Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 21:50
|
|
|
9
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op vrijdag 3 december 2010, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:12
|
|
|
Ga toch echt een paar uurtjes slapen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:19
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga toch echt een paar uurtjes slapen hoor. |
Dacht dat jij de spits zou af bijten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:32
|
|
|
8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dacht dat jij de spits zou af bijten. |
Ga eerst kijken wat jij er van gevist hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:47
|
|
|
7
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 3 december 2010, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:59
|
|
|
Pfff nog een heel uur...kweenie of k dat red hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 22:59
|
|
|
Vooruit; naar bed jij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:14
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Vooruit; naar bed jij! |
Pffft spanning stijgt..............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga eerst kijken wat jij er van gevist hebt |
Zal je toch nog een poosje moeten wachten. Voor morgenavond geen tijd voor CM.
Zo, dat weet je dan alvast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:31
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft spanning stijgt.............................. |
Kan je nog wel slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal je toch nog een poosje moeten wachten. Voor morgenavond geen tijd voor CM.
Zo, dat weet je dan alvast. |
Dan plaats ik hem na jouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:32
|
|
|
Wie o wie zal de eerste hint plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 23:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wie o wie zal de eerste hint plaatsen. |
jij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 00:51
|
|
|
Sint vroeg Piet om mee te denken wat hij deze man/vrouw zou moeten schenken.
Meestal is het met Sint zijn verjaardag koel maar Piet gaat graag af op zijn gevoel
Dus een paar wanten geven nee, daar ga je niet van zweven.
Misschien een kleurtje voor in zijn/haar haar, tis wel erg grijs, Sint zag er meer dan een paar…..
Naar de picknick komt hij/zij graag, nam iets lekkers mee voor cm’ers hun maag
Op de tafel stond die lekkernij er gewoon tussen met de gedachte, dat zal iedereen wel luss(t)en
Hij/zij heeft ook een zoon, een gezamenlijke hobby, je houdt ze niet in toom
Soms zie je ze samen in een bootje op het water af en toe de handen vol, soms een kater …..
Maar hoe Sint en Piet ook denken ze weten nog niet wat te schenken
Maar iets wat niemand weet, mijn lootjes persoon heeft gestudeerd
Eigenlijk is het een geheim, maar hij/zij spreekt en schrijft ook in het latijn
Hij/zij houdt van kort en bondig op het forum zegt hij/zij het meestal heel grondig
Kort van stof, dat verdient lof
Dan ziet Sint een foto op je profiel in de tuin, 1 stoel, ach arme ziel
Een tweede stoel dat is de helft van het probleem dan mag je zelf iemand vinden, en zit je niet meer alleen
Samen de zon zien ondergaan op het strand: het voor jou mooiste strand, van Nederland…..
Groetjes, Zint en Piet …..
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 4 december 2010, 00:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 01:00
|
|
|
Dit gedicht gaat heel gewoon Over een, nu nog, anoniem persoon. Pas na vele weken op deze site Mochten we pas de foto bewonderen van deze leuke meid Anoniem blijven…dat mocht ze wensen Want ze begeeft zich maar al te luidruchtig onder de mensen, Vandaar… een gedicht speciaal over haar.
Als geboren Drent, tot overgelopen fries Doorstaat zij iedere identiteitscrisis. Deze dame met haar wiebelende witte kippenkontjes, Is een klein, maar dapper en een van de slimste onder de blondjes. Veel heren zijn al dankbaar als ze op haar reservebank zitten mogen. Maar deze dame heeft maar een beeld voor ogen. Haar heerlijke, verrukkelijke, lieve, grote Drent, Is zelfs zonder mobiel en motor nog een echte vent.
Het was wel een beetje vervelend voor Chris, Want op cm was het voor haar helemaal mis De rode balk in de chat kende ze wel Dus zocht ze op een andere site naar een levensgezel Maar ja… twee datingsites op een kussen Daar slaapt volgens Pieter echt de error tussen, Daarom hopen we dat deze Drent niet voor heel even Maar zeker voor de rest van haar leven haar alle geluk zal geven.
Helaas is zijn mobiel in het buitenland altijd kapoet, Dus weet ze weer eens niet wat ze met haar vrije tijd aan moet Zo beland ze dan weer op cm En verzoekt de dames onder ons met klem Om te daten in een donker bos, En zeker weten, dan gaat ze pas echt los
Op een rode motor, gewapend met een kettingzaag, Is ze voor een niets vermoedende cmman, een vreselijke plaag Maar voor de vrouwen en de armen onder ons is zij een schat. Als ze iets missen kan, dan geeft zij je dat.
Soms stelt ze, in ’t Frans wel hele foute vragen, Waar ik ze overigens niet onnodig mee zal plagen… ( http://www.youtube.com/watch?v=SGnIEzkh7EY ) Ze is blond, het was vast wel goed bedoeld… En na de vertaling ervan was ze behoorlijk bekoeld.
2015 wordt wel zeker haar jaar Dan wil ze onderdeel worden van een echtpaar Behalve… als ze nog sneller terug krabbelt als de laatste tijd Want dan is cm haar al veel eerder kwijt Niemand weet wat komend jaar zal brengen, Maar ik hoop dat deze dame nog eens een jaartje gaat verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 01:07
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Want ze begeeft zich maar al te luidruchtig onder de mensen, Vandaar… een gedicht speciaal over haar.Ik luidruchtig????
Soms stelt ze, in ’t Frans wel hele foute vragen, Waar ik ze overigens niet onnodig mee zal plagen… ( http://www.youtube.com/watch?v=SGnIEzkh7EY ) Ze is blond, het was vast wel goed bedoeld… En na de vertaling ervan was ze behoorlijk bekoeld.Oeps.......
Ik heb het goed he??? . |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 01:12
|
|
|
(Sorry lieve schat, ik ben bar slecht in dichten,dan weet je dat)
Vanuit de verte zien we haar is het tactiek of oogt ze van dichtbij raar? Stoere stappers,starende blik Ze kijkt vast uit naar mannen,voor de kick (ik zal je niet meer plagen, anders krijg je van de mannen rare vragen )
In dr blote kont huppelt ze de sauna rond Of ga je op ladies day? Sint moet dat geloven?No way! In de hitte met ***ien of het een vent oplevert zullen we wel zien (nu plaag ik je toch weer, duurt nog jaren voor ik het leer)
Vele kinderarmen die je hart verwarmen Het is je passie,je geluk (nu weet ik weeeeeer geen rijmwoord, oh wacht!) Je bent een lekker stuk........ (foei Sint, je lijkt wel een ondeugend kind)
Schatje word je soms genoemd door zo'n Drent keurige vent Maar jonge blom denk er om ook eens te gaan daten want dat gewandel met die W doet je d'andere mannen vergeten (dat is ook wel een errug leuke man, pik hem in,nu het nog kan! )
Geen woef of miauw voor deze ietwat bange vrouw Een lokhond heeft bij haar geen zin ze is bang voor poesjes,muisjes,hondjes,spin Haar ware heeft geen kip maar kinderschare (en een bonk geld,een villa plus een dikke wagen, maar dat mag je niet opvallend vragen )
Nuchter,helder,eigen wil vaak aanwezig,toch wat stil Stille watren diepe gronden? De mannen hebben het vast ondervonden Woedt er onder de kerels een heftige strijd om die geweldig lieve meid? (tjonge wat een geslijm, telkens als ik weer wat rijm)
Rotsvast vertrouwen in God en haar medemens Nu weet je vast mijn grootste wens Voor jou,inlieve vrouw een man met gouden hart en supertrouw Een leven vol met warmte en geluk (ik weet geen rijmwoord meer behalve;druk )
Het ga je goed want wat je ook doet je wandelt met God,je vaste grond Blijf lang bij ons,en kerngezond Ik stop mijn rijmwoorden zijn op (tis toch gelukt om iets voor jou te verzinnen vorige week was ik wanhopig,wist niet waar te beginnen) Je kado zal klein zijn maar vanuit het hart gegeven en ik wens je ook een.........fantastisch leven!
Gr.ZZZZZZZZZZZint
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 4 december 2010, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 03:14
|
|
|
Ben al te laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 03:20
|
|
|
De Sint zag jou ’s-morgens op je fraaie balkon, genietend van een kopje koffie in de zon.
Over je droombaan peinsde jij. Iets met dieren, zorg en een boerderij.
Je zette de radio aan en luisterde voldaan
Praise en worship, Grootnieuwsradio. Het was een heel goed scenario.
Maar toch miste de Sint nog wat ja, iemand die dicht bij je zat.
Maar misschien verandert dat snel, want de Sint zag wel,
dat jij nu in een time-out zit, omdat je wat ziet in een ander cm-lid.
Sint wenst je daarom heel veel liefde en geluk met je nieuwe geliefde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 05:13
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Vooruit; naar bed jij! |
Sint kon heel de nacht niet slapen, al zijn pieten zaten al te gaaaaaapen,
Maar Sint wakker als altijd hobbelt de hele nacht door als hij op zijn paardje rijdt
maar dan ineens, midden op het dak daar gaat, daar gaat... pak pak pak!
Alle pakjes glijden van de daken Pieten jullie zouden ze toch bewaken?!
De pakjes glijden overal heen jawel, elk kadootje verdween
midden in de zwarte nacht en in de sneeuw vielen zij zacht...
de kindjes blij en onverwacht kregen zo iets uit de zwarte nacht
een kadootje om blij van te zijn zelfs, als je stout zou zijn
dan kreeg je het toch En Sint, die goed heilig man: blogt:
" Ook stoutje kindjes krijgen nu een kado ziezo! dat is genade "
en niemand van de kindjes was meer bang, wannt als je ergens bij die baardaap aan het touwtje trekt...
nou ja, dat begrepen die wijsneuzen al lang!
want kindjes die stout zijn en toch beloning krijgen die zullen een jaar lang tot kattekwaad neigen...
ja, dat is niet leuk! daarover: zullen we zwijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 09:11
|
|
|
Elk jaar is het weer die tijd pakjes, liedjes en gedichtjes en gezelligheid. Deze keer speciaal voor jou Moest ik weer komen door de kou. Ik weet van je studie pastoraal medewerker en het omgaan met digitale fotografie Je vraagt je misschien af wie weet dit, waar komt het vandaan, van wie? De foto met je gitaar op de bank, deed mij denken aan een man die ook muzikaal is en zingen kan. Sinterklaas weet hier alles van Zing maar een liedje voor mij, man. zing maar wat je zeggen wou Sinterklaas zegt: "Ik houd van iedereen, ook van jou!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 09:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | De Sint zag jou ’s-morgens op je fraaie balkon, genietend van een kopje koffie in de zon.
Over je droombaan peinsde jij. Iets met dieren, zorg en een boerderij.
Je zette de radio aan en luisterde voldaan
Praise en worship, Grootnieuwsradio. Het was een heel goed scenario.
Maar toch miste de Sint nog wat ja, iemand die dicht bij je zat.
Maar misschien verandert dat snel, want de Sint zag wel,
dat jij nu in een time-out zit, omdat je wat ziet in een ander cm-lid.
Sint wenst je daarom heel veel liefde en geluk met je nieuwe geliefde. |
Hè Mario, dat ben ikke hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:29
|
|
|
"T was op een koude winterdag, ruim 30 jaar gelee.." "Toen dit schaapje 't levenslicht zag" Stelde Piet toch zeer gedwee! "En nu dan?" vroeg hem de Zint... "dit schaapje, klein van stuk" "Heeft dit lieve mensenkind, het met 3 kids niet super druk?" "Jawel!" Zei Piet toen zeer beleefd, "Het zorgt voor and'ren, klokje rond!" "Maar als het dan een uurtje heeft... word er fijn gewandeld met de hond!" "Zo nu en dan een dagje weg... dierenparken zijn dan wel favoriet" "Maar och, een dikke pech.. want uitslapen, dat kan dan niet!!" "Maar als men dan weer huiswaarts gaat, Ja, met de hele groep.." "Word dat ruimschoots goed gemaakt. met een grote pan tomatensoep." "Als laatste moet u niet vergeten.. vond schaapje lief dit jaar groot geluk" "En nu mag iedereen het weten... dit schaapje, dat kan echt niet meer stuk!"
Pakjezzzpiet
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 4 december 2010, 10:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:32
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Sint kon heel de nacht niet slapen, al zijn pieten zaten al te gaaaaaapen,
" Ook stoutje kindjes krijgen nu een kado ziezo!
|
Nou deze gaat iig niet over mij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:36
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nou deze gaat iig niet over mij! |
Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
|
|
Beste X
Voor jou zocht Sint stad en land af Maar helaas was je nergens te vinden. Hij bleef maar zoeken in volle draf, op zijn giraf, En ondervroeg ook jouw beminden. Dit laatste bleek een flinke klus Omdat ze aaneengesloten in rijen van tien Tranen met tuiten huilden dus, Omdat ze jou zolang niet hadden gezien.
Jij bleek een wereldreiziger pur sang Van Rome naar Mekka en weer terug Ook in’t Regenwoud ben jij niet bang Klom in een boomhut toen heel vlug. Als Tarzan bleek je iets minder geslaagd, In je Bavarianenjurkje, Heb je ons Djeentje toen weggejaagd. Dom augurkje.
In wanhoop sloeg Sint zijn ogen op en zie daar hing jij in de lucht Sint kneep in z’n armen; weer te veel hop? Hij is toen ras een grot in gevlucht. Daar achtervolgde hem een groter gevaar Een Flintstone gewekt uit winterslaap Sleurde hem de grot uit aan z’n haar En mocht nooit meer z’n schoen zetten van die paap.
Maar ondanks al deze pret en gein Een zinderend verlangen naar iemand speciaal Trouw en zorgzaam moet zij zijn Het begin van een heel nieuw verhaal. Jij werd toen lid van deze site, En zocht tussen al dat vrouwelijk schoon. vastberaden naar jouw bride. Toch waren ze allemaal net iets te gewoon.
En hoewel er zoveel ingeschreven stonden, Hunkerend naar de dj van cee-em Heeft hij haar nog steeds niet gevonden. Al jodelend oefent hij nu zijn stem Voor t mooiste plekje op deez’ aard In de bergen van Oostenrijk Met Snuf de hond en stratenkaart. Is hij strax de koning te rijk
En als Heidi ontvoerd blijkt door Peter, Gaat hij gewoon op zoek naar noch beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Nou deze gaat iig niet over mij! |
Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:38
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee, over mij ook niet! Keb nog helemaal niks gekregen |
Bejwelliefgeweesdan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 10:39
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Bejwelliefgeweesdan? |
Nee natuurlijk niet! Maar volgens Happy maakt dat niets meer uit...dus vraag me toch wel af waar men dootje blijft
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|