Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 00:38
|
|
|
Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie! Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen.. Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.
God's zegen voor jullie allen, een warme groet van.. MAR 907 en ARIENNEZ498
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 02:08
|
|
|
Hallo Ik ken jullie nog niet maar ik wens jullie wel een hele goede en fijne toekomst en net wat je schreef alles is en ligt in ZIJN hand. In iedergeval GODs zegen gewenst. Met een vriendelijke groet van mij. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 08:23
|
|
|
heel veel geluk, liefde en voorspoed toegewenst!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:10
|
|
|
Heel veel geluk en voorspoed en tot ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:16
|
|
|
Heel veel geluk samen, hoop jullie hier nooit meer terug te zien! Of iig niet zonder elkaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:29
|
|
|
veel geluk en zegen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:43
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie! Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen.. Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.
God's zegen voor jullie allen, een warme groet van.. MAR 907 en ARIENNEZ498 |
Heel veel geluk samen en vooral GODS onmisbare ZEGEN!!!
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 10:36
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Via deze weg nemen MAR907 en ik afscheid van jullie! Ja! We hebben elkaar hier op CM gevonden! Gevonden...om nooit meer kwijt te raken en daarom stoppen we ermee want we gaan ons richten op onze toekomst, samen met onze zes (!) kinderen! Een toekomst waarvan MAR en ik weten dat we geen ding in ons leven zélf kunnen of willen doen. Alles ligt in Zijn handen..en dat beseffen we heel erg goed. Wij ervaren het beide als heel bijzonder dat wij elkaar op deze wijze gevonden hebben..terwijl we beide toch al een 'heel leven' achter ons hebben liggen.. Bedankt! Voor de fijne contacten, bedankt voor hetgeen wij mochten leren van jullie en de groei die wij daardoor mochten doormaken.
ook ik wil jullie alle geluk wensen; samen met jullie 6 parels. ik heb jullie ontmoet bij de picknick, stralend en wel; á Dios, arienne en mar, ga met God....
...........
het leven kan zo eenzaam zijn, vol van moeite, vol van pijn, als een woestijn van zorgen, voor de dag van morgen;
maar elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad, dus leef je dag, zo goed het gaat, wees stil tot God, sla je ogen naar Boven, er komt een dag dat je Hem weer mag loven.
ooit op een dag, maakt U het zure weer zoet, weet je dat Hij je iemand ontmoeten doet. mag je hart weer zingen, je oog weer stralen doet Hij de zegeningen weer nederdalen;
o God leer ons leidzaam Uw wegen te gaan niet volgens eigen inzicht, maar achter U aan, wijs ons de route die U wilt dat we gaan; leer ons U volgen, niet voorop, maar achter U aan!!
Ik leg mijn toekomst in Uw hand, Ik leg mijn kinders voor U neer, want U, ja U alleen, leid onze levens, o Heer! van nu tot in Uw heerlijke vaderland!!
(kwam zomaar even spontaan in me op) nogmaals; veel geluk hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 12:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook ik wil jullie alle geluk wensen; samen met jullie 6 parels. ik heb jullie ontmoet bij de picknick, stralend en wel; á Dios, arienne en mar, ga met God....
...........
het leven kan zo eenzaam zijn, vol van moeite, vol van pijn, als een woestijn van zorgen, voor de dag van morgen;
maar elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad, dus leef je dag, zo goed het gaat, wees stil tot God, sla je ogen naar Boven, er komt een dag dat je Hem weer mag loven.
ooit op een dag, maakt U het zure weer zoet, weet je dat Hij je iemand ontmoeten doet. mag je hart weer zingen, je oog weer stralen doet Hij de zegeningen weer nederdalen;
o God leer ons leidzaam Uw wegen te gaan niet volgens eigen inzicht, maar achter U aan, wijs ons de route die U wilt dat we gaan; leer ons U volgen, niet voorop, maar achter U aan!!
Ik leg mijn toekomst in Uw hand, Ik leg mijn kinders voor U neer, want U, ja U alleen, leid onze levens, o Heer! van nu tot in Uw heerlijke vaderland!!
(kwam zomaar even spontaan in me op) nogmaals; veel geluk hannah |
Een mooi en bijzonder gedicht Hannah! Dank je wel.
Shalom.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 1 juni 2010, 13:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 15:55
|
|
|
Veel geluk samen, groet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:06
|
|
|
Geniet van jullie nieuwe thuis! Wees er voor jezelf, voor elkaar en voor de kinderen! Groei zo nog dichter naar elkaar en naar Hem!
Tot ziens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 17:05
|
|
|
Heel veel geluk samen Arienne en Mar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 17:20
|
|
|
Gefeliciteerd en veel geluk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:21
|
|
|
Van harte gefeliciteerd jullie, wat een prachtig wonder! Heel veel geluk en succes met jullie grote gezin en ook jullie beiden bedankt voor jullie bijdragen in de interessante en leerzame discussies. met vriendelijke groet,
Mieke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:40
|
|
|
Wat een prachtig bericht!!! Ik wens jullie al het goede uit het leven toe,voor nu,voor later,voor immer en altoos........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 1 juni 2010, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 19:25
|
|
|
Da's een felicitatie waard... Heel veel geluk samen ! Groetjes, Susannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 19:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook ik wil jullie alle geluk wensen; samen met jullie 6 parels. ik heb jullie ontmoet bij de picknick, stralend en wel; á Dios, arienne en mar, ga met God....
...........
(kwam zomaar even spontaan in me op) nogmaals; veel geluk hannah |
hihi... volgens mij heb je ook een schrijverstalent Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 19:34
|
|
|
Gefeliciteerd! En veel geluk samen met jullie kinderen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:36
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hihi... volgens mij heb je ook een schrijverstalent Hannah... |
sst suus, de gedichten die jij kent plaats ik niet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sst suus, de gedichten die jij kent plaats ik niet....... |
zomaar spontaan zei je he'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:13
|
|
|
Gaaf !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:29
|
|
|
Het ga jullie goed !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 23:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het ga jullie goed !! |
Haaa Arienne. ....wat een mooi nieuws, geniet van jullie liefde, bedankt voor je bijdrage aan de Gebedsroom. Gods Zegen van ons toegewenst!
Lieve groetjes van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:47
|
|
|
heel veel geluk samen!!
liefs renske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 10:37
|
|
|
Bedankt allemaal! voor de leuke, lieve reacties, voor het mooie gedicht, Hannah..en de goede wensen! Het heeft ons goed gedaan en na vandaag gaan we zónder CM (zouden wij het wél uithouden zonder CM dan ) maar mét elkaar verder! Bye...allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY025
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 19:19
|
|
|
Heel veel geluk en een mooie toekomst samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 3 juni 2010, 21:10
|
|
|
God's zegen voor jullie allen, een warme groet van.. MAR 907 en ARIENNEZ498 | wat fijn, dat jullie elkaar gevonden hebben!!.. heel veel geluk samen..
marianne
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|