Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:55
Onderwerp: Wokken
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Leuk jouw reactie, je stond er op en dat word niet anders ik bedoelde alleen margriet . Maar goed zie dat jij je aangesproken voelt ik nu ook nu ik dit lees.
En dit mailtje was bedoelt voor degene die het nu regelt .
Heb een gezellige avond ik denk er nog even over na nu.
Anita |
Sorry maar snap niks van jou reactie!! De organisatie is overgenomen en men melde zich opnieuw aan! Ik reageerd op mamaloe en totaal niet op jou... Waarom sta ik dan opeens wel op de lijst maar Trijnie niet???
Vraag me echt met name af waar die laatste regel nu op slaat! Ben ik degene die jou nou doet twijfelen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:43
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ziek??? Migraine??? |
Nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, en dat 'onder voorbehoud' kennen we al |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 15:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...plaagstok...moet je geen kaarten maken...
Ik ga nog enkele ramen zemen want het is echt mooi weer nu... |
Nee ben ziek Maar net effe fit genoeg om jou te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 15:41
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hier de nieuwe lijst die meegaan;
BerendJan590 Anna415 Marielle690 Lonneke695 Mamaloe463 Chris078 onder voorbehoud Erika129 Joop430 Ilona689 Sybren542
Wie volgt? |
Ik sta er maarzo weer op heb niet eens wat gezegt!!! Enne het blijft nog steeds onder voorbehoud hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 15:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...gaan liggen terwijl ik geen slaap heb??? Neen dat lukt dus voor geen halve meter... |
Het hoeft ook niet in meters he Maar in uren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | Nieuwe ernstige uitzaaiingen bij mijn broer...
zucht. |
Denk aan je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga je wel mee, Erika? |
Staat mijn naam op de lijst??? Dan zie je daar het antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:34
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | hier willen wokken op 9 februari op een nader te bepalen tijdstip:
http://www.wokhetoosten.nl/
de lijst ziet er als volgt uit..
Sybren542 Joop340(kan mensen meenemen) Mamalou463 Berendjan590 (kan mensen meenemen) Margriet020 Erika129 (ov) Trijnie671 Altje848 Ilona689 anna415 ..........
wie volgt..
is nu ok anna? |
En up maar weer even!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:32
Onderwerp: Even delen
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Beste mensen, Ik wil jullie even laten dat ik vandaag afscheid heb genomen van mijn vriendin.
Herdenkingsdienst was in de kerk. De Dominee had deze tekst gekozen voor zijn preek. "En zie, Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding der wereld. Matt 28 vers 20. Het was een waardige, mooie ontroerende dienst, met gezang, muziek en voordrachten. Uitvaartdienst was in het crematorium in besloten kring.
N.a.v. jullie steun en lieve reacties wil ik dit even met jullie delen!!
Gr Marenth |
Sterkte met het verwerken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | knijn gaat vanaaf met een stel hele leuke mensen een chinees eten...
ik weet niet wa ik daar bij voor moe stelle.. een chinees ete.. maar goe da zie knijn vanaaf wel.. |
Das ook toevallig dit meisje gaat vanavond ook met vrienden chinees eten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 12:27
Onderwerp: Hoe laat je anderen in de waarde als je anders denkt.
|
|
|
ALTJE848 schreef: | Ik vraag me af hoe kan je iemand in de waarde laten , in zijn/haar denken en toch liefhebben, met de liefde zoals Jezus lief had.
Heeft Jezus ook niet iedereen lief welke zonde of fouten je maakt. Of je liegt ,bedriegt , veroordeeld of niet .
Hij is toch die dit alles ziet hebben we verantwoording naar elkaar daarin of kan je ook bidden voor de ander hem/haar bij het kruis brengen. Dit is wel wat ik vaak doe als ik lang in discusie blijf die niet eindigen . of als ik merk dat IK geen gelijk krijg of iemand mij wil vertellen hoe het moet .
En het aan de HEER overlaten ? Zou er dan niet minder conflicten zijn ? Of willen we voor Jezus spelen ergens zegt HIJ volg mij ik ga je voor dus ja denk ik ik zou dat ook willen maar er is iets dat zegt stapje terug , niet jouw taak (IK BEN DIE IK BEN ) ik ben er ook nog, vergeten we dat niet vaak? want Hij is heerser boven wat ik niet kan en de dingen die ik kan zal hij leiden op mijn weg om te doen en te zeggen.
GOD wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie langs wegen die geen mens bedenkt maakt HIJ mij ZIJN wil bekend, HIJ geeft elke dag nieuwe liefde nieuwe kracht als ik mijn hand in ZIJN hand leg wijst HIJ mij de weg wijst HIJ mij de weg al moet ik door de wildernis HIJ leidt mij toont mij een rivier in de woestijn alles zal ooit vergaan maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie enz is een lied, wat in mij opkomt.
Anita |
Je kan iemand best in zijn/haar waarde laten als het bv om het geloof gaat en iemand staat er anders in dan ik dan laat ik iemand daarin in zijn waarde ook al kan je er heftiger discussies over hebben...
Maar..... wij zijn niet als Jezus he! Hij was volmaakt en dat zijn wij verre van... Jezus heeft idd iedereen lief en Hij zegt ook verdraagt elkander en heb elkander lief, maar door de zondeval zijn wij sterfelijk geworden met onze zonden en gebreken...
Maar jou hoofdtekst is "hoe laat je anderen in de waarde als je anders denkt" Ik denk dan vaak hoe wil ik behandeld worden?? en probeer dat te gebruiken bij de ander... en dat werkt goed.. maar ook ik heb mijn fouten en ben ook hier soms redelijk heftig in mijn reacties of boosheid... maar wie ben ik om daarin te blijven hangen?? Probeer als er iemand is waarvan je denkt dit gaat de verkeerde kant op idd in zijn/haar waarde te laten en dat is moeilijk ik weet het en daarvoor zijn wij ook mensen !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 20:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Een sijbelfilm is een film waar je sijbelig van wordt. Zoals The Notebook, Last Song, The Holiday (heerlijk als je een dramabui hebt), Dear John... |
Staan hier allemaal in de kast maar is niet te eten hoor
Heb goulash gemaakt en gegeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 20:20
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | hier willen wokken op 9 februari op een nader te bepalen tijdstip:
http://www.wokhetoosten.nl/
de lijst ziet er als volgt uit..
Sybren542 Joop340(kan mensen meenemen) Mamalou463 Berendjan590 (kan mensen meenemen) Margriet020 Erika129 (ov) Trijnie671 Altje848 Ilona689 anna415 ..........
wie volgt..
is nu ok anna? |
wordt zo te zien bijna een vrouwen aangelegenheid waar blijven die mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 20:19
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
PETRA373 schreef: | van wie had jij eigenlijk die mooie bos op de foto gekregen erika een stille aanbidder |
nee was met vakantie bijbelweek van de zomer ik was jarig op die dag en werdt toegezongen door de kids en leiding en kreeg bos zonnebloemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 20:17
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOL252 schreef: | Die wordt niet blij van het volume van mijn cd-speler.
Dit is echt off-topic. |
Volume van jou cd speler of van jou meegalmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 16:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb geen dakkoffer maar wel dakrails,werkt ook prima als je je maar goed beethoudt...........wil je dat niet dan mag je op mijn trekhaak zitten........ |
Dat gaat tie niet houden Zeg het zelf wel voordat Frank er weer wat inkopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 16:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | je bedoelt zeker degene met de eerste letters van de woorden; prachtig enthousiast aardig toverfeeachtiggeverschijning rokend
|
Dan moet je het wel goed zetten he prachtig enthousiast toverfeeachtiggeverschijning rokend aardig
Zo anders moet Berendjan ook nog gaan puzzelen tssssss hij is beetje ziekjes he en dan zijn mannen sielug dus effe hellepe dan maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 16:43
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Lezen is een vak op zich zelf.............trouwens kan je zien hoe frank het allemaal goed bij houdt..... |
lees idd niet alles soms... maar ja hou je wel in de gaten ook al ben je hier niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 12:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik ga straks mijn nieuwe contract tekenen,blijkbaar zijn ze me nog niet zat
Leanne,happy |
De belastingsdienst leuker kunnen ze het niet maken Gefeliciteerd hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:49
|
|
|
ROOS575 schreef: | Kom maar halen! Heb zowel een dak als een koffer, dus dat komt wel goed |
ja heb ik beiden ook maar dakkoffer is net weer wat anders he...
Tsssss blond zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, nu ze een relatie heeft wilt ze dat niet alleen benadrukken door haar klokje op haar profiel maar rijdt ze ook al tuterend door NL. Hopelijk komt ze niet hierheen met haar straatlawaai |
Wat heb ik gemist.. Relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach, als laatste man hier, word hij misschien wel plat gebombadeerd door vrouwen met mails maar dag 2, gaat goed |
De laatste man hier wat doen wij vrouwen hier dan nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:17
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank je, jij ook |
Heb ik gedaan hoor heerlijk twee uur op zang geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:15
Onderwerp: Tijd...
|
|
|
Die herken ik heb ik ook gelezen echt uit het leven gegrepen die van Jol ken ik niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:12
|
|
|
ROOS575 schreef: | Zo'n dakkoffer is misschien ook voldoende??? |
Heb jij die dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:11
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kijk Mariska de meeste vrouwen (meisjes) begint de pubertijd pas na hun 36 levenslicht zeker bij laat bloeiende Roosjes moi is 45 |
Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:06
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach, we maken er een heeeeeeeel lang weekend van
Wel een aanhanger meenemen aub.... |
Ehhhhhh die aanhanger he... Kom jij dan eerst een trekhaak onder mijn auto zetten
|
|
Naar boven |
|
|