Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 23:43
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 10:01
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik weet zeker dat zomaar ergens de ster al staat te stralen die al verteld van onze verhalen
sommigen zeggen dat alle dingen in de sterren staan geschreven dingen die nog komen en deel worden van ons leven
maar ik weet dat God's plan omvattender is dan t heelal anders dan wij t zien liefde die komen zal
welke weg zal jij gaan? zal een ster jouw inspireren welke ga ik? waarvan kan ik leren?
ik weet zeker dat zomaar ergens de ster al staat te stralen die al verteld van onze verhalen |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 23:20
|
|
|
DE ster die je de weg wijst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 00:18
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik weet zeker dat zomaar ergens de ster al staat te stralen die al verteld van onze verhalen
sommigen zeggen dat alle dingen in de sterren staan geschreven dingen die nog komen en deel worden van ons leven
maar ik weet dat God's plan omvattender is dan t heelal anders dan wij t zien liefde die komen zal
welke weg zal jij gaan? zal een ster jouw inspireren welke ga ik? waarvan kan ik leren?
ik weet zeker dat zomaar ergens de ster al staat te stralen die al verteld van onze verhalen |
Heel vreemd gedicht Jonathan,......maar goed, ik heb geen zin om weer een nieuwe discussie te beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 00:26
|
|
|
je zult nu geen sterren zien stralen vent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 00:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heel vreemd gedicht Jonathan,......maar goed, ik heb geen zin om weer een nieuwe discussie te beginnen. |
Waarom nou vreemd ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 00:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heel vreemd gedicht Jonathan,......maar goed, ik heb geen zin om weer een nieuwe discussie te beginnen. |
laat ik nu net weten waarom jij dat denkt....en nee.....dat heeft er niets mee te maken, dus een discussie beginnen erover hoeft niet.
Er is iemand die precies weet waar t over gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 09:46
|
|
|
Chat,
Als je geen zin hebt in discussie...waarom dan toch deze opmerking? Het lijkt er nu een beetje op alsof je toch even een trap onder de gordel uit wilt delen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 09:51
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Chat,
Als je geen zin hebt in discussie...waarom dan toch deze opmerking? Het lijkt er nu een beetje op alsof je toch even een trap onder de gordel uit wilt delen... |
lekker laten Tess....ik voel niets hoor....zulke dingen raken mij geheel niet. Zeker niet omdat t over iets anders gaat dan dat Chatuliem schreef.
Kijk als je leest zie je dat
sommigen zeggen dat alle dingen in de sterren staan geschreven dingen die nog komen en deel worden van ons leven (kijk hier schrijf ik over mensen die vertrouwen/geloven in sterren/horroscopen en dergelijke)
maar ik weet ( maar dan zeg ik dat IK weet dat......) dat God's plan omvattender is dan t heelal anders dan wij t zien liefde die komen zal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 09:56
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | lekker laten Tess....ik voel niets hoor....zulke dingen raken mij geheel niet. Zeker niet omdat t over iets anders gaat dan dat Chatuliem schreef.
sommigen zeggen dat alle dingen in de sterren staan geschreven dingen die nog komen en deel worden van ons leven (kijk hier schrijf ik over mensen die vertrouwen/geloven in sterren/horroscopen en dergelijke)
maar ik weet ( maar dan zeg ik dat IK weet dat......) dat God's plan omvattender is dan t heelal anders dan wij t zien liefde die komen zal |
Tja, Je hebt gelijk, ik had misschien beter maar ja, Die heerlijk opbouwende kritiek! Ben een westerling he, dus soms...
Maar goed, ik vind em nog steeds heel mooi en ben het helemaal met je eens
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 11 juli 2010, 09:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 12:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | lekker laten Tess....ik voel niets hoor....zulke dingen raken mij geheel niet. Zeker niet omdat t over iets anders gaat dan dat Chatuliem schreef.
maar ik weet ( maar dan zeg ik dat IK weet dat......) dat God's plan omvattender is dan t heelal anders dan wij t zien liefde die komen zal |
niet nodig voor mij die toegevoegde informatie. Volgens mij als je goed leest, zie je al dat het erin staat... dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 12:08
|
|
|
Ik moest opeens aan dat liedje denken...
"Gods love is brighter than the brightest star, that shines every night above. And there is nothing in this world, that can ever change His love."
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 11 juli 2010, 12:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 14:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik moest opeens aan dat liedje denken...
"Gods love is brighter than the brightest star, that shines every night above. And there is nothing in this world, that can ever change His love." |
ik moet denken aan het volgende lied
zie ik sterren aan de hemel staan aan de donkerblauwe lucht de maan is het of de nacht mij noemt de naam van een machtig God.
God is in de sterren en alles wat hij geschapen heeft te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 14:59
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik moet denken aan het volgende lied
zie ik sterren aan de hemel staan aan de donkerblauwe lucht de maan is het of de nacht mij noemt de naam van een machtig God.
God is in de sterren en alles wat hij geschapen heeft te zien |
Die vind ik idd. ook erg mooi. 1 van mijn favourieten !!
Toen ik een logéhond had en die nog laat moest uitlaten, keek ik altijd in het veld naar boven... ik zong dan zachtjes dat lied en verwonderde me dan over die bijzondere heldere sterrenhemel... mooie momenten ! Eigenlijk zou ik dat vaker moeten doen... maar ja... ergens was die hond (zo laat) ook wel veilig gevoel haha... al slaat het nergens op want 't eerste wat een Cocker Spaniel doet bij een vreemde is zelf wegrennen... Maar ja, we hadden het over sterren aan de hemel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 12:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Chat,
Als je geen zin hebt in discussie...waarom dan toch deze opmerking? Het lijkt er nu een beetje op alsof je toch even een trap onder de gordel uit wilt delen... | Denk ik, ik beheers me maar, ga niet meteen in de aanval, wordt me weer verweten dat ik een trap onder de gordel wil geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 15:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Denk ik, ik beheers me maar, ga niet meteen in de aanval, wordt me weer verweten dat ik een trap onder de gordel wil geven. |
Je had je beter kunnen beheersen door gewoon niets te zeggen, Chat... dit was namelijk net zo goed in de aanval gaan, maar dan wel op zo'n manier dat een evt. reactie al de grond ingeboord word nog voor hij gegeven is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 18:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Denk ik, ik beheers me maar, ga niet meteen in de aanval, wordt me weer verweten dat ik een trap onder de gordel wil geven. |
ik voelde niets onder de gordel hoor.
dus @ Tess......laat t toch gewoon, mij raken sommige dingen echt niet, zeker dingen die niet eens aan de orde zijn.
|
|
Naar boven |
|
|