ChristianMatch

Forum

Mijn vakantie verhaal........
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 15:34

Ja,
Hier kan je eventueel je vakantie verhaaltje delen.
Niet iedereen is misschien in het buitenland geweest,
Ik zelf ben niet een echte vakantieganger
Maar een weekend of dagjes weg..ben ik wel voor in.

Ik denk dat er vooral ook over een vakantie binnen
Nederland wel iets te vertellen valt..
Of zelfs iemand een plek of plaats kan aanraden....

Dus,over een moment..of desnoods een heerlijk lang verhaal.
En,wat sommigen al doen..mooie fotos erbij:)

Zelf wil ik even hier kwijt,
Dat ik ooit in de Ardennen fietste..
Op een moment een trek omhoog , gedeeltelijk ging lopen.

Toen iemand mij tegemoet naar beneden al wandelend zei;je mag hier gewoon fietsen hoor?

Tja..op dat moment kan je maar beter lachen samen....

heide.

Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 14 mei 2013, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 18:39

Wandelen in Zwisterland.

Elke dag een gebied uitzoeken en dan uren lopen.

Deze foto is in de herfst genomen dan is het er ook erg mooi, herfstkleuren op de normaal groene bergen en niet zo heet. En geeft een idee van wat ik bedoel.

Deze geeft een idee van uitzicht in de zomer.

Ja, dat deed ik met iemand die ik nog kon van mijn werk, het was zijn hobby, lopen en ja, ik vond het ook wel leuk :)

De natuur is daar zo overweldigend mooi....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 13 mei 2013, 18:40
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 22:55

SHANITA130 schreef:
Wandelen in Zwisterland.

Deze foto is in de herfst genomen dan is het er ook erg mooi, herfstkleuren op de normaal groene bergen en niet zo heet. En geeft een idee van wat ik bedoel.

Ja, dat deed ik met iemand die ik nog kon van mijn werk, het was zijn hobby, lopen en ja, ik vond het ook wel leuk :)

Prachtige fotos zeg;)
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 23:13

SHANITA130 schreef:
Wandelen in Zwisterland.

inderdaad prachtig, als ik die foto,s zie denk ik, daar wil ik ook wel effe lopen, of uren lopen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 08:28

PETRA373 schreef:
inderdaad prachtig, als ik die foto,s zie denk ik, daar wil ik ook wel effe lopen, of uren lopen Lachende smiley

Ja uren ja Lachende smiley ..
Onbegrijpelijk,als je als mens dagen moet klimmen om omhoog te komen..

En,dat God misschien zo'n berg in een dagje neerzet?....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 08:37

Low budget top korte vakantie
Vorig jaar maart was het , ik zou met mn vriend naar ameland. Maar de relatie ging zo slecht dat ik alleen besloot te gaan. Had de hotelkamer 4 nachten heel goedkoop via vakantieveilingen. Eerst met de trein naar leeuwarden, lekker koffie mee en een (paar) boeken. Op station Leeuwarden op zoek naar de bus naar Holwerd. Daar stonden al flink wat mensen met koffers die naar Ameland of schiermonnikoog wilden. Dat gaf meteen zo'n schoolreisje stemming. De bus reed door mooie plekjes in Friesland die ik echt nog nooit had gezien. Dan lekker op de boot ik voel me dan altijd echt helemaal weg met zo'n bootreis. Op Ameland was de eerstste aankoop een zonnebril, natuurlijk nadat ik mn fiets had opgehaald die ik gehuurd had. Want het was prachtig weer en dat bleef het. Het hotel was oke. Lekker 4 dagen lang het eiland verkend. Op terrasjes gezeten pannenkoeken gegeten ergens en nergens nergens heb ik het gevoel gehad van oh wat zielig ik zit hier alleen. Het was gewoon precies wat ik nodig had zo'n eilandtripje in mn eentje
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 09:48

ROELANDE345 schreef:
Low budget top korte vakantie
Vorig jaar maart was het , ik zou met mn vriend naar ameland. Maar de relatie ging zo slecht dat ik alleen besloot te gaan. Had de hotelkamer 4 nachten heel goedkoop via vakantieveilingen. Eerst met de trein naar leeuwarden, lekker koffie mee en een (paar) boeken. Op station Leeuwarden op zoek naar de bus naar Holwerd. Daar stonden al flink wat mensen met koffers die naar Ameland of schiermonnikoog wilden. Dat gaf meteen zo'n schoolreisje stemming. De bus reed door mooie plekjes in Friesland die ik echt nog nooit had gezien. Dan lekker op de boot ik voel me dan altijd echt helemaal weg met zo'n bootreis. Op Ameland was de eerstste aankoop een zonnebril, natuurlijk nadat ik mn fiets had opgehaald die ik gehuurd had. Want het was prachtig weer en dat bleef het. Het hotel was oke. Lekker 4 dagen lang het eiland verkend. Op terrasjes gezeten pannenkoeken gegeten ergens en nergens nergens heb ik het gevoel gehad van oh wat zielig ik zit hier alleen. Het was gewoon precies wat ik nodig had zo'n eilandtripje in mn eentje

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 09:49

HEIDE936 schreef:
Ja uren ja Lachende smiley ..
Onbegrijpelijk,als je als mens dagen moet klimmen om omhoog te komen..

En,dat God misschien zo'n berg in een dagje neerzet?....

ja, god die effe zo,n berg neerzet.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 20:34

Toen ik 16 was en met een groep in Duitsland aan het wandelen was en we gingen schuilen voor de regen konden we ergens schuilen bij een particulier. Na een tijdje kwam de heer des huizes los. Dat ie katholiek was geworden en dat ie bij de waffen SS had gevocht tegen de geallieerden in Normandië. Best heftig.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 21:13

moet me denken aan het verhaal van een joodse syagnoge in duitsland, verbrand door duitsers, joden e ruit weggejaagd, later toen sommigge steden plat werden gebombardeerd konden de inwoners daar geen schuilplek vinden
schuilkelders te heet en stortten in, huizen werden gebombardeerd, maar die syagnoge bleef staan en daar vonden tig duitsers een schuilplaats, vonden sommiggen god ook daar. En god nam die duitsers aan, ondanks hun eerdere daden.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:12

Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....

Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.

Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam....
Boze smiley Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley Boze smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op zaterdag 15 juni 2013, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:26

In de opgevouwen tent?

Hahahahahahahahaahhhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lachende smiley

OOO, ja, had je maar moeten blijven staan op die camping; eige schuld dikke bult Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:28

SHANITA130 schreef:
In de opgevouwen tent?

Hahahahahahahahaahhhahahahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lachende smiley

OOO, ja, had je maar moeten blijven staan op die camping; eige schuld dikke bult Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

We zetten de tentjes vandaag als proef op... de camping komt nog.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:21

JOL252 schreef:
Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....

Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.

Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam....

hahahaha die is leuk Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:39

JOL252 schreef:
We zetten de tentjes vandaag als proef op... de camping komt nog.

Ooooooooooooooooooooooooh, nou mzzl dat je gsm nog hád Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 22:45

JOL252 schreef:

Na een uurtje? Volgens mij zijn we 2 uur bezig geweest met opzetten, 1 uur met opvouwen en vervolgens moesten we weer alles uitpakken op zoek naar de gsm! Maar wat hebben we gelachen!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 10:17

JANS221 schreef:
Na een uurtje? Volgens mij zijn we 2 uur bezig geweest met opzetten, 1 uur met opvouwen en vervolgens moesten we weer alles uitpakken op zoek naar de gsm! Maar wat hebben we gelachen!

Voorpret Clown smiley
Gaat wat worden met de echte vakantie dan Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:18

JOL252 schreef:

Ha ha ha ha. Zie het helemaal voor me

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1