Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:35
|
|
|
God waar bent U. Tis mijn dal.., waar ik uit klimmen zal.
Met Zijn Kracht verwacht.. Verloren in pijn.. Maar Hij zal er zijn. Smart verdriet, soms de haat.. Maar Jezus droeg een grotere smaad.
Ik wil mijn leven Lieve Jezus voor altijd geven.. Als ik maar Uw liefde mag voelen In Uw naam streven naar betere doelen.
Soms is het zo ver weg.. Verloren in duister en smart.. Maar God...Open mijn hart.. Laat dit gebed positief bestaan...
De liefde van U, O Heilige geest Voelen en stromen in mijn leven.. Verweven met liefde en krachtig beleven Ach God U bent er altijd geweest.
Ik dank u mijn Vader Dat U de kracht.. steeds oprecht terug laat komen... Dat alleen Heer kan ik beamen. Zegge wij Heer.... Amen ja Amen IN JEZUS NAAM..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:37
|
|
|
Mooi! Klinkt als een persoonlijke en pijnlijke weg die je gegaan bent of misschien nog gaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mooi! Klinkt als een persoonlijke en pijnlijke weg die je gegaan bent of misschien nog gaat? | Ja meis het leven is soms echt niet makkelijk, Dank voor je reactie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:49
|
|
|
ook als de weg je moeilijk vald GOD is altijd nabij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:15
|
|
|
Mooi, en heel herkenbaar...
Kippenvel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:34
|
|
|
BENNY340 schreef: | ook als de weg je moeilijk vald GOD is altijd nabij. | Ja jongen zo is het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 19:35
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Mooi, en heel herkenbaar...
Kippenvel! |
Dank en ja voor vele denk ik herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 31 mei 2010, 20:52
|
|
|
ROOS166 schreef: | God waar bent U. Tis mijn dal.., waar ik uit klimmen zal.
Met Zijn Kracht verwacht.. Verloren in pijn.. Maar Hij zal er zijn. Smart verdriet, soms de haat.. Maar Jezus droeg een grotere smaad.
Ik wil mijn leven Lieve Jezus voor altijd geven.. Als ik maar Uw liefde mag voelen In Uw naam streven naar betere doelen.
Soms is het zo ver weg.. Verloren in duister en smart.. Maar God...Open mijn hart.. Laat dit gebed positief bestaan...
De liefde van U, O Heilige geest Voelen en stromen in mijn leven.. Verweven met liefde en krachtig beleven Ach God U bent er altijd geweest.
Ik dank u mijn Vader Dat U de kracht.. steeds oprecht terug laat komen... Dat alleen Heer kan ik beamen. Zegge wij Heer.... Amen ja Amen IN JEZUS NAAM.. |
He lieve Roos,
Prachtig!!! Thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 00:39
|
|
|
MARY052 schreef: | He lieve Roos,
Prachtig!!! Thanks |
graag gedaan lieve mar xxxx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:52
|
|
|
Zoektocht naar jezelf
Een zoektocht naar jezelf Een zoektocht door dit leven Ben je wel de moeite waard? Het je iets weg te geven? Kun je iets betekenen Voor je medemens? Of heb je daar de kracht niet voor En lijd je zelf intens? Een minderwaardigheidsgevoel Gekrenkt of lamgeslagen Ziekte, pijn of ander leed Je hebt het maar te dragen! Je vindt jezelf niet goed genoeg Niet waardig of niet wijs Dan wordt het tijd om op te staan Ga op ontdekkingsreis! Ontdek dat jij jezelf mag zijn Met fouten en gebreken Vergelijk je niet met wie dan ook Je bent uniek gebleken! Want God heeft jou geschapen Geschapen naar zijn beeld Je kreeg van hem talenten En gaven toebedeeld Heb moed om er iets mee te doen Deel uit en je zult merken Hoe waardevol een mens kan zijn Een ander kan versterken! Een luisterend oor, een schouderklop ‘t Zijn kleine zonnestralen Waaruit God’s grote liefde blijkt Op mensen neer te dalen! Hij geeft je kracht om door te gaan Te werken op deez’ aard Voor Hem ben jij bijzonder Voor Hem ben jij “goud waard”!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:58
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zoektocht naar jezelf
Een zoektocht naar jezelf Een zoektocht door dit leven Ben je wel de moeite waard? Het je iets weg te geven? Kun je iets betekenen Voor je medemens? Of heb je daar de kracht niet voor En lijd je zelf intens? Een minderwaardigheidsgevoel Gekrenkt of lamgeslagen Ziekte, pijn of ander leed Je hebt het maar te dragen! Je vindt jezelf niet goed genoeg Niet waardig of niet wijs Dan wordt het tijd om op te staan Ga op ontdekkingsreis! Ontdek dat jij jezelf mag zijn Met fouten en gebreken Vergelijk je niet met wie dan ook Je bent uniek gebleken! Want God heeft jou geschapen Geschapen naar zijn beeld Je kreeg van hem talenten En gaven toebedeeld Heb moed om er iets mee te doen Deel uit en je zult merken Hoe waardevol een mens kan zijn Een ander kan versterken! Een luisterend oor, een schouderklop ‘t Zijn kleine zonnestralen Waaruit God’s grote liefde blijkt Op mensen neer te dalen! Hij geeft je kracht om door te gaan Te werken op deez’ aard Voor Hem ben jij bijzonder Voor Hem ben jij “goud waard”! |
Mooi! had k even nodig, dank je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 07:57
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zoektocht naar jezelf Wat een PRACHTIG woord Carin..........Echt mooi geschreven liefs
Een zoektocht naar jezelf Een zoektocht door dit leven Ben je wel de moeite waard? Het je iets weg te geven? Kun je iets betekenen Voor je medemens? Of heb je daar de kracht niet voor En lijd je zelf intens? Een minderwaardigheidsgevoel Gekrenkt of lamgeslagen Ziekte, pijn of ander leed Je hebt het maar te dragen! Je vindt jezelf niet goed genoeg Niet waardig of niet wijs Dan wordt het tijd om op te staan Ga op ontdekkingsreis! Ontdek dat jij jezelf mag zijn Met fouten en gebreken Vergelijk je niet met wie dan ook Je bent uniek gebleken! Want God heeft jou geschapen Geschapen naar zijn beeld Je kreeg van hem talenten En gaven toebedeeld Heb moed om er iets mee te doen Deel uit en je zult merken Hoe waardevol een mens kan zijn Een ander kan versterken! Een luisterend oor, een schouderklop ‘t Zijn kleine zonnestralen Waaruit God’s grote liefde blijkt Op mensen neer te dalen! Hij geeft je kracht om door te gaan Te werken op deez’ aard Voor Hem ben jij bijzonder Voor Hem ben jij “goud waard”! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:09
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zoektocht naar jezelf
heel herkenbaar thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:28
|
|
|
Twee vrienden vinden elkaar vinden in elkaar de ander en zichzelf
Twee vrienden die tijd en liefde delen die bij de ander zichzelf zijn
Twee vrienden die elkaar stimuleren zichzelf te zijn zonder anderen te vergeten
Twee vrienden die begrijpen, troosten, steunen die samen zoeken naar het goede in hun beider leven
Twee vrienden die een leven lang de ander met liefde volgen over hoogten en door dalen
Twee vrienden die ook los willen laten waar de ander ruimte nodig heeft te groeien, te ontdekken
Twee vrienden die niet moe worden te zoeken naar het beste voor de ander al doet 't zelf misschien pijn
Twee vrienden die bewijzen echt vrienden te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 21:53
|
|
|
CARIN303 schreef: | Twee vrienden vinden elkaar vinden in elkaar de ander en zichzelf
Twee vrienden die tijd en liefde delen die bij de ander zichzelf zijn
Twee vrienden die elkaar stimuleren zichzelf te zijn zonder anderen te vergeten
Twee vrienden die begrijpen, troosten, steunen die samen zoeken naar het goede in hun beider leven
Twee vrienden die een leven lang de ander met liefde volgen over hoogten en door dalen
Twee vrienden die ook los willen laten waar de ander ruimte nodig heeft te groeien, te ontdekken
Twee vrienden die niet moe worden te zoeken naar het beste voor de ander al doet 't zelf misschien pijn
Twee vrienden die bewijzen echt vrienden te zijn |
mooi, aangrijpend, emotie gevend, diepgang, bewust ervaren jammer dat je hierdoor soms zo de pijn van verloren vriendschappen ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: donderdag 17 juni 2010, 13:09
|
|
|
ROOS166 schreef: | God waar bent U. Tis mijn dal.., waar ik uit klimmen zal.
Ik dank u mijn Vader Dat U de kracht.. steeds oprecht terug laat komen... Dat alleen Heer kan ik beamen. Zegge wij Heer.... Amen ja Amen IN JEZUS NAAM.. |
Waar liefde woont...... Waar liefde woont, zal vrede overwinnen Geen haat en nijd zal er dan meer zijn Daarom: Heb lief en doe elkaar geen pijn En laten we dan maar bij onszelf beginnen.
Waar liefde woont, daar komt Jezus binnen Hij wil bij ons zijn in vreugde en verdriet Wees daardoor getroost en wanhoop niet God wil ons met Zijn grote liefde omringen.
Waar liefde woont, geeft God Zijn zegen Dan zijn wij verzekerd van Zijn goedheid Van nu af aan, elke dag, tot in eeuwigheid Hij zal ons geleiden op al onze wegen.
Waar liefde woont, daar is het leven goed Geen mens kan zonder echte liefde leven Laten we elkaar, als het kan liefde geven Dan geeft God ons Zijn liefde in overvloed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:42
|
|
|
Deze tekst kreeg ik vorig jaar op een kaart;
Voor Hij zijn kinderen naar de aarde zond, gaf Hij elk van hen een zeer zorgvuldig pakje met problemen mee.
Deze, beloofde Hij glimlachend, zijn van jou alleen, niemand anders kan de zegeningen ondervinden die deze problemen je zullen brengen.
En alleen jij hebt de speciale talenten en mogelijkheden die nodig zullen zijn om deze problemen tot je dienaren te maken.
Daal nu af naar je geboorte en naar je vergetelheid. Weet dat Ik je liefheb. Deze problemen die Ik je geef zijn het symbool van die liefde.
Het monument dat je van je leven maakt , met behulp van je problemen,zal een symbool zijn van je liefde voor Mij.
Je vader
|
|
Naar boven |
|
|