Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:03
|
|
|
De laatste tijd zien we dat een aantal mensen terugkomt. Laten we dit topic gebruiken om ze weer welkom te heten....
Welkom terug Renske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De laatste tijd zien we dat een aantal mensen terugkomt. Laten we dit topic gebruiken om ze weer welkom te heten....
Welkom terug Renske |
thanks chat er is leven buiten cm maar met cm is het toch leuker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:14
|
|
|
welkom terug
Is er geen afkick cursus van CM?
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op woensdag 2 juni 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 21:51
|
|
|
CARIN303 schreef: | welkom terug
Is er geen afkick cursus van CM? |
Zelfs als ze een relatie hebben of getrouwd zijn, blijven ze komen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:11
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zelfs als ze een relatie hebben of getrouwd zijn, blijven ze komen ..... |
Snap jij het of snap ik het???? Het is bij CM gewoon te leuk blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 23:36
|
|
|
Als je wat extra aandacht wilt, dan moet je dus gewoon een poosje (een paar dagen is genoeg) weggaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 08:22
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als je wat extra aandacht wilt, dan moet je dus gewoon een poosje (een paar dagen is genoeg) weggaan. |
het werkt beter om eerst een topic te openen dat je weggaat. dan kan iedereen je nog ff knuffe en het beste toewensen. jij kan dan uitleggen dat je hier een fijne leerzame tijd heb gehad waarin je veel nieuwe vrienden hebt gemaakt... ( jahaa, we msn-en hoor )
En dan na poosje weer terug omdat je jouw vrienden toch niet kunt missen, of omdat ze jou niet konden missen en bedreigden als je niet terug kwam.. maakt niet uit, de knuffels gaan je om de oren vliegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:15
|
|
|
PIETER649 schreef: | het werkt beter om eerst een topic te openen dat je weggaat. dan kan iedereen je nog ff knuffe en het beste toewensen. jij kan dan uitleggen dat je hier een fijne leerzame tijd heb gehad waarin je veel nieuwe vrienden hebt gemaakt... ( jahaa, we msn-en hoor )
En dan na poosje weer terug omdat je jouw vrienden toch niet kunt missen, of omdat ze jou niet konden missen en bedreigden als je niet terug kwam.. maakt niet uit, de knuffels gaan je om de oren vliegen |
Haha , bedankt voor de tips! Mijn abonnement loopt nog tot 16 juni, eens kijken hoe ik het ga aanpakken. Jij hebt er dus ervaring mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 17:42
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha , bedankt voor de tips! Mijn abonnement loopt nog tot 16 juni, eens kijken hoe ik het ga aanpakken. Jij hebt er dus ervaring mee? |
ik heb ervaring in abo verlopen en naderhand weer lid worden, dat wel ja. maar ik heb nooit echt het idee dat ik nou zooooo welkom was als ik weer es terugkwam en dat terwijl ik 1 van de aardigste leden ben hier, zo niet de aardigste
misschien moet ik de volgende keer ook maar es n afscheistopicje openen, maar ik vrees dat ik voornamelijk reacties krijg in de trant van: - hehheh eindelijk gaatie weer es - mooi, wegwezen en wegblijven!! - en nou niet weeeeeeer terugkmen he, denk erom - ahhhhh mn droom komt uit, 649 eindelijk weg
dus ik vertrek tzt wel weer in stilte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 18:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb ervaring in abo verlopen en naderhand weer lid worden, dat wel ja. maar ik heb nooit echt het idee dat ik nou zooooo welkom was als ik weer es terugkwam en dat terwijl ik 1 van de aardigste leden ben hier, zo niet de aardigste
misschien moet ik de volgende keer ook maar es n afscheistopicje openen, maar ik vrees dat ik voornamelijk reacties krijg in de trant van: - hehheh eindelijk gaatie weer es - mooi, wegwezen en wegblijven!! - en nou niet weeeeeeer terugkmen he, denk erom - ahhhhh mn droom komt uit, 649 eindelijk weg
dus ik vertrek tzt wel weer in stilte |
Nou Pieter, zulke mensen snap ik echt niet hoor! (slijm slijm ) Haha, dan heb je het ergens ook goed gedaan! Je wordt in ieder geval gemist, al is het dan misschien als kiespijn.
Tja, 't brengt dus een risico met zich mee om zo'n afscheidstopic te openen. Stel je voor dat mensen zeggen 'hèhè... fijn dat je eindelijk gaat'. Daar kun jij denk ik beter tegen, dan ik. Aan de andere kant moet je het dan ook maar relativeren, want er is ook nog een sociaal leven buiten CM.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 3 juni 2010, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 23:58
|
|
|
dus ik vertrek tzt wel weer in stilte
Ik moet zeggen dat ik je humor groots vind. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:42
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik je humor groots vind. Martin
Ssssst,zeg dat nou niet, zo komen we nooit van hem af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 00:44
|
|
|
WILMA729 schreef: | Ik moet zeggen dat ik je humor groots vind. Martin
Ssssst,zeg dat nou niet, zo komen we nooit van hem af |
daar ben ik ook bang voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 09:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb ervaring in abo verlopen en naderhand weer lid worden, dat wel ja. maar ik heb nooit echt het idee dat ik nou zooooo welkom was als ik weer es terugkwam en dat terwijl ik 1 van de aardigste leden ben hier, zo niet de aardigste
dus ik vertrek tzt wel weer in stilte |
Pieter...we hebben je echt wel gemist hoor, jij brengt wel leven in de brouwerij. We hebben wellis woordjes ,maar die zijn meestal niet gemeend. en soms iets uitlokken is ook wel leuk. Al is het maar voor de lol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 juni 2010, 11:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha , bedankt voor de tips! Mijn abonnement loopt nog tot 16 juni, eens kijken hoe ik het ga aanpakken. Jij hebt er dus ervaring mee? |
Marijan.....je gaat mij niet vertellen dat je weg gaat heh? Nou heb ik iemand zover dat hij misschien hier komt (andere site vind hij niks aan, dus heb ik ff reclame gemaakt voor Chris) en over een paar weekjes jij weg!
Doen we niet hoor!
(Ps...ik kreeg net mail dat hij het in overweging neemt, en dat hij niks kan beloven, kreeg wel zn mailadres. )
Groetjes Carien.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 4 juni 2010, 13:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 00:10
|
|
|
[quote=PIETER649]ik heb ervaring in abo verlopen en naderhand weer lid worden, dat wel ja. maar ik heb nooit echt het idee dat ik nou zooooo welkom was als ik weer es terugkwam en dat terwijl ik 1 van de aardigste leden ben hier, zo niet de aardigste
heeeeey ... lekkere vent ... mijn abbo verloopt over 5 dagen ... en weet nog niet wat ik doe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 juni 2010, 01:29
|
|
|
heeeeey ... lekkere vent ... mijn abbo verloopt over 5 dagen ... en weet nog niet wat ik doe
Je moet gewoon lid blijven vind ik . Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 juni 2010, 00:25
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marijan.....je gaat mij niet vertellen dat je weg gaat heh? Nou heb ik iemand zover dat hij misschien hier komt (andere site vind hij niks aan, dus heb ik ff reclame gemaakt voor Chris) en over een paar weekjes jij weg!
Doen we niet hoor!
(Ps...ik kreeg net mail dat hij het in overweging neemt, en dat hij niks kan beloven, kreeg wel zn mailadres. )
Groetjes Carien. |
Lief van je Carien, dat je wilt dat ik blijf. Ik denk er nog even over, oké?
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 juni 2010, 17:16
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Lief van je Carien, dat je wilt dat ik blijf. Ik denk er nog even over, oké?
Groetjes, Marijan | Niet denken maar doen Marijan... ...maar lees nog even goed de tips van Pieter door
PIETER649 schreef: | het werkt beter om eerst een topic te openen dat je weggaat. dan kan iedereen je nog ff knuffe en het beste toewensen. jij kan dan uitleggen dat je hier een fijne leerzame tijd heb gehad waarin je veel nieuwe vrienden hebt gemaakt... ( jahaa, we msn-en hoor )
En dan na poosje weer terug omdat je jouw vrienden toch niet kunt missen, of omdat ze jou niet konden missen en bedreigden als je niet terug kwam.. maakt niet uit, de knuffels gaan je om de oren vliegen |
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 6 juni 2010, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 16:48
|
|
|
HENK710 schreef: | Niet denken maar doen Marijan... ...maar lees nog even goed de tips van Pieter door |
Die tips passen echt bij mij, ahum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Die tips passen echt bij mij, ahum.... |
Jij moet blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 16:09
|
|
|
Heeey marijan.....je staat er nog steeds gekleurd op!! Fijn dat je bent gebleven joh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 17:22
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Heeey marijan.....je staat er nog steeds gekleurd op!! Fijn dat je bent gebleven joh!! |
Thanks! Jij bent wakker! 'k Heb inderdaad een maandje verlengd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 17:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Thanks! Jij bent wakker! 'k Heb inderdaad een maandje verlengd. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 17:55
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Thanks! Jij bent wakker! 'k Heb inderdaad een maandje verlengd. |
Jottum!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:48
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 13:42
|
|
|
Leuk Marijan dat je toch nog hebt verlengd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 21 juni 2010, 17:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Leuk Marijan dat je toch nog hebt verlengd. |
Thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 11:10
|
|
|
Welkom terug Gibby. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt hier op de site en dat je je niet afzondert...Chat.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 4 maart 2011, 11:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Welkom terug Gibby. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt hier op de site en dat je je niet afzondert...Chat. |
Ook welkom terug Gibby ....was het even vergeten
|
|
Naar boven |
|
|