Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 maart 2012, 22:38
Onderwerp: Kinderen nee
|
|
|
Ik vind zowiezo dat cm weinig leuke vragen bij zijn profiel heeft staan. Ga maar eens op parship kijken, staan echt leuke vragen tussen. En hebben bijvoorbeeld ook ijsbrekers en een glimlach met de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap bij te sturen. Dat mis ik hier wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:41
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
Heel veel stapplezier in mijn woonplaats Amersfoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 december 2011, 11:22
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
Toen ik gisterenmiddag tijdens de kerkdienst de tranen over me wangen liepen en er een lieve vriend en vriendin was met een paar armen om me heen, daar ben ik dan heel dankbaar voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 15:27
Onderwerp: Dringend gezocht ....
|
|
|
Hoi Sofie,
Bij mijn weten is er 1 in Amersfoort. Maar dat is vanuit Belgie niet echt dichtbij. De winkel heet Klompedompe Succes ermee met je zoektocht Gr Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 november 2011, 18:12
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
Heerlijk vindt ik het als in mijn gemeente opwekking wordt gezongen samen met een leuke band. En we zingen de opwekkingsliederen iedere week maar in dezelfde dienst worden ook de psalmen en gezangen gezongen Een goede band/organist/pianist kan een dienst maken of breken. Dus ik vindt het wel belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:29
Onderwerp: wie weet hoe het moet?
|
|
|
pffffff maakt toch niet uit waar het staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:40
Onderwerp: contact
|
|
|
AH is ook een goed idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:24
Onderwerp: contact
|
|
|
Dat merk ik ook en ik ben nog iets jonger dan jij, maar mijn profiel is bijna 1000 keer bekeken maar weining reactie erop. Daarom stop ik voorlopig met cm. Jij in ieder geval succes. Gr Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:04
Onderwerp: Sauna!
|
|
|
en er zijn ook nog sauna's die badpak dagen hebben. Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 15:22
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Yep dat ik de gejatte fiets van een van mijn jongens op het politiebureau kon ophalen, en de sleutels er zelfs nog in zaten. Helemaal blij ben ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 15:19
Onderwerp: Waarom
|
|
|
waarom vragen zijn niet onzinnig, je krijgt alleen niet altijd een antwoord erop en dat zal je moeten accepteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:10
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dit zijn natuurlijk allemaal mooie christelijke woorden en gedachten maar God eens knuffelen is nog nooit iemand gelukt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 19:37
|
|
|
GERT901 schreef: | Ik ben heel mijn leven al vrijgezel. Toch mis ik wat, iemand om me heen, waar je lief en leed mee kan delen.
Ik ben helemaal mee eens wat hierboven allemaal wordt gezegd in dit topic. Toch mis ik iets en dat is juist het allerbelangrijkste en dat is je mag dit alles naar God toe brengen, Hij wil jou helpen, Hij kent jou door en door. Hij kent jouw verlangen. Hij weet wat goed voor je is. |
Dat is zo maar dan kan je nog wel een maatje missen hier. Gr Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 09:22
Onderwerp: voor oudere ouders
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | misschien vind je dochter het ook wel fijn dat ze je "mag" delen nu... mijn zoon zou het fijn vinden mocht ik een vriend mogen kennen, maar hoe dan ook wij zijn vanavond na een openhartig gesprek (een beetje dank zij willemijn en de anderen hier) ook weer met een mooie lei vol vertrouwen gestart! |
Fijn om te horen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:02
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ja toch wel, hij vindt dat ik overdrijf graag hoor ik jullie reactie hierover,
overdrijf ik? ben ik egoïstisch? hoort het bij het loslaten van je kinderen?
nog een tweetal maand en hij trekt in zijn eigen huis met zijn vriendin, ik wil daar goed mee omgaan, maar dit lukt me nog niet!
tips? Chat misschien? |
Tips heb ik eigenlijk niet, misschien kan je ook nog eens een pyscholoog raadplegen hierover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 16:20
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | waar zit het verschil in loslaten, in eigen wensen, in jezelf wegcijferen, in egoïsme, in je kinderen hun geluk laten
met de voorbije jaarwisseling zei mijn zoon dat hij dit jaar met vrienden oudejaar wou vieren, dat hij niet thuis ging zijn, hij kon er toch niet aandoen dat ik alleen was. tja het deed wel een beetje pijn, 27 jaar lang altijd oudejaar gevierd met mijn zoon (al dan niet met vrienden of familie erbij) maar ik begreep hem wel. Terug denkend aan mijn jonge jaren vierde ik ook graag met eigen vrienden. hoewel ik stiekem hoopte dat we samen iets zouden eten en dat hij pas rond half elf of zo zou vertrekken, kon ik het plaatsen. (en stiekem vond ik het wel niet fijn dat ik onze gewoonte moest opgeven terwijl hij met zijn vriendin naar jaarlijkse gewoonte wèl bij haar ouders vierde op kerstavond). Dus de voorbije feestdagen afstand genomen van traditie, feestdagen gevierd zonder mijn zoon dus, moet kunnen toch?
Pasen, geen "fijne of zalige pasen of zalige hoogdag mama of............" Hij vindt Pasen een dag zoals alle andere dagen, waarom hij iets speciaals zou zeggen die dag..........ja op zijn leeftijd vond ik ook niet dat pasen een speciale dag was. Als moeder probeer je je kind te begrijpen, en stel je je vooral in zijn plaats. Tijden veranderen, niet blijven bij stilstaan dus!
Vorige maand zijn verjaardag. Naar jaarlijkse gewoonte zorg ik altijd voor een etentje met een cadeautje. Ik vind het zo belangrijk en koester die momenten gewoon van feestdagen en verjaardagen! Het viel wat tegen doordat ik op zaterdag en zondag late dienst had, en andere zondagen paste niet voor zijn vriendin, dus dit jaar niets speciaals, het hoefde niet (hij belde wel om te vragen of hij ...nu mocht kopen voor zijn verjaardag van mij),....een verjaardag is toch maar een gewone dag! tja, ik vond het jammer, weer een stukje leven dat ik moest opgeven, mocht ook nu niet meer die moeder zijn die zo graag iets doet voor haar zoon, of misschien moet ik zeggen die zo kan genieten van een feestje met ons samen.............maar goed, volgende keer misschien beter..........hij woont dan niet meer thuis tegen dan, kan ik hem misschien bezoeken met een verrassing....
Vorige week zelf jarig geweest, maar ja een week nachtdienst gehad, dus geen tijd of moment voor een fijn etentje, gisteren wel dus, had iets lekkers gemaakt voor hem en zijn vriendin. Geen bloemetje, geen attentie, ze wou zelfs geen glas champagne meedrinken.................. ik heb geweend toen hij haar naar huis bracht, heb het gevoel dat er op zo'n korte tijd zoveel afgeschaft wordt, dat er zoveel niet meer belangrijk is! Ben ik nu zo egoïstisch? heb altijd zo veel belang gehecht aan aandacht en hartelijkheid voor mijn gezinnetje vooral ook op feestdagen en verjaardagen. Mijn kind laten voelen dat hij graag gezien werd, maar ook voor mezelf zag ik deze dagen, momenten als zo waardevol. Ben ik nu gewoon te veeleisend? of mag ik nu verdrietig zijn, voel me zo langs de kant gezet. |
Heb je hier al eens me je zoon over gepraat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 19:11
Onderwerp: bronvermelding
|
|
|
IESJE369 schreef: | Ik zou het op prijs stellen wanneer er bij citaten een bronvermelding wordt gegeven. Ook bij gedichten waarvan de inzender niet zelf de auteur is, vind ik het netjes om dit even te vermelden |
waarom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 16:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | grrrr, na 3 dagen bellen met routerbedrijf nog steeds geen draadloos internet hebben...... ik weet niet wat er nu nog aan de hand zou kunnen zijn.De niuwe router doet het wel, maar draadloos.......nope.Laptop is nu dus desktop geworden. |
das balen zeg. Gr Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 mei 2011, 20:59
Onderwerp: Wat vind jij leuk ?
|
|
|
JOS689 schreef: | Hee jij daar Vertel eens wat je echt leuk vindt....
Hier alvast een site voor inspiratie: http://www.vindjijleuk.nl/
Ik hou o.a. van de zomer, gezellige mensen, sportief zijn.... en jij ? |
Een goed boek,lekker glaasje wijn en nog veel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 16:14
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Laten we eerlijk zijn. God heeft ons gemaakt als sociale wezens. Adam was alleen, en God vond dat niet goed en daarom heeft God Eva gegeven aan Adam. Kijk diep in je hart en wees eerlijk. Een goede vriend ( en) is goed, maar kan nooit de plaats innemen van een partner. Je kinderen gaan vandaag of morgen ook hun eigen weg ,logisch, en nu jij, kijk op dat punt sta ik nu, mijn twee zoons die nog thuis zijn, staan op het punt om alleen verder te gaan, en dan ben ik alleen, ik heb vrienden die komen en gaan, en soms helemaal niet komen, ook zij hebben een eigen leven, je kan niet eeuwig op anderen rusten. Het is fijn als je een partner hebt, waar je alles mee kan doen, praten, wandelen, zelfs gezellig samen eten, samen oplossingen zoeken voor problemen, die op je weg komen, en zo kan ik eindeloos doorgaan. Ik schuif het niet onder stoelen of banken, ja ik wil een nieuwe partner. Wat jij? |
Ik ben het helemaal met je eens Gr. Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 april 2011, 15:38
Onderwerp: gebed
|
|
|
Ik wil jullie vragen voor mij en mijn kinderen te bidden. Zodat er rust komt in ons leven.
|
|
Naar boven |
|
|