Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 14:24
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
TRALALA748 schreef: | Ik wil misschien ook wel mee.. inclusief pleegdochter van 5. Maar dan moeten er wel wat meer 30 ers mee hoor haha. |
misschien is het een idee om een prikbord-berichtje op je profiel te plaatsen, tralala? als mensen dan je profiel bezoeken (en je wellicht wel eens willen ontmoeten zonder dat direct te willen zeggen) melden zij zich wellicht ook aan?
ik zou het in elk geval erg leuk vinden wanneer je mee gaat, en mijn pleegdochter zal het ook erg leuk vinden om met een ander pleegkindje van haar eigen leeftijd te spelen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 08:32
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
EDDY899 schreef: | wat zou je denken,van stiekem zwaar drinkende christenen? |
wat zou ik van hen moeten denken, ed? ik begrijp je vraag niet zo goed, als ik eerlijk ben....
daarnaast is je reactie aan mariska, dat "hier" alcohol gepusht zou worden, ook niet duidelijk genoeg voor me; waar wordt alcohol gepusht, en op welke manier?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 16 september 2011, 08:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
triest;
ik stond in de rij bij de supermarkt; de man voor me legde keurig zijn boodschappen op de band, en wilde graag pinnen......... saldo te laag..... paprika en bananen terug gelegd; pinnen graag; saldo te laag..... leg dan de sap ook maar weg, alstublieft? pinnen graag..... saldo te laag..... meneer blozen......maar sprak waarschijnlijk beter pools dan nederlands, en zei in gebroken engels; just take that juice as well........ dus nog drie pakken sap aan de kant gelegd; pinnen graag...... saldo te laag..... meneer verontschuldigde zich gegeneerd en met hoogrode kleur en wilde de winkel ontvluchten........ZONDER boodschappen. de lange rij ergerde zich.........meneer geneerde zich;
meneer; u mag zelf uw boodschappen even in de schappen terug gaan leggen, want dáár hebben we allemaal geen tijd voor, hoor; u bent al de zoveelste vandaag, en we hebben nog meer te doen!!
meneer verstond het niet zo goed, en kwam teruglopen; niet wetend wat hij nu fout gedaan zou hebben. of u effe zelf uw spullen terug kunt leggen, want anders moeten wij het doen.....
dan moet ik toch even flink slikken, en denk ik; hoeveel mensen zouden er "centen-tellend" door het leven moeten gaan? hoeveel pijn en zorgen, waar wij niets van af weten? hoeveel tranen omdat je je gezin nauwelijks fatsoenlijk te eten kunt geven?
reden genoeg om dankbaar te zijn, dus!
Vader, geef me elke dag mijn dagelijks brood; mij zult U vandaag niet horen klagen!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 15 september 2011, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:53
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
gefeliciteerd, marijan; ik hoop dat het je goed gaat?
(leuk van je, frank, dat je er aan denkt, haar hier te feliciteren!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:42
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
ROADY641 schreef: | Welkom in het NIEUWE leven Pieter! Niks zweverig. Realiteit! Net zo reeel als de woorden van Jezus: "Blijf in Mijn liefde" (wat zoveel betekent als in Zijn tegenwoordigheid blijven...)
Zweverig?
|
ik denk dat een leven met de Heere Jezus verre van "zweverig" is; het is een leven van dienstbaarheid naar mijn beleving; dus je dienstbaar opstellen ten opzichte van God, maar zeker ook van je medemensen. dat betekent dus, dat je juist met twee beentjes op de grond blijft staan!
blijven in Zijn liefde is een leven in vruchtdragen, juist door zo nodig te kiezen voor de minder gemakkelijke (maar vruchtbaarder) weg; vaak een pijnlijk snoeiproces.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 15 september 2011, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 14:53
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan iets anders ...
In een ander topic werd geschreven dat God tegen iemand zegt, heel persoonlijk "Vertrouw je op Mij of vertrouw je op de medicatie".
Wat als deze persoon geen gehoor had gegeven aan het Woord van God, en was begonnen met de medicatie, dus voorbij was gegaan aan de persoonlijke boodschap van God gericht aan hem? |
wellicht had de medicatie dan verlichting gebracht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 07:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik had geen enkele intentie om wie dan ook hier af te schilderen als sekte.
|
goed om te horen, shanita!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 18:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | Allemaal waar, in de bijbel staan diverse voorbeelden waaruit blijkt dat mensen KUNNEN genezen door gebed. Daarover is geen discussie nodig.
Ook geloof ik dat er nog steeds dezelfde GOD is, die de macht heeft om op gebed te genezen. Daarover dus ook geen discussie nodig.
Wat wel een punt van discussie is, in mijn optiek dan, is de manier waarop momenteel met gebedsgenezing word omgegaan. Ik denk dat er veel kaf tussen het weinige koren zit. Ooit heb ik een dienst van ene heer Jan Zijlstra mogen meemaken en ik ben geneigd het woord blasfemie in de mond te nemen... Het opzwepen van de massa met muziek en een religieus sfeertje is nog tot daar aan toe, want dat marketingtrucje gebruiken ze overal om handel, lees geld, binnen te halen. Het in gebed AFDWINGEN van genezing ( GOD word nog net niet bedreigd) en het uitspreken van: " in JEZUS naam ben je NU genezen" of een dergelijke tekst vind ik veel kwalijker. Als ik daarbij zie dat uit al die jaren dat saggerijnige Jan actief is vooral gerefereerd word aan die ene mevr. Vlot die genezen zou zijn, vind ik het resultaat zeer mager en gezien het geld dat in die jaren binnengeharkt is, komt naast de term blasfemie ook de term oplichting heel sterk bij mij op.
Daar hoef jij het niet mee eens te zijn, dus hierover kunnen we discussieren... |
"ene mevrouw "Vlot" is een nicht van mijn ex-echgenoot, dus ik ken haar en haar ouders enigzins. terwijl zij naar de gebedsdienst ging, was er thuis een groep mensen aan het bidden voor haar; (haar ouders ook, en hen ken ik als bescheiden, maar werkelijk byzonder diepgelovige christenen, die met hun geloofsverwachting niet lopen te pronken)
ik ben er van overtuigd, dat onze God op het gebed grote dingen wil/kan doen, en of de genezing van "ene mevrouw Vlot" dan door God gegeven wordt op het gebed van "ene meneer Zijlstra" of op het gebed van een diepgelovige vader, moeder, en vriendengroep, doet niet zoveel ter zake denk ik..... wat er wél toe doet, is of "ene meneer Zijlstra" de eer aan God geeft, of dat hij "ene mevrouw Vlot" en haar genezing gebruikt voor een soort reclame-campagne.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 14 september 2011, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 15:53
Onderwerp: Invloed van je opvoeding op de rest van je leven
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kijk dat is dus wel een belediging, bovendien is het ook nog fout. De evangelische kerk is de grootste niet katholieke kerk van de wereld. Getalsmatig zou je de refo's veel gemakkelijker van sektarisme kunnen betichten... |
ik schrok ook van het bericht waar je op reageert, chatuliem, maar laten we maar niet persoonlijk gaan worden, oke? met dat je de groeperingen refo's en efo's noemt, lijken ze ook tegenover elkaar te staan; maar zowel jij als ik weten, dat er van beide groeperingen naast elkaar voor onze Vader in de hemel zullen staan, om samen God te eren, loven en danken, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 14:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
hé mario, nog meer bla bla de laatste tijd...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 12:36
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Veel bla bla de laatste tijd. |
tja, hij is altijd al dol op "apple" geweest, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 12:32
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus in principe kan tv kijken ook occult zijn??????? |
ik ken inderdaad predikanten die een televisie "het kijk-kassie van satan" noemen, willemijn, en de radio zou "sirene-gezang uit de hel" zijn.
ieder zijn voorkeur denk ik dan maar........kan woordgebruik ook "occult" zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:47
Onderwerp: Invloed van je opvoeding op de rest van je leven
|
|
|
misschien is het ook hoe je gevoelswaarde bij bepaalde woorden is; ik ben ook refo, maar zie het alleen als een aanduiding......niets meer, niets minder......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:02
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als je geen HBO hebt afgemaakt en je vult het toch in, dan lieg je. Het probleem dat Hannah aangeeft, is lastiger en ten dele een gevoelskwestie. Ben je gescheiden als dat formeel of in de praktijk zo is? Maar of een opleiding is afgemaakt of niet dat is helder. Ben je gezakt voor HBO of is het niet afgemaakt, dan heb je het niet gehaald en heb je dus geen HBO.
Thomas, een mens is meer dan zijn opleiding. |
ik ben het niet met je eens, thomas; je burgelijke staat is ook zo "helder" als wat; je zou de vraag namelijk ook anders kunnen stellen; hoe sta je ingeschreven bij de burgelijke stand op het gemeentehuis? niets geen gevoelskwestie dus; gewoon een feit. om het met de HBO opleiding te vergelijken; heb je je scheiding al afgerond of niet; als de scheiding niet is afgerond, en je vult wel "gescheiden" in, dan lieg je dus. is de scheiding niet afgerond, dan ben je dus niet gescheiden.
JOLAN schreef: | Zoals Thomas al aangaf is deze kwestie lastiger omdat het ook een gevoelskwestie is. Voor de burgerlijke stand ben je inderrdaad nog gehuwd zolang je niet uitgeschreven bent als zijnde gehuwd. Maar er zijn mensen die een scheiding jarenlang oprekken om allerlei redenen. Als je dan al jaren alleen bent, je ex alleen nog in de rechtzaal ziet, en je ex woont ook al jaren lang samen met iemand anders, heeft zelfs soms al kinderen van die ander...vind je dan nog steeds dat het eerlijk is om gehuwd op je profiel neer te zetten? |
ik kan je uit ervaring zeggen dat dat inderdaad geen pretje is, jolan; maar evenwel blijf ik zeggen; er wordt gevraagd naar je burgelijke stand, en er is ruimte genoeg op een profiel om de situatie nader toe te lichten. ik heb er zelf voor gekozen te schrijven dat ik in een moeilijke scheiding zat, en graag contact met lotgenoten zou willen maken.
dus ja; ik vind dat eerlijk..... (en byzonder moeilijk)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 13 september 2011, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:52
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Als je al lange tijd(lees meer dan een jaar) uit elkaar bent en je zit enkel nog te wachten op het papiertje van de rechtbank, dan ben je in mijn ogen gescheiden, en mag je dat aangeven op je profiel. Maar anderen vinden dat je daar IN relatie neer moet zetten zolang dat papiertje nog niet binnen is. Zo verschilt een ieders mening en is niet direct onwaar |
er wordt gevraagd naar je burgelijke stand; en dat is hoe je op het gemeentehuis ingeschreven staat; ik heb er dan zelf ook voor gekozen om tot het moment van definitieve scheiding "getrouwd" in te vullen, en naar mijn persoonlijke mening is het ook zo, dat je voor die tijd niet vrij bent een relatie aan te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar wat wanneer je ziet dat iemand, die je al beter kent, niet eerlijk is in zijn profiel? En dan bedoel ik ook echt héél erg oneerlijk en je hebt die persoon er ook al op aangesproken? |
ik denk dat je daar niet veel mee zou kunnen, josina; het is de verantwoordelijkheid van diegene; en de verantwoordelijkheid van zijn/haar "contacten" om iemand daadwerkelijk te leren kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:29
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Roken is een verslaving. Maar als ik kijk hoeveel christenen er roken dan zouden er zeer weinig christenen overblijven!
(alsnog een stukje mee-gequote, sorry erika; ik heb onzorgvuldig gelezen........ ) Net wat Jolanda schrijft over die oude man het is een soort afgod die je verbrand. En net wat Frank schrijft dan moeten we allemaal stoppen met een pilsje drinken, cola, chocolade eten ga maar door dat is allemaal verslavend maar maakt ons dat tot een slechte christen?? Dat denk ik niet zolang we God maar niet uit het oog verliezen!
|
je hebt wel gelijk; maar eh........ snoepjes vervuilen je darm flora varkensvlees zit vol gifstoffen, evenals paling ed op groenten en fruit is gif gespoten, koffie blijft wel drie maanden in je lichaam voor je alle afvalstoffen eruit "gewerkt" hebt en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 13 september 2011, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:09
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Helper dus... |
een hulp "tegenover hem" om hem van wat tegengas te voorzien......
erika, troost je; de man had een hulp nodig................. dus ik verwacht dat gerrit hier op cm lid is om vriendinnen te maken??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 13 september 2011, 15:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 08:23
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Erika, de oplossing kan heel gewoon zijn dat je te weinig melatonine aanmaakt, dat is een soort hormoon wat ieder mens nodig heeft om in slaap te kunnen vallen. In mijn groep heb ik regelmatig leerlingen met dit probleem, ze krijgen dan dit medicijn en kunnen dan weer goed slapen. |
je kunt het in heel lichte dosering krijgen bij de drogist; voor een tientje slaap jij het hele jaar als een rooooosje! (en nee; het is niet occult, want melatonine zit gewoon in tomaatjes!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 13 september 2011, 08:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 08:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Volgens het evangelisch Christendom zijn kabouters occult. Evenals de Donald Duck, want Willy Wortel kan toveren.. Ook sprookjes..... Sprookjes zijn nota bene literatuur. en oorsronkelijk geschreven voor volwassenen. Sprookjes zijn heel mooi.
Ik heb zo vaak het woord 'occult' gehoord, kan het bijna niet meer aanhoren...
. |
precies; dus beetje nuchterheid kan volstrekt geen kwaad!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 01:23
Onderwerp: Hoe noem jij je ouders?
|
|
|
als pleegmoeder heb ik ook met deze items te maken. hier noemt mijn pleegdochter me mama, haar biologische moeder is mama S. mijn voormalig pleegzoon, noemt mij bij een bezoek ook nog af en toe mama, soms noemt hij me bij mijn voornaam, zoals hij doet wanneer hij in zijn huidige pleeggezin is.........en ik noem mijzelf naar hem toe bij mijn voornaam, om aan te geven dat ik meer afstand tot hem heb, na de overplaatsing, want het is al verwarrend genoeg, drie moederfiguren te hebben!
het is voor kinderen ook een veilig gevoel, een gevoel van erbij te mogen horen, geaccepteerd te zijn. ik denk dat dat nogal eens onderschat wordt!
mijn meisje is nu druk met de termen pleegmoeder, stiefmoeder, moeder en nepmoeder. als ze boos is noemt ze me "boze stiefmoeder"; naar het sprookje van assepoester..........haha (geef haar eens ongelijk!! )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 13 september 2011, 01:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 17:26
|
|
|
we willen dus op zaterdag 24 september voor de negende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond negen uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders..... er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf. wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd. - uiteraard kun je je kinderen ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 (komt met "taxi" marcowaal200?) Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 niceguy125, 43 jaar, regio 0570 marcowaal200, 40 jaar, regio 078 (heeft nog ruimte over in de auto.. )
marco, jij neemt jozina dus mee?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 12 september 2011, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 22:37
Onderwerp: Hoe noem jij je ouders?
|
|
|
RINRIN585 schreef: | hallo Ik noemde mijn ouders altijd pa en ma. Bij de voornaam noemen dacht je gewoon niet over na. En wat mijn kinderen betreft zou ik het niet prettig vinden als ze mij bij de voornaam zouden noemen.
Ik heb zelf nu niet zo het gevoel dat ik per zee een moeder moet zijn. Je kent dat wel van het grootste stukje vlees en altijd op je vast plekje op de bank. En nee, ik ben ook niet hun vriendin.. Wel zeg ik altijd dat ik ze niet opvoed maar begeleid naar volwassenheid. Daar maken ze nu wel eens grapje over als ik dan zeg "zo heb ik je niet opgevoed" dan zeggen ze heb je toch niet je ons toch alleen maar begeleid.
Daarbij denk ik dat tegenwoordig ierdereen bij de voornaam genoemd moet worden ..ouders, leraren. de ouder buren, je baas... Als gevolg hiervan krijg ik toch wel het gevoel dat respect voor je baas of je meerdere daarbij echt verdwijnt .. En ik denk niet dat , dat altijd even goed is.. |
ik verkeer ook nog steeds in de veronderstelling dat ik mijn meisje opvoed, rinrin; (alleen denk ik wel eens; ik zou willen dat de voeding een klein beetje beter zou blijven hangen..... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 11 september 2011, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 22:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar zus van hannah, 41 jaar, regio 0180 Josina022, 41 jaar, regio 030 (komt met "taxi" marcowaal200?) Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer) nel833, 50 jaar, regio 071 Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud) jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)
jonasveve, 51 jaar, regio 070 frankt627, 47 jaar, regio 076 hanskamp, 38 jaar, regio 0521 wimgroen841, 55 jaar, regio 0318 jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar kwispel011, 66 jaar, regio 0172 thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud) marcel188 ,45jaar ,regio075. Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud) johan209, 36 jaar, regio 073 niceguy125, 43 jaar, regio 0570 marcowaal200, 40 jaar, regio 078 (heeft nog ruimte over in de auto.. )
marco, jij neemt jozina dus mee? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 21:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hier zie je al een aantal elementen terug.... |
ehmmm.........ik lees bij willemijn niets over het verwaarlozen van haar lichaam, of visioenen die worden opgewekt...........?
ook heb ik haar nog nooit over het vereren van engelen horen praten; wel over respect en medemenselijkheid, als uitingsvorm van het dienen van God.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 11 september 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 21:24
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar wat verstaan ze dan precies onder occult??? Hekserij of zo???? |
occult zou ik persoonlijk omschrijven als "voortkomend uit de duistere bron" zelf heb ik ook aan de alternatieve geneeswijzen geroken, en ik denk, dat er vaak veel dingen op één hoop gegooit worden......
als ik een handje haver zou eten geeft het niet.............men zou zich alleen afvragen of ik me paard zou voelen, en wel zou sporen........ slik ik echter de druppels "avena sativa" dan zou dat occult zijn......
eet ik een hand sint-janskruid, dan ben ik gezond bezig.......neem ik ze in tabletvorm, ieks........ dan moet ik dus wel nagaan of de planten 's nachts geplukt zijn, en hoeveel ermee is geschud, en dat soort dingen meer, want met het schudden en nachtwerk kan het occult geraakt zijn!!
doe ik de buikademhalingsoefeningen die ik leer van een fysiotherapeut dan valt het onder reguliere geneeswijzen, leer ik ze echter van een alternatieveling met geiten wollen sokkies, die er een groene thee bij serveert, en wat meer tijd neemt om ze me te leren bij de geur van een stinkend wierookstokje, en met een vriendelijke vredige glimlach erbij, dan zou het wel heel "new age" zijn...........
knijp ik mezelf als ik de hik heb in mijn vinger, dan kijken mensen me wellicht aan of ik misschien een pilletje van de psychiater nodig heb, maar vertel ik erbij, dat het middelste kootje van je middelvinger in verband zou staan met het middenrif, dan heet het accupressuur en kun je je zelf niet meer knijpen zonder de wijsheden uit het oosten te kennen.............
hannah........overdrijven kan verduidelijken, hoop ik.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 11 september 2011, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 11:45
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zondag 11 september, Psalm 106: 23-33; Tussen beide.
Toen sprak de Heer, in toorn ontbrand: Ik roei hen uit met eigen hand. Ontsteld trad Mozes tussen beide. Hij smeekte; Spaar dit zondige volk en blijf genadig ons geleiden, ga, Heer, ons voor in vuur en wolk. |
laat het daar nu vanmorgen bij ons in de gemeente over gegaan zijn!
exodus 33 13 Nu dan, ik bidde, indien ik genade gevonden heb in Uw ogen, zo laat mij nu Uw weg weten 14 Hij dan zeide: Zou Mijn aangezicht moeten medegaan, om u gerust te stellen? 15 Toen zeide hij tot Hem: Indien Uw aangezicht niet medegaan zal, doe ons van hier niet optrekken! 21 De HEERE zeide verder: Zie, er is een plaats bij Mij; daar zult gij u op de steenrots stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeg sinds wanneer zijn alleen mannen mensen Wat zijn vrouwen dan?? Wel off-topic maar wil het wel even graag weten |
haha ik ben ook wel benieuwd welke verheven omschrijving er nu gaat volgen, hoor, erika!!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|