Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:26
|
|
|
Hallo Chris,
Je verdient voor alle inzet een Pluim. We mogen dankbaar zijn dat je 5 jaar terug Deze site op touw hebt neer gezet Dat mogen we ook niet vergeten. Tuurlijk lopen af en toe wat dingen mis Daar zijn we tenslote mensen voor Waarop recht gesneden moet worden Want wat krom is is krom en recht is recht Hier op CM zie je tortelduifjes elkaar gevonden hebben Of nog singels die zoekende zijn naar de partner van hun leven Dit doe je ook niet op eigen krachten maar samen met God
Bedankt voor alles en wens je veel heil en zegen toe. Laten onze ogen altijd omhoog blijven kijken Daar putten we altijd weer kracht uit Zijn er harten geraakt of verwond De Here geneest alle harten.
Hartelijke groet,
Anita
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 18 mei 2010, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 08:50
|
|
|
5 Jaar???? Volgens mij ben ik al wat langer lid. Of ben ik in de loop der jaren de tel gewoon kwijtgeraakt?
Maar een pluim mag wel hoor ...al is het gewoon zijn werk
En dan mag de pluim ook zeker wel naar al die leden die CM maken tot wat het is! Want zonder leden ben je nergens En ja, CM is wel de site waar de meest actieve leden zitten, zowel wb chat als forum!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 19 mei 2010, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:52
|
|
|
Ja Henk het bestaal al 5 jaar van hieruit kon ik dat opmaken namelijk.
JUBILEUM-ACTIE: 5 maanden voor 5 euro per maand ChristianMatch bestaat 5 jaar! En om dat te vieren hebben we de hele maand mei een jubileumactie. Verleng nu je abonnement met 5 maanden, en betaal geen 9,95 euro, maar slechts 5 euro per maand. Dus voor maar 25 euro kun je minimaal tot oktober chatten, mailen en forummen met zo'n 2.300 vrijgezelle christenen.
Dus dat moeten wij niet vergeten !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:49
|
|
|
Ben dan echt de tel kwijt... ..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:30
|
|
|
HENK710 schreef: | Ben dan echt de tel kwijt... ..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur |
Zozo heej dan heb je het hier lang vol gehouden zeg. Want wanneer kwam je hier je vlam tegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 15:41
|
|
|
HENK710 schreef: | Ben dan echt de tel kwijt... ..en blijkbaar ook al zo'n beetje lid van het eerste uur |
Je hoort bij de inboedel Henk
|
|
Naar boven |
|
|