ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 13:19
BerichtOnderwerp: politieke discussies

HENK710 schreef:
Eens!
NL mag dan ook gewoon volgen om de euro te verlaten. Coole smiley met zonnebril
Terug naar de florijn Clown smiley

zou dat dan de gulden middenweg zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:45
BerichtOnderwerp: ga je voor uitelijk of voor innelijk ?

JEANNETTE037 schreef:
dat je een vrouw zo noemt is nogal denigrerend maar een man zo noemen is ronduit beledigend!
@ alle heren : kom in opstand! laat je niet uitmaken voor DOOS!!!!

hihi

Hoe zat dat ook al weer met de hersencellen van een (dom) blondje ... Smiley die vol vragen zit

Hoe sterven de hersencellen van een dom blondje?
-- Eenzaam......

Wat is het verschil tussen een dom blondje en een foto?
-- Een foto is ontwikkeld.

hihi .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:24
BerichtOnderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq

HANNAH810 schreef:
dat was de vraag niet, pieter...... Knipoog smiley

welke geit bedoel je overigens, cross? Clown smiley

ik bedoel serieusigeit ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:35
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ups en downs?

ROADY641 schreef:
Op? Neer?

Wat is dat: Up of down?
Een gevoelstoestand? Alles in lijn?
Wat is dan goed: als je up bent, of neutraal bent? Is down verkeerd?

Ja, ook ik ken ze. De dalen, die soms erg diep waren. Maar ook de periodes dat je op de top leek te staan.

Achteraf zie ik: het was niet nodig geweest om te proberen "uit de put" te komen. Het uitnodigen van de Heer Jezus in mijn put was meer dan genoeg.

Bleef je dan met Hem in de put, hielp Hij je uit de put of gaf Hij je handvatten om uit de put te komen ... ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:26
BerichtOnderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq

PIETER649 schreef:
Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden.
Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit.

wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 12:59
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

PIETER649 schreef:
braaf is een eufemisme voor suf, saai en ingekakt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Valt me op Pieter, dat sinds jij er weer bent, het hier wel heel braaf aan toe gaat ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 12:52
BerichtOnderwerp: politieke discussies

CHATULIEM619 schreef:
En dan mis ik namen, die voor een groot gedeeelte de NL politiek bepaalden. Dan denk ik aan Wiegel, Fortuyn, Den Uyl en Van Agt.

Ik denk nog steeds aan het kwartje van Kok ... welke minister heeft ooit het lef gehad om die "tijdelijke" heffing ongedaan te maken ... Smiley die vol vragen zit

Als ik alleen maar de rente zou krijgen die die "tijdelijke" heffing heeft opgebracht, dan zat ik nu ruim boven de Balkenende norm .... werd ik Slapende smiley rijk ...

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 2 juli 2011, 12:56
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 12:48
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

FRANKT627 schreef:
Boze smiley het zal me ooit wel eens lukken zeker...en zal je zien dat de strijk gedaan is wanneer ik er aan kom...heb ik heel die weg voor niets gedaan Huilende smiley, smiley in tranen

Hoezo heel die weg voor niets gedaan .... Gefrustreerde smiley

Je gaat wel naar Drenthe, de mooiste provincie van Nederland, dus "heel die weg voor niets gedaan" .... grrr
En wat te denken van dat bakkie koffie wat je van die mooie drentse schone krijgt aangeboden ... jaja, "heel die weg voor niets gedaan ..." (ik zou de deur niet eens voor je open doen ...)

ik mag zo ook de deur weer voor een mooie drentse open doen ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 14:46
BerichtOnderwerp: Frusty

ANNETTE050 schreef:
Ik ben het ook wel met je eens, Cross....maar het gaat er m.i. niet om dat je niet mag geinen! Maar geinen mag nooit gaan over de rug van een persoon....en daar wringt de schoen m.i. een beetje....
Goedmoedig plagen is heel wat anders dan een geintje waar een vervelende ondertoon in zit bijvoorbeeld...dat kan dan gaan lijken op 'uitlokken' en dan krijg je bijvoorbeeld een tegenreactie, zoals deze nu hier gebeurd is...het uiting geven aan frustraties door iets neer te zetten in grote letters...!
Om dáár dan ook weer over te gaan 'geinen' in uitgerekend dit topic...is dat wel aardig???

Nu wil k afsluiten met een geintje, maar als het moet lukt het natuurlijk weer even niet.....komt misschien nog..... Knipoog smiley

Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...

Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".

Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL

Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren .... Engeltje smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 29 juni 2011, 14:47
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 20:26

En hoeveel postings in dit topic zijn nou daadwerkelijk echt off-topic ....

Als je alleen maar serieus mag reageren op dit topic, mag er, voor wat mij betreft, wel een slotje op ....

Als de mensen die alleen maar serieus willen reageren nu eens het goede voorbeeld hadden gegeven, dus ook in de andere topics alleen maar on-topic waren gebleven ... gelukkig maakt iedereen zich schuldig aan geinen, off-topic gaan en wat al niet meer aan de orde is geweest waardoor Frusty een apart topic moest krijgen ....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 20:14
BerichtOnderwerp: bizar filmpje... al gezien??

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 28 juni 2011, 21:58
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:35

CHATULIEM619 schreef:
Je bent inconsequent, Cross. Aan de ene kant geef je aan dat je zelfs niet eens meer durft te reageren, aan de andere kant laat je me met deze bijdrage vallen als een baksteen. De reden dat ik dit topic begonnen ben is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen, en ook omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn die niet meer mee willen doen op het forum.

Het klopt dat ik aangaf dat ik "soms" zelfs niet eens meer durf te reageren op topics, en daarbij gaf ik aan wat de reden is dat ik minder schrijf of reageer.
Waarom zou ik je laten vallen met mijn reactie op dit topic??
Ik zeg alleen hoe ik er tegen aan kijk, alleen maar serieus moeten zijn is net zo erg als alleen maar willen geinen, en als je dat wilt classificeren als "laten vallen als een baksteen", zegt dat meer over jou dan over mij!!
En ja ik word FRUSTY van die opmerking van je die in je in grote vetgedrukte letters plaatst, op het forum en in de chatbox staat dat nog steeds gelijk aan SCHREEUWEN!!
Ik ging met mijn bijdrage in elk geval niet off-topic ....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 01:40

CHATULIEM619 schreef:
Dit topic begon met de oproep om wat minder onzin neer te zetten. Helaas moet ik constateren, dat er sommigen zo diep gezonken zijn, dat ze zelfs dit topic bekladden met onzin...

Oei, dan moet je die mensen maar redden Chat, voordat ze nog dieper zinken ....

Maar waar ik FRUSTY van word zijn die koeienletters die je gebruikt om je frustratie weer te geven.

Je vindt het niet passend dat mensen de hele tijd lopen te geinen, dat noem je frusty, maar alleen maar serieus moeten zijn is weer het andere uiterste. Probeer eens de gulden middenweg te zien, en met het geinen in dit topic valt het best mee, van alle reacties is nog geen kwart als off-topic te bestempelen ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:40

GRIFFIN748 schreef:
zo...jij durft! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De molenaarsdochter kan wel wat hebben, en zolang ze niet rood ziet van ergernis is er niets aan de hand ... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:36

JOLAN931 schreef:
Jullie zijn zo gefrustreerd dat het hoog tijd werd om ff orde op zaken te komen stellen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt grijns ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ORGANIST041 schreef:
Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten
mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had.
Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel.
Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick.

Super gaaf Dick, ik hoop dat je nog heel veel jaren, in goede gezondheid, mag spelen (en genieten) op je huiskamer-kerkorgel. Je beseft pas wat je mist, als je het (tijdelijk) niet meer kunt ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 14:40
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ik kreeg alleen maar welgemikte eikels tegen mijn knikker Boze smiley van jou vorig jaar op de pn. Ik zag er niet direkt een 'boodschap' in... Knipoog smiley

Wees dan maar blij dat het geen pijlen waren .... maar volgens mij kun jij je wel aardig redden met een pijl en boog ... tenminste een leuke jonge-dame uit het noorden van het land vertelde me zoiets Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar Leonard had gewoon naar de picknick moeten komen, had hij les kunnen krijgen ...

Trouwens in de plaatselijke krant van vandaag stond iets over dieren die waren losgelaten uit de dierentuin, weet jij daar soms meer van ... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:23
BerichtOnderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?

LEONARD480 schreef:
Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley

Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:16
BerichtOnderwerp: Nieuwste opwekkingsliederen

MARISKA601 schreef:
Als men niet te vreden is met de Opwekkingsliederen dan kan men nog altijd de 150 psalmen van David zingen.

Of is daar iets tegen?

Zoals in deze uitvoering, van Sons of Korah, vind ik de psalmen zingen wel heel mooi ...

Psalm 91

http://www.youtube.com/watch?v=YvhWTWpNWL0

Psalm 125

http://www.youtube.com/watch?v=qxDrjSrzSvU

Ter vergelijk Psalm 125 vers 1 en 2 (berijming 1773)

http://www.youtube.com/watch?v=_HNFEDczN4k&feature=related

Nog een vergelijk Psalmen voor nu: Psalm 125

http://www.youtube.com/watch?v=wbLr3VCOE3w

Chat zegt niet dat hij ontevreden is met de Opwekkingsliederen, hij zegt dat de laatste CD hem tegenvalt .... Gelukkig staan er in Opwekkingliederen ook een aantal Psalmen.

Opwekking 640 (Psalm 121)

http://www.youtube.com/watch?v=6qYZOeKwKW4&feature=related

Veel luisterplezier gewenst ... Lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 27 juni 2011, 13:17
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

PIETER649 schreef:
het binnenhof is net een apenrots toch?

Vandaar dat de Duitsers, in mei 1940, dat als belangrijkste doel zagen ... de apenrots .... Gefrustreerde smiley En niet om apies te kijken ....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 03:04
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)

FRANKT627 schreef:
>

Woedende smiley nee verdorie, heb ik lopen zoeken naar die dierentuin waar ik met jou afgesproken had...

Tja, de dierentuin is zeker verplaatst ... Gefrustreerde smiley

Of zijn de dieren achter de scheper aangegaan ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 01:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

HANNAH810 schreef:
hahaha, en je denkt dat frank je dat hier gaat vertellen cross??? Clown smiley

Frank heeft het me al verteld .... lekker puh .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 19:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
Verlegen lachende smiley sorry, ik kan niet overal tegelijk aan denken...en dat heeft niets te maken met het feit dat ik uit de goede kant van Europa afkomstig ben Boze smiley

Nou Frank, in het kader van open en eerlijk zijn ... wie is de gelukkige vrouw die in jou haar "prins op het witte paard" ziet Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 12:36

WILLEMIJN232 schreef:
Zelfs met respectvolomgaan hebben we een duidelijk andere mening.......
Ik trek jouw woorden niet in twijfel mijn ervaringen zijn wat anders, dat is het verschil..........

@ Willemijn: Ik kan ook stellen: waarom accepteer je niet dat er ook andere meningen zijn?

Jouw ervaringen zullen anders zijn, en ook je mening zal anders zijn, maar tussen een "lekke band hebben, midden in de polder" en het "verdwijnen van een gezwel, waarbij de artsen voor een raadsel staan", zit volgens mij toch een groot verschil.

Als de artsen niet kunnen verklaren hoe het kan, de foto's en de punctie duidelijk aangeven dat er een gezwel is, wat heeft jouw ervaring dan te zeggen ?? Ik geloof dat jouw ervaring je, en dit zal misschien hard aankomen, blind maakt voor de wonderen die God nog steeds doet ...
En vraag me niet waarom God mensen wel of niet geneest, maar ik weet dat God geneest op Zijn manier en op Zijn tijd!! En je mag door al je ervaring in de zorg er een andere kijk op hebben gekregen, God staat boven wetenschap en menselijk inzicht.

Willemijn ik respecteer je mening en je ervaring in de zorg zal ik echt niet wegvlakken, maar ik heb wonderen zien gebeuren die God met en aan mensen deed, waar ik niet omheen kan.

Ik zal je nog iets anders vertellen, niet om je te overtuigen dat je mij moet geloven, maar iets wat mij persoonlijk is overkomen.
Zoals je weet stotter ik. Nu heb ik ongeveer 2 jaar geleden, voor me laten bidden, dat ik van mijn stotteren af mocht komen. Ik stotter nog steeds, wel minder dan voorheen maar toch .... Hmm, geneest God dan niet ?? ... JAWEL !! ... In onze dienst is er soms ruimte voor "vrij" gebed, iedereen krijgt dan de ruimte om een kort (dank)gebed uit te spreken. Als ik dan een kort dankgebed (hard op) uitspreek, dan stotter ik niet ...
Als ik met mensen, bekende of onbekende mensen, praat over het geloof, waarbij ik ze mag vertellen van de Liefde van Jezus Christus, dan stotter ik niet ... Dat noem ik een wonder van gebedsgenezing.
Een ander voorbeeld, wat ik zelf ervaar als het grootste wonder, ik heb mensen kunnen vergeven die mij pijn hebben aangedaan ...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 01:36

WILLEMIJN232 schreef:
Je hoeft mij niet te overtuigen Crossroad....Prima, als jij dat allemaal zo beleefd......Ik denk er wat anders over met mijn 38 jaar (pff) ervaring in de gezondheidszorg........en dat is ook mijn goed recht........en ook daar kan je respectvol mee omgaan toch? En daar hoef je geen verwijtend vingertje richting mij naar uit te steken omdat ik er wat kritischer naar kijk........

Ik wil je niet eens overtuigen, ik geef gewoon het verhaal van die vrouw als voorbeeld. En daar mag je gerust wat kritischer naar kijken. Maar je trekt gewoon mijn woorden in twijfel, en dat vind ik vreemd, alsof door 38 jaar ervaring in de gezondheidszorg, God geen ruimte meer heeft voor gebedsgenezing.
Trouwens waar zie je een verwijtend vingertje anders dan aan jouw hand, want voor zover ik zie of lees, ga ik toch heel respectvol om met jouw mening. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 00:43
BerichtOnderwerp: Dagelijks Woord

Openbaring 4:8 zoek de verschillen ...

8 Elk van de vier wezens had zes vleugels, met overal ogen langs de randen en aan de binnenkant. Dag en nacht herhalen ze: ‘Heilig, heilig, heilig is God, de Heer, de Almachtige, die was, die is en die komt.’
8 En de vier dieren hadden elk voor zich zes vleugels rondom, en van binnen waren die vol ogen. Ze hadden geen rust en zeiden dag en nacht: Heilig, heilig, heilig is de Heere God, de Almachtige, Die was, Die is, en Die komt!
8 En de vier dieren hadden elk voor zich zes vleugels en waren rondom en van binnen vol ogen en zij hadden dag noch nacht rust, zeggende:
Heilig, heilig, heilig is de Here God, de Almachtige, die was en die is en die komt.
8 En de vier dieren hadden elk voor zichzelf zes vleugels rondom, en waren van binnen vol ogen; en hebben geen rust dag en nacht, zeggende: Heilig, heilig, heilig is de Heere God, de Almachtige, Die was, en Die is, en Die komen zal.

Hetzelfde vers uit 4 verschillende vertalingen
NBV
HSV
NBG 1951
SV 1977
Elk vers heeft dezelfde strekking / inhoud, en toch zijn er verschillen in grammatica en zinsbouw, waardoor je details anders kunt invullen.
Bijvoorbeeld:
"Elk van de vier wezens had zes vleugels, met overal ogen langs de randen en aan de binnenkant."
"En de vier dieren hadden elk voor zich zes vleugels rondom, en van binnen waren die vol ogen."
"En de vier dieren hadden elk voor zich zes vleugels en waren rondom en van binnen vol ogen"
"En de vier dieren hadden elk voor zichzelf zes vleugels rondom, en waren van binnen vol ogen;"

Waar zitten de vleugels op de dieren of wezens ??
Waar zitten de ogen ??

..
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 13:03

WILLEMIJN232 schreef:
Wat jij als een wonder beschouwd hoeft een ander nog niet zo te zien........., fijn dat jij dat zo ziet maar dat hoef je een ander niet op te leggen natuurlijk en je hoeft er je zeker geen zorgen over te maken........

Ik weet dat je met dit antwoord op Sus reageerde, maar ik wil toch een opmerking maken over mijn voorbeeld.

Als zelfs de artsen voor een raadsel staan, dat iets wat er was er niet meer is, hoe wil je dat dan noemen .. ??

Als je weet dat heel veel christenen voor haar hebben gebeden, nadat bekend was geworden wat er aan de hand was, en dat op de dag van opname in het ziekenhuis, het gezwel weg is dan kun je toch niet anders concluderen dat het een wonder is van God ... ??

Maar goed, wat Visser ook al schreef, willen we nog wel toegeven of inzien dat God geneest en wonderen doet gebeuren .... ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 juni 2011, 12:28

WILLEMIJN232 schreef:
Het gaat hier maar over een forum wat je vrijwillig kan en mag lezen........
En als er iets staat wat je niet zint kan je of reageren of het laten.........
Als ik dit zo allemaal lees vraag ik me serieus af hoe mensen dan reageren op tegengas in het echte leven? Als je je al op een forum verketterd voelt hoe voelt dat dan in het echte niet elektronische leven? Daar kom je dit soort dingen heftiger tegen dan wat tegengas of wat ''onbehoorlijke'reacties hier. Welkom in het echte leven denk ik als ik al deze reacties zo lees......
Mijn ervaring in het "echte" leven is dan waarschijnlijk toch anders, zeker als het gaat om discussies. Heb veel discussies gevoerd en meegemaakt, en vele waren op het scherpst van de snede, maar wat ik altijd merkte was dat er respect was voor elkaar. Wanneer het hard tegen hard gaat, wanneer je veel tegengas krijgt, is dat nog geen vrijbrief om elkaar te beledigen of bij de grond af te branden. En dat is wat ik de laatste tijd steeds meer merk hier op CM, nee, ik wou dat dit forum het echte leven was, dan was er meer respect voor elkaar dan op dit moment ....
Ik maak me nu werkelijk niet druk over 'klagers' of wat dan ook, als mensen willen klagen doen ze dat maar......vind ik helemaal niet zo boeiend.........
Laten we even realistisch zijn: het is maar een forum en geen verplichte kost voor niemand niet.....
En wat 'men'vindt is nog nooit interessant geweest , ga voor wat je zelf vindt en ervaart.......en bekijk het eens met een positieve bril........
Op dit moment is het dus wel belangrijk en interessant wat "men" vindt, want juist daardoor moet je heeeeeel voorzichtig zijn met wat je schrijft. Voordat je het weet is er weer een "klager" die zijn of haar ongenoegen uit naar Judith, wat me een ban kan opleveren .... en aangezien ik al eens een ban heb gehad ..... Dus de mening van een ander doet er (voor mij) wel degelijk toe, al is het dan niet op de positieve manier.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 18:28
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

MAUREEN217 schreef:
Het gaat hier geloof ik , over mensen, die toch een probleem hebben met hun uiterlijk, ik doe mij best mevrouw om deze mensen te bemoedigen, ik ben zelf ook door deze fase gegaan, het gaat nu niet direct over mooi of lelijk, het gaat over an jezelf houden, hernia voor niemand makkelijk, mooi of lelijk, het gaat over jezelf accepteren, wat de ander zegt mekt je niet kunnen schelen, maar wat vind je van jezelf, dat is an belang, als je in staat ent jezelf te accepteren, sta je al een stuk steviger.

Als je in staat bent jezelf te accepteren ...

Uiterlijk is dus van belang, net als je innerlijk, het gaat er om hoe je er zelf mee om gaat.
Dan kun je jezelf misschien wel accepteren, hoe je lichamelijk bent, maar uiterlijk gaat veel verder. Hoe kleed je je, verzorg je jezelf goed, wat doe je zelf om je uitstraling te verbeteren??
* Als ik een slecht, zichtbaar, gebit heb, ga ik dan naar de tandarts of accepteer ik maar dat ik een slecht gebit heb ... ??
* Als ik "dik" ben, accepteer ik dat ik "dik" ben of ga ik er iets aan doen ... ?? hou ik rekening met wat ik eet, neem ik voldoende beweging, kleed ik me zo dat ik "slanker" lijk of accepteer ik dat ik "dik" ben en meer niet ... ??
* Als ik depressief ben en ik weet dat van mezelf, accepteer ik dat van mezelf en anderen moeten dat dan ook maar accepteren of ga ik er mee aan de slag en wil ik mijn depressie te boven komen ... ??
* Als ik een autist aanverwante stoornis heb, bijv. Asperger, diagnose vastgesteld door pshychiater, accepteer ik dat en ga ik in therapie of neem ik het ter kennisgeving aan en ga gewoon door met wie ik op dat moment ben ... ??

Het gaat dus niet alleen om het accepteren van je uiterlijk of van de persoon die je bent, maar het gaat ook om de acties die je onderneemt om het "beste" van jezelf te maken/uit jezelf te halen.

Accepteren is dus ook je eigen verantwoordelijkheid nemen
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juni 2011, 17:55

WILLEMIJN232 schreef:
Het punt is dat ik probeer te zeggen dat het net je eigen beleving is in deze.......de een vind het een gebedsgenezing en de ander zegt oh, zal wel een abces zijn geweest......en dat is tegelijkertijd altijd het lastige aan gebedsgenezingen........

Dat de ander zegt "oh, het zal wel een abces zijn geweest", dat is in mijn voorbeeld dus niet het geval.
Er is een echo gemaakt, een foto (MRI scan??) gemaakt en een punctie genomen, geen behandeling geweest en toch is het gezwel verdwenen ...
Ik begrijp dan ook niet dat je zegt dat het mijn eigen beleving is, alsof ik het daardoor mooier zou maken dan het in werkelijkheid is ...
De artsen staan echt voor een raadsel, mede omdat de vrouw door hun is onderzocht en de afspraak voor operatief verwijderen van het gezwel was gemaakt ... ja ze was al opgenomen in het ziekenhuis en daar bleek, in de OK, dat het gezwel was verdwenen.
Niks geen smoesjes van anderen die zouden hebben gezegd "dat het dan wel een gewel zal zijn geweest", nee gewoon de medische feiten die door artsen zijn geconstateerd ...
Gebedsgenezing gebeurt nog steeds, daar hoef je dus niet voor naar een gebedsgenezingsdienst, je familie, vrienden, mensen uit je kerk of gemeente en kennissen kunnen en mogen ook voor je bidden ...
Een groter probleem vind ik het dat veel christenen gebedsgenezing in twijfel trekken en afdoen als "het zal wel ....."
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 83 Volgende
Pagina 21 van 83