Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 19:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Pff, ik heb echt een offday vandaag. Mn hoofd blijft maar duizelen en daarnaast behoorlijk misselijk.
Morgen weer een dag, hopelijk beter dan vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 19:38
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
GERT856 schreef: | Dacht ut niet |
Nou Gert, als je aan de vrouw wilt komen moet je je wel wat duidelijker gaan uitdrukken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 19:37
Onderwerp: Genezingsdiensten Edgar Holder op 3 september en 1 oktober
|
|
|
Ik heb moeite met het woord genezingsdienst , alsof je op afroep genezen kunt worden van een ziekte. Wat een deceptie als het niet zo is.
Leg het bij God neer en als Hij het wil en op Zijn tijd zal hij genezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 19:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Wie gaat er mee kennis maken met Petra? Opgave via Chatuliem.
Carin303 Pieter649 ( met 2 honden) Carien Marianne
ps. heeft Petra ook iets lekkers bij de koffie?
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op zaterdag 18 september 2010, 09:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:20
Onderwerp: Welkom
|
|
|
Speciaal voor Chatuliem;
Welkom terug Petra, in huize Chat , werd je zeer gemist. Fijn dat je vanaf nu weer warmte en gezelligheid terug kan brengen in zijn huis en hart! Enne.....nu niet meer weggaan,hè!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:15
Onderwerp: Bidden voor Geduld & Zachtmoedigheid
|
|
|
Lieve Anita,
Wij allemaal hebben ervaringen, op liefdesgebied, meegemaakt die niet brachten wat wij hoopten. Natuurlijk ben je erg teleurgesteld en verdrietig en gekwetst als je merkt dat de ander niet is wat jij verwacht had, als je toekomst er ineens niet meer zo rooskleurig uitziet als jij bedacht had. Tja, dan ga je muren bouwen,herkenbaar.
Je verwacht eigenlijk van een - potentiële leuke man- dat hij die muur gaat afbreken voor je zodat hij jouw ware,liefdevolle aard ziet maar.....zo werkt het vaak niet in de praktijk. Draai het maar eens om, wil jij eerst muren afbreken voordat je zijn ware aard gaat zien? Lieve Anita, bouw contacten langzaam op, ga een keer uit eten, eind wandelen, bouw aan weerskanten vertrouwen op, en de term verkering? Ach....zit het in een woord om te beschrijven wat je hebt? Nee toch...het zit in jullie beider harten! Neem dus uitgebreid de tijd om elkaar beter te leren kennen ,geniet er ook vooral van! Trouwen is een later station
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 21:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ohhhhh nu ben ik jaloers!Op zoiets kun je maaaaaaaaanden teren
Laatst dacht iemand grappig te zijn:"jij 44?Oh dan is je hoofd zeker eerder gebruikt?" Ja echt lollig |
Haha...sorry Leanne, vind deze opmerking erg grappig en ga em zeker een keer gebruiken. Maar degene die dat tegen jou gezegd heeft mag nodig een andere bril uitzoeken met echte glazen erin want wie jou 44 schat heeft zeer slechte ogen en een nog beroerder verstand( was vast een man die dat zei!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 21:26
Onderwerp: Licht/schaduw
|
|
|
Zucht Marijan, wat een prachtig mooi gedicht en zoooooo waar! Dankjewel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 21:24
Onderwerp: Bidden voor Geduld & Zachtmoedigheid
|
|
|
ANITA324 schreef: | Beetje lef tonen heb ik in verleden teveel lef gehad in al die keren dat ik achter de man aan ging met beginnen van een aantal berichtjes sturen. 1e was in 2006 en de laatste 2009 van mijn verkeringstijd. Ik wil niet meer achter de man aanlopen door een begin van berichtjes te sturen want al die keren dat ik begon is het juist mis gegaan een echte man wardeert dat ook niet is mijn ervaring dus ik wacht en ik begin niet meer met het 1e berichtje.
Mocht God het anders willen met mijn leven dan laat Hij het mij wel bekendbaar maken. Het is niet meer wat ik wil maar Zijn Wil Geschiede!!
Shalom, |
Wij, vrouwen, denken nog te vaak dat mannen jagers zijn, niet dus! Mannen vinden het ook leuk als de vrouw het initiatief neemt, ook zij zijn onzeker in het leggen van ( eerste ) contacten. Dus Anita......zie je een leuke vent, word je nieuwsgierig naar hem, stuur een leuk mailtje en wacht af. Vraag hem niet direct ten huwelijk maar begin lekker luchtig en wie weet waar het op uit loopt! Succes meid....welkom in de onzekere wereld van contact leggen met leuke mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:15
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je weet 't hè Imke, kinderen zeggen altijd de waarheid! |
Meid, bedank de fabrikant maar van je dagcrème Nee hoor, je ziet er ongetwijfeld zeer jong uit,geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 17:14
|
|
|
GERT856 schreef: | Hij hoorde hier ook niet thuis ouder)dom he waarwel, tja dat heeft al geen zin meer mijn excuses voor het ongemak......Gert |
Nu snap ik het helemaal niet meer waar en over wie gaat het ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 11:22
|
|
|
Kom net terug van de huisarts, paar dagen rust houden, ontsteking aan de kraakbeen en te lage bloeddruk maken dat het voelt alsof alles in slow motion gaat en de wereld blijft draaien ( jaja, doet tie ook maar nu voel ik het dus ). Vet balen dus......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 september 2010, 09:24
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Huh Deze opmerking volg ik niet helemaal! |
Ik ook niet hoor,Tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 22:17
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Eigenlijk ben ik nog steeds wel benieuwd wie 'Anoniempje' was van de vorige keer... die is toen niet op komen dagen... Komt hij/zij nu alsnog? Ik ben wel benieuwd. |
Anoniempje was vast de ideale vrouw, je weet wel, lang blond haar,benen die niet van ophouden weten en een glimlach waar je spontaan duizelig van wordt! Jammer dat je haar gemist hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 19:06
|
|
|
Ik word steeds nieuwsgieriger wat er op dat strafblad staat, jullie ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 17:08
|
|
|
ERIK390 schreef: | dacht dat jij al lang op de lijst zo staan maar zie hem er heellaas nog niet tussen |
Klopt, ik moet werken namelijk! Maar als ik in de buurt ben ga ik zeker langs om mn handjes uit de mouwen te doen hoor! Wanneer ga jij helpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 17:07
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niet om spelbreker te zijn, maar volgens mij was er al een soortgelijke topic, ergens.
maar toch: wees wellekom, 'nieuw' en 'oud'! |
Ik heb er nog naar gezocht, stond mij ook bij namelijk! Ach......starten we toch met een schone lei .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:30
|
|
|
GRACE585 schreef: | idd houd moed en wens je sterkte zaterdag zetten wij wel onze schouders eronder en met wat extra inspanning helpen we je nog met klussen daar waar nodig is maak Uk maar blij er komen autootjes puzzels en zijn schilderklusje ,lol mijn zoontje heeft met liefde de autootjes uitgezocht waar ie niks meer mee doet en waar ie zich te groot voor voelt met zijn bijna 11 jaar , big hugg voor jou |
Kijk en dit is nou precies waarom ik het forum zo gaaf vind! Iedereen denkt en helpt mee waar die kan!
Tess kan nog veel meer helpende em sjouwende handjes gebruiken dus heren en dames......op naar Spijkenisse zaterdag om haar huisje weer compleet en gezellig ( en schoon) te maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:27
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
De deadline om je op te geven is eind september, dit is al in zicht dus meiden......gewoon opgeven en meegaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:05
|
|
|
Crossroad......WELKOM terug! Je bent gemist op het forum, fijn dat je er weer bent en nu wel denken om wat je er allemaal uitflapt ,hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 13:04
|
|
|
In deze rubriek heetten we jou van harte welkom! Ben je nieuw op het forum of kom je juist weer terug....WELKOM !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 08:12
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
VISSER278 schreef: | Klonk wel erg sentimenteel alleen ik kon er geen bal van verstaan. |
Geeft niets hoor, zeeuwse vriend, van alleen de klanken van het lied kun je al mega genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 08:10
Onderwerp: receptenboek
|
|
|
Wat een heerlijk topic is dit zeg!! Hoop dat er nog veeeeeeel meer lekkere recepten op komen te staan, ga er dankbaar "misbruik"van maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 08:03
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Marijan, van harte gefeliciteerd!
En ook alle anderen die op deze datum geboren zijn, HOERA!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 september 2010, 00:21
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat? Kamelen, of harem , of gaan vasten? |
Duhhhh.....vasten natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:52
Onderwerp: Liefde en zegen
|
|
|
Soms kunnen woorden zoveel zeggen ....prachtig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 09:48
Onderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA
|
|
|
ROOS166 schreef: | Hahaha idd ik las het mailtje. Ik geniet van het blad..
Maar zijn we echt zo wanhopig Ikke niet hoor
Maar ik zal niemand veroordelen die het wel leuk vind. Ieder het zijne zullen we maar denken...
xx Roos |
Deze reactie begrijp ik dus niet, je staat op een datingsite waarop een christelijk tijdschrift handig gebruik maakt, en dan noem je ineens de mensen die daaraan mee willen werken wanhopig? Natuurlijk is niet iedereen op zoek naar een relatie maar je bent hier wel lid....als je dus echt anti relatie bent ga je op een ander forum! Het is een ieder toch vrij om mee te werken aan een reportage in de Eva? Jammer Roos deze reactie, je zult het vast genuanceerder bedoelt hebben maar moest er op reageren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:53
Onderwerp: Luisteren naar je innerlijke stem
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe goed luisteren jullie naar je "innerlijke stem" bij het nemen van grote beslissingen?Je gevoel maar ook die duidelijke tekens(van boven)........hoe serieus neem je ze?
Ik vroeg God(eigenwijs als ik ben)om meer tekenen,ik kreeg ze......en daar was ik niet blij mee.....
Wat zou jij doen met het idee dat je iets moet doen waardoor je eigen leven maar ook dat van iedereen in je omgeving radicaal zou veranderen?Nieuwe baan,nieuwe woonomgeving,veel minder tijd voor de mensen om je heen......
(en neeeeeeee ik heb GEEN trouwplannen ) |
Oei, Leanne, daar raak je iets! Als ik een belangrijke beslissing moet nemen dan bekijk ik het altijd eerst vanuit mijzelf. Ik neem het wel mee in mijn gebed maar, eerlijk is eerlijk, ik ben van het eerst zelf doen en daarna pas God erbij betrekken. Het is momenteel wel een issue voor mij om te luisteren naar mijn innerlijke stem, ben er dus mee bezig en wie weet wat er dan allemaal gaat gebeuren in mijn leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 september 2010, 08:50
Onderwerp: wie gaat er (MISSCHIEN) mee naar EVA
|
|
|
Ik vind het een super idee van Eva en CM, hier is toch de doelgroep? Christenen vanuit allerlei christelijke achtergronden en leeftijden , op zoek naar een partner. Als ik Jonathan niet ontmoet had , had ik zeker een mail verstuurd naar Chris, niet om mezelf proberen aan de haak te slaan, maar om te delen hoe het is alleen te zijn ( en ik was een happy single ). Mooi dat deze 2 ( Eva en CM ) elkaar gevonden hebben op dit gebied. TOP, ik zou zeggen....geef je op mensen,gewoon DOEN!
Enne...ben jaren lid geweest van de Eva en ik vond het een leuk en gezellig blad. Ben ermee gestopt omdat het mij , op dat moment, te duur werd.
|
|
Naar boven |
|
|