Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 23:46
Onderwerp: Getuigenissen door gebeden
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is de genezing van je gezondheid genoeg om de Heere te danken? Is dankbaar voldoende? 1 keertje maar?
Denk aan de 9 melaatsen, die genezen waren door Jezus, waar zijn ze gebleven? En die 1 melaatse dan? Om de Heere te danken aan de voeten van Christus. Uw zonden zijn u vergeven zegt Jezus. Weet je dat we geestelijk melaats zijn, daarom bekeert u en gelooft het Evangelie. Ons hart MOET gereinigd worden en niet je gezondheid, ons leven is voor een tijd van wieg tot graf. Dat Jezus Christus reinigt van alle zonden door Zijn dierbaar bloed, dat Hij daar gehangen werd aan het vloekhout van Golgotha. Ik (Jezus) voor u daar gij anders de eeuwige dood had moeten sterven zegt avondmaalformulier. Dagelijks hebben we de Heere Jezus nodig, Geef mij Jezus of ik sterf want buiten Jezus is geen leven maar eeuwig zielsverderf.
Beste CM vrienden, dit jaar KAN uw sterfjaar zijn, daarom zoekt de Heere terwijl Hij te vinden is en roept Hem aan terwijl Hij nabij is. |
HERMAN DIT IS EEN TOPIC VOOR GETRUIGENISSEN NIET PREKEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:53
Onderwerp: na sscheiding mag je niet meer trouwen
|
|
|
Er lopen al topics over dit onderwerp, misschien is het goed die eens te lezen. Jouw vraag komt er duidelijk in terug. Het is een goede gewoonte op een forum om eerst te kijken of er al een onderwerp over loopt, voordat je een topic aankaart.
Thomas die vindt dat God het geluk niet in de weg staat, want de kern van het geloof is niet zonde, maar liefde en vergeving. wil jij het dan ook wijzingen in j stukje text? dankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 00:39
Onderwerp: 50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezingen
|
|
|
t is wel duidelijk dat je Anita heel bang bent voor tekenen en genezing.en tongentaal. je doet er vanalles aan om het te bewijzen wat jij vind . [size=18]maar wat ben ik blij met mijn die Geneest die duizenden tegelijk tot bekering kan brengen en genezing.zie oekraine David Hathaway.
Ik prijs de Heer dat HIj die gaven geeft!!!!. Hij heeft me verschillende keren bevrijdt en genezen van een ongeneeslijke ziekte die normaal half jaar duurt van kwellingen!. en als HIj het zegt helemaal. Ana Mendes heeft een heel psychiatrisch ziekenhuis geleegd door Gods genezing !!!! en Heidi ook een kinder ziekenhuis,!!!!!!! en david H een ziekenhuis !!!!!!. en een gevangenis! verandert tot afkich kliniek!!!!!!! en resosialisatie en een andere gevangenis 1200 gevangen tot bekering gekomen!!!!!!!!!!!!![/size] GODS KONINKRIJK IS EEN KRACHT GODS TOT BEHOUD VAN EEN IEDER DIE GELOOFT.GOD is een GODvan kracht; gelukkig wel. Gooi het kind niet met het badwater weg vraag zelf eerst aan God om onderscheidvan geesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 00:30
Onderwerp: 50 Dingen die u moet weten over Tongen en Genezingen
|
|
|
t is wel duidelijk dat je Anita heel bang bent voor tekenen en genezing.en tongentaal. je doet er vanalles aan om het te bewijzen wat jij vind . [size=18]maar wat ben ik blij met mijn die Geneest die duizenden tegelijk tot bekering kan brengen en genezing.zie oekraine David Hathaway.
Ik prijs de Heer dat HIj die gaven geeft!!!!. Hij heeft me verschillende keren bevrijdt en genezen van een ongeneeslijke ziekte die normaal half jaar duurt van kwellingen!. en als HIj het zegt helemaal. Ana Mendes heeft een heel psychiatrisch ziekenhuis geleegd door Gods genezing !!!! en Heidi ook een kinder ziekenhuis,!!!!!!! en david H een ziekenhuis !!!!!!. en een gevangenis! verandert tot afkich kliniek!!!!!!! en resosialisatie en een andere gevangenis 1200 gevangen tot bekering gekomen!!!!!!!!!!!!![/size] GODS KONINKRIJK IS EEN KRACHT GODS TOT BEHOUD VAN EEN IEDER DIE GELOOFT.GOD is een GODvan kracht; gelukkig wel. Gooi het kind niet met het badwater weg vraag zelf eerst aan God om onderscheidvan geesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 01:40
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
maar echt vasten heeft te maken met God helemaal in Geest en waarheid te dienen/zoeken/aanbidden. en niet je vlees voeden. soberheid kan ook je religieuze gevoel oppeppen. maar God heeft liever dat je je vlees kruizigt en Hem n1 zet in alles.alle zonde nalaat.
ikwil het ook vasten .bovendien heb ik maar ik ernstge ziekte en verhuis- nood. ik denk samen i wel een steun.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 22:34
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
hahahaha hahaha hahahhaha , heerlijk melig kom op nog meer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:32
Onderwerp: wat lekkers
|
|
|
Frank , die arm is niet van die ananas.ik was even vergeten dat die foto er bij staat.
ja en ik deed ook eigenlijk nooit iets met apparaten in de keuken. de afwas is vak meer werk dan even iets snijden.;(geen ananas)
mischien krijg die lidl van een andere boer aangeleverd(weet jij daar iets van??)maar ze schijnen wel een nominatie van de consumenten bond te hebben. ach weet je overal heb je steeds meer dat ze onrijp fruit plukken. erg jammer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:56
Onderwerp: wat lekkers
|
|
|
ik ging naar super de boer, want ik had zin wat lekkers. eerst sta ik nog te aarzelen bij de voordeur :zal ik wel gaan ik heb eigenlijk niks nodig. nou ja effin, ik ga toch maar, en ik zie dat de lidl ook nog open is;ach ik loop dor de wat zie ik opeens ? een grote anannas! op de bilbord van de lidl. oe dat is lekker ik ga daar heen en loop regelrecht op de ananassen af.er komt een donkerbruine man voorbij ik vraag hem weet u wat van ananassen?ik denk hij wet het vast wel vanuit zijn land. welke rijp zijn? nee schudt hij glimlachend zijn hoofd.
thuis,zet ik de ananas op het aanrecht en tja hoe slacht je een ananas??? ik herinner me dat ik van de zomer een plastic draaiding heb gekocht.ik pak het WAT schetst mijn VERBAZING! hij doet het Super goed!! ik sla allerlei kreten uit achter het aanrecht al draaiend door die ananas heen. de buurvrouw zal wel denken! wat mankeert zij nou?(in dit stille drente) en ook het mindenstuk r uit halen ging snel. Zo dat had ik niet gedacht het is net zo moeilijk als een appeltje schillen.
hmmm Prettig weekend allemaal!. groetjes me
Laatst aangepast door
|
WIEPPIE764
|
op vrijdag 1 oktober 2010, 21:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:34
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
he lekker gelachen met jullie. maar even serieus niet iedereen heeft een terugmailreactie score bij zijn/haar profiel staan. en die mails van CM kun je niet eens beantwoorden! mijn vraag aan Cm is willen jullie dan deze onzin verwijderen? volgens mij mist het toch zijn doel. (voor wie een doel heeft )
groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 01:32
Onderwerp: david maasbach
|
|
|
Edgar Holger heeft pittige radicale preken! maar is het niet prettiger om het bij 1 onderwerp te houden?. Maasbach beantwoordde mijn brief wl persoonlijk.ik vind hem goed doen.
maar over prosprity preken =eigenlijk hoofdstuk appart,bedoel je joel o steen ook? ik zie dat die gelovign wel gezegend worden.ik wil ook zo geloven.en doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 01:42
Onderwerp: mij werd vrboden om met mannen t praten,
|
|
|
ik zoek ze niet op. ik praat mt wie voor mijn neus komt. ik was bij een gemeente geweest die niet helemaal klopt.mijn kennis had ook slechte ervaringen daar.in de preek hoorde ik niet iets fouts maar daarna;ik stond stomverbaasd.maar nu weet ik het is een soort sekte;ik heb medelijden met sommigen daarin.
Laatst aangepast door
|
WIEPPIE764
|
op dinsdag 28 september 2010, 00:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:02
Onderwerp: christen zijn en schuldgevoel
|
|
|
ik kan er kort over zijn ;jemoet bevrijdt worden van de calvinistische leer/dogmatiek. en losgesneden zijn /worden vn je voorgeslacht. je kunt plaatsvervangend schuld beleiden van je vvoorgeslacht;noem het maar wat je wel wet op voor God en snijdt ht los of verwerp het in Jezus Naam uit je. Maak een keuze ;om God te willen dienen.en Hem alleen en geen andere goden. doe dit gebed tot je helemaal vrij bent.zet je wil vrij in Jjezus Naam.en zet je wil op Hem(alsje dat wil)vraag Hemje te helpen,en te vullen met Zijn Heilige Geest.die zalje helpen!! er staat wordt vervuld met de Heilige Geest.en door die Heilige Geestin jou ben je overwinnaar. en elke keer als die aanklachten blijven na je belijdnis dan stuur je die wegin Jjezus Naam. zo heeft HIj het geleerd aan de disipelen.en ons. er staat:WORDT vernieuwd in uw denken. en mijn volkgaat ten onder aan gebrek aan kennis.dus neem deze kennis aan.luister voortaan naar wat de H Geest je ingeeft en doe dat. en als je dat niet weet hoe ed ga dan naar kerken/ gemeenten/mensen die je dat welkunnen leren. lees een goed boek over wie God is.oefen jezelf in op God gerich te zijn ,maar jeverstaat Hem door de Geest. j en ook je kunt jezelf niet echt veranderen;dat kan God wel.het een samenwerkinng van jou wil;breng die bij God enHij doet wat jij niet kan. maar HIj wil dat je met Hemeen relatie heebt dus met Hem praat en vraaagt.niet denken dat je het zelf moet doen of het zelf willeen doen.want datis trots en het lukt je niet. en lees romeinen maar als je de wet wilvolbrenngen door de wet te gehoorzamen dan valje ook onder het oordeel vn die wet;maar als je in de genade willeven van Zijn olbrachte werk voor ons,dan vaal je onder de genade bevrijding. zo hoop dat jullie de blijde boodschap zullen gaan zien, in Zijn Naam. zo is er dan geen veroordeling voor hen die in Christus Jezus zijn. en ook tegen mezelf zegik ;LEEF en vergeef je zelf. Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:13
Onderwerp: Tempel Jeruzalem klaar in 2010 !
|
|
|
er is een groep gelovigen die daardoor(door de tempelbouw)weten te rekenen dat de wederkomst in 2011 is nu gaat iedereen natuurlijk mailen dat niemand de tijd weet ... dus dat hoef je dus niet er te mailen.
maar wel zegt de bijbele dat in het laastderdagen er veel meer inzichten zullen komen .....! en dat klopt ook.er woden zzoveel dingen opeens duidelijk; de bijbel en de wetenschap, is een boek, waar oa ook meer duidelijk is geworden.ik heb het gehoord maar als jullie wat weten mail dan. groetjes me
|
|
Naar boven |
|
|