ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:25
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

BART817 schreef:
ik snap je reactie niet geheel,

ik gun marianne zeker een knuffel, en nee ik weet niet wat voor aardige vrouw zij is.
voor wat ik nu zie weet ik alleen dat ze waarschijnlijk als persoon aardiger is dan jij.

verder weet ik niet wát voor knuffel jij in gedachte had,
ik ging er vanuit dat de knuffel die ze me gaf, een knuffel is die wanneer je knuffelt...
je de persoon vanzelf terugknuffelt...
jij bepaalt anders???

nog bedankt voor de tip, ik zal voortaan harder fluiten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ffffffffffffffffffffffffffffftttt!!!

(elk moment nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of ik spel t verkeerd? Knipoog smiley )

.

Sjee Bart, misschien moet je gewoon es zeggen van wie je nou eigenlijk een knuffie wilt? Namen noemen enzo..Jenever noo Engeltje smiley

Enneh...van je goede kant laten zien maar he...digiknuffels gaan altijd maar een kant op, geef Marianne er ook es eentje terug! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:28
BerichtOnderwerp: Halloween

GRIFFIN748 schreef:
'toen ik jong was'?

jochie, je komt net kijken! Knipoog smiley

(en ja: dit is off-topic Clown smiley )

en effe serieus: bij ons thuis hebben wij nooit aan Haloween gedaan, in mijn herinnering leefde dat 30(!) jaar geleden niet zoals vandaag, net als St. Maarten.

Klopt Grif, dat komt (net als de tegenwoordig iets té aanwezige kerstman) allemaal lekker overwaaien vanuit de VS...van mij mogen ze het houden!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:41
BerichtOnderwerp: Echtscheidingen en/of Relatie beëindiging

GIBBY159 schreef:
Nou...misschien is het goed om mensen aan het denken te zetten alvorens met wil of gaan scheiden. Voorál voor mensen die al jong gehuwd zijn.

Om dan maar even kort te reageren, anders blijven we in herhaling vallen; redenaties zoals die van jou zorgen er veelal voor dat mensen jarenlang in een zwaar ongelukkig huwelijk blijven hangen, omdat ze op bijbelse gronden dus niet mogen scheiden!
Beetje jammer, want hoewel scheiden op andere gronden op zich zondig is...is onze God vooral een liefdevol God die soms echt ziet dat je geen andere keus hebt, en je dan bij voorbaat al wil vergeven..

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 10 december 2010, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:39
BerichtOnderwerp: Stop met CM, omdat........... (m/v)

ARJAN024 schreef:
Sorry, zo bedoelde ik niet.
Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken)

Dat kun jij helemaal niet zien of ik op jouw profiel geweest ben, die functie staat namelijk uit bij mij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Qua verhalen heb ik je denk ik weinig te bieden, ben zelf namelijk wat dat betreft niet bepaald actief op CM...maar wie weet iemand anders wel?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:00

DANIEL777 schreef:
bezoekers wel tess maar reacties is ten tweede Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het glas is halfvol Daan, hoe meer bezoekers...hoe groter de kans dat je reactie krijgt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:59
BerichtOnderwerp: Echtscheidingen en/of Relatie beëindiging

Ehh...misschien heeft het met mijn natuurlijke haarkleur te maken, maar wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen, Gibby Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 10 december 2010, 12:59
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:57

ARJAN024 schreef:
In mijn inleiding staat onderandere: 'Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc.' Ik hoop dat je weet waar etc. voor staat, want ik stuur wel leuke mailtjes. Maar ik krijg er weinig reactie op. Ik heb echt van alles geprobeert.

Sja, t was maar een idee...don't shoot! Geschokte, onthutste smiley

Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers..
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:42

JOSINA022 schreef:
Tess spreekt graag in meervoud Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Psies! Ik breng tegenwoordig een echo met mij mee, echt zo irritant! Gefrustreerde smiley

Btw Daantje; zou jij babypietje niet es naar spanje terug sturen? Anders zijn ze em daar dalijk ook weer kwijt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 10 december 2010, 12:44
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:18

Maar natuurlijk Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 10 december 2010, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:17

ARJAN024 schreef:
Iedereen heeft wel eens z'n moment. Maanden lid zijn van Christianmatch. Veel surfen, veel knipogen uitdelen of een mailtje sturen. Maar geen reactie. Of wel een reactie, maar geen klik. Dan wil je je de hoop opgeven en je stelt je zelf de vraag of dit nog zin heeft.

Helaas zit ik hierzelf ook mee. Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc. Maar geen of weinig reacties. Er zijn bijna geen vrouwen die die mij spontaan een mail sturen uit interesse. Dan vraag ik mijzelf af of ik het dan wel waart ben.

Ik ben benieuwt als er meer mensen zijn met dit probleem.

Groetjes,
Arjan

Misschien moet je es overwegen om i.p.v. een knipoog een leuk mailtje te sturen? Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die uit principe niet reageren op knipogen...
Ik zelf ook niet! Een kort mailtje waaruit blijkt dat iemand daadwerkelijk de moeite genomen heeft een profiel ook te lezen doet veel meer.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 08:47
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden

LEANNE226 schreef:
Lijkt me vreselijk met zo'n opgelegd "stempel" te moeten leven Twijfelende smiley
Natuurlijk veranderen mensen en dan wil het wel eens fout gaan maar gelukkig heb je altijd weer nieuwe kansen,"schuldig" of niet.
Waar ik benieuwd naar ben is of de mensen hier weer het gevoel hebben voor 100% een nieuwe relatie aan te kunnen,van zichzelf weer mogen genieten(moeilijk te omschrijven,het jezelf "gunnen"?)

Zo ongelooflijk mooi! Lachende smiley (en persoonlijk, maar vooruit)
Toen na een heleboel twijfel een paar jaar geleden eindelijk de beslissing was gemaakt, ben ik gescheiden. Ik voelde me enorm schuldig en had het echt het idee dat ik gefaald had...ben werkelijk op men knieen gegaan en heb mijn zonden belijd en God om vergeving gevraagd. Ik heb toen ervaren dat God letterlijk tegen mij zei; "Je zonden zijn je vergeven, gaat heen en zondigt niet meer!"
Lange tijd heb ik gedacht dat ik dus geen nieuwe relatie aan behoorde te gaan, en door vele omstandigheden had ik daar ook helemaal geen behoefte aan. Ik kwam in een groeiproces terecht en op een bepaald moment kwam daar ook de vraag boven of ik nog wel recht had op geluk?
Was er nog wel iets moois voor me weggelegd?
God had namelijk heel duidelijk gemaakt dat ik niet opnieuw mocht zondigen! Maar langzaam aan werd me duidelijk gemaakt dat dit niet inhield dat ik helemaal niet meer een relatie aan mocht gaan, maar dat het niet de bedoeling was dat ik daarin nogmaals dezelfde fouten zou maken..
Ik ben toen echt gaan bestuderen wat God's intentie met een relatie is, en kwam erachter dat er grote verschillen waren met mijn perceptie daarvan. Inmiddels ben ik zover dat ik kan zeggen klaar te zijn voor een eventuele volgende relatie, op God's voorwaarden!
Zoals ik in het topic "bindingsangst" al vertelde zal dat wel heel rustig aan opgebouwd moeten worden, want de littekens van de vorige relatie(s) zijn wel degelijk nog aanwezig...God wil ze graag genezen, maar dat zal ook in de praktijk moeten gebeuren. Ik zal zelf ook moeten zien dat het ook op een andere manier kan, en dat heeft tijd nodig...maar zal ik zeker niet meer uit de weg gaan! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 07:35
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden

CHATULIEM619 schreef:
Ik hoop dat mensen eindelijk een stuk zelfreflectie krijgen en dat was de bedoeling van mijn topic. Ik hoor alleen maar ellende en ik hoor nooit iemand zeggen, ik heb er ook een aandeel in gehad.....Zolang je je eigen rol niet onder ogen ziet, heb je geen mogelijkheid om ervan te leren denk ik.

Dan heb je toch niet goed geluisterd, Chat!

Er zijn ook hier op CM, meer dan genoeg mensen geweest die hun eigen aandeel wel degelijk (h)erkennen namelijk...zoals ik bv...

Wat het verleden betreft; ik heb er zelfs hulp bij nodig gehad om dat allemaal te verwerken. Niet in de laatste plaats van onze Almachtig God,
bij wie ,wat dat betreft, écht alles mogelijk is! Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 10 december 2010, 07:40
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: Bindingsangst

MAR907 schreef:
Now we talking, je hebt de kern te pakken....

Sja, geen beter deskundige dan een ervaringsdeskundige he! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 16:47
BerichtOnderwerp: Gebedsroom 9 december

MARTY909 schreef:
We gaan er tegenaan! Zelf heb ik via skype een gebedslijn open tussen 20:00-21:00. Ik had t op mn hart gekregen om dit op te starten omdat ik een keer gebed deed cq genezing proclameerde voor iemand door de telefoon, waarop deze terstond genas. Het uit horen spreken van gebed en ook Gods woord uitspreken is krachtiger dan t schrijven. Voortaan komt deze erbij:

De skypenaam is gebedslijn.genezing

Geef anderen deze gebedsroom door op donderdags! Het is t beste ook zelf erbij te zijn als er gebeden wordt!

Handige is dat t gesprek gratis is en of je met video of alleen met geluid wilt spreken.
Wel wil ik je echte voornaam weten als ik je spreek. Ook als je de ziekte noemt gewoon in 1 of 2 zinnen of woord zeggen. Ook wil ik per persoon t gesprek niet onnodig lang maken zodat anderen ook kans krijgen.

Gods zegen en tot vanavond Knipoog smiley
Martin

Goed initiatief Marty, alleen wel jammer dat het op exact hetzelfde tijdstip is als de gebedsroom Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 15:05
BerichtOnderwerp: Bindingsangst

Effe geheel tussendoor; bindingsangst, komt juist voort uit verlatingsangst...immers, als je je niet bind (hecht), hoef je ook niet bang te zijn dat je verlaten word!
Andere optie is de angst voor afwijzing, maar ook die komt meestal voort uit de angst verlaten, en dus afgewezen, te worden. Daar hoeft echt niet lang overheen te gaan. Als je iemand net ontmoet, en diegene blijkt op de een of andere manier niets met jou te hebben, dan voel je je in principe ook verlaten d.m.v. die afwijzing..
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 13:36
BerichtOnderwerp: Exen

HANNAH810 schreef:
hoogst waarschijnlijk wel, tess, of het zou iemand moeten zijn die nog nooit een relatie heeft gehad.......dat zou het anders maken.

en exen zijn tenslotte niet voor niets exen; ooit, in een ver verleden, hield je van hem meer dan van wie ook ter wereld............. Knipoog smiley

Yup! Daar gaan we dan maar van uit! Maar nu is dat iig niet meer het geval en dat is wel de situatie waar we NU mee leven...tis dus helemaal niet zo raar dat mensen eerder een negatief puntje zullen verzinnen dan iets positiefs, want hoe dan ook...je spreekt altijd vanuit pijn.

Maar nogmaals; ik vind het in beide gevallen niet echt nodig om daar details over te delen. Al was het, naast die privacy, ook alleen maar vanuit het standpunt dat het voltooid verleden tijd is, en nu niet zodanig van belang dat het op een openbaar forum hoeft te komen!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 9 december 2010, 13:37
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:10

HANNAH810 schreef:
hoogst waarschijnlijk wel, tess, of het zou iemand moeten zijn die nog nooit een relatie heeft gehad.......dat zou het anders maken.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:58

CHATULIEM619 schreef:
Het zou natuurlijk eens een keer goed zijn om alles te kunnen relativeren. Wat is je eigen houding geweest in alles. Ligt alles aan de ex of heb je daar zelf ook een hand in gehad?

Ik zie in de kinderen ook karaktertrekken van mn ex terug. En ik hou heel veel van ze.

Chat, ik kan best relativeren hoor...heb ik ook al vaak genoeg gedaan.

Maar zoals ik er mijn best voor gedaan heb om hier op CM niet allemaal negatieve dingen over hem te vertellen, wil ik dat andersom net zo goed doen. Tenslotte is het een stukje privacy voor hem, dat ik wil respecteren!

Daarnaast zijn exen niet voor niets exen, we kunnen op de een of andere manier niet met ze door één deur anders zouden het geen exen zijn.

Ik vind dit een beetje vragen naar, in mijn ogen, nutteloze informatie, zal toch niemand zijn die er iets mee kan.
Offeh...heb je toevallig iemand's ex op het oog? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 11:44

Ik vind dit topic niet zo'n goed idee nie...
Dat gaat natuurlijk noooooooit lukken om alleen positieve verhalen over onze exen te vertellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 09:08
BerichtOnderwerp: Mooie uitspraken/teksten!

"Voor alles wat ik gezien heb, vertrouw ik op de schepper voor de dingen die ik niet zie.."

"What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies wtihin us.."

~Ralph Waldo Emerson~
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:05
BerichtOnderwerp: wat zou jij zijn?

WMG150 schreef:
laat ik het zo zeggen in die zin makkelijk je hebt zekerheid... een soort verzekering.. ja uiteraard elk voordeel heb zen nadeel om met de woorden van de heer J Cruijff te spreken... hier in het wilde westen heb je te maken met verleiding maar heeft een moslim dan hier in het westen dan geen verleiding of de jood of boedist?

Zekerheid Smiley die vol vragen zit

Ja, we mogen weten dat we behouden zijn door het bloed van Christus...
maar nu lijkt het een beetje alsof we dat op een presenteerblaadje aangediend krijgen..
We zullen daar ons hele leven keihard voor moeten (blijven) werken hoor, want alleen als we een levend geloof blijven hebben en gelijkvormigheid aan Christus nastreven blijven we dat ook!
Nee, op dit moment worden wij als christenen hier in Nederland door mensen niet zo vervolgd als in bepaald andere landen...maar vergeet niet dat er ook nog een duivel bestaat, die ons dagelijks vervolgt! En persoonlijk moet ik toch wel vaststellen dat ik het een behoorlijke kluif vind om daar tegen te vechten.
Overigens zie ik het meer en meer voor mijn ogen gebeuren dat ook christenen in Nederland (Europa) meer en meer te maken krijgen met de keerzijde van deze maatschappij..
Daarom geloof ik dat zelfs al zou ik in een heel andere situatie leven...zoals jij beschrijft, dat ook dan God in staat zou zijn om mij te bereiken. Misschien zou het mij wat meer moeite kosten om dat in te zien, maar God's almacht is zo groot, dat er zelfs dan wel een moment zou komen dat ik er toch niet meer omheen zou kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:05
BerichtOnderwerp: wat zou jij zijn?

WMG150 schreef:
laat ik het zo zeggen in die zin makkelijk je hebt zekerheid... een soort verzekering.. ja uiteraard elk voordeel heb zen nadeel om met de woorden van de heer J Cruijff te spreken... hier in het wilde westen heb je te maken met verleiding maar heeft een moslim dan hier in het westen dan geen verleiding of de jood of boedist?

Zekerheid Smiley die vol vragen zit

Ja, we mogen weten dat we behouden zijn door het bloed van Christus...
maar nu lijkt het een beetje alsof we dat op een presenteerblaadje aangediend krijgen..
We zullen daar ons hele leven keihard voor moeten (blijven) werken hoor, want alleen als we een levend geloof blijven hebben en gelijkvormigheid aan Christus nastreven blijven we dat ook!
Nee, op dit moment worden wij als christenen hier in Nederland door mensen niet zo vervolgd als in bepaald andere landen...maar vergeet niet dat er ook nog een duivel bestaat, die ons dagelijks vervolgt! En persoonlijk moet ik toch wel vaststellen dat ik het een behoorlijke kluif vind om daar tegen te vechten.
Overigens zie ik het meer en meer voor mijn ogen gebeuren dat ook christenen in Nederland (Europa) meer en meer te maken krijgen met de keerzijde van deze maatschappij..
Daarom geloof ik dat zelfs al zou ik in een heel andere situatie leven...zoals jij beschrijft, dat ook dan God in staat zou zijn om mij te bereiken. Misschien zou het mij wat meer moeite kosten om dat in te zien, maar God's almacht is zo groot, dat er zelfs dan wel een moment zou komen dat ik er toch niet meer omheen zou kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 december 2010, 07:48
BerichtOnderwerp: alleen voor jonger dan 35!

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij begon Tess erover dat ze talent had om het niveau naar beneden te halen.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Jeugd heeft moeite met de Nederlandse taal, zowel lezen als schrijven begrijp ik nu ..... Gefrustreerde smiley

Maar geeft niet hoor Bart, zolang jij roest en kruipolie nog samen gebruikt, kom jij er WEL Clown smiley

Maar om het niveau wat op te krikken ......

Doe ik het es een keer niét, krijg k nog de schuld Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Engeltje smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 9 december 2010, 07:53
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 16:41

JOLAN931 schreef:
Ik voel met je mee Tess,
Bij deze een knuff van een hoogbejaarde Jolan Knipoog smiley Kussende smiley

Kijk! Zie je dat het topic nut heeft! Lachende smiley
Een senioren-knuffie terug Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 12:17

WILLEMIJN232 schreef:
Crossroad, ben je hier toch weer?????
Niet voor jouw leeftijd, weet je toch?

Ach Willemijn, wat geeft ut? IK voel me inmiddels zelfs al een beetje te oud voor dit topic! Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 8 december 2010, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 11:54
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Heel veel sterkte en liefs voor jou en je drent, Leanne...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 08:02
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LIELIE304 schreef:
haha maar jij kent wel de meeste mannen volgens mij waar ik contact mee heb Smiley met dichtgeplakte mond

Als je nou ff wat namen geeft weten we het allemaal...zijn we tenminste weer gelijk gestemd Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 8 december 2010, 08:02
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 07:59
BerichtOnderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores

RENATE619 schreef:
Zou het niet zo zijn dat je dan een link hebt met ook getrouwde mensen die opzoek zijn naar vriendschappelijke contacten. Gezien ze gelijkenissen zoeken in de meerkeuze antwoorden.
In dat geval lijkt het me geen kwaad kunnen.

Renate

Nee, want lincs zijn er specifiek op gericht om een partner te vinden, als je die al hebt zijn die dus niet nodig. Dan zijn er de matches, mensen met wie je een klik kunt ervaren op basis van overeenkomende interesses e.d. Potentiële vrienden dus.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 07:55

BART817 schreef:
oeoeoehhh... jij bent dus zo lekker speels.....

nee,.. ik zie je heus niet zomaar van boom naar boom springen... daar bedoel ik ook nix mee...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en nog es Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou, tis officieel!

Dit topic begon al met weinig niveau, maar tis nu absoluut afgedaald tot het minpunt Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 december 2010, 20:06
BerichtOnderwerp: Pakjezavond

ZINGA672 schreef:
Speciaal voor Tess: een 2e maal. LOL Kussende smiley

Incroyable! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731