Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:33
|
|
|
bijna bedtijd, nog even zit ik buiten genietend van de zwoele zomeravond de stilte om me heen
ik staar naar de sterren ze fonkelen wat zijn ze weer prachtig! wat heeft God dit toch mooi gemaakt..
genietend van mijn wijntje doezel ik lekker weg en vraag me dromend af waar jij bent
onder welk stukje van die prachtige hemel zit jij nu ook de stilte te ervaren?
vind jij ook je rust en praat je met Hem, door in de stilte van de avond Hem te zoeken en vrede te vinden met de dag?
vraag jij je ook af waar ik ben? onder welke sterren ik zit te dromen? probeer jij ook voor te stellen hoe het zou zijn?
zou jij ook niet liever samen genieten? onder de sterrenhemel met zn 2en?
met mijn benen over de jouwe en, mijn hoofd op jouw schouder samen kijken naar de sterren samen dromen, af en toe een kus?
samen stil zijn samen genieten en beleven, de schoonheid van de schepping...?
het is bedtijd ik glimlach naar boven en dank Hem voor de rust
en dat ik mag vertrouwen op Zijn liefde en Zijn tijd en dat Hij wel weet onder welk stukje hemel jij zit..
Marieke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 00:56
|
|
|
Het is een late zomeravond 't Is bijna nacht 'k geniet nog even van die rust Zit buiten en hoor geen vogels meer fluiten het is tastbaar stil de sterren stralen zacht.... Het is een rustgevende sfeer. Verlang verder niets meer dan dit moment. En wens dat deze stille uren nog even voort kunnen duren
braz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 18:46
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | bijna bedtijd, nog even zit ik buiten genietend van de zwoele zomeravond de stilte om me heen
ik staar naar de sterren ze fonkelen wat zijn ze weer prachtig! wat heeft God dit toch mooi gemaakt..
genietend van mijn wijntje doezel ik lekker weg en vraag me dromend af waar jij bent
vind jij ook je rust en praat je met Hem, door in de stilte van de avond Hem te zoeken en vrede te vinden met de dag?
vraag jij je ook af waar ik ben? onder welke sterren ik zit te dromen? probeer jij ook voor te stellen hoe het zou zijn?
met mijn benen over de jouwe en, mijn hoofd op jouw schouder samen kijken naar de sterren samen dromen, af en toe een kus?
en dat ik mag vertrouwen op Zijn liefde en Zijn tijd en dat Hij wel weet onder welk stukje hemel jij zit..
Marieke |
mooi marieke.....helemaal waar ik gisteren aan dacht !!! en van genoot !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:21
|
|
|
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 20:37
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | bijna bedtijd, nog even zit ik buiten genietend van de zwoele zomeravond de stilte om me heen
Marieke |
Wat een prachtig gedicht... Ik vind dat je dat erg mooi verwoord hebt Marieke !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 21:51
|
|
|
Dank jullie wel! Het is een gesprek met iemand verwoord als gedicht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:52
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Dank jullie wel! Het is een gesprek met iemand verwoord als gedicht... |
tjoh....wat een mooie gesprekken voer jij dan !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 00:46
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tjoh....wat een mooie gesprekken voer jij dan !! |
ja het is een bijzonder iemand waarmee ik dit gesprek voerde...
|
|
Naar boven |
|
|