Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:18
|
|
|
sorry
Laatst aangepast door
|
WIEPPIE764
|
op woensdag 12 januari 2011, 21:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 20:26
|
|
|
Op verzoek van Wieppie gewist, maar het is al aangehaald.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 13 januari 2011, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:44
|
|
|
WIEPPIE764 schreef: | De gemeete waar ik heen ga heeft de visie dat eenmaal gescheiden mensen niet mogen hertrouwen, dwz ze mogen wel terug gaan naar hun ex, maar als zij met een ander gaan trouwen ,dan rust er geen zegen van God op. of is niet bijbels. God kan nl alles veranderen ook je ex en jou. Ik steigerde in de eerste plaats .maar ik worstel er nog mee. mar kan het niet ontkennen. het vervelende was dat mijn vriendschap metteen op gebed of het wel van uw wil is stopte!!. ik terug.naar??.... Nee ik denk er niet aan.maar tja als God dat wil en hem verandert,(dan wil ik eigelijk nog niet)d'r is zoveel bij ons dan. dat verschrikkelijk was. maar alleen moeten blijven help.dat ..................... ......... Ik denk heel vel mensen zullen steigeren bij het lezen van dit. |
helemaal bijbels is het niet. in het oude testament, toen israel in de woestijn was, was er een wet die het zelfs verbood om na een volgende relatie, terug te gaan naar je ex. maar ook in het nieuwe testament staat er duidelijk dat iemand die omwille van het geloof of overspel verlaten is, vrij is om weer te trouwen. Mocht de scheiding een andere oorzaak hebben kan ik het niet bijbels onderbouwen, maar er zullen er hier vast wel zijn die dit wel kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:45
|
|
|
WIEPPIE764 schreef: | De gemeete waar ik heen ga heeft de visie dat eenmaal gescheiden mensen niet mogen hertrouwen, dwz ze mogen wel terug gaan naar hun ex, maar als zij met een ander gaan trouwen ,dan rust er geen zegen van God op. of is niet bijbels. God kan nl alles veranderen ook je ex en jou. Ik steigerde in de eerste plaats .maar ik worstel er nog mee. mar kan het niet ontkennen. het vervelende was dat mijn vriendschap metteen op gebed of het wel van uw wil is stopte!!. ik terug.naar??.... Nee ik denk er niet aan.maar tja als God dat wil en hem verandert,(dan wil ik eigelijk nog niet)d'r is zoveel bij ons dan. dat verschrikkelijk was. maar alleen moeten blijven help.dat ..................... ......... Ik denk heel veel mensen zullen steigeren bij het lezen van dit. | Wieppie...dan ben ik wel helemaal verdorven...compleet uitgerangeerd...afgekeurd..het aankijken niet waard he....twee keer getrouwd...twee keer gescheiden... Maar weetje Wiep...mijn dominee formuleerde het zo (das alleen in mijn geval he...) (en ter info...mijn eerste ex had een jongere blom ontdekt...mijn tweede nam het spaargeld mee en verdween) Je kunt ook "bijbels scheiden"...ik had van de term nog nooit gehoord... Het bestaat dus wieppie....sterkte he! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 21:53
|
|
|
Er lopen al topics over dit onderwerp, misschien is het goed die eens te lezen. Jouw vraag komt er duidelijk in terug. Het is een goede gewoonte op een forum om eerst te kijken of er al een onderwerp over loopt, voordat je een topic aankaart.
Thomas die vindt dat God het geluk niet in de weg staat, want de kern van het geloof is niet zonde, maar liefde en vergeving. wil jij het dan ook wijzingen in j stukje text? dankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROSEVE659
|
|
Geplaatst: donderdag 13 januari 2011, 02:35
|
|
|
Welke topics zijn dat dan precies die daarover lopen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:52
|
|
|
Dan geef je je partner toch een scheidbrief.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|