen. Alleen God zal ons beoordelen. Geen zonde is groter dan de ander.

Het gaat erom wat we bij dat kruis hebben neergelegd.

Gelukkig is God genadig en heeft hij geen bordje neergezet met de boodschap dat scheidingen niet in behandeling worden genomen.

Integendeel... moord werd zelfs in behandeling genomen. En ik denk dat dat toch wel een van de grootste schulden is die een mens op zich kan laden.

AMEN Jonathan!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 11:27
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CARIEN982 schreef:
Hannah, je bent goed bezig .... en trek je nergens iets van aan wat ze zeggen.
Ik vind het knap dat je zoveel mensen bij elkaar hebt gekregen. Lachende smiley
En ik weet zeker dat het een geslaagde middag word. Knipoog smiley

Bij deze wens ik jullie een hele gezellige middag toe.

Groetjes Clown smiley

Voor morgen wens ik jullie een hele super fijne leuke gezellig spontane warme ideale smakelijke picknick toe.!!!

Grietels Mary(toch jammer dat ik er niet bij ben Huilende smiley, smiley in tranen )
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 11:14
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg

IMRE695 schreef:
Maar goed, ik heb vanavond mijn accountant gesproken. Hij vindt het wel financieel verantwoord dat ik gebruik maak van de jubileumaanbieding hier: 5 maanden voor 25 euri. Dus.... voorlopig zijn jullie nog niet van mij af! Knipoog smiley Lachende smiley

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 20 mei 2010, 21:57

IMRE695 schreef:
Joh, ik heb er eigenlijk steeds minder tijd voor. Ik volg al die moeilijke discussies hier al niet meer. Een aantal hoekjes is wel heel gezellie. Nou, ik zal er nog 's een nachtje over slapen. Ik krijg het juist erg druk deze zomer.

Wat is CM zonder IMRE????
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:44
BerichtOnderwerp: Dieren zijn lief!

MARISKA601 schreef:
Vandaag de uitslag gekregen van het onderzoek.
Ik zal jullie alle latijnse benamingen maar besparen.
Het kwam hier op neer dat er bij jonge honden wel eens bultjes verschiijnen en na een poosje verdwijnen ze weer.
Niets bijzonders dus.
Dit bultje had de grote van mijn duimnagel.

Gelukkig maar Maris!
Fijn voor je.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:43

MARISKA601 schreef:

Zal ik het ook maar verlengen?
Wat is cm zonder een grijze muis?

Haha doe maar hoor Maris, ik heb het ook al gedaan.............
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:41
BerichtOnderwerp: Pluim

HENK710 schreef:
Ben dan echt de tel kwijt... Clown smiley
..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur Knipoog smiley

Je hoort bij de inboedel Henk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:27

MARISKA601 schreef:

wakker worden.

het is

weer

Ben al lang wakker heb al een half uur bij de tandarts in de stoel gelegen.........pffffffffffffffffffffffffffff
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 Volgende
Pagina 14 van 22