Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:52
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
Je klikt op het plaatje met rechts. dan krijg je een venster, je klikt op 'eigenschappen'.
Dan kopieer je het adres/url van de 'eigenschappen'.
Dan plak je dat, dan zet je er [img] voor, en [/img] erachter, zonder spaties.
Bij punt 5 en 6 van deze link staat het er ook wel duidelijk, vooral het venster met eigenschappen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:45
|
|
|
Ja he
*Laarzen zitten lekker, voel me er lekker in, je kan er ook mee fietsen, zelfs mee lopen , maar ja dan ook niet zo snel, en ook niet echt heel lang, Half uur ofzo, dat wel. Uur ook nog wel niet langer.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:33
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Als ik bankhang trek ik ook vaak lekker mijn trainingspak aan en heerlijk "chillen" op de bank met plaidje erbij, mok kruidenthee binnen handbereik, ipad op mijn schoot en tv op iets wat de kids leuk vinden, zij bepalen nl... |
Ja, net wat Leanne zegt, het hangt er vanaf wat je gaat doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:31
|
|
|
Amsterdam – De lieslaars is terug!
Dit model van Friis & Company is van zwart suède en heeft aan de onderzijde een onopvallende rits waardoor je er makkelijk inkomt.
De hak is 10 cm hoog, dus dat valt goed te doen!
*Laarzen zitten lekker, voel me er lekker in, je kan er ook mee fietsen, zelfs mee lopen , maar ja dan ook niet zo snel, en ook niet echt heel lang, Half uur ofzo, dat wel. Of een uur, maar niet langer.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:00
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zooo ik ben heul errug nieuwschierig naar wat voor kleren jullie aan hebben vandaag
Ik geef de aftrap,
Wit rokje met donkerblauwe opengewerkte legging en donkerblauw met wit gestreept vestje, erg klassiek vandaag dus
Wat ik aantrek heeft te maken met hoe ik me die dag voel, is het weer wat somber dan zal ik niet snel iets uitbundigs aantrekken, alhoewel dat misschien wel beter is want daar word je misschien wel vrolijker van
Ben benieuwd naar jullie |
Weet ik nog niet, ik ga eerst nog een wat slaap inhalen, had maar 4 uur geslapen. Ja, vanavond: legging/broek met bloes, of shirtje. Of jurkje, riempie, laarzen. Zoiets..
Hangt er ook vanaf, ga ik bankhangen, of ga ik ergens heen :)
Moet me haar ook nog doen, ga voorlopig eerst even slapen.
Hoef pas over 8 uur de deur uit ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:51
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Heide schreef: Quote: |
Geen idee?
Links en recht hoor ik het wel is zeggen..
Ja,ik heb een date!
Wat is nu eigenlijk een date? Zelf heb ik geen flauw idee..hoe hoe zo'n dag er uit zou moeten gaan zien. En,zijn er regels waar je je bijvoorbeeld aan zou willen houden? Lachende smiley
Geen idee dus? Huilende smiley, smiley in tranen
|
Hai,
Ja, ik zal even mijn idee geven.
Ik vind het woordje 'date' een beladen woord.
Ik zal het zelf liever gewoon een afspraak noemen.
Ik heb zelf ook geen idee hoe zo'n dag eruit zou moeten komen te zien.
Aan de ene kant kan iemand denken van, 'zien we wel'....
Aan de andere kant, denk ik ook aan het belang van planning, zodat je wat zekerheid hebt.
Ja, zelf trekt mij op dit moment geen terrasje, alhoewel een drankje om het ijs te breken? Ja, daar kom ik ook nu net pas op....
Goed, een terrasje....liefst niet een heel erg druk terrasje....
Een terrasje wat rust uitstraalt.
En dan wat wandelen, een beetje een stad bekijken.
Wat praten.
Zoiets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:10
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Nog niets...
Ik ga nu beginnen...
Totaal helemaal geen zin....
Maar ik weet, het is belangrijk...
Dus, beginnen met het belangrijkste, en dan zo verder, in volgorde van steeds iets minder belangrijk.
Dus, voorlopig ben ik hier niet. Ja, of een heel kort berichtje....
Balen.
---
Haaa, plannen zijn gewijzigd, dingen worden verzet naar volgende week woensdag, komt mij dát ff goed uit.
Ja, want ik heb niet goed geslapen, doe ik nooit als ik weet dat ik vroeg moet opstaan.
Dus...nu kan ik rustig aan doen, ff forummen, ff dit, ff dat, waar ik zelf zin in heb, en dan, vanavond pas een afspraak.
Kijk, dat is nou leuk, vanmiddag even winkelen, en verder een beetje administratie, een of twee formulieren invullen en ik ben klaar!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 10:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 09:59
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Leuk onderwerp!
Mijn posting Geplaatst: donderdag 18 april 2013 in dit forum, 10:48, daar ben ik al anders over gaan denken.
Ik heb wel wat gedachten erover nu, maar ja, ik ben bezig, heb het nu even heel druk.
En ja, als ik een reactie geef, wil ik het gevoel hebben dat ik daar goed over heb nagedacht, en niet zomaar even snel, ook al denk ik dat dat is wat ik vind.
Daar vind ik het onderwerp te belangrijk voor.
Dus ja, ik reageer later.
Latertjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 23:32
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Lijkt op Johns Steinbeck, het onrecht van de sterkste, ondanks dat het vertaald werk is, zo goed vertaald dus, dat je er gewoon inzit, ook 'De Parel' van John Steinbeck.....
Ja, er zijn zoveel goede werken :), ik ga nog lekker even lezen!
Als je op het boek klikt zie je waar het over gaat. Dit zijn ook de drukken die ik heb gelezen. Ja, er zijn zoveel goede boeken. Die lees je nooit allemaal uit in een leven. Ja, je kan wel kiezen.
Laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 06:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 23:02
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Ik ben begonnen in Testament van Grisham, kom er niet doorheen, en toch zit het wel goed in mekaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 22:52
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ha, Mario,
Gefeliciteerd, jeetje 40 jaar ;)
Bedankt voor je mooie stukjes elke dag! En ook je postings nu en dan vond ik erg oke!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 18:13
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 18:12
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 17:34
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
Ik was gestopt met Brinta+Canderel, ja, spontaan, schrik niet, in enkele weken, zonder enige moeite, ruim 7,5 kilo afgevallen.
Maar ja, sinds enkele dagen heb ik de toetjes ontdekt, je weet wel, halve liters. Griesmeel, Mousse, Chocoladevla etc. Ja, maar daar zitten een calorieën in, zo, ja, ongeveer 100 per 100 gram, dus 500 gram is dan al gauw 500 kilocalorieën.
En ja, beschuitbrood met Nutella. Ja, en dan een zo'n rol beschuitbrood per dag...en ja, die Nutella smeer ik er heel dik op, anders hoef ik het niet....
Fruit erbij, vruchtensap, warm eten. en ik wist het, voelde het, en keek net, en ja hoor, bijna 2 kilo er weer bij. Nou, nog mooi, 5,5 kilo minder, maar ja, het moet natuurlijk niet zo doorgaan.
Nou stond en sta ik nooit op die weegschaal, alleen omdat ik dacht volgens mij ben ik afgevallen, paar dagen terug, omdat ja, dat merk je, aan kleding enzo. En ook net, omdat ik dacht, volgens mij weer aangekomen, dat hoef ik niet eens te merken, kan ik wel nagaan als ik bedenk wat ik allemaal heb gegeten aan halve liter toetjes en beschuitbrood met Nutella, soms Nutella met beschuitbrood, geeft niet, maar niet een rol per dag.
Dusz, ik eet wel gezonder, ik wil op hoeveelheden letten, ja, moeilijk, tis allemaal zo lekker
Kijk, een klein buikje vind ik niet erg, op mijn leeftijd, maar ja, als ik in de spiegel kijk, en het lijkt net alsof ik zwanger ben, ja, het gaat bij mij allemaal in mijn buik zitten En echt zwanger ja dat zou wel gaaf zijn.
Dus, fftjes opletten, kijk, wat dik zijn vind ik niet erg hoor, het gaat tenslotte om je zelfvertrouwen. Maar ja, als je dan zoals ik, ongemerkt, zonder moeite, fftjes 7.5 kilo afvalt, ja, dan wil je dat wel zo houden Ik voel mezelf gewoon beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 16:16
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:56
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ja, 9 graden, bewolkt, regen, midden in de zomer, verdrietig gewoon.
Ik hoop dat er zich spoedig een wonder voltrekt en we een paar weken ofzo mooi weer zouden krijgen, het is nu net herfst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:28
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:15
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 14 mei 2013, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:07
Onderwerp: Emancipatie
|
|
|
"Niet teren op het geld van je man", zei minister Bussemaker in een interview met Trouw. Ze vindt dat vrouwen ervoor moeten zorgen dat ze economisch zelfstandig zijn. Haar opmerkingen leidden zaterdagochtend tot veel discussie op sociale media.
Een reactie(lol): Huisvrouwen Meldpunt is inmiddels opgericht. Kent u een terende huisvrouw meldt het ons!
Hahahahaha......
En: Alle vrouwen aan het werk! Welk werk?
Ja, dan denk ik ook aan de stapels A-4en die ik had, met afwijzingen van sollicitaties. Dat was de tijd dat je nog brief kreeg als je was afgewezen; ik maakte ze na een tijd een keer in de week open, ipv elke dag, wist toch wel; afwijzing....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 mei 2013, 14:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 14:00
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach ja, zei de vrouw die aan de sociale dienst vroeg om studie, en als antwoord kreeg wegens bezuinigingen van d e overheid, investeren we niet in vrouwen die bijna 50 zijn...
inderdaad vrouwen... oh oh wat zijn ze toch erg, eh we voeden wel de toekomstigge mannen op gna gna....iedere man is door een vrouw opgevoed...
das een leuk feit, waar sommigge mannen, die de vrouw minder vind, niet onder uit kan ... en we hebben ons best gedaan, maar tja nadat we ze hebben geleerd om hun scheetje en boertje te laten, zindelijk te worden, houd d e ontwikkeling bij een man nu eenmaal op. en laat ze maar denken hun de man zijn op de wereld, wij weten wel beter.....
ha ha laatste meen ik niet sereius hoor, maar zeg ik altijd tegen mannen die op vrouwen neerkijken. lol. |
I know.
Dan kan je wél, via een pgb/wmo een studie doen. Dat gaat dan via een re-integratie buro, daar moet je dan eerst cursussen volgen, die, by the way, heel leuk, interessant en bemoedigend zijn, en die je sterken. en daarna gaan ze kijken welke mogelijkheden heb je, en ja, dan is er dikke kans dat de studie wordt vergoed.
Maar ja, dit soort dingen moet je vaak horen van iemand zoals jij nu van mij, en ik weer van iemand anders ;)
Of, kijken of je de studie in termijnen mag betalen. Elke maand een beetje dus.
Maar ja, dan moet je toch wel echt zeker weten dat je de studie volbrengt, anders kan je elke maand betalen en je bent er al mee gestopt. Dat had ik een keer en dat is heel frustrerend....
Trouwens, je hebt wel even kinderen op de wereld gezet, opgevoed tot waardevolle mensen. Dát is heel wat waard, ook voor de wereld ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 mei 2013, 14:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 01:37
|
|
|
Oproep Bussemaker maakt veel los
Anna,
Ja, er zit idd ook een andere kant aan...
Wat te denken van een man en vrouw die zijn getrouwd en er voor kiezen dat de vrouw thuisblijft om voor de kinderen te zorgen....
De opmerking dat vrouwen zich schuldig zouden moeten voelen over het feit dat de overheid in ze heeft geïnvesteerd door mee te betalen aan een studie, terwijl veel vrouwen er daarna weinig meer mee doen, valt bij veel mensen niet goed. De banen liggen niet voor het oprapen en de crèches zijn te duur geworden, zijn veelgebruikte argumenten. Daarom draait medisch ethicus Ghislaine van Thiel de kwestie om:
GhislainevThiel Ghislaine van Thiel@GhislainevThiel
Mevrouw #Bussemaker, waarom niet: mannen teren op hun vrouw? Die doen het onbetaalde werk terwijl hij carrière maakt
Ja. Dáár zit wat in....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 14 mei 2013, 01:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 19:31
Onderwerp: Forum
|
|
|
Quote: | Thomas, die vindt dat bewustwording, kennis, verklaringen en inzicht bijdragen aan geluk en ook aan een betere grip op de wereld. |
Helemaal mee eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 19:04
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Er zijn zoveel dingen die niet in een droger mogen...en het duurt zolang, en het kost ook zoveel energie, nee, dan hang ik het op.
Ik heb weleens 5 jaar lang een droger gehad, en toch hing ik alles op, één keer een spijkerbroek erin gedaan, omdat ik die dezelfde avond aanwou, meer niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heb jaren een afwasmachine gehad en ik kan je verzekeren dat je echt niet hoeft te voorspoelen en nadrogen. Een afwasmachine is meestal ook zuiniger en spaart mij dus veel tijd en je hebt altijd een leeg aanrecht. Alleen is de mijne stuk |
Ik wou net zeggen: ik had ook een tijdje een afwasmachine, je hoeft juist niet voor te spoelen, gewoon alles er meteen infl..eh gooien, en het komt er glanzend en droog uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:39
Onderwerp: Mijn vakantie verhaal........
|
|
|
Wandelen in Zwisterland.
Elke dag een gebied uitzoeken en dan uren lopen.
Deze foto is in de herfst genomen dan is het er ook erg mooi, herfstkleuren op de normaal groene bergen en niet zo heet. En geeft een idee van wat ik bedoel.
Deze geeft een idee van uitzicht in de zomer.
Ja, dat deed ik met iemand die ik nog kon van mijn werk, het was zijn hobby, lopen en ja, ik vond het ook wel leuk :)
De natuur is daar zo overweldigend mooi....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 13 mei 2013, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Meen je deze uitspraak??? En dan bedoel ik ...die afwasmachine... |
Nou ik heb kennissen die hebben er een, vandaar. Hupakee, alles in de afwasmachine, elk kopje, bordje, pannetje, noem maar op. (en ze zijn met z'n tweetjes!!) Je hoeft 'm niet eens leeg te ruimen, je pakt er gewoon dingen uit en als die leeg is vul je 'm met vuile afwas.
Komt er droog uit, je hoeft dus ook niet meer af te drogen.
Ach, meen ik dat...als ik geld teveel zal hebben wel. Ik zal r niet voor sparen, ja gewoon afwassen kan ik wel goed hoor, en ja, tis fftjes werk, maar ja het is zeg maar een fijne leuke, doch wel overbodige luxe. Maar wel leuk.....
Er is ook zo'n robot stofzuiger, ja die zijn ook aardig aan de prijs, maar leuk, stofzuigen behoort dan ook tot het verleden
Video hoe de robotstofzuiger zijn werk doet.
Ach ja, leuk dat het bestaat.
En verder: bijzaak...
Ik heb gewoon eventjes een periode dat ik dat hele huishouden helemaal niet zie zitten, inclusief koken.
Maar ja, ik had ook hele lange periodes in mijn leven dat ik het júist erg leuk vond, me eigen huis bijhouden, koken...ik vroeg ook altijd anderen te eten.
Ik denk dat ik in een fase zit, waar ik doorheen ga
Dit is meer voor rijke mensen die denken wat moet ik nu weer voor Moederdag vragen; ik heb alles al, ....oh, ja een robotstofzuiger ;) Ik ken die mensen een luxeprobleem, die vrouw weet elke keer niet wat ze nu weer moet bedenken wat ze wil hebben voor verjaardag, etc.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 13 mei 2013, 14:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 14:28
Onderwerp: Histamine Beperkt Dieet
|
|
|
Een ding wat Zwaan hier niet heeft neergezet, maar wel zo is: ten allen tijden positief denken!!! En dat is ook Bijbels!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|