Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:20
|
|
|
Sja, toch is ie mooi!
We belong to the sea
Take me to the ocean blue Let me dive right into Anything I'll ever capture You can wait up all night Waiting for wrong or right I always knew where I had you
You can lie on my waves You can sleep in my caves
Living on the edge of peace Knowing that water can freeze Do you still want me to open
Come on into my waves You can sleep in my caves Let me know that you will hold me Till the tides take my soul
We belong to the sea To the waves you and me Living in the ocean so blue We belong to the sea Open wide being free A minute everlasting with you And as soon as it stops We'll all be a drop Coming down on your wide open sea
Can you wash me away Will you dry me one day Take me to the place where I came from If I had an open heart Would you tear that apart? Why do I feel that you're lonesome
Come on into my waves You can sleep in my caves Let me know that you will hold me Till the tides take my soul
We belong to the sea To the waves you and me Living in the ocean so blue We belong to the sea Open wide being free A minute everlasting with you And as soon as it stops We'll all be a drop Coming down on your wide open sea
There's a thunder inside me That your silence will kill And I know that you forced me To get rid of what I feel
*Aqua 2007*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:50
|
|
|
Wasdit? New age
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 19:56
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wasdit? New age |
Niet echt!
het gaat letterlijk over..in het diepe springen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 20:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Niet echt!
het gaat letterlijk over..in het diepe springen |
Ow.... gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 20:58
|
|
|
Het nummer doet me eigenlijk denken aan een gedicht dat ik zelf een poosje geleden geschreven heb, maar liever niet wilde plaatsen omdat het nogal persoonlijk is...maar goed, here goes nothing!
Als de golven van de zee dansend op het ritme van de wind Als het licht van de vuurvliegjes dat de ondergaande zon bemind Zo is de warmte van jouw blik wanneer het de mijne vind
Als de eerste ster aan de hemel helder schijnend aan de lucht Als de vogels aan de horizon kalm zwevend in hun vlucht Zo is de stilte van jouw armen wanneer ik stilzwijgend verzucht
Als de rots in de branding aangeraakt door het woeste tij Als de zalm in de stroming trots aan de gevaren voorbij Zo is de kracht van jouw liefde wanneer ik je voel heel dichtbij
Als een schip aan de horizon eenzaam varend in de donk're nacht Als het licht van de vuurtoren krachtig schijnend op haar wacht Zo bewaar ik mijn zee van liefde voor jou, zolang ik op je wacht
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 8 juli 2010, 20:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 21:02
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het nummer doet me eigenlijk denken aan een gedicht dat ik zelf een poosje geleden geschreven heb, maar liever niet wilde plaatsen omdat het nogal persoonlijk is...maar goed, here goes nothing!
Als de golven van de zee dansend op het ritme van de wind Als het licht van de vuurvliegjes dat de ondergaande zon bemind Zo is de warmte van jouw blik wanneer het de mijne vind
Als de eerste ster aan de hemel helder schijnend aan de lucht Als de vogels aan de horizon kalm zwevend in hun vlucht Zo is de stilte van jouw armen wanneer ik stilzwijgend verzucht
Als de rots in de branding aangeraakt door het woeste tij Als de zalm in de stroming trots aan de gevaren voorbij Zo is de kracht van jouw liefde wanneer ik je voel heel dichtbij
Als een schip aan de horizon eenzaam varend in de donk're nacht Als het licht van de vuurtoren krachtig schijnend op haar wacht Zo bewaar ik mijn zee van liefde voor jou, zolang ik op je wacht |
Is véééél mooier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|