Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 20:23
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
LISA610 schreef: | Misschien moeten ze dan alleen de betalende leden laten schrijven op t forum. Is natuurlijk niet echt aardig tegenover de proefleden, maar t voorkomt wel dat iemand ff twee weken de kans grijpt om een hoop onenigheid te veroorzaken... |
een beheerder hoort dagelijks de boel in de gaten te houden, juist op een forum... Anders krijg deze toestanden...
Ik had nachtdienst maar heb met verbazing zitten te kijken wat er die tijd mogelijk is om een forum te verzieken... Terwijl de signalen duidelijk waren voor een beheerder....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 16 februari 2011, 20:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:36
Onderwerp: opwekking tot liefde
|
|
|
LISA610 schreef: | He he, ga je eindelijk mee doen aan de Friese invasie |
Met een beetje Friese vlag, wordt het fris en fruitig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 05:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | G 5 L 12 H 12 M 21 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:58
Onderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?
|
|
|
HERMANDV978 schreef: | Wat is waar .... ik kan het niet beoordelen maar als je steld dat de RKK de bijbel vervalst waarom dan nog de bijbel lezen en vast houden aan ons geloof de grondtext die en de bijbel zoals wij hem kennen en dagelijks gebruiken komt direct uit de RKK ..... en zou dus ook vervalst kunnen zijn wat doen we hier mee niets "we geloven."
welke vertaling ik ook pak ik zie steeds dezelfde boodschap... een ander taal gebruik, wat andere woorden, vertalen is en blijft mensen werk er kunnen dus ook fouten optreden
de verschillende vertalingen van de bijbel hebben allemaal goeie en foute dingen maar de boodschap is de zelfde.... welke je ook leest maakt niet uit. |
Was het maar zo... Dan was het geloof ook niet zoals het nu is.... Nog koud nog heet ik zal u uit mijn mond spoelen zegt de Here..... Dat is de tijd waarin we leven mede door de vertalingen... Hoe slim is de satan...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 15 februari 2011, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:53
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
HANS764 schreef: | Oh hellup,
Wat staat er van zelfbevrediging geschreven? Dat je het niet mag doen omdat je er doof van wordt? |
Vanwege de stofexplosie.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 15 februari 2011, 16:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:14
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
HENK710 schreef: | De foto is 1 element. Maar er zijn meer manieren om ontdekt te worden door niet-gewenste mensen. De schrijfstijl, bepaald woordgebruik, herkenbare elementen in een in algemene termen beschreven verhaal...
Hoe zie je dit voor je gerelateerd aan de privacy-aspecten?
Let wel, je redenatie om mensen te trekken kan ik volgen, maar deze blijft natuurlijk altijd een schaduwkant hebben. En (ook antwoord aan Marian519) met een ontmoetingssite/datingsite weet je ook dat er mensen komen die door schade en schande wijzer geworden zijn...en bepaalde zaken graag achter zich willen laten... |
Kan er weer niks mee.... De verantwoordelijkheid van ons privacy ligt bij een ieder zelf, op het netwerk..... Dat kan niet bij een sitebeheerder(s) neergelegd worden.... In feite zeg je, dat wanneer het mis gaat, ligt dat aan CM in dit geval...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:02
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LISA610 schreef: | komen in ieder geval twee meiden en wellicht een jongentje bij: Linda610 Jasmyn 704 met zoon En we doen nog ff onze best om Drentse137 ook mee te krijgen... |
Invasie vanuit het noorden.....
Als dat zo is, is het misschien beter om een "carpool" vanuit het noorden te realiseren.... Dat is gezellig en scheelt financieel voor sommigen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 21:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:51
Onderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Lieve dayspring. Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voelt om zelf geen kinderen te kunnen krijgen, want ik heb drie schatten van kinderen. Mijn beste vriendin en haar partner en mijn broer en zijn partner zijn wel onvrijwillig kinderloos gebleven. Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als vriendin en zus leef je daar wel heel erg in mee.
Waar het me nu echter even om gaat is dat ik je graag een beetje wil bemoedigen met het volgende: Mijn broer heeft vanaf het begin van zijn relatie geweten dat zij samen geen kinderen zouden kunnen krijgen. Toch is hij met mijn schoonzus getrouwd. Hij ging (en gaat) compleet voor deze vrouw, inmiddels al ruim 14 jaar. Het is dan ook een geweldige meid.
Dus: er lopen echt wel mannen rond die voor een vrouw kiezen om wie zij is, om hoe zij in elkaar steekt. Kinderen krijgen is fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Maar helaas is het niet iedereen gegund. En juist dan komt het erop aan.. kies je voor hem of haar... of voor het feit dat je zo graag kinderen wilt. Ik hoop voor jou dat je iemand tegen komt die echt helemaal voor jou gaat. |
Ik wil er toch een aanvulling aangeven. Er zijn ook situatie's waarbij de vrouw erg vruchtbaar is , maar geen kinderen wil om psychische redenen.... Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik ondanks die redenen nog twee kinderen heb ontvangen.... Tevens heb ik een zus met zwager die kinderloos is... Ervaar bij mijn kinderen dat hun beide de liefste tante en oom zijn welke ze hebben... God opent en sluit de moederschoot, dat is waar we eigenlijk over aan het redeneren zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:33
Onderwerp: Valentijnfeest
|
|
|
MARIO216 schreef: | Staat er ook nog ergens een link of foto's ???????????/ |
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | nou Mario , 'k heb vandaag een heel verslag van de avond gelezen in de regionale krant. |
VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.
Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.
"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."
Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."
Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."
In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."
tja ik vraag mij af ????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:02
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Of vruchten...
Ik was er echt wel Mario... volgens mij mij doe je het ook wel goed hoor... op zo'n feest moet je naar vrouwen kijken en niet naar mannen |
Waren er mannen met minni rokjes????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:52
Onderwerp: verjaarswandeling
|
|
|
Quote: | LEONARD480
begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... |
er gaat niks boven het noorden....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 18:24
Onderwerp: Tips voor de eerste date
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Tsja Mar, maar jouw begrijpelijke frustratie over wat je persoonlijk is overkomen heeft daarmee nog geen voorspellende waarde voor anderen he. |
Daar ben ik met eens Thomas. Er komt meer bij kijken dan tips en formele formule's bij een eerste date......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 17:48
|
|
|
LISA610 schreef: | Maar heren, dit topic gaat niet over mijn ogen, noch over mijn neus en nee ... ook niet over Valentijn. Dus: back on topic. Wie heeft er nog tips voor de eerste date (moet jullie toch een beetje bij de les houden geloof ik... ) |
Tips voor een eerste date??? Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest.... Dat uiteindelijk op niks uitloopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 14:30
Onderwerp: verjaarswandeling
|
|
|
De nieuwe lijst ziet er nu als volgt uit:
1. Leonard 2. Sabine 3. Willemijn 4. Chat en Nikita/Mickey 5. Imke 6. Gerdi155 7. Fenny 8. Marijan (o.v.) 9. Bert168. 10. Lisa160 (o.v) 11. Jasmyn (o.v.) 12. mar907
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 14:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 02:19
Onderwerp: [color=darkblue]Mag de Heilige Geest met ons meekijken hier
|
|
|
LISA610 schreef: | He Mar, verklaar je eens nader… Als je de Bijbel erop na slaat zul je zien dat daar veel vaker wordt gesproken over de Heilige Geest in persoonsvorm en mannelijk. Dus wat bedoel je met “ik geloof daar niet in?” |
Hier komt ie.
De Heilige Geest is -zoals bijna iedereen weet- de Geest van God; en God is de hoogste Majesteit in de Hemel waar Jezus aan de rechterzijde naastzit zegt de Bijbel; de Heilige Geest is dus de persoonlijkheid van God…!
1Cor2:11 - De Geest is Gods Eigen Geest/Persoonlijkheid 'Wie weet wat er in een mens omgaat? Dat weet alleen zijn eigen geest. Zo weet ook niemand wat er in God omgaat dan alleen Gods eigen Geest'.
1 Thessalonicen 4:8 - God geeft ons Zijn Heilige Geest 'Wie deze voorschriften naast zich neerlegt, wijst dus niet een mens af, maar God, God die u zijn heilige Geest geeft'.
Hebreeën 8:1 - Jezus zit rechts naast God op de troon 'De kern van ons betoog is: we hebben iemand als hogepriester die zit aan de rechterzijde van de troon van de goddelijke majesteit in de hemel'.
'is die Heilige Geest nou een persoon of niet?!'. Nee dus. De Heilige Geest is weliswaar afgescheiden en werkt afgescheiden, maar is immers de persoonlijkheid van God; niet van zichzelf dus!
Maar wat is de Heilige Geest dan wel???
Je weet uit de Bijbel, dat de Heilige Geest de Macht, Kracht en Zegen van God is; de wijze waarop God werkt. Ook weten je, dat ontvangen van de Geest eigenlijk betekent, dat je weer deelneemt aan de Geest van God.
Efeziërs 3:16 - Gods Geest is Gods Glorie & Kracht 'Ik vraag God dat hij jou door de Geest uit de rijkdom van zijn glorie de kracht geeft om innerlijk sterk te zijn'.
Hebr. 6:4 - Geestesgaven ontvangen = deel krijgen aan de Geest van God 'Want wie eenmaal het licht hebben ontvangen, genoten hebben van de hemelse gaven en deel gekregen hebben aan de heilige Geest…'.
Lukas 1:35 - De Heilige Geest is de Kracht van de Allerhoogste 'De engel antwoordde haar: ‘De heilige Geest zal over u komen, de kracht van de Allerhoogste zal u als een schaduw bedekken. Daarom zal het kind aan God gewijd zijn en zijn Zoon worden genoemd'.
2 Corinthiërs 13:4 - Ook Jezus leeft uit Gods Kracht! 'Want toen hij werd gekruisigd, was hij zwak, maar nu leeft hij uit kracht van God. Ook wij zijn zwak als hij, maar wij zullen met hem leven uit kracht van God, en dat zult u merken'.
Colossenzen 2:12 - In Jezus leven ook wij uit Gods Kracht 'In de doop bent u immers met hem begraven, zoals u ook met hem ten leven bent opgewekt door uw geloof in de kracht van God die hem uit de dood heeft opgewekt'.
1Cor2:11 - De Geest is Gods Eigen Geest/Persoonlijkheid 'Wie weet wat er in een mens omgaat? Dat weet alleen zijn eigen geest. Zo weet ook niemand wat er in God omgaat dan alleen Gods eigen Geest'.
Kortom: je krijgt er niet 'een-persoon-bij', maar je hebt weer een Geestelijke relatie met God gekregen als je de Geestesgaven ontvangt. Je wordt deelnemer aan de Geest van God.
De Heilige Geest is dus de Zegen van God en die gaat waar HIJ wil. Gods Kracht die mensen kan zegenen, die mensen kan verwekken, die Gaven geeft aan mensen en die zo uiteindelijk ook vrucht draagt; de Vrucht van de Geest!
In de Bijbel wordt het volgende over die 'Vrucht' verteld:
Galaten 5:22 - De Geestesvrucht wordt in ons zichtbaar 'Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, geduld, welwillendheid, goedhartigheid, betrouwbaarheid zachtmoedigheid, zelfbeheersing'.
Efeze 5:9 - 'want de vrucht van de Geest is alle goedheid en gerechtigheid en waarheid'
De "drie persoonlijkheids leer" heeft zijn eigen achtergrond daarvoor moet ik de geschiedenis in. Het volk van God heeft nooit een drie persoonlijkheids geloof gekend Wel de Egythenaren dat vemengd is geraakt met het evangelie van de Here Jezus en de apostellen...uiteindelijk...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 02:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 00:43
|
|
|
LISA610 schreef: | Jongens volgens mij ging deze topic over de eerste date en niet over de picknick. So back on-topic. Heb het hele verhaal gelezen en kan hier heel kort over zijn: kom niet met standaardopeningszinnen. Alle zinnen die hier zijn genoemd kennen we nu als CM-vrouwen wel… die gaan dus sowieso geen indruk maken, want dan denken we toch: “Ach die heeft ook het forum gelezen…”
Teveel je best doen om “origineel” te zijn komt ook al snel gemaakt over. Denk dat uit de reacties van de dames hier wel blijkt dat we daar niet op zitten te wachten. Natuurlijk, iedere vrouw krijgt graag een complimentje, maar dan wel oprecht en gemeend. Enne… volgens mij geldt dat net zo goed voor mannen toch? Maar t allerbelangrijkste is volgens mij: wees bij een eerste date gewoon lekker jezelf, leg het er allemaal niet te dik bovenop en heb vooral geen hooggespannen verwachtingen. |
‘Applaus is heerlijk en mensen zijn ijdel en worden graag bemind, maar uiteindelijk haal je je schouders erover op.’
Je hebt trouwens een mooie neus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:47
Onderwerp: aanpassingen mogelijk op site CM ?
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Marylien, ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wel met de gedachte rond gelopen dit eens aan te kaarten. Want het kan idd heel vervelend zijn. Zit je net iets te typen komt ineens een pv gesprek over je scherm, zodat je je tekst en alles kwijt bent. Of je zit gewoon even gezellig in de chatbox al dan niet een bericht te typen, en zit je ineens in één of meerdere ongewenste pv gesprekken.
Misschien zou een optie kunnen zijn (om niemand het idee te geven van "undercover") i.p.v. off line weergeven, iets van prive even niet bereikbaar of zo. Ik heb nu maar ingevoerd dat alleen vrienden nog pv gesprekken met me kunnen starten, wel een beperking, maar hierdoor veel minder last van ongewenste schermen over mijn toch al kleine laptoppie. |
Als dat hier ook net zoals bij sms funtie hetzelfde gaat worden, ben ik als eerste vertrokken... De funtie,s die er zijn op CM is voldoende; leer daarmee om te gaan. Zowel prive chat en mail kan uitgeschakeld worden...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:30
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
DANIEL777 schreef: | hierbij wil ik iedereen veel succes wensen hier op cm en een goede toekomst |
Daniel, ik wens je Gods zegen en Zijn shalom toe. Die blijven altijd bij je....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:20
Onderwerp: aanpassingen mogelijk op site CM ?
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Dag Judith,
gewoon een vraagje :
soms kom je nog maar pas op de site ingelogd als privé chatters er al zijn, soms kan je alzo niet eens meer rustig je forum lezen, of ben je verplicht te chatten of uit te loggen,
Ik vind het fijn om contacten op te bouwen, maar dit betekent niet dat telkens ik inlog ik tijd en ruimte heb om te privé chatten.....
is er geen mogelijkheid om te kunnen aangeven dat je off line bent ? (bijvoorbeeld op facebook kan dit)
Marylien |
Vind ik foute boel op CM. Er zijn wel andere datingsite om undercover te gaan.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:00
Onderwerp: [size=18]gehoorde stelling: sex voor het huwelijk moet kunne
|
|
|
SUNNY443 schreef: | Onderstaande stelling wordt gehoord op CM:
[u u]
Eens/ niet eens en waarom? |
Goeie stelling.... "We mogen alles onder de genade"....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:52
Onderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zou in sommige gevallen wel veel kinderleed voorkomen denk je niet? |
Mischien naar ons menselijk gevoel. Zou God dat niet weten dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:46
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
HANNAH810 schreef: | man with brains???? is that possible??? |
Waarom niet??? Er is er maar 1..... with brains....nothing box....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 16 februari 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:41
|
|
|
SILVER916 schreef: | Mensen die herhaaldelijk laten blijken dat ze het ouderschap niet aankunnen, moeten worden verplicht anticonceptie te gebruiken. Daarvoor pleiten drie hoogleraren en twee kinderrechters, meldt RTL Nieuws zaterdag. Het voorstel om ouders die hun kinderen ernstig hebben mishandeld of verwaarloosd een prikpil toe te dienen zou ook in de jeugdzorg steun krijgen.
Enkele tientallen ouders komen in aanmerking voor een verplichte prikpil, zeggen de hoogleraren en kinderrechters.
Hoogleraar jeugdrecht en kinderrechter Paul Vlaardingerbroek stelt dat er schrijnende gevallen bestaan die een dergelijk vergaande maatregel rechtvaardigen. Hij noemt als voorbeeld een vrouw die veertien kinderen kreeg.
De eerste dertien werden weggehaald door de kinderbescherming, maar het veertiende werd door haar zo verwend dat het op zijn negende al zeventig kilo woog.
http://www.nu.nl/binnenland/2440106/geen-kinderen-falende-ouders.html
wat vind je hier van ? |
Bool chit..... God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil... Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:33
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Feit is dat roken je weerstand enorm verminderd waardoor de kans dat je vreemde organen afstoot veel groter is dan bij iemand die niet rookt! |
Wat doet lijnen dan??? weerstand vergroten?
Wat ik zo geweldig vind is dat God ons leert om gezond te zijn en om oud te kunnen worden.... Maar dat wordt overboord gegooid....het is OT....
Het is wel erg off-topic.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:09
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | jij kan doorgaan op chemisch gebied en ik op medisch gebied mar.
en ik WEET wèl wat er gebeurt als je rookt gelijk een ketter, heb het aan de lijve ondervonden : één pakje per dag : astma, om de 2maand antibiotica want om de 2 maand bronchitis en longontsteking, nu meer dan 5jaar gestopt : geen astma meer, nog één keer één bronchitis gehad!!!! en ik zie al 33 jaar hoeveel vlugger patiënten erger ziek worden (vergelijk rokers en niet rokers)
ik steek niet alles op roken versta mij niet verkeerd, ook niet rokers krijgen bijvoorbeeld longkanker, maar je moet wèl eerlijk blijven tegenover jezelf en je medemens : roken is ècht dodelijk!!!!
waarmee ik niet wil zeggen dat de chemie niet ijverig meewerkt om ons ziek te maken hoor, hierop geef ik je alle gelijk. |
Waarom denk je dat de premie's van zieke fondsen zo hoog worden? Door roken???
Kijk naar de statestieken waar men in het algemeen aan overlijd. Is dat door longkanker???
Mijn collega,s worden niet ouder dan 65 jaar vanwege de chemie. Dat is hetgeen dat de burgers door slikt zonder te beseffen... Zowel in de voeding als in de medicijnen en gewas bestijding.....
Waarom is het biologische eten dan zo duur???? Mensen kopen het goedkoopste waar chemische bocht in verwerkt is.... Zo wordt de industrie in stand gehouden door de wereldleiders... Wat denk je wat er gebeurd als de chemie weg valt??? Die hebben geen last van de crissis gehad... Daardoor heb ik nog werk...
Gezond en verstanig eten maakt oud, ondanks roken. Wat astma betreft?? Mijn moeder is astma patient al jaren en zit in het bestuur van de nederlandse astmafonds.
Hetgeen dat dodelijk is dat iemand perongeluk onder 10000 volt en meer komt te staan. Of een een ongeluk met de auto op een snelweg....enz..
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 17:33
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Chat de realiteit is dat mensen die roken GEEN hart of longtransplantatie krijgen, beetje normaal ondanks het hard is, ik heb zelf ook lang genoeg gerookt, dus kan rokers wel begrijpen, maar IEDEREEN (jij ook) weet wel dat roken slecht is, er zijn genoeg kinderen en volwassen mensen die wachten op een levensreddend orgaan, zodat zo'n orgaan niet aan iemand moet gegeven worden die al zijn kansen op herstel en nieuwe overlevingskansen verprutst.
Ik weet het, ik vind het ook soms hard hoor, maar ergens begrijp ik het standpunt van de medische wereld hierin. Iemand die blijft drinken krijgt ook geen nieuwe lever! |
Weet je, jij weet zelf niet, wat voor chemische stoffen je dagelijks door de strot slikt. roken is daar niks bij.... Wat denk je wat je inademt bij een bezinepomp wanneer je aan het tanken bent? Vele malen erger dan het roken.... Het zijn allemaal Hexa's welke reageren in je lichaam. Wat denk je van glorixs die gebruikt wordt in een besloten ruimte in de wc pot.... Elke chloor molecuul die iemand in ademt vernietigd onherstelbaar een longblaasje. Vooral als iemand dan ook gaat plassen nadat glorixs in de wc pot gespoten is. Ik kan wel doorgaan op chemisch gebied.
Waar mensen ziek van worden is heel wat anders dan roken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 21:14
Onderwerp: symbolen dragen
|
|
|
HENK710 schreef: | Gelijkheid is er niet voor God, gelijkwaardigheid wel! Overigens is de opmerking over gelijkheid waar je aan refereert een opmerking tegen het standpunt van de PVV (dus ook tegen de islamofobie ) |
Geen antwoord dus, ook weet je niet waar de burka vandaan komt....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 9 februari 2011, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 21:13
|
|
|
HENK710 schreef: | Mattheüs 22:37En Jezus zeide tot hem: Gij zult liefhebben den Heere, uw God, met geheel uw hart, en met geheel uw ziel, en met geheel uw verstand. |
Ja en????
Jij hebt over liefhebben, mijn reactie over verstand waar je over had....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 20:33
|
|
|
HENK710 schreef: | GVB mag kruisje weigeren
Vervoersbedrijf GVB mag het dragen van een ketting met kruisbeeld over de bedrijfskleding verbieden. Dat heeft het gerechtshof van Amsterdam vandaag bepaald. De kantonrechter deed december vorig jaar dezelfde uitspraak.
De rechtszaak is naar aanleiding van de ketting met kruisje van de christelijke tramconducteur Mickel Aziz. GVB verplichtte hem in december 2009 de ketting onder zijn bedrijfskleding te dragen. Het vervoersbedrijf wil namelijk een zakelijke, uniforme en professionele uitstraling van de bedrijfskleding. Aziz weigerde uit liefde voor zijn geloof.
Aziz nam een advocaat in de hand en de rechtszaak kwam op gang. Die ging vooral over de Algemene wet gelijke behandeling, want moslima-conducteurs mogen wel een hoofddoekje dragen. Het gerechtshof laat weten dat die wet niet is overtreden, omdat de GVB speciale hoofddoekjes heeft in dezelfde kleuren als het uniform en met het logo van het vervoersbedrijf. Zodoende is het islamitische kledingstuk niet in strijd met de professionaliteit die de GVB wil uitstralen. Dat is anders bij de ketting met kruisbeeld.
Bron: IKON
Toen ik de kop las, schrok ik best even...maar als je dan uiteindelijk leest dat iemand zijn hanger nog wel mag dragen, alleen niet te openlijk met bedrijfskleding aan, dan kan ik me daar wel in vinden. Ja, ik vind het ergens wel jammer, want ook mijn hanger zal moeten verdwijnen onder de kleding dan, terwijl ik de ketting volbewust draag. Maar ach, het is en blijft maar een simpele hanger die vooral voor de drager zelf betekenis heeft! |
Weet jij ook waar de "kruisdragers" vandaan komt???
|
|
Naar boven |
|
|