Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 11:58
|
|
|
Iedereen heeft wel eens z'n moment. Maanden lid zijn van Christianmatch. Veel surfen, veel knipogen uitdelen of een mailtje sturen. Maar geen reactie. Of wel een reactie, maar geen klik. Dan wil je je de hoop opgeven en je stelt je zelf de vraag of dit nog zin heeft.
Helaas zit ik hierzelf ook mee. Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc. Maar geen of weinig reacties. Er zijn bijna geen vrouwen die die mij spontaan een mail sturen uit interesse. Dan vraag ik mijzelf af of ik het dan wel waart ben.
Ik ben benieuwt als er meer mensen zijn met dit probleem.
Groetjes, Arjan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:17
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Iedereen heeft wel eens z'n moment. Maanden lid zijn van Christianmatch. Veel surfen, veel knipogen uitdelen of een mailtje sturen. Maar geen reactie. Of wel een reactie, maar geen klik. Dan wil je je de hoop opgeven en je stelt je zelf de vraag of dit nog zin heeft.
Helaas zit ik hierzelf ook mee. Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc. Maar geen of weinig reacties. Er zijn bijna geen vrouwen die die mij spontaan een mail sturen uit interesse. Dan vraag ik mijzelf af of ik het dan wel waart ben.
Groetjes, Arjan |
Misschien moet je es overwegen om i.p.v. een knipoog een leuk mailtje te sturen? Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die uit principe niet reageren op knipogen... Ik zelf ook niet! Een kort mailtje waaruit blijkt dat iemand daadwerkelijk de moeite genomen heeft een profiel ook te lezen doet veel meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:18
|
|
|
Maar natuurlijk
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 10 december 2010, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:29
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Maar natuurlijk | wat is natuurlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:36
|
|
|
DANIEL777 schreef: | wat is natuurlijk? |
Tess spreekt graag in meervoud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tess spreekt graag in meervoud |
Psies! Ik breng tegenwoordig een echo met mij mee, echt zo irritant!
Btw Daantje; zou jij babypietje niet es naar spanje terug sturen? Anders zijn ze em daar dalijk ook weer kwijt
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 10 december 2010, 12:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:48
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Psies! Ik breng tegenwoordig een echo met mij mee, echt zo irritant!
Btw Daantje; zou jij babypietje niet es naar spanje terug sturen? Anders zijn ze em daar dalijk ook weer kwijt | was net uit de zak ontsnapt voordat we wegvoeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:54
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Misschien moet je es overwegen om i.p.v. een knipoog een leuk mailtje te sturen? Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die uit principe niet reageren op knipogen... Ik zelf ook niet! Een kort mailtje waaruit blijkt dat iemand daadwerkelijk de moeite genomen heeft een profiel ook te lezen doet veel meer. |
In mijn inleiding staat onderandere: 'Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc.' Ik hoop dat je weet waar etc. voor staat, want ik stuur wel leuke mailtjes. Maar ik krijg er weinig reactie op. Ik heb echt van alles geprobeert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:57
|
|
|
ARJAN024 schreef: | In mijn inleiding staat onderandere: 'Ik surf zelf veel op CM, stuur knipogen, etc.' Ik hoop dat je weet waar etc. voor staat, want ik stuur wel leuke mailtjes. Maar ik krijg er weinig reactie op. Ik heb echt van alles geprobeert. |
Sja, t was maar een idee...don't shoot!
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja, t was maar een idee...don't shoot!
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers.. | bezoekers wel tess maar reacties is ten tweede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:00
|
|
|
DANIEL777 schreef: | bezoekers wel tess maar reacties is ten tweede |
Het glas is halfvol Daan, hoe meer bezoekers...hoe groter de kans dat je reactie krijgt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:03
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het glas is halfvol Daan, hoe meer bezoekers...hoe groter de kans dat je reactie krijgt | o oke zal wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:04
|
|
|
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers.. |
Ja, regelmatig iets wijzigen of nieuwe foto's plaatsen, dan heb je in elk geval regelmatig bezoekers op je profiel. Steeds dezelfde foto denk je vaak: oja, die heb ik al gelezen. En denk ook er van jouw leeftijd niet zo enorm veel dames zijn hier?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:12
|
|
|
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers.. |
Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:15
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken) |
Ik zag je foto en wist dat ik je profiel al eens gelezen had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:36
|
|
|
Ik had met deze forum onderwerp gehoopt dat iemand ook met een verhaal kwam. Het is niet mijn bedoeling om te laten zien hoe zielig ik ben en tips te krijgen om het op te lossen. Ik ben benieuwt naar jullie verhaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:39
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken) |
Dat kun jij helemaal niet zien of ik op jouw profiel geweest ben, die functie staat namelijk uit bij mij
Qua verhalen heb ik je denk ik weinig te bieden, ben zelf namelijk wat dat betreft niet bepaald actief op CM...maar wie weet iemand anders wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:42
|
|
|
Ik ben uiteindelijk met de man die me als allereerste prive aansprak hier op cm getrouwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ben uiteindelijk met de man die me als allereerste prive aansprak hier op cm getrouwd |
Voor 1 persoon is het makkelijker dan voor een andere. Ik dus niet. En waarom moet een man altijd als eerste? Ik ben van mening dat als je een profiel aanspreekt (m/v), dan mag je best reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 19:01
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Iedereen heeft wel eens z'n moment. Maanden lid zijn van Christianmatch. Veel surfen, veel knipogen uitdelen of een mailtje sturen. Maar geen reactie. Of wel een reactie, maar geen klik. Dan wil je je de hoop opgeven en je stelt je zelf de vraag of dit nog zin heeft.
Groetjes, Arjan |
Waarom zou je het niet waard zijn? Wat zegt een reactie van een ander in principe over jou? Wat zijn verder je verwachtingen waarmee je op deze site bent gekomen? Misschien kun je daar iets in doen om minder teleurgesteld te raken en hier toch een mooie tijd van ontmoeten (via forum, chat en eventueel in het echte leven) hebben. Want daar is CM voor bedoeld: het is een ontmoetingssite!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 20:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Waarom zou je het niet waard zijn? Wat zegt een reactie van een ander in principe over jou? Wat zijn verder je verwachtingen waarmee je op deze site bent gekomen? Misschien kun je daar iets in doen om minder teleurgesteld te raken en hier toch een mooie tijd van ontmoeten (via forum, chat en eventueel in het echte leven) hebben. Want daar is CM voor bedoeld: het is een ontmoetingssite! |
Ben het helemaal met je eens , Henk. Ik heb hier ook een leuke tijd achter de rug, vind het nog steeds leuk , en hoop dat het leuk blijft. Arjan , ik zie dat je hier nog maar 19 postings heb geplaatst, 'k zou zeggen ....... reageer wat meer op het forum. Ga eens naar een uitje, bijv. de picknick, doe eens mee met iets , bijv. zoals we vorige week hadden, de pakjezavond. Ik noem maar wat voorbeelden. en teleurstellingen ................die zullen er altijd blijven . Ben zelf de afgelopen weken bezig geweest met een ander huis te kopen, 'k zag het helemaal zitten , maar toch ...... het is niks geworden. Was ook een teleurstelling ( aan de ene kant) . Aan de andere kant zeg ik : 't is maar goed dat ik het niet heb gedaan. Ben wel een ervaring rijker ermee geworden en dat kan hier op CM ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 23:24
|
|
|
Waarom ik stop met cm omdat ik mij teveel tijd bestee aan cm is dat op forum of in de chatbox ik kom amper toe in mijn praktijk van het leven waarop ik alles versloer. Zo heb ik ongeveer 3 jaar hier op gezeten en af en toe had je een mailtje van iemand ontvangen of de meeste keren was dat ik een leuk profiel van iemand zag en ging mailen naar die persoon in kwestie. Het is alleen mijn ervaring dat ik altijd de verkeerde personen tegen kom daarom dat ik mij niet meer zelf reageer op die van iemand profiel als het mij intreseert. Als iemand mij qwa profiel is geintreseert dan wacht ik liever dat de mans persoon zelf die stappen onderneemt om mij 1e die berichtje te versturen. Hoe dan ook mijn tijd heb ik hier wel gehad en wil ik meer tijd voor God maken. Mijn oude leven weer benutten door te gaan lezen, handwerken, sociaal omgang met mijn vrienden in omgeving, enz. Verder wil ik iedereen bedanken en ik wens jullie het allerbeste toe. Dat de Heere jullie nabij mogen zijn en weetje eens komt diegene wel op je pad. Daar hoef je niet bang voor te zijn want onze Vader kent ieders harten.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 12:29
|
|
|
kom je wel eens in de chat? daar heb ik aernoudt leren kennen. inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een hele leuke baby
|
|
Naar boven |
|
|