ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 14:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ZEELAND736 schreef:
Ik werk voor veel minder....
En ga dan 1x in de 14 dagen ook naar mijn moeder....
Ze kan thuishulp betalen....maar ze heeft zoveel voor ons gedaan....
Mijn ene zus regelt de financieen(vrijwillig) en de andere zus regelt dokters en ziekenuis zaken(rijden met de auto)
Ik woon het dichtste bij dus vandaar...

Nog nooit gehoord dat zorg zo is geregeld!!!!

Mijn moeder wil zoveel mogelijk zelfstandig zijn,bovendien regel ik de dingen die je noemt al ,ben ik de enige die in de buurt woont en heb al zorg voor 2 gezinnen,werk etc.........ik ben vaak bij haar,dan gaan we shoppen of samen koffiedrinken,is veeeeeeel leuker dan schoonmaken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:41

ANNETTE792 schreef:
Sinds wanneer schrijven poetsvrouwen rapporten? En waar gaan die rapporten over, hoeveel druppels allesreiniger er gebruikt zijn on de keuken te soppen?

Jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb een superpoetser, stuk voordeliger en elke vrijdag als ik thuiskom is mn huis heerlijk schoon!Ze schrijft er enkel geen rapporten over Clown smiley

Sinds die dames aangestuurd worden door een verpleeghuis moeten ze rapporteren over wat ze doen........en dan krijg je dus dat je clienten "zelf nog even moeten dweilen hoor" Gefrustreerde smiley
Mijn moeder redt zich wel maar het is gemeenschapsgeld wat verkwanseld wordt,logisch dat de zorg onbetaalbaar wordt.
(en nee,die vrouw krijgt geen 21 euro,dat weet ik ook wel)

Leanne,heeft respect voor (echte Knipoog smiley )schoonmakers
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:15

Waar zijn de poetsers die nog echt schoonmaken???
Mijn moeder(ze is 88) heeft thuiszorg voor 21 euro per uur(grotendeels vergoed).......óf dat poetsmens is aan het vergaderen óf ze zit te koffiedrinken óf ze maakt er een potje van Boze smiley
Klagen wil mijn moeder niet want ze vindt haar zo aardig en zielig........

Gevolg is wel dat ik er op mn vrije dag kan gaan soppen want mevrouw denkt dat ze deze week niet meer aan mijn moeder toe komt want ze moet rapporten schrijven.......tssss wat een verbeelding Gefrustreerde smiley

Dus......stamppot in de tas,schort voor en soppen maar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...waar doe ik nog goed mee??? Het is geen vis gebakken in vettig spul hoor...

Verlegen lachende smiley ...ik kan niet schaatsen...een poging tot zou zeker niet goed zijn voor mijn derrière...

Gewoon blijven eten,dan blijft je motortje draaien en niet te druk maken om een enkel kilootje,gezondheid is belangrijker toch?

Schaatsen kun je leren hoor,ik ga vanmiddag naar een tocht kijken
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:56

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik honger me echt niet uit hoor...denk ik...maar ik heb de eigenschap om zelfs van een glas water dik te worden...

pffff, ik stal straks wel aardappelen dan maar...ik heb nog spinazie en vis... Kwijlende smiley

Roomspinazie en vette vis? Gefrustreerde smiley Vette vis is goed voor je hersenen,niet voor je derriere........

Dat wordt flink schaatsen Frank! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 februari 2012, 08:50
BerichtOnderwerp: Elfstedentocht

PIETER649 schreef:
Ik zal het in het frysk proberen te zeggen tegen je Thomas... ji kinsst et vergaitte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Deze mannen l*lden er tenminste geen centimeters bij.............
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 11:16
BerichtOnderwerp: vraag

Ik wil hier best een discussie over voeren maar dan wel met de juiste info.

Allereerst bevrucht een donor geen honderden vrouwen,schier onmogelijk en bovendien gevaarlijk,een geregistreerd donor geeft slechts zaad voor enkele bevruchtingen dus leuk bedacht maar te ver gezocht.
Ten tweede is het feit dat ivf een grotere kans op kanker geeft achterhaald.
Ik wil ook nog aanvoeren dat kinderloosheid juist zorgt voor die spanning binnen een relatie,een heel wat grotere spanning dan die(tijdelijke) hormonen.

Kinderloosheid is vaak het gevolg van een ziekte,ieder moet zelf beslissen waar voor hem/haar de grens ligt in het behandelen/omzeilen van die ziekte,in de Bijbel zul je die grens niet vinden.

Ik ben trouwens blij dat Hannah reageert en niet iemand die in een wip een rits kinderbedjes heeft kunnen vullen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 13:16
BerichtOnderwerp: Elfstedentocht

THOMAS968 schreef:
UitgeSloten

Thomas, een Elfstentocht zonder Sloten, wat een waanzin.

Ze Fl(u)essen ons!

Ik reserveer een plekje op de bank voor zaterdag.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:58

HANNAH810 schreef:
en mijn leidingen van het warme water zijn ook al bevroren; ik kan alleen met koud water douchen..... Huilende smiley, smiley in tranen

ik mis een kerel in huis, die weet hoe ik dit op kan lossen. Knipoog smiley

Flink wat stroom er doorheen jagen,bijv met een accu en klemmen Engeltje smiley
In ieder geval zo snel mogelijk een monteur bellen want als ze knappen(en dat doen ze gegarandeerd als er nog een nacht vorst overheen gaat) en de dooi zet in dan is de schade 10x zo groot..........opengebroken muren.......overal water........ Zieke smiley

Leanne,nog zonder panne in huis Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

THOMAS968 schreef:
Wiskunde was niet echt je vak zeker, Leanne. Engeltje smiley

Thomas, maakt niet uit, je krijgt geld terug en dat snapt iedereen.

Ze hebben ooit mijn meterstand te hoog ingeschat,sigaar uit eigen doos dus........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 4 februari 2012, 18:07
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:52

PIETER649 schreef:
wie heeft jouw toiletpot aangesloten??? Verraste, verbaasde smiley

Een genie! Ik ga meteen vragen of hij een nieuwe verwarmingsketel wil plaatsen........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:38

De rekening voor het water..........ik krijg geld want ik heb -43 kuub gebruikt............kweeniehoor,hoe doe je dat?Terugspugen in de leiding of zo? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:23
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Leuk Annette Clown smiley

Had je toch beter zijdehoenders kunnen nemen,die kunnen niet fladderen omdat ze geen normale veren hebben,ze zijn bovendien heel rustig en goed tam te maken,echte knuffelkippen! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Misschien is een dichte omheining geen slecht idee vanwege vossen en roofvogels?

Ik wil ook zo'n kado Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:42
BerichtOnderwerp: Het weer

Wat een pak sneeuw he!
Ik mocht even eerder naar huis zodat ik niet 50km door het donker hoefde te glibberen,heel lief maar wel onbetaald Boze smiley

Onze gemeente moet een pak op zn donder hebben,er is geen klap gedaan aan die troep!Dat het anders kan heb ik onderweg gezien,daar goed berijdbare wegen en hier is het verschil tussen de weg en de sloot niet eens te zien......stelletje....... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:19
BerichtOnderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds

Erg kort door de bocht om te roepen dat alles nu heel fijn in orde is.......
Waarom zou ik MIJN mening moeten aanpassen omdat JIJ er anders over denkt Ronny?

Uit Trouw:
Different, zorginstelling voor christenhomo's in de knel, moet voor 13 maart aangeven hoe bij de behandeling de diagnose wordt gesteld en wat het doel van de hulpverlening is. Ook moet Different eerlijke voorlichting geven, schrijft de Inspectie voor de Gezondheidszorg in haar rapport dat woensdag is gepubliceerd.

Gealarmeerd door berichtgeving over Different in Trouw en van de NOS is de inspectie op bezoek gegaan bij deze hulporganisatie. Different hoort bij Stichting Tot Heil des Volks. Deze stichting wijst op bijbelse gronden gepraktiseerde homoseksualiteit af.

Inhoud en aard behandeling
Deze visie, schrijft de inspectie, heeft invloed op inhoud en aard van de behandeling. Volgens de inspectie kan Different er niet van worden beticht homoseksualiteit te willen behandelen of te willen genezen. De inspectie laat zich er niet over uit of cliënten hun gevoelens moeten onderdrukken als onderdeel van een behandeling bij Different.

Wel stelt de inspectie vast dat er bij Different geen sprake is van het gedegen stellen van een diagnose. Er is wel een psychiater bij de organisatie aanwezig, maar die schiet tekort, aldus de inspectie.

Ambivalente gevoelens
Different zelf zegt zich te richten op homo's met een christelijke achtergrond die 'ambivalente gevoelens' hebben door hun geaardheid. Soms zijn ze ook depressief, maar personeel van Different schrijft zelden medicijnen voor. Ook de psychiater niet en de verpleegkundige evenmin, stelt de inspectie met verbazing
vast.

"Ambivalente gevoelens zijn een uiterst magere grond voor een behandeling", zegt psycholoog Jan Derksen, van de Radboud Universiteit Nijmegen. "Je kunt ze niet aanmerken als symptoom, als diagnose of als stoornis. Zelfs niet als lijden. Iedereen heeft wel ambivalente gevoelens. Het is geen afwijking."

Psychiater
Different biedt naar eigen zeggen geen therapie, maar wel hulpverlening. "Een vage term", meent Derksen. "Daarvoor is geen psychiater nodig. De vraag is wat een psychiater doet bij een zorginstelling die geen psychiatrische diagnoses stelt."

De inspectie roept Different op, 'eerlijke voorlichting' te geven over het zorgaanbod en resultaten op langere termijn. Derksen: "Dat zou geen issue mogen zijn. Bij zorg past geen oneerlijkheid. Het is buitengewoon triest dat dit met name genoemd wordt."

Zorgverzekeraars vergoeden behandeling bij Different, omdat de organisatie is aangesloten bij Europsyche, een erkende GGZ-instelling. De inspectie had nog niet eerder onderzoek gedaan bij Different.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 08:04

Het is hier wit Lachende smiley
Vind ik mooi zat,zo'n laagje,de rest van die troep mogen jullie hebben........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 februari 2012, 09:46

THOMAS968 schreef:
Het onderwijs heeft het type moeder als Leanne nodig. Engeltje smiley

Mogelijk had je zoon last van een ziekte waarvan ik helaas alleen de Latijnse naam ken: Lamlendichitis extrema. Er is helaas nog geen medicijn gevonden afgezien van een flinke schop onder de kont.

Weet je overigens wanneer de puberteit begint? Als je ouders gaan zeuren.

Sloot je Hyves, Facebook en MSN ook af?

Thomas, tige nei 't sin.

Ik verknal het vaker dan ik het goed doe maar ik moet ook nog veel leren Engeltje smiley

Hij is weer naar school(schoppen was niet nodig),nu is zijn zus ziek.........blijkbaar heerst er toch iets..........oeps......... is Aanstelleritus besmettelijk?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 16:11

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...wil jij ijs op de wegen???

Gefrustreerde smiley
Ijs=bevroren water en bij ons zijn de wegen van asfalt.........

Belgen/voormalige Belgen/selfmade Belgen......zucht......... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 15:59

LIEKE000 schreef:
ZO EEN MOOI NATUURVERSCHIJNSEL !!

Als het altijd zomer/herfst/winter/voorjaar was, dan waardeerden we de jaargetijden NIET meer. God heeft het goed geschapen/georganiseerd !!

Ja prachtig maar de wind is nog te hard,er is verhipte weinig ijs te zien hier in Friesland! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:37

Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........
Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen".........
Zijn blik was onbetaalbaar Duiveltje smiley

Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:29

Buiten -10 en nu moet ik in mijn verwarmde auto naar mijn werk waar de verwarming staat te loeien en de warme drankjes voor het grijpen staan
Heb meelij,ik moet wel 20 meter lopen door die kou! Huilende smiley, smiley in tranen

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 19:10

VISSER278 schreef:

regen in november, valt de kerst in december.

Als het regent in mei
is april voorbij.........

(hoe ouder hoe wijzer he Coole smiley met zonnebril )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 11:37
BerichtOnderwerp: leven

MARRY942 schreef:
Lees je het Reformatorisch Dagblad dan niet Mar? Dan hoef je nooit geen toiletpapier te kopen Clown smiley Knipoog smiley

Ze is ineens weg?

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 31 januari 2012, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:58
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk

PETER717 schreef:
Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.

Niet iedereen heeft die vermogens,helaas!
Ik ben niet voor bannen,zou er ook niet om vragen maar ik heb zelf wangedrag gemeldt,na een week of 4 getreiter op persoonlijke titel is mijn grens bereikt.De redactie bepaald wat ze doen met een melding en hun onpartijdigheid is juist heel fijn.

Leanne,is gekke Gerrit niet Engeltje smiley (niet persoonlijk bedoeld G Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:56

Op koopjesjacht geweest,ik scoorde een broek voor 9 euro,mijn dochter en jas voor 6,75 Lachende smiley met blinkend witte tanden
(het parkeren was bijna duurder Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:50

MARRY942 schreef:
de lever is toch een onderdeel van de kip frank? en een kipfiletje noem je toch ook vlees? Ik effe nie snap Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Lever is orgaanvlees......organen reinigen het lichaam,je mot da dus nie opeten Zieke smiley Knipoog smiley

Doet me denken aan de snert van vroeger,het rook zo lekker,dan roerde je even door de pan en...........zag de tenen van de varkenspoten langsdrijven....... Zieke smiley

Wij eten vandaag standaard,aardappelen,verse spinazie en een lapje vlees.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 16:21

ZEELAND736 schreef:
Ik snap het Grif....maar ik ben een vrouw....niet handig....weet niets over auto"s en heb ook niet een vriendje die het kan maken voor me....
DUS....voor alsnog heb ik geen oplossing...

Balen Zeeland,op zo'n moment zou je een man bij de hand moeten hebben die alles even regelt(ja echt,das heerlijk,ik beken Engeltje smiley )
Ik ben lid van de wegenwacht,heb hem 1x nodig gehad.......hij kwam,keek me zwijgend aan,sloot startkabels aan en ik kon weer rijden.......ja de radio vergeten Verlegen lachende smiley

Hopelijk valt de schade mee voor je.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 13:41
BerichtOnderwerp: "Dat vertel ik je later"

MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley

De rest van die tekst:“Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk.”

en

"Zijt niemand iets schuldig, dan elkander lief te hebben; want die den ander liefheeft, die heeft de wet vervuld"

Zo kunnen we nog heeeeeeeeeeeeel lang doorgaan en hebben we allemaal een excuus om rijk/arm te zijn Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:47

FRANKT627 schreef:
Ik denk dat het normaal is dat je dan eerst weet hoe hij of zij aan die schulden gekomen is. Er kunnen immers verschillende reden zijn hoe hij of zij die schulden gemaakt heeft. Dit kunnen hele 'normale' schulden zijn maar het kan ook zijn dat die schulden gemaakt werden door een niet zo 'propere' manier. Hoeveel bedragen die schulden en hoelang zal er er afbetaald moeten worden? Dus, enige duidelijkheid, eerlijkheid kan er toe aanzetten om een 2de maal af te spreken of niet.

Helemaal mee eens Frank!
Het gaat mij ook veel meer om de manier waarop iemand in het leven staat en er op dat moment mee omgaat.
Geldzorgen zijn vreselijk,ze drukken enorm op de relatie,lijkt me heel zwaar.

Ik heb ooit gedate met een "dat vertel ik je later wel" meneer,ik kwam er al snel wat hij wilde vertellen omdat hij steeds zijn portemonnee "vergeten" was als het op afrekenen aankwam.......dan is er geen sprake van eerlijkheid.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 09:17

En nu eerlijk zijn...........stel dat je iemand treft die graag zijn/haar schulden samen met jou wil aflossen ga je dan nog voor de tweede date of zoek je dan toch verder naar iemand die anders in het leven staat?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 100 Volgende
Pagina 30 van 100