ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 16:53
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden

CROSSROAD317 schreef:
Ja, dat is mogelijk !!!!

Tis misschien ff wat meer lezen, maar ik denk dat de uitleg zeer helder is.

"Vergeven en vergeten" zegt men wel eens. Maar is dat zo simpel? Een jongen, die was gedumpt door zijn vriendinnetje, zei eens: "Zij heeft echt mijn gevoelens gekwetst. Hoe kan ik haar ooit vergeven wat ze me heeft aangedaan?" Een meisje, wier vader haar jarenlang seksueel had misbruikt, vroeg: "Waarom zou ik hem dat ooit vergeven?" De drugsdealer die zijn leven wil beteren, vraagt zich af "Wil God mij echt wel alles vergeven wat ik heb gedaan?" Hoe vergeven we anderen die ons pijn gedaan hebben? Hoe accepteren we Gods vergeving?

De noodzaak van vergeven te worden

God haat de zonde; Hij kan die gruwel niet aanzien. Daarom zal elke onbeleden zonde in ons leven tussen Hem en ons in staan en onze relatie met de Heer beschadigen.

"Zie, de hand des Heren is niet te kort om te verlossen, en zijn oor niet onmachtig om te horen; maar uw ongerechtigheden zijn het, die scheiding brengen tussen u en uw God, en uw zonden doen zijn aangezicht voor u verborgen zijn, zodat Hij niet hoort." (Jesaja 59:1-2)

Niet alleen komt onvergeven zijn tussen ons en God, het verbreekt ook onze relatie met anderen.

"Wie een overtreding bedekt, jaagt liefde na; maar wie een zaak ophaalt, brengt scheiding tussen vrienden." (Spreuken 17:9)

De voorwaarden tot vergeving

Omdat God de zonde haat, is de prijs voor vergeving hoog. De Schrift stelt de volgende voorwaarden tot vergeving:

Een offer. Hebr. 9:22 zegt: "zonder bloedstorting is er geen vergeving." In het Oude Testament was een offerdier nodig zonder enig gebrek, een lam om Gods toorn af te wenden. Jezus, de zondeloze Zoon van God, stief op het kruis en werd het vlekkeloze lam voor onze zonden. Jezus kocht onze vergeving toen Hij aan het kruis stierf.

"Want ook Christus is eenmaal om de zonden gestorven als rechtvaardige voor onrechtvaardigen, opdat Hij u tot God zou brengen." (1 Petr. 3:18a)

"En in Hem hebben we de verlossing door zijn bloed, de vergeving van de overtredingen, naar de rijkdom zijner genade." (Ef. 1:7)

Anderen vergeven. Een tweede voorwaarde voor onze vergeving is, dat wij anderen vergeven. 1 Kor. 13:5 zegt: "echte liefde rekent het kwade niet toe." Denk er aan, dat Spreuken 17:9 zegt, dat een echte vriend vergeeft. God heeft ook het vergeven van anderen als voorwaarde gesteld voor het ontvangen van zijn vergeving.

"Want indien gij de mensen hun overtredingen vergeeft, zal uw hemelse Vader ook u vergeven; maar indien gij de mensen niet vergeeft, zal ook uw Vader uw overtredingen niet vergeven." (Matt. 6:14,15)

"Maar weest jegens elkander vriendelijk, barmhartig, elkander vergevend, zoals God in Christus u vergeving geschonken heeft." (Ef. 4:32)

Schuldbelijdenis. We moeten onze zonden aan God belijden als we willen dat onze relatie met God volledig hersteld wordt. Hierboven kunt u lezen, dat we vergeving nodig hebben, want onze onbeleden zonden scheiden ons van God. Belijden is derhalve de manier om de relatie met de Heer weer te herstellen. We moeten ons hierbij realiseren, dat het voor ons eigen bestwil is, dat we belijdenis doen en ons weer richten op de Heer, want Hij is getrouw, ook al zijn wij het niet. (2 Tim. 2:13)

"Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om onze zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid." (1 Joh. 1:9)

Bekering. We moeten een besluit nemen om te veranderen om onze zonden de rug toe te keren.

"Daarom, zo zegt de Here: Indien gij terugkeert, zal Ik u doen terugkeren, dan zult gij voor Mij staan..." (Jer. 15:19a)

De gevolgen van vergeving.

De Bijbel belooft de volgende zegeningen als gevolg van Gods vergeving:

Gelukkig. Als we Gods vergeving leren kennen, zijn we zalig (gelukkig).

"Welzalig (gelukkig) hij, wiens overtreding vergeven, wiens zonde bedekt is. Welzalig (gelukkig) de mens, wie de Here de ongerechtigheid niet toerekent en in wiens geest geen bedrog is." (Psalm 32:1,2)

God kiest ervoor om ons de zonde niet toe te rekenen. Nog een gevolg van vergeving is dat God geen boekhouding bijhoudt van onze zonde, Hij rekent ons de zonde niet toe. Omdat het bloed van Christus onze zonden bedekt, heeft God besloten ze uit zijn gedachten te bannen.

"Ik, Ik ben het, die uw overtredingen uitdelg om Mijnentwil en Ik gedenk uw zonden niet." (Jesaja 43:25)

God verwijdert de zonden van ons. Het is mogelijk voor de Heer om naar ons te kijken zonder onze zonden te zien, want toen Hij ons vergaf verwijderde Hij onze zonden van Zich zover het oosten is van het westen (Psalm 103:12)

We kunnen onszelf vergeven. Als we vergeving ontvangen, kunnen we ook onszelf vergeven en verder gaan met ons leven.

"Broeders, ik voor mij acht niet, dat ik het reeds gegrepen heb, maar n ding (doe ik): vergetende hetgeen achter mij ligt en mij uitstrekkende naar hetgeen voor mij ligt, jaag ik naar het doel, om de prijs der roeping Gods, die van boven is, in Christus Jezus." (Phil. 3:13,14)

Bron: http://www.christiananswers.net/dutch/q-dml/dml-y004d.html

..

Ik lees alleen maar dat je moet vergeven in dit stuk.
Maar hoe doe je dat dan als het niet lukt? Willen en doen zijn verschillende dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:25
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden

Geplaatst voor iemand die liever anoniem wil blijven:

pijn......

dertien jaar geleden,
trok ik mijn trouwjurk aan;
dertien jaar geleden,
wat is die tijd toch hard gegaan!

dertien jaar geleden,
een belofte van eeuwige trouw,
"je bent een parel uit God's hand
wat een zegen; jou te mogen hebben als vrouw"

nu..........
zijn er slechts nog ruïnes,
van dat, wat had kúnnen zijn.
kinderen met gebroken hartjes,
missen hun papa,
wat een onrecht, en wat een pijn!!

jij wilde je eigen leven leiden,
jij wilde een zoektocht naar geluk;
en voor je eigen grote ego strijden;
maar er gingen wel kinderen aan "stuk".

nee,
ik heb je nooit verweten,
hoe vaak je mijzelf tekort hebt gedaan.
maar wat ik me afvraag, wil ik je wél laten weten.....
zal ik je óóit....
ooit kunnen vergeven,
wat je mijn kleintjes allemaal aan hebt gedaan??

zij zullen moeten leren leven
met de trauma's die jij hen mee hebt gegeven.
omdat ík van je hield, en omdat ík voor je koos....

en ja,
dat ik zelf voor jou heb gekozen,
met alle gevolgen van dien,
en dat jij de gevolgen
van jouw keuzes
nou nét niet in wilt zien,
maakt mij bij tijden vrees'lijk boos!!

een kind dat huilt; papa waar ben je,
papa waarom; ik vind je zo lief,
papa ik wl graag bij je logeren,
papa, ik wil papa,
mama; ik wil zó graag naar papa toe!!

mama ik vind het niet eerlijk,
mama ik mis mijn papa zo;
mama ik heb zoveel pijn in mn buikje
mama mag ik nou echt nóóit meer
bij mijn papa zijn?

de tranen lopen over mijn wangen,
omdat ik voor hen geen papa kan zijn,
ik kan je niet vervangen,
en het enige dat ik zie,
en waar ik niets aan kan doen,
is pijn.

o God,
hoe zal ik hem ooit kunnen vergeven;
zoveel beloften,
zoveel verdriet;
zal ik hem ooit op een dag kunnen vergeven,
wat hij uit puur egoisme,
mijn kleine kinderen
aan heeft gedaan?

anoniem
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:42
BerichtOnderwerp: Stop met CM, omdat........... (m/v)

Ik ben uiteindelijk met de man die me als allereerste prive aansprak hier op cm getrouwdVerlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:15

ARJAN024 schreef:
Sorry, zo bedoelde ik niet.
Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken)

Ik zag je foto en wist dat ik je profiel al eens gelezen hadKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:04

TESSYBEAR731 schreef:
Sja, t was maar een idee...don't shoot! Geschokte, onthutste smiley

Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers..

Ja, regelmatig iets wijzigen of nieuwe foto's plaatsen, dan heb je in elk geval regelmatig bezoekers op je profiel. Steeds dezelfde foto denk je vaak: oja, die heb ik al gelezen.
En denk ook er van jouw leeftijd niet zo enorm veel dames zijn hier?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 21:53
BerichtOnderwerp: Exen

hey, was jij ook met mijn ex getrouwd Clown smiley Geschokte, onthutste smiley
Maar ooit hielden we van ze....dus er moet toch ergens echt wel iets positiefs aan ze geweest zijn? Maar door alle ellende is dat zo ondergesneeuwd dat ik het tot mn grote spijt echt niet meer voor de geest kan halen.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 9 december 2010, 18:00
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:11
BerichtOnderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???

CHATULIEM619 schreef:

Graag zou ik willen dat de vraag, hoe om te gaan met een nieuwe relatie onder het andere topic verder gevoerd gaat worden, Bindingsangst, want daar hoort het meer thuis.

Dat ben ik niet met je eens, want gelukkig zijn erook zat mensen zonder bindingsangst na een scheiding.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 20:39
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Schnitzeltopf...wat zou je anders eten als je in Duitsland woont he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: ingekakte cake

WILLIE511 schreef:
ja het is ons weer gelukt we hebben van het weekend weer van een tulband kunnen genieten

Sinterklaas heeft me een tulbandvorm cadeau gegeven, dus we zullen het hier ook eens uitproberen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 6 december 2010, 20:30
BerichtOnderwerp: Bindingsangst

CHATULIEM619 schreef:
Goed, dan ff nieuwe input geven. Ik vind dat er te gemakkelijk geredeneerd wordt vanuit de persoon die bindingsangst heeft. Je moet begrip hebben voor de achtergrond, je moet geduld hebben met de situatie.
Maar stel je nu eens voor dat deze persoon dit gebruikt om je maar aan het lijntje te houden. Aan de ene kant houdt ze wel van je, wil ze dat je komt, wil ze ooit eens in de toekomst wel verder. Maar ze zal nooit een definitieve keuze voor je maken...Wanneer is het breekpunt dan bereikt? Tot hoever moet je je dan laten gebruiken???

Misschien meteen respecteren dat de persoon niet aan een relatie toe is en haar op dat gebied met rust laten? Als iemand toch aangeeft geen relatie te willen of aan te kunnen is dat duidelijk lijkt me, als je dan toch wilt gaan pushen is het in mijn ogen je eigen schuld dat je je aan het lijntje gehouden voelt.
Ik ben in mn tijd als vrijgezel hier altijd heel duidelijk tegen iedereen die me aansprak geweest dat ik geen relatie zocht, dat helemaal niet aan zou kunnen en er ook geen behoefte aan had. En dan toch vol blijven houden dat je even rust nodig had maar daarna waren ze echt helemaal de ware voor me. In zo'n geval hou je dus niet iemand aan het lijntje maar wil iemand graag aan het lijntje gehouden worden.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:29

HAAS141 schreef:
ik pizza ... aer mixed grill schotel!
nu alleen wachten totdat de bezorger aanbelt.
wordt er toch nog wat bezorgd op 5 december Clown smiley

Verder niks bezorgt dan op 5 december voor kleine Daan Geschokte, onthutste smiley
Ik sla het eten ff over vanavond, net terug van sinterklaasviering met de hele straat, met Kaffee mit kuchenbuffet natuurlijk....dus nu misselijk van alle heerlijke baksel van mn buurvrouwen. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM

BEUN656 schreef:
Nou, een webcam-feature in de publieke chatbox vind ik wel wat. Of een nudge-feature in de private-chatbox. Scheelt een hoop wachttijd.

Een wat voor feature Smiley die vol vragen zit

Webcam op cm lijkt me echt een heel fout plan.Alsl ik zie wat ik nu af en toe voor viespeuken prive krijg kan ik zomaar bedenken wat er gebeurd als je daar ook nog een webcam bij krijgt Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 4 december 2010, 12:33
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:27
BerichtOnderwerp: alleen voor jonger dan 35!

HAAS141 schreef:
toen nog wel ... totdat ik werd overgenomen door een zuid koreaanse prins Clown smiley

werd de harem niet vlak daarna opgeheven omdat de harembaas een keuze had gemaakt Knipoog smiley

Net andersom he Sas, jouw koreaanse prins kwam pas daarna in beeld....je weet wel, op die bbq waar jullie elkaar de oren van het hoofd gekletst hebben Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:37

HAAS141 schreef:
toen liep ik nog rond in utrecht ... met mannen in rokken ... mannen met een harem Verraste, verbaasde smiley

welke idioten waren dat...die ken ik vast niet Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 14:58

CARIEN982 schreef:
Huarde gij da Han,
tis eg bar en boas Lachende smiley

Hij wil munne boarekoal komme pruve Han, Verlegen lachende smiley
Mar ik hoap wal da Annet ok mee kumt dan.
Wa motte toch mee dieje Pieter allean an de tofel war?
Ik huar dattie ontzaggeluk kan smekken,
das ok nie zoe ut huard warre. Knipoog smiley
We motten um nug maniere leare ok,
Annet da keind ister toch kloar mee . Huilende smiley, smiley in tranen

Ik hoop vooral dat tie jouw boerenkool wel lust..zo ja, geef dan meteen het recept mee wat die van mij vind tie Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 december 2010, 14:55

BART817 schreef:
lekker belangrijk, vraag me af:
wat zouden getrouwde mensen op dit tijdstip doen eigenlijk?

Zoals Haas al zei: die slapen Knipoog smiley .
en verbazen zich de volgende dag over wat de vrijgezellen op dat tijdstip voor onzin uitkraamden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:24

VISSER278 schreef:
Nou , da's niet zo moeilijk om te raden , lijkt mij.
Dat gaat natuurlijk over ouwe l. Smiley met dichtgeplakte mond ....... en ouwe taarten. Lachende smiley

Sommige 30ers zijn dol op ouwe l..Smiley met dichtgeplakte mond hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 14:08

HANNAH810 schreef:
neeje carien..............dat gaan we niet ook nog eens door de hollandse pot gooien; amme niks nie!! Clown smiley als je nu écht niet zonder kunt, wil ik het wel aan tafel zetten???? Lachende smiley met blinkend witte tanden

speciaal voor pieter649;

lamsbiefstukjes (evt kant en klaar met thijm van de aldi) aan stukjes snijden
in olie met thijm, en flink de peper- en zout-molen erover

dan een bakje champignons bakken in beetje roomboterchampignons uit de pan, en als je bijna aan tafel kunt de lams-biefjes 4 minuten op hoog vuur bakken......
(niet langer, anders wordt het stug ivm eiwit-stollings-proces)
de champignons de laatste minuut even mee roeren om ze bij te warmen

salade maken met royaal rucola erdoor, wat geroosterde pijnboompitjes, peper zout en mosterd-dressing van silvo, beetje geraspte kaas en wat olijfolie,

frietjes bakken
mayooooo ernaast
smullen maarrrrrr!

Klinkt lekker Hannah, maar je gaat bij de eerste zin van je recept al de mist in, ik heb een Aldiverbod van hem gekregen Geschokte, onthutste smiley

Maar aangezien we vandaag wat te vieren hebben eten wij lekker laat als de kinderen naar bed zijn. Biefstukje van de plaatstelijke slager die zelf fokt en slacht met een lekkere salade en frietjes. Kaarsje dr bij....heerlijk toch op zo'n steenkoude dag.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Vandaag eindelijk de bouwvergunning voor ons nieuwe huis binnengekregen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 december 2010, 09:46
BerichtOnderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???

QUELINE346 schreef:
Toch lees ik graag adviezen van andere Christenen die gescheiden zijn. Ik weet nl. zeker dat scheiding niet God's Wil is, maar toch doen wij het op grote schaal: hoe kan dat??! Smiley die vol vragen zit Wat doen we fout? Hoe kan het anders? Was het te vermijden?

Ondanks dat we christen zijn blijven we ook altijd nog gewoon mens. En waar mensen werken gaan dingen mis...dus helaas ook huwelijken.
Ik ben het helemaal met je eens dat scheiden in beginsel naar Gods wil is, maar soms is het beter te scheiden dan de rest van je leven ongelukkig te zijn en kan het soms ook niet anders meer. Als ik eerder was gescheiden had het mij en mijn kinderen heel veel ellende en verdriet bespaart. Maar scheiden doe je niet zomaar even als het niet meer gaat.
En of je dan christen bent of niet maakt niet zoveel uit denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 december 2010, 09:11
BerichtOnderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010

SUSANNAH475 schreef:
De vraagtekens (en mijn naam) waren er door Grace neergezet omdat ze niet wist of ik zou komen.
Onder voorbehoud heb ik er zelf bijgezet... waarmee ik bevestig dat ik kom, maar wel onder voorbehoud.

Nou ben ik best blondt....maar das toch precies hetzelfde?
Je wilt graag komen, mits het lukt?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:24
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ANGELIQUE327 schreef:
Zuipschuit!

Zn ouzo-maatje kwam weer langs vanmorgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 november 2010, 17:48
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Net ouderavond gehad op school. mijn dochter die nu 2 jaar in Duitsland woont en bij aankomst hier geen woord duits sprak, is met taal de beste van de klas. Dan ben je stiekum toch wel ff heel trots als moeder!
(en dat ze met rekenen de langzaamste was vergeten we dan gewoon ff Knipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:06
BerichtOnderwerp: mensen leren kennen

DANIEL777 schreef:
dan ben je vast en zeker gistermiddag rond 12 uur niet in de chatbox geweest

Zal ik je een voorbeeld geven?
Afgelopen week is Anita 324 bij me op de koffie geweest. Iemand waarmee ik het heel vaak niet mee eens ben, en die het ook niet vaak met mij eens zal zijn. En het was een hele gezellig ochtend! Gewoon omdat je iemand DAN pas echt leert kennen ipv het beeld dat je vormt naar iemand bijdrages op een forum of in de chatroom.

En ja, ik heb ook wel eens dat een bepaalde sfeer op de site me niet bevalt.
Kan aan de mensen op de site liggen, kan aan mezelf liggen. In mijn geval is het dan meestal tijd voor een pauze, net als dat Mariska dat nu ff doet.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 27 november 2010, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 10:12

DANIEL777 schreef:
De kopjes koffie zullen ook niet meer werken als er op de chatbox en forum al wantrouwen en scheve blikken worden gekweekt

Dat ben ik nou totaal niet met je eens, gingen die mensen maar eens vaker een kopje koffie met elkaar drinken! Een forum en chatbox is allemaal geschreven tekst, je hoort niet hoe het gezegt word en je kijkt elkaar niet in de ogen, daardoor veel misverstanden.
Mijn ervaring is dat mensen die me op forum en in de chatroom totaal niet lagen in het echt vaak juist hele leuke mensen zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 08:35

MARIJAN072 schreef:
Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.

Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk.

Zelf 'gewoon een kopje koffie` kan voor sommige al teveel zijn. Ik heb in mn vrijgezelletijd hier heel wat aangeboden kopjes koffie en etentjes afgeslagen.Meestal omdat ondanks dat er gezegt werd: gewoon een kopje koffie, je voelde dat er toch wel gehoopt werd dat er meer zo zijn als je samen achter een kopje koffie zou zitten, ondanks dat je vanaf het eerste chatgesprek al duidelijk was geweest dat je daar op dat moment gewoon niet aan toe was.
En dat lag niet enkel aan de heren maar ook aan mijn eigen wantrouwigheid. Ook een wandeling had dus niet gelukt als Pieter niet net zo'n schattige zwarte puppy had gekocht Verliefde smiley Verliefde smiley (en die was gelukkig duidelijk dat hij niet op meer uit was anders was het ook met puppy niet gelukt.)

Wat ik wel een leuke (en voor mn gevoel veilige) manier vond om mensen te leren kennen de stapavondjes en bbq's.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 november 2010, 19:49

PIETER649 schreef:
voorzichtig??? ik vind dat jij vlot zat in het diepe sprong... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

dat zeg ik, magisch zwembandje he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 november 2010, 19:25

PIETER649 schreef:
is het hier een dating/ ontmoetingssite of een therapeutische theeclub?
lid worden van een datingsite houd in dat je in beginsel open staat om mensen live te ontmoeten.

als je van jezelf denkt dat je nog niet kunt zwemmen, moet je ook niet in het water springen.

Euh...wat zei jouw eigen vrouw ook alweer toen ze hier net lid was?
Ik kwam hier echt meer voor het therapeutische theekransje hoor.
Nou heb jij gelukkig een flinke zwemband..... dus ik heb voorzichtig leren zwemmen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 21 november 2010, 16:40
BerichtOnderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)

Gisteravond is het kleintje geboren en naar omstandigheden gaat het goed met ze. De rest laat ik de dolgelukkige ouders graag zelf hier vertellen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 november 2010, 11:58
BerichtOnderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten

HERMAN388 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
3 noordelijke provincies??? veel te ver
waarom niet 3 zuidelijke provincies???

Dat laat ze aan jou over om te organiseren Herman Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 ... 56 Volgende
Pagina 41 van 56