ChristianMatch

Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 22:41
BerichtOnderwerp: Vergeven

Beste Shanita,

Mijn ervaring met vergeven is dat je dit pas kan als je daar aan toe bent.
Ook dat je zonder de hulp van God de ander niet echt vergeven kan.
Maar ik denk dat je zelf wel aardig hebt begrepen dat vergeven niet persee inhoud dat je weer als goede vrienden met die persoon om moet gaan. Praktisch is dat vaak gewoon onmogelijk.
Als je maar zover kunt komen dat je niet boos meer bent, en het los kunt laten, dan denk ik dat je al een heel eind bent. Jij noemt dit eigenlijk onverschilligheid. Ik zie die onverschilligheid meer als het gevoel dat na de haat komt. ik zie dit als een positief iets al is het een negatief woord.

Haat staat naar mijn idee echt tegenover liefde. Maar als je zover bent dat je niet meer haat, en er vrij onverschillig tegenover staat, dan is dat naar mijn idee het begin van vergeving, en niet het tegenovergestelde van de liefde. Vergeven terwijl je haat is niet te doen. Vergeven terwijl iets je redelijk onverschillig laat wordt al veel makkelijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

Als je al lange tijd(lees meer dan een jaar) uit elkaar bent en je zit enkel nog te wachten op het papiertje van de rechtbank, dan ben je in mijn ogen gescheiden, en mag je dat aangeven op je profiel.
Maar anderen vinden dat je daar IN relatie neer moet zetten zolang dat papiertje nog niet binnen is.
Zo verschilt een ieders mening en is niet direct onwaar
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 11:34
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

CHATULIEM619 schreef:
Bij yoga, TM, Boeddhisme komt ascese voor met als doel om opperste geestelijke ervaringen te bereiken.
Engelenverering en afgodsbeelden liggen in mijn ogen naast elkaar. Boeddhabeeldjes zijn in mijn ogen het begin daarvan....

Boeddhabeelden ZIJN in mijn ogen afgodsbeelden, en niet alleen het begin daarvan. Ik volg deze discussie met veel interesse, al heb ik er onvoldoende kennis van om inhoudelijk te kunnen reageren.
Maar ik dacht dat het over yoga ging en niet over Boedisme of hindoeisme, al zie ik het verband ertussen wel.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 01:17
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

GABY639 schreef:
alleenstaand/ nooit gehuwd
maar wel kinderen.....
hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent?
Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten?
Of ben ik nou gek??

Ook op CM zijn er leden die ongehuwd hebben samengewoond.
Deze staat al niet bij de meerkeuze antwoorden, dus kom je automatisch uit bij: vrijgezel/nooit getrouwd geweest.

Bij die zelfde meerkeuze vraag staat ook niet: vrijgezel met kind van onbekende vader, dus ook deze leden komen onder het kopje: vrijgezel/nooit getrouwd geweest.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Naar mijn idee valt dit dus niet onder onwaarheden, maar onder het gebrek aan meerkeuze antwoorden.

Het is nooit verstandig om iemand helemaal te beoordelen op zijn of haar profiel. De dingen die niet iedereen hoeft te weten maar die misschien wel van belang zijn ontdek je namelijk vanzelf als je met die persoon chat. Daarvoor is denk ik ook de privechat.
Niemand zet al zijn slechte eigenschappen op zijn profiel. Het profiel dient enkel om jezelf te 'promoten' en daarbij horen in de eerste instantie niet al je privezaken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 22:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

HANNAH810 schreef:
je bak koffie smaakte prima, jolan931!!

(en je vruchten-vlaai nog beter!!)

haha ja, nog een mooi momentje hè Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:52

Mijn mooiste momenent vandaag waren alle keren dat ik op bed gelegen heb. En dat waren er veel.
Mènn, wat was ik moe vandaag

Laatst aangepast door
JOLAN931
op zondag 11 september 2011, 21:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: zoek je ook de buitenlucht op vandaag? 10 sept.

10 september....

Ik moest( mede) een braderie organiseren voor de gehandicapten.
Deze was op 10 september. Een grote markt, een flinke rommelmarkt... Het was een heerlijke dag, met heel veel zon, gesprekken met heel veel leuke mensen, inclusief de burgemeester.
Een mega opbrengst van 65000 euro, en een lijf wat helemaal op was aan het einde van de dag.

10 september was meer dan de moeite waard!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:27
BerichtOnderwerp: Kort daarna moet ze gesprongen zijn...

JOSINA022 schreef:
Idd, fijn dat dat zo kan hè?
Ja, Ik vind het eigenlijk niet meer als normaal Jose.
Er zijn mensen die ik graag mag, maar welken een mening hebben waar ik het absoluut niet mee eens ben. Dat moet toch kunnen? Een mening of een schrijfsel is de persoon zelf niet vind ik.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: tips en een bedankje

CHATULIEM619 schreef:
Toch gebeurt dat veel vaker dan dat je denkt. Heb je niet, dat je niet naast iemand wil zitten, omdat hij te klef doet??

Waarom zou je daar last van hebben?
Ik zie eigenlijk geen enkele reden om niet op een ander te reageren. Ook in het gewone leven niet. Je hebt toch een mond gekregen om te praten? Dan kun je ook zeggen dat je ergens niet van gedient bent,, even goeie vrienden.

Zo ook virtueel... Ik zie geen enkele reden om iemand niet te beantwoorden.Dat heet fatsoen. Ook een rotmail( die ik ook wel heb gehad) of een mail van iemand die je niet aanstaat beantwoord ik. Waarom niet? Ieder mens is het toch waard om behandeld te worden zoals jijzelf behandeld wilt worden?

Laatst aangepast door
JOLAN931
op zondag 11 september 2011, 21:25
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!

PIETER649 schreef:
Is het nou wel echt de bedoeling om alle vervolgde christenen op te vangen?
Stel: we halen in een golf van mededogen en barmhartigheid ALLE christenen weg uit landen waar ze vervolgt worden.
Klinkt goed, mensenlievend en zeer christelijk, misschien kunnen we dan ergens in Biddinghuizen op een festivalterrein een groot evenement houden als dankzegging dat deze operatie gelukt is, wellicht kunnen er zelfs speciale lofliederen voor geschreven worden!!

Maar dan?

Dan hebben wij met deze christelijke daad het christendom in al deze landen met wortel en tak uitgeroeit...
Zou dat werkelijk het gewenste resultaat zijn?
Lopen we daarmee de Heilige Geest niet ernstig mee voor de voeten?
Wat als ALLE bekeerlingen tijdens de reformatie vanuit west-europa naar bijv. Australie waren gevlucht, wat was dan de stand van zaken hier geweest?
Het bloed der martelaren is het zaad van de kerk, luidt een oud spreekwoord.

Ook christenen in pakistan is geen makkelijke weg beloofd, maar wel een behouden aankomst....

Pffft...daar zeg je wel iets ja.
Het lijkt inderdaad heel goed om alle vervolgde christenen op te vangen, maar als je daarmee ook het christendom weghaalt uit die landen is dat heel erg. Menselijkerwijs gesproken ontneem je dan de mensen daar de kans om christen te worden, aangezien er geen mensen meer zijn die hen daar, in dat land, de weg kunnen wijzen naar het christendom.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 21:12

JOSINA022 schreef:
Dat is nu net de reden waarom dit soort getuigenissen belangrijk zijn en verteld moeten blijven worden!
En dat is dus ook de reden waarom het niet sensatiebelust is.

Gelukkig mogen we van mening verschillen zonder dat het persoonlijk is Knipoog smiley
Nee...Ik zou niet zulke verhalen aan bijvoorbeeld mijn kinderen doorgeven om de feiten in herinnering te houden. Ik zou het bij de weergave van de algemene feiten houden. Die vind ik persoonlijk al indringend genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 13:50

WILLEMIJN232 schreef:
Dus jullie herdenken ook niet op 4 mei omdat het zoals jullie schrijven en onderschrijven het 'sensatiebelust'is?
Of is Amerika een beetje de ver van mijn bed show? Als het in de buurt gebeurd is het erger en minder sensatiebelust????

Ik denk dat het inderdaad wel een beetje zo is Willemijn. Amerika is zo ver weg... Het leven daar is zo anders als hier.
/5 mei etc, heeft met ons eigen land te maken. Al is dat voor de steeds jongere generatie ook meer een ver van m'n bed show aan het worden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:09

FRANKT627 schreef:
Het is een getuigenis van iemand die zijn vrouw verloren heeft. Een getuigenis die te vergelijken is, zoals Chat het al aanhaalde, met de film Shoah. Een getuigenis zoals mensen die de kampen hebben overleeft tijdens WO II. Het is een weergave zoals wij zouden vertellen over onze ouders of wie dan ook waarvan we veel houden en die ons plots is ontvallen. Ik kan dit nog steeds nog niet als sensatiezuvht bezien. Zijn we dan bang om het verdriet van andere mensen te lezen? Willen we alleen maar het goede zien?

Die vrouw had een keuze op dat moment. Misschien had ze wel 3 keuzes. Of wel stikken door die rook. Levend verbranden kon ook nog. Springen was ook een keuze. Wat anders kon ze doen. Ze kon en mocht niet meer kiezen voor het leven. Die keuze was haar ontnomen. Tja, dan houdt op het toch eigenlijk op. De enige keuze die ze had was haar manier van dood kiezen. Soms denk ik dat we nu bijna op het punt gekomen zijn eerder die vrouw te veroordelen dan diegene die alles in gang hebben gezet. Ik denk nu ook aan een ander topic waarin we het hadden over al dan niet een kerkdienst te mogen hebben na een zelfdoding Als de algemene christelijk wereld nu volmondig zou zeggen dat die vrouw geen kerkdienst mocht hebben, want eigenlijk wordt dat indirect wel beweerd, zou ik mijn geloof overboord smijten en terug een vrijzinnig leven gaan leiden.

Het spijt me, maar ik kan jullie redenering niet volgen.

Het lijkt me duidelijk dat dit NIET mijn mening is.
Ik geef je volkomen gelijk in het dikgedrukte stukje, maar dat lijkt me logisch. Wat mij betreft had ze ook prima een geestelijk geleide begrafenis mogen hebben, dat spreekt voor zich.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 01:45

FRANKT627 schreef:
Ik zie dat sommige het met je eens zijn, Jolan. Waarom ze het met je eens zijn zie ik niet.
Kan jij ons dan eens vertellen waarom het sensatiebelust is? Ik bedoel dus dat stukje dat gaat over die vrouw en haar laatste momenten. Zij komt dus op het voorplan. Dus niet die onmenselijke daden van die Islamitische beweging.

Ik bedoel niet zozeer dat het van Chat sensatie belust is, maar wat hier geschreven is is buitensporig vreselijk.
De tragedie van 11 september is zonder dit verhaal al meer dan erg genoeg.
En als er dan kranten, journalisten of wie dan ook zijn, die een schokkend stuk als dit in hun blad opnemen, ja...dat vind ik sensatie belust.
Alsof er niets meer over het feit te schrijven is, en om dan maar de bladen vol te krijgen over zulke vreselijke dingen, plaatsen ze stukken als dit erbij...

Ik hoop dat ik het nu beter heb uit gelegt...zonder schokkende stukken als dit is het al erg genoeg. Daar had dit stuk niet voor nodig geweest om het feit te illustreren.

Verder begrijp ik ook de reactie van annette wel. Dit is niet het type zelfdoding zoals wij dit zien. Dit was een sprong die zij als laatste uitweg zag.
Maar ondanks dat...ze maakte zelf een einde aan haar leven door te springen, zei het als laatste uitweg, en misschien in paniek...maar het was HAAR keuze, op dat moment zelf.

Het stuk opzich maakte me misselijk, en persoonlijk vind ik het niet gepast om persoonlijke stukken als deze uit te geven in een dagblad. Daarvoor zijn de feiten al erg genoeg.

Verder geeft Willemijn aan het erg te vinden dat men dit als bladvulling ziet.
Kijk...voor die man was het zeker geen bladvulling, en voor ons ook niet. Dit was iets wat nooit te vergeten is.
Maar voor de bladen...daarvoor denk ik wel dat verhalen als deze niet meer zijn dan enkel bladvulling, als bijvoegsel bij het eigenlijke nieuws. En ik denk dat je zo ook het woord bladvulling moet lezen.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op zaterdag 10 september 2011, 01:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:32

Ik vraag me af wat het nut is van een naar aangrijpend stuk als dit op CM.
Ieder Christen is tegen zelfdoding lijkt me, en juist dit geval is zo enorm goed te begrijpen...springen terwijl je weet dat het je dood wordt.
Moeten we hier dan werkelijk over na gaan denken?
Ik ben er me van bewust dat dit de werkelijkheid WAS. Maar is het feit dat de vlieftuigen de Twintowers inboorden opzichzelf al niet verschrikkelijk genoeg? Ik vind het stuk een beetje sensatiebelust.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 10:15
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

GRIFFIN748 schreef:
Geloof wat je wil. Ik weet wel beter. Zoals ik al zei: ík ben ze nog niet tegengekomen. Ook hier niet. Of moet ik zeggen: zèlfs hier niet...?

Hmmm..ik vind mezelf best aardig Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:42

FRANKT627 schreef:
Wel, ik had gisteren eens een mooi moment.
Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... Lachende smiley

Prettig om zoiets eens van jou te lezen!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 22:56

PIETER649 schreef:
Ik snap echt niet dat iemand in een land wil blijven waar ze al 15 geweigerd word. Heb je dan helemaal geen zelfrespect??
Je vergooit de mooiste jaren van je leven met dat wachten.

Wat is de waarde van een rechterlijke uitspraak als je daar op zn hollands gezegd schijt aan hebt en op kosten van belastingbetalend nederland lekker door blijft procederen?
Kunnen ze op die juridische bijstandkosten niet es flink bezuinigen??

Maar goed, zelfs ik heb nog enig geloof in de mensheid dus ik heb ook getekend... eigenlijk tegen mn principe, maar goed... Twijfelende smiley

Geheel tegen m'n principe...hier ook.
Maar waarom zou je teruggaan als de dood je direct wacht? Dan kun je toch van de twee slechten maar beter de minst slechte kiezen?

En korten op juridische bijstand....please, nog ff niet! Ik ben dolgelukkig dat dit er nog is.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 16:56

ANNETTE792 schreef:
Mn kidsproof vijver is af Lachende smiley

Nog plantjes en vissen erin.....en dan tot volgende zomer wachten voor we erbij kunnen gaan zitten.

Leuk!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 13:26
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

CROSSROAD317 schreef:
Ik moet zeggen dat je wel aardig met het "slow chatten" uit de voeten kunt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mag ik ook meedoen?
Kunnen we met z'n allen dit topic verlengen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

JOSINA022 schreef:
Ik vraag mij af waarom het met slechte mensen vaak goed gaat, terwijl goede mensen de nodige ellende te verstouwen krijgen.

Ah José, die vraag heb ik me afgelopen jaren al zovaak gesteld.
Maar wat zijn goede mensen? Er is er niet een die goed doet zegt de bijbel. Al begrijp ik heel goed wat je bedoeld, daar er zoveel mensen zijn die anderen benadelen, die de wereld op z'n kop zetten, en die toch gelukkig schijnen te zijn, en alles hebben wat hun hartje begeert.

Probeer maar aan Asaf te denken. Ik weet dat het een dooddoener is, maar soms mag het helpen dat je weet dat er niets nieuws onder de zon is.
Asaf vroeg zich hetzelfde af als wij, maar hij mocht zien op het einde van die 'slechte'mensen. Hun geluk is maar tijdelijk. Wij hebben soms ellende nodig om ons te vormen tot wie we zijn. Om ons sterker te maken, en om ons ervaringen op te laten doen waar we later anderen weer mee kunnen helpen. Ik weet dat als je ff in de put zit, het moeilijk is om zo te denken, maar als je je gedachten op deze manier om weet te buigen, met behulp van God, dan geeft het enorm veel rust. Op Zijn tijd komt het wel goed!

Sterke!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:07

Respect voor deze vrouw. Ook ik heb vorige week al getekend, al ben ik over het algemeen vrij huiverig voor zulke acties omdat ik vaak twijfel aan het waarheids gehalte er van.
Fijn dat je ons op de hoogte houd!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:05
BerichtOnderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?

Vanmorgen realiseerde ik me dat ik een rijk mens ben.
Droog heen en weer kunnen fietsen op een fiets die het gewoon doet, en een uurtje gewerkt. Iets minder pijn vandaag, en zin in de dag....
Bijna weekend, en alle kinderen weer gezond naar school

Het hoeven geen grote dingen te zijn die een mens gelukkig maken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:00
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

FRANKT627 schreef:
Ik heb een mail van Mariska ontvangen waarin ze vroeg hoe jullie namen ook al weer waren. Ze was namelijk alles en iedereen al vergeten.

hahahahaha, ik zal ze m'n naam ff mailen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:59
BerichtOnderwerp: Het weer

Regen, regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen

Nou ja, ik ga maar naar bed....daar is het droog Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: 9/11

Ik ben het inderdaad nooit meer vergeten.
Mijn oudste dochter was net geboren, en ik lag boven op bed haar te voeden toen mijn exschoonmoeder binnenkwam met dit vreselijke nieuws.
Nadat ze wegging zijn we voor de tv gegaan en hebben alle nieuws uren lang gevolgd.

Deze week op 11/9 is mijn broer in Washington. Waarschijnlijk aanwezig bij een van de vele speechen die daar gehouden worden. Afgelopen week was hij bij de Twintowers, waar de bouw al zover is(en nog lang niet klaar) dat het nu alweer boven andere gebouwen uitsteekt. Het lijkt me indrukwekkend om daar bij aanwezig te zijn rond deze tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:08
BerichtOnderwerp: Hoe noem jij je ouders?

Ik spreek mijn moeder over het algemeen aan met Mam, en mij vader met Pa.
Soms, spottenderwijs noem ik mijn moeder weleens bij haar doopnaam(die ze afschuwelijk vind) of tante...(doopnaam). Dit is een enkele keer plagenderwijs, die ook iedereen weet hoe het is bedoeld.
In de meeste gesprekken zeg ik je tegen hen, dit is er de laatste jaren, nadat ik zeer intensief contact met hen heb gehad zo gegroeid, maar als ik het bewust doe zeg ik altijd U.

Ik vind een zeker respect naar je ouders toe heel belangrijk. Ook mijn kinderen zeggen regelmatig je tegen me, gecombineerd met mamma, mamsie, mamske of iets dergelijks. Maar ze weten ook dat als ze boos of brutaal zijn dat ik pertinent met U aangesproken wil worden.
Simpelweg omdat Jij bent..... veel onbeschofter klinkt als: ik vind u.....

Mijn vriend noemen ze bij zijn voornaam, gecombineerd met je en U. Voor hem gelden de zelfde regels als voor mij.
Verder opa, oma, ooms tantes is hier gewoon U.
Dit klinkt respectvoller, en ik vind het belangrijk dat mijn kinderen goede manieren hebben tenopzichte van volwassenen.

ik zou me er niet prettig bij voelen als ik mijn ouders bij hun voornaam zou moeten noemen. Evenmin als ik het prettig vind als mijn kinderen dat bij mij zouden doen. Ik wil graag hun vriendinmoeder zijn, maar MET respect.
Ik mag met regelmaat horen: Mam, U bent de liefste moeder van de hele wereld... Voor mij een bevestiging dat je een prima vriendinmoeder kunt zijn zonder te jijen en te jouwen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 21:58
BerichtOnderwerp: Euthanasie

Zijn er dan werkelijk zoveel mensen die dood willen?
Dat kan toch alleen maar betekenen dat de huidige maatschappij zo verziekt is.
Geen wonder dat psychologen een wachtlijst hebben van een halve eeuw.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 21:39
BerichtOnderwerp: operatie

Ook van mij een welkom thuis. Fijn hoor! En nu maar weer gauw helemaal opknappen
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:45
BerichtOnderwerp: Het weer

ANNETTE050 schreef:
Ja, Maris, ik moet ook alle moed verzamelen om met mijn hond ( die een megavacht heeft) erop uit te gaan....maar aantrekkelijk, Jolan??? (Zelf geen hond, vermoed ik?)

Haha, ja ik heb wel een hond. Alleen was het op dat moment net even droog hier.
Ik ben niet geweest trouwens Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 40 Volgende
Pagina 14 van 40