Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 00:37
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Huh? Hoe kun je een internetpagina nou omslaan
Tess, kon het gewoon niét laten! |
Je ghaat naar pagina en dan opslaan als en dan staat hij in je documenten of ergens anders als je dat wilt. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:24
Onderwerp: Kerstfeest
|
|
|
Hallo Visser Wat een geweldig stuk had je geschre en en ook zo de waarheid. Slaom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:16
Onderwerp: Gebed voor mijn kinderen.
|
|
|
Ik zal dit zeker doen. En ik ga er ook vanuit dat de HEER ons gebed zal verhoren. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:09
Onderwerp: Humanisme
|
|
|
Alleen het geloof in de Here Jezus bied eeuwig leven...De enige Weg....
Amen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:06
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Liefde is ....... |
Delen.
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:04
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIK390 schreef: | over 3 dagen is mijn abbo afgelopen en ben het niet van plan te verlengen wens daarom ook ieder hier veel plezier geluk en sterkte toe
groeten erik 390 |
En jij ook uiteraart. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:04
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Over een paar dagen verloopt mn abonnement en wil jullie daarom het beste toewensen.
groet Klaproos |
Jullie ook een gezegende tijd met elkaar verder. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 22:02
|
|
|
ANITA324 schreef: | Over 2 weken dan is het 15 december zoals ik al eerder heb aangekaart verleng ik mijn abbonnee niet. Zo wil ik meer tijd voor de Heere besteden en tijd maken voor mijn omgeving waar ik leef. Want ik geloof des te meer dat als God het wil is dat het op Zijn tijd diegene komt op mijn levensweg en zo niet dan alleen samen met mijn hemelse Vader dan ben ik ook niet alleen want Hij geeft mij kracht ten alle dagen die ik leef mag ik dankbaar en gelukkig zijn. Mijn ogen en ziel op Heere God gericht.
Hartelijke groet,
Shalom,
Anita |
Een hartelijke groet van mij en GODs zegen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 21:37
Onderwerp: hulp gevraagd
|
|
|
HAICO485 schreef: | willen jullie voor me bidden? ik heb forse chronische rugpijn. |
Ik zal ook voor je bidden . Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:21
Onderwerp: donderslag bij heldere hemel
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | mooi is dat....
ik ben eigenlijk nooit met 'waaroms'bezig.brengt mij nergens..
je schrijft ' ík ben ook maar een mens' juist! een mooi mens niet zomaar een mens, God zag....dat het zeer goed was... De Mens, die Hij hoog acht, Zijn levenswerk...
en zo envoudig een mens mag zijn, zo is het evangelie ook...
mooi geschreven... |
Heel mooi verwoord . Sjalom martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:19
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
HAAS141 schreef: | Op zaterdag 20 November is onze zoon geboren en hij heet Daan. Na een matige start gaat het nu goed met hem hij woog 7 pond. Als alles goed gaat mag hij zondag of maandag naar huis. Met de ouders gaat het ook goed en sas is vooral blij dat ze niet meer misselijk is.
gr aernoudt & Saskia en Daan |
Ook van mij een Hartelijke felicitatie en fijn dat alles goed gegaan is. Sjalom martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jaja, je kunt ons natuurlijk niet missen. |
Dat denk ik ook. Sjalom martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:11
|
|
|
REBECCA934 schreef: | Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm. Misschien tot een volgende keer.
Groetjes Rebecca |
Wel jammer maar mischien wel weer tot een volgende keer. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 22:09
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Inmiddels is Frank grijs geworden...hijs dus geen lid meer.. |
Dat vind ik wel jammer maar ik begreep dat hij ook de heen en weer zit hahaha. Sjalom.Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 22:27
Onderwerp: Hoe Bevrijdingsbediening mensen tot demonische gebondenheid
|
|
|
Bijzondere tekengaven en wonderen zijn in de Bijbel voor Israël bestemd. De Joden zijn het volk dat “tekenen en wonderen” begeert: Joh 4:48; 1 Kor 1:22. Ze zijn dan ook voor hén bestemd. De Joden zullen opnieuw tekenen krijgen in de Grote verdrukking, na de Opna-me van de Gemeente.
Anita schreef dit maar ik kan het daar niet mee eens zijn omdat ik in Israël gevoeld heb dat de HEER mijn ziekte stil gezet heeft . En daarbij wij zijn ZIJN gemeente. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 22:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen |
Ik vind je toch aardig sterk want je weet nog steeds de knoppen te vinden . Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:53
Onderwerp: haas141 (aernoudt en saskia)
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na 9 maanden zwangerschapsmisselijkheid is Saskia afgelopen woensdag voor de 2e keer opgenomen in het ziekenhuis omdat het thuis niet langer ging. De baby doet het gelukkig nog steeds prima. Vanmorgen hebben de doktoren besloten te proberen de bevalling op gang te helpen. Mocht dit niet aanslaan dan gaan ze het pas volgende week weer proberen.....en als je je al zo lang zo vreselijk ziek voelt is een week wachten heel erg lang! |
Jullie heel veel sterkte en wijsheid en ik zal voor jullie bidden. Sjalom Martin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:40
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Heel mooi geschreven en beschreven.Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 21:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoi allemaal,
Morgen of overmorgen zit het er op.
Het waren best wel mooie maanden. Hier en daar een beetje ruzie, leerrijke teksten, humor en plagertijtjes op zijn tijd en ja ook wat geroddel...en de ontkennig...maar ook dat is normaal want waar mensen zijn wordt ge-mens-t...
Lieve groet...
Frank |
Jammer dat je weggaat want van mij mag je nog wel een tijdje hier blijven. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 22:17
Onderwerp: Jezus
|
|
|
DAVID923 schreef: | ja, amen. maar bij sommige christenen/kerken mis ik de balans. Jezus is ook God. Niet alleen een vriend, maar ook meester. ik zeg meester in eerste plaats.
Joh 13,13 Gij noemt Mij Meester en Here, en gij zegt dat terecht, want Ik ben het. |
Zo zie ik dat ook. Amen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 22:16
Onderwerp: Wat zou jij doen als Jezus volgende week terug komt?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oei, Martin, da's geen mooie boodschap. Maar wel gaaf dat je er zo naar "kijken" kunt en nog mooier dat je op deze manier hebt kunnen getuigen van je geloof!
Sterkte met alles! |
Dank je wel hiervoor ja ik heb er al een paar keer voorgestaan en nu weer maar GOD beschermt ik voel het ook zo en als HIJ zegt het is nu tijd dan pak ik mn koffer en ga . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 22:05
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | effe voor de duidelijkheid, zoals ik bedoel..je bent en gaat vaak onbevlekt het huwelijk in. ik ... een meid van 26 stapte in het huweijk, geloofde en eigenlijk denk ik nu, dat ik misschien dan wel wat naief was. ik uit een beschermd gezin stappende, in het huwelijk met iemand, waarmee ik in de 9 jaar daarna, hij een zwaar ongeluk gehad had, 9 meter van de ladder op zijn kop viel, een blackout had. Mijn zoon was 5 maanden oud.... een man die een zwaar ongeluk gehad had, net begonnen met eigen bedrijfje. ik heb veel achter de kiezen gehad.. hij was verslaafd aan gokken drank medicijnen enz. leugen bedrog agressie geweld overspel..... 2x eigen bedrijfje naar de knoppen. okey...er zijn wel rustige tijden geweest.. goede herinneringen, dan moet ik diep graven. ik had veel aan mijn trouw en doop tekst gehad. ben niet weggelopen, zou ik eerlijk gezegd ook niet gedurfd hebben. Toen ik in mijn 8ste maand zwangerschap van mijn jongste zat(ik heb 3 kinderen)kwam ik erachter, dat mijn ex een relatie had met een vrouw in een land waar ie vrijwilligerswerk deed,vanuit een chr.organistie...mee gaan met goederen transportsen enz. Hij was verloofd...... Hij is gegaan..... bevalling en scheding tegelijk.. klinkt gek? als ik zeg dat dat wel mijn beste moment was?? wat heb ik God bedankt!! en Hij zo nabij is geweest in al die jaren! en nog altijd!! (maar dat lees je wel in andere topics). en ik..hoop gehad had voor mijn ex, maar hij die anders koos(gelukkig).. en hij verstok naar buitenland. ik net bevallen en alleen met mijn 3 kinderen. maar zo intens me bevrijdt heb gevoeld....... en nee...ik dacht..dat ik er mee klaar was... maar daar zal ik verder niet over uitwijden.. NU...ben ik er nog niet mee klaar...
en ......bij elkaar blijven tot de dood?? ik.. nee, zo zal ik nooit meer een huwelijk ingaan..
en...zo word er vaak zo lekker vroom gesproken... allemaal teksten aanslepen hier in het forum.. al die teksten kun je vinden in de bijbel.. maar..waarom al dat gezwam? Laat je zelf zien... wat al die aangedragen teksten met je doet, of niets doen.. je onrust, vertrouwen, simpel...laat je eigen ik meer en meer zien... als je durft en wilt.. is ook jezelf blootstellen..
succes.................
oeps....jah.de bijbel voor die tijd, het oude testament..
Jezus is toch gekomen? Hij is toch in alles het antwoord? Hij...mens, net zoals wij..met zijn dingen en behoeften en energie, bedenk em es als mens, haal em maar lekker dichtbij als mens als vriend. Zike jij je als dingen die daar gebeuren nu nog kunt p;laatsen dan? eeuwen geleden, is nu toch niket van toepassing. Jah de bijbel is door mensen verteld, en de ervaringen van mensen.. geinspireerd, als je de bijbel letterlijk leest kom je wel heel raar uit. daarom heb je Gods Geest nodig om te verstaan.. Daarom is de levenswandel van ezus zo mooi.. Hij laat God zien door zijn leven heen..
Ik vind het prachtig.. |
Ik zal je zeggen dat ik begrijp wat je hebt meegemaakt klinkt misschien wel als van het zal wel maar nee ik begrijp je volkomen want ik heb ook 4 keer de dood onderogen gehad hij is nu weer dichtbij maar nog kan ik me wel voor mn kop slaan dat ik vroeger verkeert gehandelt heb maar gedane zaken nemen geen keer . En toch moet ik je zeggen dat ik nog steeds geloof in het ::: tot in de dood want als je van iemand houd ga je voor 200 % . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:19
Onderwerp: piekie
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Misschien een overbodige vraag, maar zullen we allemaal voor Piekie bidden? Niets is voor de Heere te wonderlijk he! |
Dat zal ik zeker doen want onze GOD is een groot GOD. sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:13
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik was niet helemaal wakker....Martin had AL een kaartje gekocht.. |
Ja natuurlijk wat dacht je wat want dit is toch het mooiste wat er is . Vanmorgen was ik in het ziekenhuis en kreeg te horen dat het toch fout zat en dat ze moeite hebben met opereren maar ik niet want ik zei tegen de dokter ook mn koffer is gepakt en als HIJ komt dan ga ik met hem mee alleen begreep de dokter het in eerste instantie maar na uitleg wel. Sjalom. Marti
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 22:42
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | doe je al nu niet met em mee? |
Ja zeker wel want zonder HEM kan ik niets en wat ik bedoelde is het treinkaartje dat wanneer HIJ komt dat ik zo in kan stappen Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 22:32
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
[quote=SOFIE807]
Maar als je een blouwe hebt wat dan????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 00:38
|
|
|
Mn koffer zou al klaar staan en heb al op de dag een kaartje gekocht voor de datum en alleen al de gedachte dat ik mee mag doet me overlopen van vreugde. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 00:32
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Wat een prachtige, hele mooie slogan!
Ik rij taxi. Dan zeggen de mensen, wat een regen, wat een 'slecht' weer. Dan zeg ik steevast: 'Ja, dat is goed voor de bloemen, zonder regen zijn er geen bloemen.
P.S. Wist je dat er heel veel landen vlak bij ons zijn, waar ze helemaal niet zulke mooie tuinen hebben als bij ons?
Met jouw slogan geef je het leven een kans, vol verrassingen, dat is beter! |
Ja en we mogen ook bidden voor Israël want daar is al 3 jaar geen regen meer gevallen. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 00:30
Onderwerp: kanibalisme
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik ga naar een kleine gemeente, weinig kinderen. maar het gaat om wat de boodschap is.
mensen zijn uit de gemeente gegaan, omdat....er geen jeugd is, geen kinderen, omdat we een kleine gemeente hebben.
maar wat voel ik mij rijk blij gelukkig met ons klein kluppie..en in mijn situatie..en rij ik graag daarvoor naaar hoogeveen, en 30 kilometer van mijn huis..
ik denk...laat een ieder zijn weg maar vinden.en al lijkt het allemaal fijn in een zeer grote gemeente, maar je kunt er ook helemaal in verzuipen. |
Ook ik ga naar een kleine gemeente waar we over praten van 25 leden en waar ik me ook in thuis voel .Want GOD is groot en ik hou van HEM. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:21
Onderwerp: gedicht
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik zal niet vóór je lopen... ken de weg niet die jij moet gaan Ik zal niet áchter je lopen... ben niet bang dat je zal blijven staan Ik wil graag náást je lopen, als jij dat wil Soms pratend en dikwijls heel stil... |
Mooi. Sjalom Martin
|
|
Naar boven |
|
|