ChristianMatch

Forum

Berichten van TESSYBEAR731
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 78 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TESSYBEAR731
Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 20:10
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ZINGA672 schreef:
Deal!! Ik ben van de 1e categorie: stuur maar hiernaar toe. Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Me too, me tooooo Lachende smiley

Maar voorlopig laat het nog steeds op zich wachten
al is de lucht inmiddels wel aardig betrokken...
Helga kan me wat! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 18:20

Jaaaaaaaa onweer op komst! Lachende smiley

Heerlijk! tis hier binnen echt niet meer te nassen Geschokte, onthutste smiley

Hoop alleen wel voor je dat de vissen een beetje snel bijten, Jonathan...
volgens Helga arriveren de buien namelijk al rond 20.00 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 15:26
BerichtOnderwerp: Kerkverlating door geloofstwijfel en/of ongeloof

JONATHAN890 schreef:
.
Die vraag heb ik mij ook gesteld, zou ik naar een andere gemeente gaan?
Maar waarom. t Gras is altijd groener, overal hebben we met mensen te maken. Als enige reden kon ik mijzelf geven, daar zou ik met een schone lei kunnen binnentreden. Maar zo wilde God het niet, in mijn situatie.
Ik heb hele gesprekken gevoerd met mensen van de kerkraad hierover. Het staat nu hoog op t lijstje. Tijdens de gemeente avond kon ik hier met meerdere over spreken en was het opeens heel herkenbaar bij meerdere mensen. Mooi vind ik dat dat God daarin ook zijn weg gaat.

Mooi dat die ruimte er uiteindelijk toch gekomen is!
Ik heb mezelf inderdaad ook jaren afgevraagd of op zoek gaan naar een andere gemeente wel echt de oplossing was. Heb er dus ook heel lang over gedaan...
Wat uiteindelijk voor mij de doorslaggevende factor is geweest, is dat ik ervoer (of is het ervaarde?) dat er geen mogelijkheid meer voor me was om te groeien.
Ik heb mijn best gedaan, vaak genoeg een gesprek aangegaan...en heb zeker ook altijd naar mezelf gekeken in elke situatie. Heb ik wel duidelijk genoeg aangegeven wat ik verwacht? Zijn mijn verwachtingen wel reëel? En in sommige gevallen denk ik dat ik best wel eens meer verwacht heb dan men mij kon bieden.
Met een schone lei ben ik in de nieuwe gemeente dus ook zeker niet begonnen..
Ik heb mijn eigen aandeel gehad in het geheel en dat heb ik toch meegenomen naar de volgende kerk. Wat ik enkel wel ervaar, is dat er hier over gesproken kan worden op een productieve manier...en er, al voor mijn komst, lucratieve oplossingen bedacht zijn om hiermee om te gaan. Mijn huidige gemeente heeft namelijk ruim 1700 leden en er word zonder omhaal heel duidelijk gesteld dat het dus onmogelijk is om op alle schapen te letten. Er is een kerkelijk bureau, dat 5 dagen per week bereikbaar is...en er zijn huiskringen, waarmee voor iedereen die daar behoefte aan heeft er een sociaal netwerk ontstaat waar je terecht kunt.
In mijn oude gemeente was dit niet het geval, en had ik dus buiten de samenkomsten om nauwelijks contacten met mensen uit de kerk.
Zo zie je het verschil...in een kerk met zoveel leden heb ik me nog geen moment "alleen" gevoeld...

Ik heb me nog steeds niet officieel uit laten schrijven uit mijn oude gemeente, zit er een beetje tegen aan te hikken...
Ik wéét namelijk dat ze, wanneer ik dit aangeef, wél een gesprek zouden willen hebben...een "exit-gesprek"? Of vooral een poging om me te overtuigen toch nog even te blijven...
Het zal niet meer baten...heb toch echt te vaak de deur in mijn gezicht dicht gesmeten gekregen.
En daar komt dus de clue! Een eindgesprek alleen is niet genoeg...communiceren zou allang daarvoor moeten beginnen...zodat zo'n gesprek uiteindelijk nooit nodig zal zijn...

No hard feelings dus, maar ik kies voor groeien in mijn geloof...en ervaar daar niet de ruimte om dit te doen...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 15:05

Pfff...hebben jullie het ook zo warm? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 14:57
BerichtOnderwerp: Kerkverlating door geloofstwijfel en/of ongeloof

Zou denk ik niet eens zo'n slecht idee zijn...exit-gesprekken in de kerk...
Natuurlijk ligt het probleem ook niet altijd bij de kerk zelf...wij mensen stellen soms heel hoge verwachtingen aan onze kerk en voorgangers. En kijken dan nogal raar op als blijkt dat hier niet aan voldaan kan worden.
Daar komt dan bij kijken dat we God gaan vergelijken met deze mensen die ons teleurstellen en het plaatje is zowat rond. We raken ook teleurgesteld in God, en zoeken de snelste weg naar buiten.
Ik moet eerlijk zeggen, dat na het doorgaan van zo'n zelfde periode waarin ik wél regelmatig aan de bel getrokken heb en mijn teleurstelling geuit over het feit dat niemand zich leek te bekommeren...er vooral allerlei excuses terug kwamen over hoe er zo heel veel andere dingen waren geweest die ook aandacht behoefden, waardoor ik blijkbaar niet zo heel belangrijk was. Ik ben hierdoor het vertrouwen in God niet kwijt geraakt, maar wel in de mensen van deze kerk en heb uiteindelijk een andere gemeente gezocht, waar ze heel anders in deze dingen staan.
Ook in de kerk tegenwoordig word er zo enorm gelet op hoe we "naar buiten toe" overkomen, dat het inhoudelijke, de mensen die al in de kerk zijn...gewoonweg vergeten worden.
En daar mag de kerk best op gewezen worden denk ik...wat is het eigen aandeel in iemands vertrek, en hoe kunnen we dat beter doen?
Wie weet hoeveel mensen er op die manier niet ook nog overgehaald kunnen worden er toch nog es over na te denken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 13:27
BerichtOnderwerp: Dagje "strand" ...

TESSYBEAR731 schreef:
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598

Jonathan890 (onder voorbehoud)

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 12 juli 2010, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 13:09

Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom!
Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)

We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen.
Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas!
In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven...
Dus...vergeet je zwembroek niet!!

SV Simonshaven
Schuddebeursedijk 2A
3212 LS Simonshaven

Mensen die meegaan zijn:

Tessybear731 met 1 kind
Peacedove820 met 3 kids
Marianne129 (?) met 2 kids
Johanna598

Jonathan890

Misschien willen jullie ook even een prikbord berichtje plaatsen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 12:15
BerichtOnderwerp: angst

LEANNE226 schreef:
Ja het kan,het mag,soms moet het David,dat begrijpt iedereen hier maar......hier spreek je tegen mensen,niet tegen een schermpje,er zijn hier velen met oud zeer en dan kunnen sommige opmerkingen meer afbreken dan opbouwen(en opbouwen is je bedoeling toch?)
Jij praat vanuit een andere achtergrond dan ik,je theologiestudie,je niet gelovige achtergrond etc.
Ik kan mijn gevoel in mijn reacties niet uitschakelen,de realiteit is nou eenmaal dat ik een gezin draaiende probeer te houden,dat blijft altijd meespelen.
Door een vriend word ik wel eens gekscherend "oud wijffie" genoemd,omdat hij vindt dat ik genoeg levenservaring heb voor een 80-jarige Knipoog smiley Die ervaringen vormen je,maken je tot wat en wie je bent.Ik ben milder geworden en veel toleranter,waarschijnlijk te tolerant voor jou en dat wil wel eens botsen.Is niet verkeerd in mijn ogen,je kunt van elkaar leren als je er open voor staat en begrip voor elkaar kunt opbrengen.

Ik kan het niet laten een bijbeltekst te plaatsen over (Gods)liefde,er wordt nl. ook gevraagd je naaste lief te hebben als jezelf Knipoog smiley
Het is geen verwijt,het is simpelweg mijn favoriete bijbeltekst.

De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid.Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze.
De liefde zal nooit vergaan.
(1 kor.13 4-8a)

Mooi gezegd Leanne! Knipoog smiley

Ik vraag me af, of een bepaalde tolerantie enkel met leeftijd te maken heeft? Dan wel met je eigen geloofsbeleving...
Ik ben zelf een stuk jonger dan jij, toch ervaar ik het precies hetzelfde. En ja, okee...ik werd door de ouders van een vriendinnetje vroeger ook altijd gekscherend Omaatje genoemd, en in de therapiegroep waar ik gezeten heb was ik de "Matroesjka"...maar toch...misschien zit het em vooral ook in levenservaring en eigen "instelling"...
Ik heb zelf een moeilijke periode meegemaakt, waarin angst een enorme rol speelde, en hoewel ik er van overtuigd ben dat bepaalde bijbelteksten die ik in die tijd tegenkwam me enorm geholpen hebben, heeft mijn grootste "strijd" zich toch vooral van binnen afgespeeld...Daar, waar de Here God helemaal geen bijbel nodig heeft om mij dingen duidelijk te maken! Geloof blijft voor mij in elk geval een zaak van het hart, alwaar ik de bijbel gebruik ter ondersteuning Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 11:36
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

Een welkom-terug-knuf voor Daantje Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 11:09
BerichtOnderwerp: een helpende hand(CM klusdag)

Mensen, heel veel succes vandaag met het klussen bij deze temperaturen...
maar vooral ook heel veel plezier! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 11:07

DAVID923 schreef:
als je meer van mijn reacties leest, zie je dat ik er meestal mijn mening of gevoel er bij zet, maar in dit geval, vond ik elk menselijk woord te veel, omdat de teksten als zo duidelijk en krachtig zijn in hun algemene waarde en principe.

mag dat 1 x? op een seculier forum snap ik het, maar hier moet dat toch een keer kunnen? *zucht*

Je zet inderdaad wel eens een motivatie bij je reactie's. maar das lang niet altijd het geval! In vele gevallen vraag ik me af of je niet gewoon ontzettend bewust bezig bent met bewust shockeren om te kijken hoe er gereageerd word...
Het is een kwestie van zorgvuldig afwegen...regulier of niet, je zit nog steeds op een website en had van te voren kunnen bedenken dat dit anders kon overkomen dan jij bedoelde.
Bijbelteksten zijn zeker van groot belang, tenslotte is de bijbel leidraad in ons christelijk leven..
Er is dus ook niemand die beweert dat deze teksten niet krachtig zijn
Je word er enkel op gewezen dat de realiteit lang zo zwart/wit niet is als deze teksten doen overkomen...De liefde voor de medemens, en in staat zijn om je in de ander te verplaatsen is net zo goed belangrijk, en geeft soms zo veel meer dan alleen een bijbeltekst...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 02:54

DAVID923 schreef:
sorry dat ik Bijbelverzen plaats, wat denk ik wel op een christelijk forum, we kunnen idd beten ons hart en onze gevoelen laten regeren.

mijn excusus. Coole smiley met zonnebril

Het gaat er niet om dat je bijbelteksten plaatst David, het gaat erom dat je geen motivatie geeft voor de keuze van de bewuste teksten...iets waarmee je de indruk wekt dat het allemaal erg zwart/wit is, wat in de praktijk natuurlijk absoluut niet het geval is...
Christenzijn is namelijk niet alleen een gevalletje van de bijbel opdreunen, het heeft juist ook heel veel te maken met ons gevoel...en het kan absoluut geen kwaad die twee te combineren. We zijn tenslotte mensen, en geen robots Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 02:45
BerichtOnderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?

CARIN303 schreef:
Nou, ik ben net thuis van het etentje en het terras,de rest is nog onderweg naar huis.
Het was erg gezellig, en ontzettend leuk om een aantal mensen in het echt te ontmoeten.
Voor herhaling vatbaar!

Eindelijk thuis...het was echt heel gezellig Lachende smiley

Herhaling? Mee eens!
Morgenavond? Clown smiley

Want voor nu...hoor ik mijn bedje roepen Slapende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zaterdag 10 juli 2010, 02:56
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 14:52

DAVID923 schreef:
1 Joh 4,18
De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.

Spr 29,25
Vrees voor mensen spant een strik, maar wie op de HERE vertrouwt, is onaantastbaar.

Je zal het vast goed bedoelen, David...maareh...
Iets met plank en ontzettend misslaan zullen we maar zeggen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 14:50

HANNAH810 schreef:
ik geef de ontvangen knuffies door aan mijn oudste pleegkindje die nu "logeert" in een ander pleeggezinnetje... Kussende smiley Kussende smiley

Doe dat maar meis, en neem er zelf ook één Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:05

GRACE585 schreef:

Van hetzelfde!

Ik moet zeggen, dat ik nog steeds enorm onder de indruk ben van het nieuws over Arjan...
En deze nieuwe dag dus misschien wel heel wat meer waardeer dan alle anderen
Laten we er een mooie van maken! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 9 juli 2010, 16:21
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:02
BerichtOnderwerp: Zee van liefde

Heb het advies gekregen em toch nog even apart te plaatsen...bij deze dus:

Als de golven van de zee
dansend op het ritme van de wind
Als het licht van de vuurvliegjes
dat de ondergaande zon bemind
Zo is de warmte van jouw blik
wanneer het de mijne vind

Als de eerste ster aan de hemel
helder schijnend aan de lucht
Als de vogels aan de horizon
kalm zwevend in hun vlucht
Zo is de stilte van jouw armen
wanneer ik stilzwijgend verzucht

Als de rots in de branding
aangeraakt door het woeste tij
Als de zalm in de stroming
trots aan de gevaren voorbij
Zo is de kracht van jouw liefde
wanneer ik je voel heel dichtbij

Als een schip aan de horizon
eenzaam varend in de donk're nacht
Als het licht van de vuurtoren
krachtig schijnend op haar wacht
Zo bewaar ik mijn zee van liefde
voor jou, zolang ik op je wacht
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:01
BerichtOnderwerp: ster aan de hemel

JONATHAN890 schreef:
ik weet zeker
dat zomaar ergens
de ster al staat te stralen
die al verteld
van onze verhalen

sommigen zeggen
dat alle dingen
in de sterren staan geschreven
dingen die nog komen
en deel worden van ons leven

maar ik weet
dat God's plan
omvattender is dan t heelal
anders dan wij t zien
liefde die komen zal

welke weg
zal jij gaan?
zal een ster jouw inspireren
welke ga ik?
waarvan kan ik leren?

ik weet zeker
dat zomaar ergens
de ster al staat te stralen
die al verteld
van onze verhalen

Mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:00

Effe naar boven...

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen nou? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:00
BerichtOnderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?

MARIANNE129 schreef:
Helaas heb ik geen oppas kunnen regelen voor Johan, ik zal dus niet kunnen komen, volgende keer beter.

Jammer meid, we zullen aan je denken hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 09:59

ARIANNE566 schreef:
Ik heb een enorme angst voor falen. En dan niet in de zin van een examen of iets dergelijks. Maar in de zin van falen in de verwachtingen die anderen kunnen hebben. Deze verwachtingen komen tot stand in mijn hoofd en zijn vaak nooit door anderen hardop uitgesproken.

Het beheerst voor een groot deel mijn leven. Ik kan moeilijk nee zeggen, alles moet perfect worden gedaan, moet overal de controle over hebben en kan moeilijk relativeren. Ik praat ook altijd in de zin van "moeten" en kan eigenlijk van weinig dingen meer genieten.

Deze angst zorgde ervoor dat het afgelopen jaar mis ging. De combinatie van de perfecte werknemer, de perfecte student, de perfecte vriendin, de perfecte dochter, de perfecte gelovige was niet meer vol te houden. Aan alle kanten dwong mijn lijf om gas terug te nemen. Veel ziek, slaapproblemen, extreme vermoeidheid, nekklachten en uiteindelijk kreeg ik in april de diagnose burn-out. Ik werd gedwongen om alles te laten vallen. Alles waar ik zo hard voor gewerkt heb. Toen werd ik geconfronteerd met mijn dieperliggende angst: wat zou iedereen wel niet van me vinden? Ik ben 25 en heb een burn-out.

Inmiddels weet ik wel dat iedereen voor een groot deel opgelucht is dat ik eindelijk leer accepteren wat genoeg is en wie ik zelf ben. Angsten worden langzaam omgezet in acceptatie van wie ik ben en welke tekortkomingen ik heb. Daarnaast komt heel voorzichtig de acceptatie dat als ik straks weer beter ben dat ik anders zal zijn als daarvoor en dat iedereen daar wel weer aan zal wennen. Mijn angsten zijn vaak niet gebaseerd op feiten, maar op veronderstellingen die ik niet durfde te controleren. Nu heb ik weer een angst overwonnen: mijn verhaal durven vertellen aan vreemden zonder me druk te maken wat ze van me vinden.

Het is een ontdekkingsreis naar mezelf en God helpt me daarbij. Al kan ik het nog niet zien.

Wat een ontzettend moeilijke reis meid, maar wat goed dat je hem aan het maken bent en er de vruchten van weet te plukken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 23:04
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje

Lieve Arjan,

Jouw eigen hoekje
blijft nu voorgoed leeg

Rust in vrede

http://www.youtube.com/watch?v=IbPKaIozS-c

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 8 juli 2010, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:49
BerichtOnderwerp: Overleden

Zouden we op de een of andere manier niet onze steun kunnen betuigen aan Arjan's vrouw en familie?
Zoals een kaartje bijvoorbeeld...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: Overleden

Oh menn...ik schrik me echt rot!

Ongeloofelijk...

ik weet niet wat ik anders moet zeggen!

Ik heb Arjan en zijn vrouw even kort gesproken op de picknick en kan alleen zeggen dat het me allebei enorm lieve mensen leken...
Via deze weg in elk geval heel veel sterkt voor zijn vrouw en verdere naasten...op CM zullen we hem zeker nooit vergeten!

We zullen je missen Arjan...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 8 juli 2010, 22:45
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:41

BRAZEEVEL772 schreef:
een dikke knuffel voor hannah gewoon omdat ze het nu nodig heeft

Kweenie waarom, maar als ie nodig is dan zeker ook eentje van mij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 21:03
BerichtOnderwerp: We belong to the sea

ZINGA672 schreef:
Is véééél mooier! Lachende smiley Lachende smiley

Ahh...dank je Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 20:58

Het nummer doet me eigenlijk denken aan een gedicht dat ik zelf een poosje geleden geschreven heb, maar liever niet wilde plaatsen omdat het nogal persoonlijk is...maar goed, here goes nothing! Knipoog smiley

Als de golven van de zee
dansend op het ritme van de wind
Als het licht van de vuurvliegjes
dat de ondergaande zon bemind
Zo is de warmte van jouw blik
wanneer het de mijne vind

Als de eerste ster aan de hemel
helder schijnend aan de lucht
Als de vogels aan de horizon
kalm zwevend in hun vlucht
Zo is de stilte van jouw armen
wanneer ik stilzwijgend verzucht

Als de rots in de branding
aangeraakt door het woeste tij
Als de zalm in de stroming
trots aan de gevaren voorbij
Zo is de kracht van jouw liefde
wanneer ik je voel heel dichtbij

Als een schip aan de horizon
eenzaam varend in de donk're nacht
Als het licht van de vuurtoren
krachtig schijnend op haar wacht
Zo bewaar ik mijn zee van liefde
voor jou, zolang ik op je wacht

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 8 juli 2010, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:56

ZINGA672 schreef:
Wasdit? New age Smiley die vol vragen zit

Niet echt!

het gaat letterlijk over..in het diepe springen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:21
BerichtOnderwerp: Onder welk stukje hemel...

Mooi! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731 (43)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:20

Sja, toch is ie mooi! Knipoog smiley

We belong to the sea

Take me to the ocean blue
Let me dive right into
Anything I'll ever capture