Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 01:05
|
|
|
Hoi CMvrienden en vriendinnen
Mag ik jullie aandacht vragen?
Ik weet het zeker dat jullie niet weten wat het is van hier bovenstaande titel. Jullie kennen wel Lucielle Werner, de enige Nederlandse TV Presentatrice met een handicap, (bij Lingo). CAP100 is een initiatief van de Lucille Werner Foundation (LWF) om 100 talenten met een handicap onder de aandacht te brengen van het bedrijfsleven en vice versa
Afgelopen maandag 15 november was ik, samen met andere 99 gehandicapten, voor de tv opname in Hilversum om aandacht te besteden voor bedrijfsleven, omdat ik meer dan 2 jaar in de WIA (WAO) zit. Door bedrijfsongeval in 1993 toen ik timmerman was, ben ik 4 keer geopereerd aan mijn rechterduim, die uit de kom schoot door boormachine, en zonder succes. Daarom blijft mijn rechterhand zwak en kan weinig doen bij tilwerk. Eveneens door mijn slechthorendheid en eigenlijk voor mij dubbel handicap bij het vinden voor een baan. Het vinden naar een baan is voor mij, ook voor andere arbeidshandicapten, zeer moeizaam. De bedrijven nemen liever gezonde mensen aan om kosten te besparen. Ik heb meer dan 100 sollicitaties gedaan en slechts 1 gesprek gehad in 1 1/2 jaar de tijd.
Weten van jullie welke bedrijven voor de gehandicapten beschikbaar zijn?Meewerken is altijd welkom De gehandicapte is ook een medemens.
Ga dan kijken naar www,cap100.nl en binnenkort op de tv uitgezonden.
Laat mij eens weten wat jullie ervan vinden.
http://www.cap100.nl/8_397_Herman_M__Janssens.aspx
Van harte aanbevolen.
Groetjes
Herman388
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 17 november 2010, 14:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 07:59
|
|
|
per 1 december start bij mij een nieuwe medewerker. 53 jaar oud en voor 50% afgekeurd.
hou moed, het kan dus wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 11:50
|
|
|
PIETER649 schreef: | per 1 december start bij mij een nieuwe medewerker. 53 jaar oud en voor 50% afgekeurd.
hou moed, het kan dus wel... |
Ik ben 48 jaar en 40% afgekeurd Bij deze website kan je cv lezen van 100 gehandicapte werkzoekenden.
Hartelijk dank voor goede aandacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 11:52
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben 48 jaar en 40% afgekeurd Bij deze website kan je cv lezen van 100 gehandicapte werkzoekenden.
Hartelijk dank voor goede aandacht. |
Wat bijzonder dat je hier aan meedoet, Herman. 'k Hoorde er laatst iets over bij Pauw en Witteman. Heel veel succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 12:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat bijzonder dat je hier aan meedoet, Herman. 'k Hoorde er laatst iets over bij Pauw en Witteman. Heel veel succes! |
Alle vacatures zijn hartelijk welkom, wie weet
Voor mij is thuiszitten echt zat
Vragen? Mailen naar mijn prive cm profiel
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 21 november 2010, 18:48
|
|
Naar boven |
|