Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:21
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maar Mario, 'k bedoel eigenlijk dat je iets moet zeggen over de persoon die je getrokken hebt.
Ik heb iemand getrokken, waar je op CM eigenlijk niet omheen kunt. Dagelijks denk ik aan deze persoon, of ik nu wil of niet. 't Is zeker iemand, die van een lolletje houdt. Maar ja, wie doet dat niet hè.  |
stond er wel bij dat ik een meccanodoos wil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:17
Onderwerp: mensen leren kennen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.
Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk. |
kop koffie of etentje werkte in mijn date-tijdperk perfect. naderhand kreeg ik van iemand de tip om een wandeling voor te stellen. zo heb ik Annette weten te verleiden tot eerste afspraak 
degene die mij deze tip gaf, heeft er zelf nog geen baat bij gehad, hoewel hij het stug blijft volhouden op deze manier.... wat denk jij Marijan... zal ik m vertellen dat hij beter een puppy aan kan schaffen ( zo verbeterde ik sucsesvol zijn tactiek ) of ben je bang dat jij dan ook t haasje bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 15:38
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
Is er een aparte pinksterleer dan?? Wist ik niet, maar okee, ik weet zoveel niet. Daarbij is er ook veel dat ik niet wil weten, maar das off-topic..
Mijn ervaringen liggen zowel in traditionele als in pinksterkringen en naar mijn ervaring ligt het verschil hoofdzakelijk in geloofsbeleving. Ik kan niets aanwijzen waar fundamenteel de plank misgeslagen word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 19:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Euh...wat zei jouw eigen vrouw ook alweer toen ze hier net lid was? Ik kwam hier echt meer voor het therapeutische theekransje hoor. Nou heb jij gelukkig een flinke zwemband..... dus ik heb voorzichtig leren zwemmen  |
voorzichtig??? ik vind dat jij vlot zat in het diepe sprong...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 19:26
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GRACE585 schreef: | chat je reactie is al geregeld en idd mensen die zich niet weten te gedragen en dus geband worden zijn de 18e er zeker niet bij. |
geldt dat ook voor hen die eerder dit jaar een ban hebben gekregen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 19:22
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Daarom doe ik maar eerst pootje baden, maar wat doe jij hier nog Pieter?
Je vind ons theeclubje ook wel gezellig!  |
ik missta niet op cm...
ten eerste sta ik er nog steeds voor open mensen live te ontmoeten, en dat doe ik ook nog steeds. ten tweede ben ik een levend bewijs dat op cm zelfs een man met een dikke kop sucses kan hebben ten derde kun jij mij helemaal niet missen zus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 18:04
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Daar kan een emotioneel verhaal achter zitten! |
is het hier een dating/ ontmoetingssite of een therapeutische theeclub? lid worden van een datingsite houd in dat je in beginsel open staat om mensen live te ontmoeten.
als je van jezelf denkt dat je nog niet kunt zwemmen, moet je ook niet in het water springen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 23:00
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat vinden jullie van mannen of vrouwen die niet durven te ontmoeten ? |
horen hier (nog niet) echt thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:02
Onderwerp: voor de kleintjes
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zorrug dat je dr bij---- bent!
Deze zou ik dus nóóít gebruiken!
GrZ!! |
jij bent ook PIETER649 niet he
GrP!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:02
Onderwerp: voor de kleintjes
|
|
|
Sinds ik vanaf oktober ook een pamperdrager in huis heb, ga ik ook op andere dingen letten.
Misschien is het een leuk idee om dingen met elkaar te wisselen waar kinderen iets aan kunnen hebben. 
Zo kwam ik deze kleurplaat-met-boodschap tegen:
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op woensdag 24 november 2010, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 21:34
|
|
|
DAVID923 schreef: | en nu even zonder emotie en inhoudelijk reageren, zit er geen kern van waarheid in de punten van Bakker? en waarom dan niet? |
wat is het nut van het afzeiken van (een gedeelte van) een ander zn geloofsbeleving?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 17:38
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=LEANNE226]De eerste sneeuw is onderweg!!!!!
Binnenkort horen we "It giet oan"!!!
of we horen zoals altijd: oant sjen... ( correct gespeld?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:33
Onderwerp: Pinkstergemeente
|
|
|
MAATJES468 schreef: | Als iedereen er dan toch zo'n moeite mee heeft om te lezen wat Anita schrijft, Waarom dan niet gewoon haar stukken overslaan????? Als je ze niet leest kun je je er ook niet aan ergeren, Door te reageren lok je mijn inziens meer van dit soort stukken uit. |
wie is iedereen??? er zijn ruim 2000 leden op deze site, hiervan reageert hooguit 1% op het forum. zijn die 20 leden representabel voor het hele ledenbestand??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:37
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vast wel , volgens mij krijgen Belgen korting. |
dat heet ontwikkelingshulp toch, in dit geval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 22:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En vroeg hij nog hoe je je gedragen had afgelopen jaar?  |
hoeft sint niet te vragen... hij WEET dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 23:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
INKA401 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag ,was dat na een week hard werken mijn weekend om half 3 begon |
tsss part-timer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 20:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dus nu weet je nog niet dat ze afgebeld hebben...  |
dat zou dan t mooiste moment van de dag zijn.... want die heeeeele grote lekkere taart mot wel op netuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 19:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag: sta ik mijn best te doen voor de visite vanavond een lekkere appeltaart te bakken....heftig met mijn handen in het deeg en ja hoor....telefoon! Ik kon nix...was machteloos... |
bekijk het positief... misschien heeft de hijger nu voor niks gebeld en hijgt hij nu een ander de stuipen op t lijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:30
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dus jij vind het wel oké dat jouw chocoladeletters gemaakt zijn door kinderen van 5  |
joh Tess... van chocolade is het bekend... maar hoeveel rotzooi heb je zelf in huis waar made in china op staat??
maar dat is de westerse mens... lekker goedkoop kopen... te belazerd om een eerlijke prijs te betalen voor een product dat in het westen gemaakt is. Je WEET dat de Blokker en de hema, en noem ze maar op, vol liggen met producten uit apelanden waar met kinderarbeid en het milieu schandalig de hand word gelicht! Toch koop je er.... en om het geweten af te kopen koop je chocola en koffie met n fair trade kenmerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:23
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven.
Pieter, misschien was het makkelijker om gewoon namens je zelf te spreken? En als iedereen dat nu doet is het wat persoonlijker..... En hoef je niet voor heel cm te spreken........  |
makkelijker ja.... het probleem is dat ik het niet kan maken mijn ervaringen volledig hier neer te zetten. Dat nemen al die dames mij vast niet in dank af... Veel mensen gaan dan ook nog denken dat ik loop te bluffen 
Maar goed, okee, jij wint.... ja ik beken, ik heb met Annette sex voor t huwelijk gehad. Verder ben ik met niemand getrouwd...
happy nou?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 13:05
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post; -Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd?
Ik heb weleens mannen hierover gesproken, en daarbij: een vrouw heeft voor elke euh.. samensmelting wel een man nodig... OOK vrouwen vertelden me wel eens iets.
Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen.
Ik heb ook nergens beweerd dat IEDEREEN dat doet. -'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk". - Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie. - Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd. - Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.
Een goed verleden en een nog mooier voornemen, gefeliciteerd, ik hoop oprecht voor je dat je t volhoud!
- |
Je mag mijn posting best badinerend noemen, heb ik geen probleem mee. Wat ik wel jammer vind is dat je het hele stukje op jezelf betrekt, ik heb geenszins de intentie gehad het over jou persoonlijk te hebben. Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven. Het lijkt wellicht heel mooi om de goegemeenschap hier als een verzameling heiligen te zien maar dat balonnetje wilde ik graag doorprikken. Mijn, met opzet gekozen, woordkeuze mag jou niet aanstaan, duidelijk is het wel. Een drol blijft een drol, al leg je er een diamant op, dus waarom niet in duidelijke taal? Nogmaals, dat jij je niet herkend in mijn posting zal best, maar ik heb teveel cm-ervaring om er voetstoots van uit te gaan dat een vroom profiel ( of forumbijdrage) altijd een correcte weergave van de persoon is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:36
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | behalve ikke....tot nu toe, na 15 jaar scheiding..
maarjah..als ik eens een lekker ding tegen kommmmmm  |
tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!! 
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:16
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Toch zit er aan die groepsdruk een positieve kant. Het kanaliseert de samenzang. En die groepsdruk is er zowel in de traditionele kerken als in de niet traditionele. Bij de één door het vasthouden aan de bijvoorbeeld alleen de psalmen en bij de ander door op de manier van het uiten bij het zingen of de liedkeuze. Zogezien kanaliseert de groep de harmonie bij het zingen. Maar de christen wordt geadviseerd om nieuwe liederen lofzangen en/of geestelijke liederen te zingen. In de onberijmde psalmen lezen we op diverse plaatsen dat we een "nieuw" lied moeten/mogen zingen. Bijvoorbeeld ps 33:3, 96:1,98:1. En het is niet alleen een oudtestamentische opdracht ook in het nieuwe testament wordt dat aanbevolen; bijv Kol 4:17 .....onderwijs elkaar en wijs elkaar terecht, met psalmen, lofgezangen en geestelijke liederen. Zing voor de Heere met dank in uw hart. En als dat laatste er is dan maakt het m.i. niet uit of we nu alleen maar psalmen zingen of andere geestelijke liederen |
als het maar in hele noten is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:13
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Grace nog even een praktische vraag....eh...
Wat voor kledij is gewenst? Komen we in zwart-wit-rood kersttenue, in een ouwe spijkerbroek, of iets daartussenin? ( ik zou namelijk niet graag alleen als "zwartwitte pinguin" tussen in zitten) |
ik zou sowieso in iets zwarts gaan meid... het kleedt zo enorm af he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:06
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | daarom.....?????.... kan sex zonder liefde leuk zijn......qua beleving misschien wel......maar in moreel en in christelijk perspectief inferieur en verwerpelijk |
ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.
dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen. ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.
helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken... voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 18:21
Onderwerp: Verwachting
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op dat in het verkeer tussen mensen de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn. En hoe hoger de verwachting, des te groter de teleurstelling. We zijn christenen, en dat betekent vaak dat de ander zich christelijk gedraagt. Helaas is de praktijk anders. Vaak merken we dat de ander toch ook wel minder goede trekjes heeft. Ligt dat aan de ander, of ligt dat ook aan onze eigen verwachtingen? We zijn christen, dus we verwachten dat de ander te vertrouwen is. En vaak genoeg blijkt dat niet zo goed te werken. Ligt dat echt aan de ander of ligt dat ook aan de verwachtingen die we van de ander hebben. Ik merk dat mensen moeite hebben te accepteren dat de ander zich ook als mens gedraagt. Met zn goede en slechte eigenschappen. Is het nu juist niet de kunst om de ander lief te hebben zoals hij/zij is? En als dat wat menselijker is dan dat we ons voor kunnen stellen, dat ook te kunnen accepteren? Vertrouw niet de ander alleen maar omdat ie christen is. Vertrouw hem/haar pas als hij/zij bewezen heeft dat vertrouwen waard te zijn. Accepteer ook de zwaktes en vergeef.... |
ik vertrouw mezelf geeneens, laat staan een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 07:59
Onderwerp: www.cap100.nl
|
|
|
per 1 december start bij mij een nieuwe medewerker. 53 jaar oud en voor 50% afgekeurd.
hou moed, het kan dus wel...
|
|
Naar boven |
|
|