Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:48
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zucht....... vandaag mijn tickets opgehaald
vertrek 05.10uur......aankomst 9.45 uur. 2½uur vooraf op schiphol zijn dat wordt nachtbraken
terug om 22.30uur vliegen.....in nederland weer om 1uur...koffers om 2uur, thuis om 2uur....weer nachtbraken.
Wel ECHT 11 dagen in Griekenland, dat wel.
Maar mijn broertje wil mij wegbrengen en weer halen....ach ga ik hem maar niet aandoen. Hij is net als ik....ja zeggen en niet over nadenken. Altijd voor anderen klaarstaan. Zo maar ff een lang-parkeer plekkie regelen op schiphol. |
Het leven valt soms niet mee Jonathan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 14:29
Onderwerp: de niet perfecte man/vrouw
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | nou zal dan nog een toer worden om jullie te behagen.hihihihi grapje |
Ach? En wat denk je dan over de mannen? Die hebben toch ook zo hun voorkeuren? Is toch ook niets mis mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 09:43
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | I'm so HAPPY !!!!!!
mijn werk zit erop......geen wekker meer, geen telefoon van klanten, geen verplichtingen, geen projecten, geen verantwoordingsgevoel
maar.....
lekker vakantie - tijd !!!!! Nog een aantal dagen lekker afkicken van het werk en dan..... YEAH......griekenland...ik kom eraan.....strand, zon, zee, cultuur....maar vooral RUST.
Van mijn werk naar huis lekker meegeblerd met the HAPPY SONG van DELIRIOUS?
http://www.youtube.com/watch?v=8x6iquFe19A |
Geniet ervan Jonathan! En neem heerlijk afstand, niet alleen in kilometers maar ook in je hoofd!
Enne, ik moet nog twee weken maar zie ook naar dat gevoel uit van even niets moeten....... en heerlijk vakantie vieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 21:01
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag de laatste uit een serie van ArkMissions, ga zaterdag verder met een ander boekje.
Vrijdag 23 Juli; Psalm 139: Gaan met Gods zegen.
'1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Ik kom, wie niet weg is, is gezien!' Ik ga op zoek naar mijn neefje van twee. Twee korte beentjes steken onder een stoel uit. Nog even rondlopen, anders is het spelletje zo snel afgelopen. 'Hier ben ik!' hoor ik van een ongeduldige jongeman. Verstopppertje spelen is leuk, maar het aller-leukste is gevonden worden en weer samen zijn. Psalm 139 doet me denken aan een grootschalig verstoppertje met God. David noemt de verste uithoeken die hij kan bedenken - de hemel, het dodenrijk, de verste zee, de diepste duisternis, zijn allereerste begin. Maar steeds is het refrein: God staat me ook daar al met open armen op te wachten: 'U omsluit mij, van achter en van voren, u legt uw hand op mij.' David wil niets voor God verbergen; hij wil gekend zijn nu en altijd. Daarom vraagt hij: 'Doorgrond mij, God en ken mijn hart hart, piel mij, weet wat mij kwelt, zie of ik geen verkeerde weg ga, en leid mij over de weg die eeuwig is.' David wil gevonden worden en samen zijn. Voor ieder die net als David verlangt naar Gods warme nabijheid sluiten we de Vakantiebijbelgids af met een Ierse zegenbede:
Moge de Heer voor je zijn om je de goede weg te wijzen. Moge de Heer naast je zijn om je in zijn armen te sluiten en te beschermen. Moge de Heer achter je zijn om je te bewaren voor valsheid. Moge de Heer onder je zijn omje op te vangen als je valt. Moge de Heer in je zijn om je te troosten als je verdrietig bent. Moge de Heer om je heen zijn om te verdedigen. Moge de Heer boven je zijn om je te zegenen. Zo zegene jou de algoede God. |
Ik kende de Ierse zegenbede al maar het blijft mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 20:42
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hij heeft bekend en ligt in het gevangensziekenhuis in Scheveningen. Moeder is in besloten kring begraven. Voor de buurtbewoners is er een aparte samenkomst geweest. Voor de rest,.................Heel triest allemelaal. Het schijnt zo schrijven de kranten, volgens overburen, was er heel de dag schelden. Ik denk dat die jongen in combinatie met het een en ander en misschien heel onregelmatig medicijn gebruik dit zo ver heeft kunnen gebeuren. Misschien had hij al heel lang geen medicijnen gebruikt. En kwam hij erachter dat hij geen medicijnen meer had. Buurjongen heeft schizofrenie en dat is funest bij deze ziekte. |
Is ook wat voor die vader.......Zijn zoon heeft zijn vrouw vermoord......Triest allemaal.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:28
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
CARIN303 schreef: | Een hele domme vrouw ,slim Mario, je mag ons nu wegbrengen tot Rotterdam, heb je verdiend |
Of gingen we nu bij Mario eten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 17:10
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik zal het even corrigeren: Jongen was depressief en vader was haastig medicijnen halen bij de HAP. Jongen trok het niet meer en doodde zijn moeder. Daarna is hij zelf uit de bovenverdieping gestapt. Is niet zeker of hij het overleeft het...Er liggen bloemen voor de deur en het huis is verzegelt. |
Hoe is het toch met je buurjongen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 20:50
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Ik ben aan het lezen: Wie kan er aarden hier beneden?
Gaat over de betekenis van de hemel.... Veel mensen verklaren niet meer in de hemel te geloven. hoe kon het zover komen en vallen er oorzaken aan te wijzen? Is het omdat mensen genoegen nemen met het kleine geluk van allerlei aardse en tijdelijke genoegens? Wat zijn de gevolgen daarvan? kortom: een boeiend boek....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 21:12
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Met veels te veel serangja |
Nee, dat waren wij natuurlijk niet Die sangria was trouwens wel heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:09
|
|
|
MARIO216 schreef: | Week 24; de week van 14 Juni. Het was een 4* hotel. |
Leuk! Toen was ik er ook...... Heb je toevallig niet op een terras gezeten met vier 50 plus dames die er natuurlijk veel jonger uitzagen......??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 19:02
Onderwerp: topic afsluiten....
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel dom en vreselijk arrogant...
bedankt |
Pieter heeft dus eigenlijk mensenkennis....... En weet je? Je hoeft gelukkig niet door iedereen heel slim gevonden te worden.....Als de mensen die er toe doen in je leven dat maar vinden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 18:58
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zat achter de Ramblas Eurostar Christal Palace |
VasT wat chiquer als waar ik zat......wanneer was jij er? Straks waren we er op dezelfde tijd en wie weet op het zelfde terras gezeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 03:09
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik ook waar was je hotel? |
Jij ook? Ik zat midden op de Ramblas, in hotel Boquera! Vond jij het ook zo'n mooie stad? Ga er zeker nog eens een keertje heen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 20:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat gebeurt er dan |
Ik was een maand geleden in Barcelona! Leuk dat liedje!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 juli 2010, 20:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:38
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Er zijn twee versies van dit lied waar je ook kippevel van krijgt:
Hallelujah van Jeff Buckley en Hallelujah van Nynke Laverman (live gezien, prachtig!) het is dat ik een digibeet ben anders had ik ze hier neergezet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:26
Onderwerp: Je bent geliefd !
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vanochtend zag ik een preek bij zendtijd voor kerken,het thema was; je bent geliefd. Nu ken ik dat thema ook van een prekenserie van Henri Nouwen. Hij heeft dit uitgewerkt in;
* je bent niet wat je hebt * je bent niet wat je doet * je bent niet wat anderen over je zeggen wie je bent
Je bent Gods geliefde kind!
Herken je dat? Hoe vaak zeg je niet wat voor werk je doet? Wat voor goeds je gedaan hebt? Wordt je geraakt door wat anderen over je zeggen?
Maar het gaat allemaal over hoe God naar jou kijkt,Hij heeft jou geschapen en Hij houd van jou,je bent Zijn geliefd kind! |
Ik heb een aantal boeken van Henri Nouwen en die kan ik iedereen aanbevelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 19:22
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gedrag tijdens de gay parade is pervers en geeft idd weer wat er in de homo scene leeft. En ik vind dat als je je daaraan meedoet je ook dat gedrag goedkeurt...... |
Jij vind zoveel......en ik wil je adviseren eens niet zoveel te vinden............ , daar zit niet iedereen op te wachten..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 15:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je hoeft dan niet bang te zijn dat kerels achter je aan zitten. Hier wordt ook pcies het probleem aangegeven. De homoscene zal nooit de gayparade afschaffen, omdat dat pervers gedrag bij de scene hoort. Jullie zelf maken de uitzondering, dat er homo's zijn die er niet blij mee zijn. Maar helaas is er ook een groot deel die het initiatief wel steunt. Wat is nu echte homofilie, uitleven van de seksuele driften of aangeboren of is het juist beide? En daarom valt het m.i. niet te rijmen. |
Dit vind ik nu weer een uiterst onaardig en kwetsend stuk....... Pervers gedrag wat bij de scene hoort......schrijf gewoon dat je er tegen bent en noem het niet pervers........ En hier worden mensen nu boos over, dit soort uitlatingen...... Enne Chatuliem, probeer eens niet alles te zeggen/schrijven wat je denkt......., jij wordt ook boos als mensen dat over jou doen.......... En je kan vinden wat je wilt over homo's maar praat in ieder geval fatsoenlijk over ze......... Ik hou mijn kinderen altijd voor: er is een heel verschil tussen fatsoenlijk doen of aardig doen........Maar fatsoenlijk moet je doen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 juli 2010, 15:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:07
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 20:11
Onderwerp: waarden en normen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat heb ik nu als ik het Ned. Damesvoetbalelftal zie met Vera Pauw |
je hebt wel humor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 19:45
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 19:16
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 19 juli 2010, 10:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 18:57
Onderwerp: waarden en normen
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | eerlijk gezegd denk ik daar ook weleens aan hoor en ik voel me er niet schuldig over.
maar aan andere kant denk ik ook over andere dingen van het leven na.
en tja....de reclame wereld zoekt een manier om hun producten onder de aandacht te brengen. en blijkbaar worden wij mensen erg geprikkeld door onderwerpen als aantrekkelijke mannen en vrouwen. Een saaie reclame over een wasmachine wordt opeens heel leuk als er een mooie vrouw op gaat zitten. |
Dat heb ik nu met voetbal....Als ik Bert van Marwijk zie bij het voetbal vind ik het ook ineens leuk worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 10:00
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Of kunnen we concluderen dat mensen die de afwas met de hand doen aardiger zijn in de chat/forum dan mensen die een vaatwasser hebben. Afwassen met de hand is immers sociaal, een vaatwasser hebben is egocentrisch?! Bij afwas met de hand gaat het om het sociale gebeuren, het proces. Met de vaatwasser slechts om resultaat. Mensen was met de hand af, word je ook socialer in de chat of forum. Ff de machine aanzetten, zo terug...... |
aub wel serieuze dingen schrijven......en niet van die rare dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 21:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waarom nu meteen weer een slotje hierop? Ik denk dat er voldoende mensen zijn, die wel een zinvolle bijdrage willen geven. Nee Chris, laat ons juist doorgaan... |
Wél een zinvolle bijdrage? Iedere bijdrage is zinvol........, ook al is het niet jouw overtuiging........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 21:36
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ja Harderwijk, genieten van de meeuwen die je het brood van de tafel eten Maar voor mij prima, nog dichter bij huis |
nou, geregeld !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 21:28
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | strand hangen in bernisse is met kids henschotermeer is met kids terras hangen is zonder kids......... CHATULIEM meld zich vast wel aan
lijkt me leuk eens met je te praten....
t moet dan wel ergens in de even weken na de zomer vakantie gaan worden anders wordt het lastig.
midden van het land ..... ach amersfoort was best leuk, ligt misschien maar paar kilometer van het middelpunt af. |
Harderwijk, is dat ook niet aardig midden in het land? En gezellig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 15:58
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
DANIEL777 schreef: | mannen kunnen reageren maar waarom zou ik me nog druk en kwaad gaan maken om sommige domme programma's. En dat vrouwen het schijnbaar zulk soort programma's uberhaut grappig vinden. |
je bent gewoon jaloers.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 10:24
Onderwerp: vrede die alle verstand te boven gaat; omgaan met conflicten
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Dat laatste is zeker waar. Het gaat meer om de kwaliteit van de omgang met elkaar. Onverdeelde aandacht werkt vaak goed bij het opvoeden. Het oprecht luisteren naar wat je kind bezighoudt geeft hem/haar het gevoel ertoe te doen en voelt zich serieus genomen. Door zichzelf uit te leggen wordt voor het kind zelf ook meer helder wat hij/zij echt wil en waarom. Wat ook goed werkt is uitleggen waarom je wilt dat je kind iets niet doet. Daarbij wordt voor jezelf ook duidelijk wat nou precies je motivatie is. De meest fantastische reactie kreeg ik van de vrienden van mijn zoon toen zij voor het eerst met de auto uitgingen en ik hen ging uitleggen waarom ik vond dat ze voorzichtig moesten zijn en geen risico moesten nemen. Het was even stil nadat ik zei: "kan je je voorstellen hoe je ouders en je zus zich zouden voelen als er met jullie iets gebeurd? Weet je wel hoe kostbaar en dierbaar jullie zijn en hoeveel ervan jullie wordt gehouden?". "ehhh, je bent hartstikke gek maar we houden wel van je, hoor" baste de 'Bob' van het span en verlegen grijnzend keken ze van elkaar naar mij en weer terug. Een prachtig moment...Zeg gewoon hoe het zit...doe niet geheimzinnig, wees open en blijf belangstellend, niet veroordelend maar leg hen jouw bezorgdheid uit... In de puberteit reageren ze wel stoer of kribbig maar de boodschap komt wel aan. |
Wat leuk te horen, ik heb jaren geleden (toen mijn kinderen klein waren) een cursus van Gordon gevolgd en ik heb daar zoveel profijt van gehad. Eigenlijk ook wel in de omgang met volwassenen......
|
|
Naar boven |
|
|