ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 01:30
BerichtOnderwerp: U2

BEREND677 schreef:
is u2 beter als micheal w smith???????

Smaken verschillen natuurlijk, maar of ik U2 beter vind dan Micheal W Smith, nee, in hun stijl zijn ze allebei uniek .... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 00:47
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

VISSER278 schreef:
Zo ................ en nu zijn we allemaal op de hoogte van hoe de chatbox werkt. Lachende smiley

Werkt tie nu wel of niet, das me nog niet helemaal duidelijk ..... Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 september 2010, 00:38
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

PIETER649 schreef:
De jarige van vandaag is ons aller Geert Wilders... 47 ondertussen en nog geen grijs haartje te ontdekken!!

Proficiat Geert Lachende smiley

Als je al geen lid was heb je hem zeker een aanmeldings kaart met jouw lidmaatschap gestuurd ?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 18:02
BerichtOnderwerp: De zon en de ZOON

HANNAH810 schreef:
en daarna dat beeld van God door eigen schuld zijn kwijtgeraakt.....

En dus hebben we de Zoon nodig om weer op Hem te gaan lijken ..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 17:59
BerichtOnderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox

ANNETTE792 schreef:
Dan even de vraag anders stellen: wat is DE chatbox?
Je komt binnen in de lobby, andere optie is er niet, maar van daar uit staan er nog 3 andere chatboxen tot je beschikking.
Ik krijg hier een beetje het gevoel dat de groep serieuze chatters en de groep leuterpraatjes perse een bepaalde room op willen eisen.
Als je binnenkomt in room waar de inhoud van de gesprekken je niet boeit, waarom niet lekker zelf vertrekken naar een andere room, waarom moet de andere groep perse vertrekken of aanpassen?. Grote kans dat anderen je volgen en je een gesprek kan voeren dat jou wel boeit, dat is afgelopen dagen wel gebleken geloof ik?

Met de vetgedrukte zin ben ik het helemaal mee eens, laat de keuze aan de ander, of maak zelf een keuze om te blijven of te vertrekken.....

Ik denk zelf dat de mensen die behoefte hebben aan beide opties een probleem gaan krijgen. Ik heb in de lobby zowel serieuze gesprekken als heel veel lol, gesprekken die dus nergens over gaan. Maar beide opties hebben voor mij wel het doel om de anderen te leren kennen.

Maar als ik te horen krijg, en zeker in het eerste begin, euh als je niet serieus kunt zijn dan ga je maar naar de kamer vertier ende jolijt, dan denk ik, waar is de vrijheid van eigen keuze gebleven ?? Een ander hoeft niet voor mij te bepalen waar ik naar toe moet om te praten ..... of lol te maken ...... of wat voor mij veel belangrijker is, de anderen te leren kennen.

Voor mij is het geen probleem dat dingen doorelkaar lopen, kwestie van lijntjes volgen en vasthouden ..... oftewel concentratie op datgene waar je mee bezig bent Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 01:09
BerichtOnderwerp: Onze inzet is genoeg als Hij zegent

WILLEMIJN232 schreef:
Ik bedoelde het helemaal niet lelijk of zo, maar het kwam wat makkelijk bij mij over.......
En het woord roeping daar heb ik zelf niet zo heel veel mee....vaak ligt je interesse in die dingen die je gaat doen en wordt het als een roeping gezien.....
En natuurlijk zijn die dingen knap en bijzonder......maar dat vind ik ook van zoveel andere dingen.....
Maar als hier in Nederland nu een verbod zou komen om christen te zijn, hoe zou het jou en mij dan vergaan? Dat vraag ik me weleens af.....

In veel landen, zeker de 40 landen in de onderstaande lijst, hebben christenen helemaal niets in te brengen, ze worden onderdrukt en opgesloten in gevangenissen. In enkele van deze landen worden "afvalligen" of tegenstanders van een regime zelfs ter dood veroordeeld. Dus als hier in Nederland het verboden zou worden om christen te zijn, dan zal snel duidelijk worden of jou (niet persoonlijk bedoeld) geloof in christus ook daadwerkelijk de toets van het christen zijn kan doorstaan..... Want om vervolgd te worden om een naam (Jezus Christus) waar je verder niets mee hebt, dat zal niet eenvoudig zijn.

Misschien wel eens leuk om de onderstaande link te openen....

http://christenvervolging.geweta.com/
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 6 september 2010, 00:49
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen

MARIJAN072 schreef:
Aha......dat klinkt beter! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Waar woont hij?

Laat die (wijn)boer nou maar boeren, ik ga wel een keer met je wandelen Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 18:04
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ZINGA672 schreef:

Smiley die vol vragen zit

miauw, miauw en woef ..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:54
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen

HANNAH810 schreef:
scheiden en hertrouwen is inderdaad een boekje uit de babtistische gemeenten,
dominee pieters, van de hersteld hervormde kerk, heeft ook een boekje geschreven, met ongeveer dezelfde gedachtengang.....(waar ik het soms helemaal niet mee eens kan zijn.)
er zijn grofweg drie gedachtengangen te noemen;
- altijd, hoe dan ook, alleen blijven
- bij overspel en verlating door ongelovige partner mogen hertrouwen.
- altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging.

Ik heb het boekje in de kast staan, gelukkig ook gezelen, maar zie een andere insteek dan jij hebt gelezen blijkbaar.
- Altijd, hoe dan ook, alleen blijven -- vanuit persoonlijke keuze
- Bij overspel en verlating door (on)gelovige partner mogen hertrouwen -- ook hier weer vanuit persoonlijke keuze.
- Altijd hertrouwen, na berouw te tonen over wat er mis ging -- vanuit persoonlijke keuze

Als mens maak je zelf een keuze om alleen te blijven of dat je toch weer wilt gaan trouwen. De bijbel geeft je daarin verschillende keuzes / mogelijkheden.
Maar er is ook nog een keuze dat je de bijbel niet raadpleegt, maar gewoon op je gevoel afgaat, en een besluit neemt wat bij jou als persoon past.

Het boekje "scheiden of hertrouwen" is duidelijk in veel punten, neemt geen beslissingen voor mensen, maar houdt mensen soms wel een hele duidelijke spiegel voor ..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 17:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

RENSKE067 schreef:
de Arena is gewoon errug mooi
maar het gaat me vooral om de club die er voetbalt Knipoog smiley

De landskampioen in elk geval niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Duiveltje smiley gna gna gna
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 16:53
BerichtOnderwerp: Datingsite een taboe?

GRIFFIN748 schreef:
n.a.v. het bericht van Ank556:

[citaat:
Datingsites zijn geen taboe meer. Maar wat een datingsite wil bereiken is zijn doel aan het voorbij schieten. Het gaat niet meer om daten alleen, er zit ook een grote groep mensen tussen die op deze manier aan een snel sekscontact kunnen komen.
Je geeft je ziel en zaligheid bloot en mensen maken daar misbruik van. Daten via internet is niet wat het zou moeten zijn. Iedereen kan een alias aanmaken en zich voordoen als de prins op het witte paard. De natuurlijke manier van ontmoeting tussen een man en een vrouw is weg aan het vagen door internet. Het is te makkelijk aan het worden voor iedereen om in contact te komen met mensen. Over een paar jaar gaan alle dates via internet, meer keus denkt iedereen, maar we vergeten de natuurlijke selectie.
Matchen op hobby's en interesses is heel erg leuk maar staat volledig buiten de manier waarop selectie van je partner zou moeten gaan. Tegenpolen trekken elkaar ook aan toch!

Geen taboe meer, maar tever doorgeschoten, jammer maar helaas:(

einde sitaat]

schreef Marieke 897:

misschien is ze hier omdat ze toch met haar tijd mee wil gaan en internet is inmiddels ook tot de dating-markt doorgedrongen. nou zit er een hoop kaf tussen het koren op zulke dating sites en tsja: de prins op het witte paard kom je er waarschijnlijk niet tegen. en hoe 'leuk' internet-daten ook is, er zal toch ééns een ontmoeting IRL moeten zijn, he. je kan niet altijd en eeuwig achter je pc/laptop blijven hangen als je mekaar leuk vindt. nou heb ik geen wit paard en ben ik ook geen prins, maar ik ben buschauffeur en heb een oude Saab, ik zal haar eens vragen of dat ook mag... Knipoog smiley Clown smiley Knipoog smiley

Ik hoop voor je Griffin, dat ze je een goede beschrijving geeft van waar ze met je wil afspreken ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 02:27
BerichtOnderwerp: Kinderdijk, Biesbosch, Rotterdam, of andere activiteiten

JOSINA022 schreef:
Waarom wil niemand in Utrecht wat? Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

gewoon een avondje stappen regelen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 23:11
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie

PIETER649 schreef:
precies!!
en zeker niet als de brouwers bij volle maan zijn verwekt, toch?

Dat zal zeker een smerige drab nat zijn Gefrustreerde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 3 september 2010, 23:13
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 20:14
BerichtOnderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie

ASANTI087 schreef:
wij doen hier niet aan allergieen. Daar hebben we allemaal middeltjes voor, alleen nog uitvogelen welke verantwoord zijn en voor wie Knipoog smiley

die met volle maan zijn gebrouwen, zijn niet verantwoord ..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 20:11
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen

CARIN303 schreef:
Klopt helemaal Suus, je bent en blijft super origineel Lachende smiley
Maar ben bang dat Jonathan dan echt een heethoofd wordt enne, kijken naar Tom blijft erg leuk hoor Knipoog smiley

geef die lover van je dan een masker ..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:52
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

CARIN303 schreef:
Ik heb het grootste plan opgevat om de hele bijbel te lezen en ben begonnen bij Genesis, oké in 2 weken maar tot hoofdstuk 6 gekomen, er moet nog wel enige discipline bijkomen dus!
Misschien wil je meedoen en ook starten in Genesis, heb je vragen kunnen we er samen naar gaan kijken!
Zijn er meer mensen die dit willen?

had een link willen plaatsen maar zag dat zinga dat al had gedaan Verlegen lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 3 september 2010, 16:53
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:48
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

WILLEMIJN232 schreef:
Een man die kan multi tasken...... Verraste, verbaasde smiley
Ik hoop wel dat je niet praat en eet tegelijk Knipoog smiley

Ach wat maakt dat uit, als hij zijn tanden maar poetst na het eten van die pizza .... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp

CHATULIEM619 schreef:
Ik zou willen dat met het geven van hulp de overtuiging bij de mensen groeit dat we geen varkens zijn, maar medemensen.....En de vraag die ik daarbij heb is, hoe krijgen we dat voor elkaar. Nu krijg ik het gevoel dat we op een of andere manier gebruikt worden. Gebruikt door de regering, die waarschijnlijk met ons geld het land weer kan opbouwen, en gebruikt door hulpverleningsorganisaties, die bij elke ramp er als de kippen bij zijn om geld te vragen.

Ik heb geen idee hoe we dat voorelkaar kunnen krijgen. Wat ik wel weet is dat je doelgericht kunt geven, en dit ook biddend kunt doen.
Krijg wel de indruk dat mensen geven vanuit "als ik geld geef dan kan ik er weer een tijdje tegenaan ....." zo van, "ik heb geld gegeven dus nu is het mijn pakkie aan niet meer" ok, we willen er nog wel een keer voor bidden, maar daar houdt het dan ook wel mee op .......

In de bijbel word hier al over geproken, lees maar eens in Matteüs 24:3 Op de Olijfberg ging hij zitten met zijn leerlingen om zich heen, en nu ze onder elkaar waren vroegen ze: ‘Vertel ons, wanneer zal dat allemaal gebeuren en aan welk teken kunnen we uw komst en de voltooiing van deze wereld herkennen?’ 4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden. 6 Jullie zullen berichten horen over oorlogen en oorlogsdreiging. Laat dat je dan niet verontrusten, die dingen moeten namelijk gebeuren, al is daarmee het einde nog niet gekomen. 7 Het ene volk zal tegen het andere ten strijde trekken en het ene koninkrijk tegen het andere, en overal zullen er hongersnoden uitbreken en zal de aarde beven: 8 dat alles is het begin van de weeën.

Het gaat hier om het woord weeën. Weeën volgen elkaar in een steeds sneller wordend tempo op, dat zien we ook nu gebeuren met de oorlogen, rampen en hongersnoden. De gebeurtenissen volgens elkaar steeds sneller op, wat, als we de bijbel lezen, duidt op de voltooiing van deze wereld.

Maar dit terzijde, geven of niet geven aan goede doelen..... Ja maar doe dit wel met een biddend hart, zodat je ook weet dat je geld op het "juiste" adres komt. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 23:42
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp

CHATULIEM619 schreef:
Toen op 9/11 het vliegtuig Toren 1 binnenvloog werd hij bestuurd door Mohammed Atta. Een naam die ik nooit zal vergeten, een foto waarbij het kwaad al zichtbaar was. Deze man studeerde in Dld, had daar een kring om zich heen verzameld. Daarna is hij naar Amerika gegaan om vliegles te krijgen. Een andere piloot had een vriendin die op hem wachtte in Duitsland. De wrange conclusie is eigenlijk dat de terroristen door het Westen gevoed zijn, genoten hebben van onze welvaart en uiteindelijk hun opleiding in Duitsland en Amerika genoten hebben. Ben ik tegen immigratie nee, natuurlijk niet. Ik wil ook niet oproepen tot verdeeldheid of vijandigheid tot de islam.

Nu worden we geconfronteerd met een ramp in Pakistan. Voor Al Qaida is het nu moeilijker geworden om terrorsitische aanslagen te plegen, omdat het land gewoon in water ligt. Als we zomaar klakkeloos gaan helpen, zorgen we er dan ook niet voor dat Al Qaida weer sneller kan toeslaan? En wie helpen we dan eigenlijk? Voeden we niet het monster dat ons later weer zou willen vernietigen? De terroristen willen ons vernietigen, maar tegelijkertijd genieten ze ook weer van onze welvaart.

Een paar opmerkingen, niet om te veroordelen, maar om te bespreken...

Denk zeker dat er goed gekeken moet worden waar het geld naar toe gaat. Laat de hulp aub ook daar komen waar het nodig is, en niet ongecontroleerd gaan helpen met geld. Geef m.i. alleen hulpgoederen, en ja dat daar dan misschien een aanhanger van Al Qaida tussen zit, die daar ook van mee profiteert, dat is denk ik niet te voorkomen.

Maar hoe vind je de gedachte dat hier voor het christendom een kans ligt door naastenliefde te betuigen aan hen die het heel moeilijk hebben ?? Het zijn toch de "christenhonden" (zo worden christenen genoemd door de islam) die de helpende hand bieden daar waar nodig ??

Zelf geef ik geld aan een kleine organisatie, die reeds bestaande contacten heeft in Pakistan. Zij hebben inzicht in de situatie ter plaatse en geven ook elk jaar een keurige verantwoording voor de besteede gelden aldaar.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 18:54
BerichtOnderwerp: Genezingsdiensten Edgar Holder op 3 september en 1 oktober

CHATULIEM619 schreef:
Een genezingsdienst is altijd goed. Maar spreekt Edgar Holder zelf???

Volgens de site wel

http://www.desteen.nl/page.php?pageID=125
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:15
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Om een stukgelopen relatie te verwerken luisterde ik vaak dit lied, grrrrr Huilende smiley, smiley in tranen

http://www.youtube.com/watch?v=GWLMAsGrU8Q

Maar misschien / hopelijk komt het ooit nog weer zover dat ik deze mag luisteren Lachende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=WlM3_7KWuQw
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:51
BerichtOnderwerp: Alleen voor mannen

Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

Op dit topic werd het mannen verboden om te reageren.
Van de 140 antwoorden (postings) zijn 18 antwoorden door mannen gegeven. Dat is dus 18 te veel mannen Boze smiley

Alleen voor mannen

Gelukkig houden de vrouwen zich veel beter aan de afspraak om niet te reageren op het "alleen voor mannen" topic.
Van de 181 antwoorden (postings) zijn er slechts 61 postings afkomstig van vrouwen. Valt reuze mee toch Gefrustreerde smiley
Zeker gezien het feit dat het praat en dus ook kan schrijven ...... Smiley met dichtgeplakte mond

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 31 augustus 2010, 18:52
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:23
BerichtOnderwerp: Alleen voor mannen

RENSKE067 schreef:
visser;
men neme.........
het dekbedhoes,
leg dat over het bed zoals het straks moet komen te liggen, liefst iets meer naar t voeteneinde...
dan neem je de ene punt van het dekbed, trekt dat naar de punt van de hoes, waar hij thuishoort; de rest van het dekbed ook een beetje (te ver..) in de hoes, omdat dat handiger werkt.
zorg dat die punt redelijk goed zit zo het moet, en dan stop je die punt goed ver onder het matras, waar het komen moet; de matras dient zeg maar als "knijper".
dan neem je de andere hoek van het dekbed, en doet hetzelfde met de andere punt, en zet beide punten vast onder het matras.
dan trek je het midden van de bovenkant iets op, en zorgt dat de vulling netjes aansluit op de bovenkant van de hoes, en trekt de boel nog weer even glad, en je stopt het weer even aan beide kanten steving vast onder t matras.
dan de onderste hoeken recht trekken, zodat de randen van het dekbed samenvallen met de randen van de hoes
pak de hoes met vulling aan beide kanten van het voeteneinde even vast, en flink schudden, zodat het allemaal goed op zn plek zit, en voila.......
alle kanten instoppen, en je kunt genieten van je rust..........

ik ben benieuwd of je t zo makkelijker voor elkaar krijgt; ik hoor het wel.

huishoudelijke groeten van hannes

beste hannes

ik begrijp geen hout van jouw uitleg
maar hopelijk snappen de kerels er wel wat van
ehhhh andere kerels Engeltje smiley

groeten rene (links op de foto Knipoog smiley )

ps er is wel een hulpmiddeltje
zal wel ff googlen

Je bedoelt Rene de rietzanger ?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL372NL372&q=rietzanger&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=4_N8TPfAHcqbOK7QtIIE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCIQsAQwAA&biw=1216&bih=711
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:14
BerichtOnderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!

WILLIE400 schreef:
Als het anders voor mensen te duur word en ze willen wel graag bidden en vasten, Herman Boon doet het 4 keer per jaar begeleiden en duur is dan 10 dagen.
Kosten 25 euro op verschillende locaties door het land.
Voordeel is dat het samen met anderen gaat en onder leiding van mensen die het al jaren doen.
Is heel wat anders dan weekendje sober leven maar wie weet is iemand hier wel in geinterreseert.
Ik ga dit jaar weer heen
Gr. Willie
P.s http://www.biddenenvasten.nl/

Hoi Willie, niet om jou hoor, maar een aantal pagina's geleden werd Chatuliem voor een soortgelijke opmerking nog behoorlijk onderuit gehaald.... Hopelijk komt dit beter over ....... Verraste, verbaasde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 31 augustus 2010, 14:15
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:13
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

GRIFFIN748 schreef:
nou is het ineens weer 'het plein tegenover Intertoys'....op welke van de drie lokaties stond je nou werkelijk:

1. parkeerterrein?
2. bij Intertoys voor de deur?
3. het plein tegenover Intertoys en naast het parkeerterrein?

en waarom zet je die lokatie dan niet in je bericht op het forum?

ik kan niet anders zeggen: lekker duidelijk.

dan is een vuurtoren zo gek nog niet om bij af te spreken

Tja, de schuld bij iemand anders leggen is altijd makkelijk.
Organiseer zelf eens iets, of ben je dan bang dat je dan hetzelfde commentaar krijgt ...... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 16:08
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
Oke, oke, top6

dat ook, en de nr. 3 en 4 ...... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:59
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

GRIFFIN748 schreef:
als je "voor 'Jan Doedel' naar Noordwijk rijden" een mooie dag noemt, heb je gelijk.

ik denk daar toch iets anders over.

Je was op tijd??

Goed de aanwijzingen gelezen zoals die op het forum stonden ??

Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen.
http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)

Als beide antwoorden ja zijn, dan ligt het toch echt bij jezelf, de groep heeft tot 13.45 op het plein tegenover de Intertoys gestaan ..... Smiley met dichtgeplakte mond

En met modder gooien, niet echt leuk Griffin ..... Boze smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 29 augustus 2010, 16:05
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:55
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
De wekelijkse Top5:

Mariska601.......1951 Postings
Tessybear751....1458 Postings
Henk710............1358 Postings
Jonathan890 .......1361Postings
Mario216............1269 Postings
Marijan072..........1129 Postings

foutje Mario ?? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:39

[quote=WILLEMIJN232]Jammer dat je er zo op reageert Crossroad.....
Een ieder leest de Bijbel en leest daar uit, ik ook, ik beleef het alleen anders en zeker niet minder waardevol of kritisch......en dat mag.......

Ja dat mag, maar accepteer dan ook dat anderen (andersdenkenden) hun standpunten verdedigen ..... (iets wat jezelf noemde op het forum)

2 Kor. 4:5 Wij verkondigen niet onszelf, wij verkondigen dat Jezus Christus de Heer is en dat wij omwille van hem uw dienaren zijn. 6 De God die heeft gezegd: ‘Uit de duisternis zal licht schijnen,’ heeft in ons hart het licht doen schijnen om ons te verlichten met de kennis van zijn luister, die afstraalt van het gezicht van Jezus Christus.
Het huidige leven en de toekomstige luister
7 Maar wij zijn slechts een aarden pot voor deze schat; het moet duidelijk zijn dat onze overweldigende kracht niet van onszelf komt, maar van God.
(NBV)

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 29 augustus 2010, 15:40
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:22

HENK710 schreef:
Woorden spreken die Jezus sprak...
...dit is inderdaad wat we moeten doen, maar geven mensen in het doorgeven van woorden van anderen niet al te snel een eigen interpretatieslag mee, waardoor de boodschap anders kan overkomen? En dat is iets waar ALLE mensen mee behept zijn, dus wie spreekt nu werkelijk diezelfde woorden? Knipoog smiley

De tekenen doen die Jezus deed...
...we mogen ons inderdaad richten op het doen van geweldige dingen in Zijn Naam, maar ook hiervoor geldt weer een interpretatieslag, waarbij de jammerlijke oorlogen in Naam van God wel een dieptepunt mogen heten, denk ik...

Ja, we moeten ons blijven richten oo God en de doorwerking van Zijn Geest en Woord in ons leven. Maar 100% verworden tot Jezus/God is niet aan de orde, dus moeten we denk ik allemaal ook eerlijk genoeg zijn om niet zomaar de gedachten van een ander vanuit dezelfde basis opzij te schuiven middels een soort verkettering, maar proberen om onze eigen gedachten ernaast te zetten ter lering voor een ieder...

Nee we zullen nooit, hier op aarde dan, 100% gelijk worden aan Jezus Christus/God. Maar we zijn wel Zijn afgezanten, nog meer we mogen ons zijn Kinderen noemen. Kinderen van de Allerhoogste, ik heb een deel van God in mijn hart, en dat wil ik uitdragen.
Nu zeg jij, niet persoonlijk bedoeld, dat als ik iemand anders mening opzij schuif, dit een soort verkettering is aan het adres van de anders denkende.
Je zegt hier nog al wat, mijn mening is niet jouw mening, ik zeg dat ik het niet met jouw standpunt eens ben, en dus verketter ik jou omdat je een andere mening bent toegedaan ?? Lekker makkelijk is dat, jij mag wel jouw ongezouten mening geven aangaande een bepaalde opvatting, maar krijg je tegengas dan heet het verketteren ..... Smiley die vol vragen zit
Ik voel meer voor jou laatste zin, laten we onze meningen/gedachten eens naast elkaar zetten ter lering, maar laten we aub dan wel de bijbel als leidraad nemen. Niet kijken naar de persoon of ons gevoel, maar kijken naar wat de bijbel zegt over deze onderwerpen.
En dat ik het niet met je eens ben wil niet zeggen dat ik je als persoon daarom niet waardeer, nee je hebt gewoon een ander standpunt in iets, dus die opmerking van verketteren schiet mij eigenlijk een beetje in het verkeerde keelgat. Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 83 Volgende
Pagina 55 van 83